راه اندازی سرمایش چیلر

در مواقعی که به هوای گرم سال یعنی تابستان نزدیک می شویم همه مردم به فکر راه اندازی سرمایش چیلر منازل یا محل کار خود می افتند. آیا می دانید بهترین راه برای خنک کردن و مطلوب کردن دمای اطرافتان از چه مواردی می توانید بهره ببرید؟

آیا می دانید با چه تجهیزاتی می توانید به سرعت به هوای دلخواه و مورد نظر خود برسید؟ پس اگر می خواهید در محل کار و زندگی خود هوای خنک و مطلوبی داشته داشته باشید به شما توصیه می کنیم همانند همیشه همراه ما باشید.

یکی از بهترین راه حل ها برای رسیدن سریع به هوای خنک نیز می توان به تجهیزاتی مدرن به نام چیلر اشاره کرد. آیا اطلاعاتی در مورد چیلر دارید؟ آیا می دانید چیلر چیست؟ در واقع چیلر فناوری و از آن دسته سیستم هایی میباشد که با استفاده از سیکل تبرید جذبی گرما را مایع دریافت می کند.

مایع خنک شده قابلیت استفاده در تجهیزات تهویه دلپذیر و مناسب نظیر فن کوئل , هواساز و… را دارد به عبارت دیگر چیلر ابزاری است که با سرد کردن آب شرایطی را برای خنک کردن و مطلوب کردن هوای اتاق ها  فراهم می کند که غالبا در اتاق ها فن کویل نصب خواهد شد واین آب وارد فن کویل شده و با وزیدن هوای اتاق از کویل در داخل فن کویل هوای کل آن منزل خنک خواهد شد.

در این بخش می توان نتیجه گرفت که چیلرها جز تجهیزات سرمایشی می باشد. اما در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در مورد راه اندازی سرمایش چیلر به شما ارائه دهیم. چیلرها را در انواع مختلفی طراحی و تولید کرده و روانه بازار می کنند به همین سبب هر یک از چیلرها با توجه به نوعشان نصب و راه اندای مشخصی دارد که برایتان شرح می دهیم

راه اندازی سرمایش چیلر

یادداشت

با نزدیک شدن به فصل گرما شما نیاز به راه اندازی سرمایش چیلر خود دارید ، می توانید با ارسال درخواست خود توسط فرم زیر درخواست سرویس یا تعمیر و راه اندازی سرمایش چیلر خود را در کمترین زمان ممکن داشته باشید

ثبت سفارشات

از انواع چیلرها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. مینی چیلرها
  2. چیلرهای جذبی
  3. چیلرهای تراکمی
  • راه اندازی مینی چیلرها :
  • این چیلر مشابه چیلرهای تراکمی است به این صورت که برای راه اندازی مینی چیلرها به صورت زیر عمل می کنیم :
  1. لوله کشی های داخلی در درون مینی چیلرها وجود دارد. بعد از نصب این دستگاه را باید به خط لوله ساختمان وصل کرد. خط لوله ای که به شاخه های متمایز و تعدادی فن کویل که در بسیاری از بخش های ساختمان موصول است.
  2. در مینی چیلرها می توانید از تجهیزات کنترلی برای نگهداری مناسب از آن استفاده کنید.
  • راه اندازی سرمایش چیلر های جذبی : راه اندازی این نوع چیلر یک کار تخصصی می باشد و حتما نیاز به افرادی ماهر و مجرب برای راه اندازی چیلرهای جذبی است. به این دلیل که اینگونه چیلرها ساختمان پیچیده و مبهمی دارند در این چیلر,اجزا به وسیله خط لوله به یکدیگر متصل شده اند سپس توسط خط لوله ساختمان و با استفاده از تعدادی مشخص فن کویل نیز می توان سرمای موجود در چیلر را به تمامی قسمت های ساختمان منتقل کرد. این نوع چیلر در محیط های صنعتی و محیط های نیمه صنعتی بیشترین کاربرد دارد.
  • راه اندازی چیلرهای تراکمی : پیش از آن که تصمیم به خرید چیلر بگیرید بهتر است که با فردی مجرب مشورت کنید این قائده از چیلرهای تراکمی مستثنی نیست چرا که برای راه اندازی چیلر و یا حتی سرویس کردن آن باید اطلاعاتی کلی داشته باشید تا در حین کار برای چیلر مشکلی پیش نیاید . اما روش راه اندازی چیلرهای تراکمی به این صورت است که اول از همه باید مراحل راه اندازی آن را به طور کامل و دقیق آن را بدانید سپس به روش زیر عمل کنید :
  1. پمپ های برج خنک کننده و کندانسور را راه اندازی کنید.
  2. در این مرحله بخش های مربوط به اواپراتور را راه اندازی کنید.
  3. کمپرسور چیلر را بررسی و روشن نمایید . در این مرحله یکی از نکاتی که بسیار حائز اهمیت و ضروری می باشد این است که حتما روغن موجود در کمپرسور را بررسی کنید در صورت لزوم بهتر است که روغن را تعویض و یا روغن را به حد مورد نیاز کمپرسور برسانید.

در آخر با توجه انواع چیلرها می توان گفت که بهتر است با کمک افراد کاردان و ماهر مشغول به راه اندازی سرمایش چیلر در مکان مورد نظر گردید تا در نهایت سیستم سرمایش آن به خوبی و همانند روز اول شروع به کار کند و هوای اطراف را خنک و به دمای مطلوبی برساند تا شما از کار و زندگی کردن لذت توصیف ناپذیری را بچشید.

راه اندازی سرمایش چیلر

برای راه اندازی سرمایش چیلر می توانید شما با کلیک بر رو روی درخواست تعمیر کار به طور مستقیم با مدیریت تهران تهویه در ارتباط باشید

چرا تهران تهویه را انتخاب کنیم ؟

تهران تهویه یکی از بهترین و معتبرترین شرکت هایی است که در عرصه و زمینه هایی مانند اجرا، نصب , راه اندازی سرمایش چیلر در جای جای تهران به همراه افرادی کاردان و متخصص مشغول به کار است. متخصصین در این مجموعه روز به روز به اطلاعات عمومی و تخصصی خود می افزایند تا بتوانند در تمامی زمینه های مرتبط با چیلر به درخواست های شما رسیدگی کنند.متخصصین در تهران تهویه همیشه در تلاش هستند تا کامل ترین امکانات و با کیفیت ترین چیلرها را در اختیار شما بگذارند تا درنهایت رضایتمندی هر چه بیشتر شما دوستان را کسب کنند. از دیگر دلایل انتخاب تهران تهویه می توان موارد زیر را در نظر داشت :

  1. اشخاص تعمیرکار و نصابان در تهران تهویه در تمامی بخش های مرتبط به چیلر کارکشته و ماهر هستند.
  2. مجموعه تهران تهویه می تواند در سراسر ایران چیلرها را نصب , اجرا , راه اندازی سرمایش چیلر و در صورت لزوم تعمیر نماید.
  3. اشخاص مجرب در این مجموعه تخصص و اطلاعات به روز در زمینه نصب ,اجرا و راه اندازی سرمایش چیلر را دارند.
  4. اگر می خواهید برای تعمیرات , راه اندازی, نصب و اجرای چیلرها هزینه ای اقتصادی و بسیار مناسب را پرداخت کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که تهران تهویه را انتخاب کنید.
  5. تمامی افراد کاردان و متخصص در تهران تهویه دارای گواهینامه معتبر از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می باشند که یکی از دلایل موفق بودن ما در این چند سال می باشد.
  6. در تهران تهویه در زمان طراحی و تولید از قطعاتی اورجینال و با بالاترین کیفیت ممکن استفاده می شود.

راه اندازی سرمایش چیلر

برای راه اندازی سرمایش چیلر می توانید شما با کلیک بر رو روی درخواست تعمیر کار به طور مستقیم با مدیریت تهران تهویه در ارتباط باشید

0/5 (0 نظر)