راه اندازی سرمایش کولر گازی

راه اندازی سرمایش کولر گازی

نزدیک فصل تابستان و گرمای سال هستیم در این گونه مواقع تمام افراد تصمیم به راه اندازی سرمایش کولر گازی می کنند که هر یک با توجه به محل مورد کولر آبی و یا کولر گازی استفاده می کنند اما در این مقاله قصد داریم در مورد کولر گازی و نحوه راه اندزی آن با شما همراهان همیشگی صحبت کنیم .

با تغییر فصل و تغییر دما نیاز راه اندازی سرمایش کولر گازی می باشد اگر شما هم از یک کولر گازی استفاده می کنید حتما نیاز به افراد متخصص در زمینه راه اندازی سرمایش کولر گازی دارید.

اگر در راه اندازی سرمایش کولر گازی از افراد نا وارد استفاده کنید احتمال صدمه زدن به خود و کولر گازی را افزایش می دهی و همچنین در صورت درست انجام ندادن مراحل راه اندازی سرمایش کولر گازی بعد از مدتی امکان از کار افتادن قطعات کولر گازی می شود.

یادداشت

شما می توانید با پر کردن فرم زیر درخواست مشاور و تیم تعمیر کار را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید

ثبت سفارشات

سرویس و شارژ گاز برای راه اندازی سرمایش کولر گازی

چگونگی راه اندازی سیستم سرمایش کولرگازی در تابستان

یکی از دلایل محبوبیت کولر گازی می توان به سیستم سرمایش و سیتسم گرمایشی آن اشاره کرد به عبارت دیگر با نصب کولر گازی می توانید به راحتی سیستم مورد نیاز فصل را راه اندازی کنید قابل تامل است که بدانید که هر دو سیستم با توجه به شرایط آب و هوایی روش خاصی را برای راه اندازی می طلبد . که در این مقاله قصد داریم در مورد سیستم سرمایش کولر گازی و نحوه رراه اندازی سرمایش کولر گازی با شما عزیزان صحبت کنیم.

یکی از مواردی که بسیار حائز اهمیت می باشد این است که پیش از راه اندازی سرمایش کولر گازی حتما سیستم کولر گازی و گاز موجود در آن را بررسی کنید به عبارت دیگر سعی داشته باشید به صورت فصلی سیستم کولر گازی خود را سرویس کنید تا در طولانی مدت مشکل کمتری برای آن پیش بیاید. به طور کلی از خصوصیات مهم سرویس کردن سیستم های کولر گازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش طول عمر کولر گازی
  • سالم ماندن قطعه های کولر گازی در مدت زمان طولانی

ممکن است برایتان سوال پیش آمده باشد که سرویس کولر گازی و قطعات آن به چه صورت می باشد؟

  • پیش از سرویس کردن کولر گازی حتما برق اصلی آن را قطع نمایید.
  • قسمت جلویی کولر گازی را جدا کرده و فیلترهای آن را خارج کرده و به صورت صحیحی و کامل شستشو دهید بعد از خشک شدن کامل فیلترها می توانید آن ها را در محلشان قرار دهید.
  • بعد از شستشو و قرار دادن فیلترها در محل مورد نظر به نظافت و شستشوی کندانسور مشغول شوید اما نکته ای که بسیار اهمیت دارد با استفاده از دستگاه های پرتاب آب پر فشاری مانند کارواش به شستشوی آن رسیدگی کنید. پس از شستشو کندانسور هم همانند فیلترها آن ها را به طور کامل خشک کنید.
  • دلیل بر اصرار خشک شدن کامل قطعات این است که به هیچ عنوان و در هیچ شرایطی نباید به برد کولر گازی راه پیدا نکند چرا که در نهایت می تواند باعث خرابی و از کار افتادن کولر گازی شما شود . پس در این بخش یکی از نکات اساسی آن این است که برای سرویس کولر گازی خود بهتر است با افراد کار بلد و ماهر مشورتی داشته باشید تا بتوانید به صورت صحیح و اصولی کولر گازی خود را سرویس کنید تا همانند روز اول شروع به کار کند.

شما می توانید برای راه اندازی سرمایش کولر گازی با کلیک بر روی درخواست تعمیر کار مستقیم با تمیرکاران در ارتباط باشید

راه اندازی سرمایش کولر گازی

حال با توجه به مطالب گفته شده در ادامه این بخش به راه و روش راه اندازی سرمایش کولر گازی می پردازیم .

به طور کلی راه اندازی سرمایش کولر گازی یکی از اصلی ترین و مهم ترین کارهایی می باشد که باید در هنگام شروع کار کاملا مرحله مرحله کاتالوگ کولر گازی را مطالعه کنید تا از جزییات ریز به ریز و نکات آن مطلع گردید تا در نهایت حین کار مشکلی برای سیستم پیش نیاید و راه اندازی سیستم سرمایشی کولر گازی مختل نشود.

آیا می دانید فرآیند و پروسه سرمایش در کولر گازی به چه صورت می باشد؟

در هنگام فرآیند سرمایش کولر گازی, گازهای موجود در کمپرسور انباشته و فشرده شده و با فشار خیلی زیاد به طرف کندانسور حرکت خواهد کرد و در آن بخش با از دست دادن و شکست گرما به مایع تبدیل خواهد شد در انتها این مایع ایجاد شده از کندانسور کولر گازی خارج می شود و از شیر انبساط به راحتی می گذرد

در این جایگاه با افت شدید فشار رو به رو خواهد شد که به حالات دو فازی یعنی مایع و گاز تبدیل می گردد و پس از آن به سوی مکانی به نام تبخیر کننده حرکت کرده سپس از دمای آن مکان تاثیر گرفته و حالت دو فازی (مایع و گاز) خود را از دست می دهد و دوباره به شکل گازی تبدیل خواهد شد.

این فرایند در آخر موجب می شود که سرمای به جود آمده به لوله های تبخیر کننده رفته و در اطراف محل کولر گازی انتقال بیاید.

آیا می دانید راه اندازی سرمایش کولر گازی توسط ریموت چگونه است؟

  • سرد (Cool) : این گزینه برای فصول گرم سال بوده و سمبل آن شکل برف می باشد . با کمک این گزینه می توانید محل کار و یا زندگی خود را سرد و خنک کنید
  • خشک (Dry) : با زدن گزینه خشک بر روی ریموت می توانید دمای اطراف را خشک کنید به عبارت دیگر این گزینه مقدار زیادی از رطوبت اطراف را می گیرد و محیطی با آب و هوای خشک ایجاد می کند. این گزینه بیشترین کارایی را برای مکان های نمناک و شرجی خواهد داشت.
  • اتوماتیک و خودکار(Auto) : با کمک این بخش می توانید دمای مورد نظر خود را به سیستم سرمایشی کولر گازی خود بدهید در نهایت این گزینه سعی دارد دمای محیط را طبق موارد اعمال شده شما نگه دارد.

سرویس سیستم سرمایش کولر گازی چگونه است؟

بهترین زمان برا سرویس سیستم سرمایشی کولر گازی فصل بهار میباشد. این فرایند باعث می شود تا شما بتوانید از عیوب دستگاه خود مطلع شده و در صدد رفع آن باشید تا بتوانید در فصل گرما خنکی لذت بخشی را تجربه کنید اما همواره در حین سرویس کولر گازی باید به برخی از موارد توجه ویژه ای داشته باشید:

۱- حتما در مواقع تعمیر و سرویس برق اصلی کولر که توان بالایی دارد را قطع نمایید.

۲- قاب جلویی کولرگازی خود را باز نموده و فیلتر های اسپلیت را به منظور شستشو خارج نمایید و پس از شستشو آن ها در مکان مناسب خود قرار دهید.

۳- سپس شستشوی کندانسور می رسد اما نه با استفاده از روش های معمولی بلکه با استفاده از دستگاه پرتاب آب پر فشاری ، در حین شستشو توجه داشته باشید که آب مصرفی شما به هیچ عنوان به درون برد کولر گازی راه پیدا نکند چرا که در نهایت می تواند به آن آسیب وارد نماید، در این صورت همواره پیشنهاد می شود که از متخصصین این حوزه استفاده کنید تا بتوانید از آسیب های احتمالی به دستگاه خود جلوگیری کنید.

شارژ گاز کولر گازی برا راه اندازی سرمایش کولر گازی

پس از سرویس کولرگازی به طور یقین باید توجه ویژه ای به تست گاز دستگاه خود داشته باشید و در صورت کمبود گاز باید میزان آن را افزایش دهید، برای این کار ابتدا کولر گازی خود را روش کنید و بر روی حالت سرما قرار دهید به محض ان که کمپرسور دستگاه شما شروع به روشن شدن نمود  گیج را به دستگاه متصل کنید، در این صورت می توانید مقدار گاز اندازه گیری شده در دستگاه را به خوبی تشخصی دهید، در صورتی که گاز کولر شما کمتر از مقدار ضروری آن بود اقدام به شارژ آن نمایید.

فدک بوران

اگر کولرتان به تعمیر نیاز دارد ما همواره پشتیبان و یاریگر شما هستیم با تیمی از متخصص ترین تعمیرکاران کولر گازی

سرویس و شارژ گاز  انواع برند کولر گازی  راه اندازی سرمایش و گرمایش

چرا فدک بوران را انتخاب کنیم ؟

مجموعه فدک بوران یکی از معتبرترین شرکت هایی است که در میان رقبای خود ستاره ای محبوب و پر نور می باشد. از دلایل محبوبیت فدک بوران می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • اعمال خدمات تعمیراتی حدالامکان در محل شما عزیزان.
  • پاسخ گویی دقیق به سوالات و نیازهای مشتریان از یک سیستم کولر گازی.
  • در این مجموعه تعمیرات و نصب سیستم های کولر گازی با قیمتی مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.
  • فدک بوران برای زمان مشتریان ارزش قائل است و سعی دارد در موعد مقرر به محل شما حضور داشته باشند.
  • این مجموعه از نیروهایی مجرب و متعهد استفاده می کند تا هر چه تمام تر رضاتمندی مشتریان خود را جلب کند.
  • فدک بوران در قبال نیازها و درخواست های مشتریانش احساس مسئولیت کرده و همیشه سعی دارد بهترین امکانات را در اختیار آن ها بگذارد.
  • تمامی افراد مجرب و تعمیرکارانی که در این مجموعه کار می کنند در هر لحظه به علم خود را می افزایند و مدارک درخشانی از سازمان فنی و حرفه ای کشور کسب کرده اند.

پس در اخر برای جمع بندی کلی از مقاله راه اندازی سرمایش کولر گازی می توان گفت اگر به دنبال راه اندازی سرمایش کولر گازی خود هستید به شما توصیه می کنیم از سایت فدک بوران دیدن بفرمایید و با متخصصین و مشاورین این مجموعه در ارتباط باشید تا در نهایت کولر گازی شما به طور نامحدود کار کند و از سیستم سرمایشی و سیستم گرمایشی آن در محل کار و زندگی خود لذت ببرید.

خدمات فدک بوران در سرویس و تعمیر و راه اندازی کولر گازی

  • سرویس کولر گازی در تهران توسط سرویسکار بسیار ماهر و با تجربه
  • نصب کولر گازی در تهران با نصاب های بسیار حرفه ای طبق استاندارد های جهانی
  • عیب یابی کولر گازی بصورت رایگان ویژه شهروندان در تهران بزرگ
  •  تعمیر کولر گازی در تهران با قیمت های مصوب
  • رفع ابریزی کولر گازی به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای
  • فروش کمپرسور انواع کولر گازی با قیمت مناسب
  • تعویض انواع موتور یا همان کمپرسور کولر گازی
  • رفع ایراد برقی پنل داخلی و خارجی کولر گازی
  • انجام شارژ گاز کامل و تکمیلی کولر گازی
  • خدمات پس از فروش کولر گازی با گارانتی ۹۰ روزه در استان
  • تعویض قطعات کولر گازی با گارانتی و ضمانت اصلی بودن آن ها
  • شستشوی کولر گازی بصورت کاملا تخصصی با قیمت مناسب.
  •  جابجایی کولر گازی در کم ترین زمان ممکن و طبق استاندارد ها

شما می توانید برای راه اندازی سرمایش کولر گازی با کلیک بر روی درخواست تعمیر کار مستقیم با تمیرکاران در ارتباط باشید

0/5 (0 نظر)