راه اندازی سرمایش داکت اسپلیت

نزدیک فصل تابستان و گرمای سال هستیم در این گونه مواقع تمام افراد تصمیم می گیرند که سیستم سرمایش محل کار و یا منازل خود را راه اندازی کنند. در این شرایط بعضی از افراد با توجه به دستگاه سرمایشی خود می بایست که با کمک دفترچه راهنما و یا به کمک افرادی مجرب مشغول به راه اندازی سرمایش داکت اسپلیت تجهیزات محل کار و زندگی خود شوند.

شما می توانید با در خواست تعمیر کار از تهران تهویه در سریع ترین زمان ممکن اقدام به راه اندازی سرمایش داکت اسپلیت کنید .

آیا به راستی که بهترین راه برای رسیدن سریع به هوای خنک و مطلوب چیست؟

آیا شما عزیزان می دانید با چه تجهیزاتی میتوان به هوایی خنک و دل انگیز رسید؟ در پاسخ به اینگونه سوالات می توان گفت که یکی از راه های رسیدن فوری به هوای مطلوب در گرمای سال نیز به داکت اسپلیت ها اشاره کرد.ایا می دانید داکت اسپلیت چیست؟

داکت اسپلیت ها غالبا به اسپلیت خانگی شهرت دارد و به عنوان یکی از سیستم های تهویه هوای مطبوع در کل جهان رایج است که اکثریت مردم از آن برای تهویه هوا در محیط اطراف خود استفاده می کنند . اما در این مقاله قصد داریم که اطلاعاتی را در مورد راه اندازی سرمایش داکت اسپلیت به شما ارائه دهیم.

پس اگر می خواهید به یک راه حل سریع و مناسب برای خنک شدن ساختمان خود برسید در این بخش به شما توصیه می کنیم در ادامه مقاله راه اندازی سرمایش داکت اسپلیت همانند همیشه همراه ما باشید.

راه اندازی سرمایش داکت اسپلیت

توجه

اگر شما هم نیاز به راه اندازی سرمایش داکت اسپلیت خو دارید با تکمیل فرم زیر درخواست تعمیر کار را ارسال کنید تا در کمترین زمان ممکن کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

ثبت سفارشات

بهترین زمان برای تنظیم راه اندازی سرمایش داکت اسپلیت

داکت اسپلیت ها بهتر است که قبل از شروع فصل تابستان تنظیمات مورد نیاز را اعمال کنید. به عبارت دیگر منظور از تنظیم در این بخش همان سرویس کردن دستگاه می باشد. به اینصورت که ابتدا فیلترهای داکت اسپلیت را به آرامی خارج کرده و تمیز کنید و یا در مواقع لزوم فیلترهای آن را تعویض نمایید. با انجام این مرحله نوبت به نظافت رادیاتورهای داکت اسپلیت می باشدکه با استفاده از شیشه پاک کن و پارچه ای تمیز می توان این کار را انجام دهید. سپس باید گاز مبرد داکت اسپلیت را تنظیم کنید ,

در صورت لزوم بهتر است که گاز را شارژ کنید.در این بخش باید به دقت کار را انجام دهید زیرا در این قسمت سرمایش دستگاه تعیین می شود. به طور کلی برای راه اندازی سرمایش داکت اسپلیت اولین کاری که باید اقدام شود این است که در مواقعی که نیاز به سرمایش داکت اسپلیت دارید باید حالت گرمایش آن را غیرفعال کرده سپس سرمایش آن را فعال نمایید. در ادامه بیشتر درباره راه اندازی سرمایش داکت اسپلیت با شما همراهان صحبت خواهیم کرد.

اگر نیاز به تعمیر و راه اندازی کولر گازی خود دارید مقاله راه اندازی سرمایش کولر گازی را بخوانید

راه اندازی سرمایش داکت اسپلیت

پیش از آن که به راه اندازی سرمایش داکت اسپلیت مشغول شوید به شما پیشنهاد می کنیم که مراحل زیر را مطالعه کنید و طبق موارد ذکر شده به راه اندازی دستگاه رسیدگی کنید. از مراحل راه اندازی سرمایش داکت اسپلیت می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. نظافت کامل و دقیق یونیت خارجی و داخلی : در ماه های گرم سال برای راه اندازی سرمایش داکت اسپلیت اولین اقدام نظافت و شست و شوی یونیت داخلی داکت اسپلیت می باشد. برای انجام کار نیز اقدام به باز کردن دریچه بازدید داکت اسپلیت نمایید و با خارج کردن آن از داخل دستگاه می توانید آن را بشویید سپس با استفاده از آب و مواد شوینده به همراه دقت بالا و با عدم برخورد آب به موتور فن دستگاه می توانید به شستشوی یونیت خارجی مشغول شوید.
  2. مسدود کردن شیرهای ورودی خروجی آب گرم دستگاه داکت اسپلیت : در این قسمت اگر گرمایش ساختمان بر عهده موتور خانه مرکزی است ابتدا شیر فلکه ورودی و خروجی آب گرم مربوط به کویل آب گرم دستگاه داکت اسپلیت را ببندید اما اگر گرمایش محیط اطراف شما متمایز از بقیه افراد ساختمان و گرما بر عهده پکیج می باشد بهتر است که گرمایش پکیج را غیرفعال کنید .
  3. نکته ای که بسیاری از مردم متقضی آن هستند این است که می خواهند حوله خشک کن های واحدشان در فصول گرم سال هم فعال باشد در اینصورت می توانید پکیج را روی حالت گرمایش بگذارید و شیرهای ورودی و خروجی مرتبط به کویل آب گرم دستگاه داکت اسپلیت را ببندید.
  4. تغییر و تحول حالت دستگاه ازسطح ترموستات یا کنترلر : در این قسمت می توانید گرمایش دستگاه را به حالت سرمایش تغییر دهید. در داکت اسپلیت می توانید دمای دلخواه خود را از 18 تا 25 درجه تنظیم کنید ولی نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که خاموش کردن و یا روشن کردن کمپرسور بر حسب دمای اطراف آن مي باشد به عبارت ديگر اگر هوا گرم نباشد و دماي آن مكان 22 درجه باشد اگر شما دماي موردنظر خود را بر روي25 درجه تنظيم كنيد , دستگاه در آن لحظه باد گرم پخش مي كند پس به شما توصيه مي كنيم كه دما را اول بر روي 18 درجه تعيين كرده و بعد از مدتي اگر هواي پيرامون شما خنك شد دماي مورد نظرتان را تنظيم و مشخص نماييد.
  5. در این بخش دو نکته بسیار حائز اهمیت می باشد :
  • دقت کنید در ماه هاي گرم سال در هنگام استفاده از سرمایش اين دستگاه اطراف یونیت خارجی آزاد باشد تا در نهايت داكت اسپليت بتواند مکش كاملي ازهوای پشت دستگاه و جلوی دستگاه داشته باشد.
  • در زماني كه دستگاه روشن است توجه كنيد كه دریچه های خروجی دستگاه(دریچه‌های که در اتاق ها هستند) بازبوده و حداکثر50 درصد دریچه هاي دستگاه می توانند مسدود و بسته باشند.چرا كه این کارباعث ایجاد منتقل شدن مناسب هوا در کویل, اواپراتور و جلوگیری از یخ زدگی می باشد.راه اندازی سرمایش داکت اسپلیت

شما می توانید با کلیک بر روی در خواست تعمیر کار مستقیم با کارشناس راه اندازی سرمایش داکت اسپلیت در ارتباط باشید

چرا تهران تهویه را انتخاب کنیم ؟

مجموعه تهران تهویه یکی از معتبرترین شرکت هایی است که در میان رقبای خود ستاره ای محبوب و پر نور می باشد. از دلایل محبوبیت تهران تهویه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • در این مجموعه تعمیرات با قیمتی كاملا اقتصادی می باشد.
  • تهران تهویه برای زمان مشتریان ارزش قائل است و سعی دارد در موعد مقرر در محل شما حضور داشته باشند.
  • این مجموعه از نیروهایی كاردان و متعهد استفاده می کند تا هر چه تمام تر رضاتمندی مشتریان خود را جلب کند.
  • تهران تهویه در قبال نیازها و درخواست های مشتریانش احساس مسئولیت کرده و همیشه سعی دارد بهترین امکانات را به مشتريان خود ارائه دهد.
  • تمامی افراد ماهر و تعمیرکارانی که در تهران تهويه فعاليت دارند در هر لحظه به علم خود را می افزایند و مدارک درخشانی از سازمان فنی و حرفه ای کشور کسب کرده اند.

نتیجه گیری

در اين مقاله سعي داشتيم كه اطلاعاتي كافي در مبحث راه اندازي سرمايش داكت اسپليت به شما دوستان ارائه دهيم. نكاتي در مورد راه اندازي اين دستگاه بيان كرديم. به طور كلي براي توضيحي مختصر درباره راه اندازي سرمايش داكت اسپليت مي توان گفت كه بهتر است مراحل راه اندازي آن را به طور كامل بدانيد و با افراد مجرب صحبتي داشته باشيد تا در نهايت دستگاه شما بعد از راه اندازي عملكرد مناسبي داشته باشد و هم شما محيط اطراف خود را خنك كرده و هر چه تمام تر از زندگي كردن و كار كردن لذت ببريد.راه اندازی سرمایش داکت اسپلیت

0/5 (0 نظر)