تعمیر و سرویس چیلر در غرب تهران

سرویس و تعمیر چیلر غرب تهران

قطعا با شروع فصل گرما شما هم می خواهید سیستم های برودتی خود را سرویس و تعمیر نمایید و حالا نوبت به سرویس و تعمیر چیلر می باشد. سرویس و تعمیر چیلر غرب تهران یکی از نمایندگی های مجاز فدک بوران می باشد که شما با مراجعه به آن می توانید ، به سرویس و تعمیر چیلر خود بپردازید.

تعمیر و سرویس نمودن دستگاه های خنک کننده ، از عمده کار هایی است که با شروع فصل گرما به آن می پردازیم. برای داشتن تهویه مطبوع و هوایی دلپذیر ، لازم است که تعمیر و سرویس دستگاه چیلر خود را به شخصی ماهر و با تجربه در این زمینه بسپاریم.

سرویس چیلر در تهران و کرج

سرویس چیلر و تعمیر چیلر و سیستم های برودتی ساختمان از تخصصی ترین و حساس ترین نوع تعمیرات ساختمان محسوب می شود که به طور قطع نیازمند این است که به تیم تخصصی و دارای صلاحیت سپرده شود. چرا که تجهیزات موجود در سیستم چیلر و سیستم های برودتی دارای قیمت بالا و قابل توجهی است.

به لطف سابقه دراز مدت در حوزه های فنی مهندسی، توانسته ایم یک تیم بزرگ در تمامی خدمات چیلر  تشکیل دهیم تا بتوانیم مفتخر به خدمت رسانی به هر یک از مشتریان باشیم. از این رو با خیال راحت می توانیم ادعا کنیم که در زمینه سرویس  و تعمیرات چیلر مشکلی نیست که نتوانیم آن را حل کنیم.

گروه فدک بوران با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص در امور مربوط به دستگاه چیلر شامل تعمیر چیلر تراکمی و جذبی، سروییس چیلر تراکمی و جذبی، راه اندازی چیلر تراکمی و جذبی، شارژ گاز چیلر تراکمی و جذبی ، رسوبزدایی و اسیدشویی چیلر جذبی و تراکمی در تهران آماده خدمت رسانی می باشد.  .سرویسکاران به کیفیت کار و رضایت مشتری اهمیت به سزایی می دهد. نیروهای سرویسکاران تماماً متخصص بوده و دوره های تخصص سرویس انواع چیلر  را زیر نظر سرویسکاران گذرانده اند و با تجربه بالا آماده خدمات دهی در سراسر تهران و کرج می باشند.

نصب چیلر در غرب تهران

نصب چیلر، شامل حمل به داخل موتورخانه و نصب آن بر روی فونداسیون است. برای اینکه چیلر به درستی نصب شود و کمپرسورهای چیلر دچار مشکل نشود، وجود لاستیک و فونداسیون بر زیر چیلرها بسیار مهم است. برای نصب چیلر، داشتن جرثقیل مناسب با توجه به ساپورتهای مناسب بسیار حائز اهمیت است. چیلرهای هواخنک معمولا بر روی پشت بام نصب شده که این خود باعث این می‌شود که دیگر از برج خنک کن استفاده نشده و نصب کل چیلر به طور کلی راحت تر خواهد بود. در صورتی که چیلر آب خنک باشد، معمولا درون موتورخانه مسقف قرار دارد که باید در این صورت، محل را برای درست قرارگیری چیلر انتخاب کرد تا بتوان به برج خنک کن نیز دسترسی داشت.

بعد از جاگذاری چیلر، باید از نحوه قرارگیری درست چیلر و تراز بودن نسبت به لوله‌ها و قسمت‌های دیگر اطمینان حاصل کرد. قبل از نصب چیلر باید نحوه‌ی قرارگیری خروجی های چیلر و همچینین اینکه چگونه قرار است نسبت به باقی تجهیزات لوله کشی شود در نظر گرفته شود که این وظیفه را طراح به عهده می‌گیرد.

شارژ گاز چیلر در غرب تهران

یکی از مشکلات شایعی چیلر که در صد زیادی از مشتریان به علت آن با ما تماس می گیرند کمبود شارژ گاز چیلر می باشد . مبردها مهم ترین قسمت چرخه عملکرد چیلر می باشد که کمبود یا نبود آن باعث اختلال و مشکلاتی در چیلر می شود.

اگر مقدار سرمادهی کولر گاهش پیدا کند و یا روی لوله ها یا پنل چیلر برف بزند نشانه کمبود گاز چیلر می باشد در چنین شرایطی از یک تعمیر کار بخواهید تا شارژ گاز چیلر شما را انجام دهد.

اگر ساکن غرب تهران هستید و کولرتان به گاز نیاز دارد با مرکز تخصصی شارژ گاز چیلر در غرب تهران تماس بگیرید تا عمل شارژ گاز برایتان انجام شود

زمانی که شما کولرگازیتان را تازه نصب کرده اید و یا زمانی که براثر نشتی از لوله ها گاز دستگاه هدر رفته است شما باید با مرکز تخصصی شارژ گاز چیلر در غرب تهران تماس بگیرد و درخواست کمک کنید.

برای سرویس و تعمیر چیلر غرب تهران می توانید فرم زیر را پر کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند

ثبت سفارشات

دستگاه چیلر چیست؟

دستگاه چیلر با نام لاتین chiller ، حرارت را از مایع دفع می نماید. این پروسه دفع حرارت از مایع ، بر اساس قاعده تبرید تراکم بخار شکل می گیرد. پس از آن مایعی که حرارت آن گرفته شده است برای خنک نمودن هوا مورد استفاده قرار می گیرد.

ساختار چیلر ها کاملا منحصر به فرد بوده و کاملا با سیستم های تهویه مطبوع دیگر مانن کولر گازی و اسپیلت متفاوت می باشد . به همین دلیل برای تعمیر یا سرویس آن حتما باید به مراکز مجاز و متخصص آن مراجعه نمایید.

ما به شما سرویس و تعمیر چیلر غرب تهران معرفی می نماییم در ادامه بیش تر در باره آن توضیح خواهیم داد.

به طور معمول هر شخصی که می خواهد اقدام به تهیه چیلر نماید سوالاتی را از روی نگرانی می پرسدف به طور مثال کارایی آن به چه صورت است ، یا بازدهی که مد نظرمان است را دارد ؟ یا تعمیر و نگهداری چیلر به چه صورت می باشد ؟ یا آیا استفاده چیلر برای محیط ضرر دارد ؟

اما ما باید به شما بگوییم که شما می توانید بسته به نوع عمل کردی که از چیلر دارید آن را تهیه نمایید. شما نیز می توانید در این زمینه با تکنسن های ماهر سرویس و تعمیر چیلر غرب تهران مشورت نمایید.

انواع چیلر و عمل کرد آن ها:

  1. چیلر های تراکمی
  2. چیلر های جذبی

عمل کرد  :

  1. چیلر های تراکمی :

چیلر های تراکمی با استفاده از انرژی الکتریکی کار می کنند .

  1. چیلر های جذبی :

چیلر های جذبی با استفاده از انرژی حرارتی ، باعث تولید برودت و سرما در محیط می شوند .

دسته بندی چیلر ها بر اساس شکل خنک شدن ماده مبرد:

  1. چیلر آب خنک : این نوع از چیلر با خنک کردن آب عمل کرد خود را دارد.
  2. چیلر هوای خنک : پیلر هوای خنک با خنک نمودن هوا کار می کند. س
  3. چیلر تبخیری : این چیلر نیز با تبخیر ماده مبرد کارایی دارد.

در چه زمان باید برای سرویس و تعمیر چیلر خود به سرویس و تعمیر چیلر غرب تهران مراجعه کنیم؟

دستگاه چیلر با تمام مزیت هایی که دارد ، امکان دارد که روزی دچار ایراد شده و باید هر چه سریع تر به سرویس و تعمیر چیلر غرب تهران مراجعه کنید .

در نظر داشته باشید که در صورتی که در زمان مناسب جهت سرویس و تعمیر چیلر خود اقدام ننمایید ، امکنا دارد که خرابی بیش تر به بار آید و شما متحمل هزینه های بیش تر شوید. به همین دلیل ما به شما سرویس و تعمیر چیلر غرب تهران معرفی کردیم تا در صورتی که در غرب تهران ساکن هستید ، هر چه سریع تر جهت سرویس و تعمیر چیلر خود اقدام نمایید.

  1. کمپرسور برفک زده است .
  2. کمپرسور استارت نمی زند .
  3. اتصالی برق به وجود آمده است.
  4. سیستم سرمایشی ساختمان به اندازه کافی خنک نمی نماید.
  5. کمپرسور چیلر به طور دائم کار می کند.

در صورت بروز هر یک از ایرادات نام برده شده در بالا باید به سرویس و تعمیر چیلر غرب تهران مراجعه نمایید و از تکنسین های ماهر سرویس و تعمیر چیلر غرب تهران چاره جویی کنید.

برای راه اندازی سیستم سرمایش کولر گازی خود می توانید مقاله راه اندازی سرمایش کولر گازی را مطالعه کنید

چرا برای سرویس و تعمیر چیلر خود ، فدک بورن را انتخاب کنیم ؟

سرویس و تعمیر چیلر غرب تهران یکی از مرکز مجاز فدک بوران  می باشد . هم چنین فدک بوران برای صرفه جویی در وقت و هزینه های شما در سایر نقاط شهر تهران ، نمایندگی ایجاد نموده است تا شما در کم ترین زمان بتوانید دستگاه چیلر ، دستگاه کولر گازی ، دستگاه داکت اسپیلت و … را سرویس و تعمیر نمایید .

همان طور که پیش تر گفته شد ، سیستم ساختار چیلر کاملا منحصر به فرد بوده و شناخت قطعات داخلی آن نیاز به تجربه و مهارت کافی دارد.

به همین دلیل ما به شما سرویس و تعمیر چیلر غرب تهران معرفی کردیم. زیرا کلیه تکنسین های سرویس و تعمیر چیلر غرب تهران به ساختار دستگاه چیلر مسلط هستند و در صورت بروز هر گونه مشکل آن را برای شما حل می نمایند .

هم چنین تهران تهویه با بر گزاری دوره های سالانه برای تکنسین های خود ، آن ها را با مدل های جدید دستگاه چیلر آشنا کرده تا در حین تعمیر و سرویس دچار مشکل نشوند .

شما نیز می توانید در روز های تعطیل به مراکز مجاز فدک بوران مراجعه کنید. فدک بوران خدمت رسانی به شما را به ساده ترین روش ها انجام می دهد.

کلیه تکنسین های نمایندگی های فدک بوران  از قطعات فابریک و نو استفاده می نمایند و در صورت تعویض قطعه ، قطعا قطعه خراب و تعمیر شده را به شما خواهند داد.

در صورتی که شما در خواست داشته باشید ، می توانید قبل از شروع کار ، از تکنسین های فدک بوران پیش فاکتور بگیرید. در این صورت شما می دانید که کلیه هزینه های به چه مقدار خواهد بود یا ایراد دستگاه چیلر شما چه می باشد.

تعمیر چیلر در غرب تهران

اگر به دنبال یک تعمیرکار چیلر ماهر در غرب تهران هستید و یا می خواهید مرکزی را با قیمت مناسب برای تعمیرات چیلر در تهران پیدا کنید و درقبال آن انتظار دارید کار شما با بهترین شکل و طبق استاندارد های جهانی انجام شود نگران نباشید کار را به ما بسپارید فدک بوران بزرگترین تعمیرگاه مجاز چیلر با داشتن تعمیر کارانی متخصص و با تجربه آماده ارائه کلیه خدمات سرویس چیلر و تعمیر چیلر در سراسر تهران و کرج  می‌باشد ما با توجه به داشتن شعب فراوان در سراسر تهران و کرج  در نزدیک‌ترین مکان به محل زندگی و کار شما قرار داریم و با اولین تماس شما یکی از بهترین و متخصص ترین تعمیرکاران چیلر شهر را برای عیب یابی و تعمیرات چیلر شما اعزام خواهیم کرد.

سوالات متداول در خرابی  و تعمیر چیلر

کمپرسور چیلر روشن نمیشود

کمپرسور چیلر روشن نمی شود ولی در مدار کنترل حفاظت آلارم است

کمپرسور چیلر استارت می خورد ولی روی دور آرام نمی رود

کمپرسور استارت می خورد و کار می کند ولی آورلد عمل می کند

کمپرسور چیلر استارت می خورد ولی زود خاموش می شود

کمپرسور چیلر دائم کار می کند

دمای فضا بسیار بالا است

دمای فضا بسیار پایین است

کمپرسور یخ و برف زده است

تعمیرات چیلر در غرب تهران با فدک بوران

متاسفانه در حال حاضر در بازار افرادی سودجو وجود دارند که ادعای تعمیرات چیلر را می کنند، در حالی که این تعمیرات با دیگر بخش های تعمیرات ساختمان کاملا متفاوت است و هر شخصی را نمی توان تعمیرکار چیلر دانست، چرا توانایی تعمیر و شناخت سیستم برودتی چیلر بسیار دشوار و زمان بر است.

حتی مدارک فنی حرفه ای چندان قابل استناد نیست، چرا که یک دوره کوتاه مدت تعمیر چیلر برای آشنایی با چیلر های بسیار کم است و پروسه یادگیری سیستم های برودتی، چندین سال زمان و تلاش می طلبد و همچنین متاسفانه برخی از سازمان ها با دریافت مبلغی پول، اقدام به چاپ مدرک می نمایند.

این افراد با پیشنهاد قیمت های بسیار پایین، کار را از مشتری گرفته اما در بلند مدت آسیب های جبران نا پذیری به سیستم برودتی زده و ضرر بسیار بالاتری را به مشتری وارد می نمایند.

فدک بوران تشکیل شده است تیمی از متخصص ترین تعمیرکاران چیلر که علاوه بر داشتن علم تعمیرات چیلر دارای سالها تجربه کاری درخشان در این زمینه می باشند که نمونه کارهای ما با توجه به رضایت مشتری سند مهارت تعمیرکاران ما در تعمیرات چیلر می باشد

5/5 (1 نظر)