سرویس و تعمیر کولر گازی در تهران

راه اندازی گرمایش کولر گازی

راه اندازی گرمایش کولر گازی نکاتی را برای رعایت کردن دارد که می خواهیم در این مطلب شما را با آن آشنا سازیم . بر روی همه پنل های کولر گازی بر چسبی با عنوان بر چسب فنی وجود دارد. بر روی کولر گازی اینورتر تمام مشخصات و ویژگی های کولر گازی درج گشته است که با مطالعه آن می توانید کلیه اطلاعات گرمایشی و سرمایشی کولر خود را متوجه بشوید.

چرا سرویس کولر مهم است؟

سرویس کردن کولر گازی جزع مواردی میباشد که باید جدی گرفته شود. سرویس کولر گازی به صورت زمان بندی شده باعث خواهد شد که دستگاه شما سالم و بدون نقص باقی بماند و طول عمر آن زیاد شود. سرویس کولر گازی باعث میشود عمر دستگاه بالا برود. پس ما در همین ابتدا به شما پیشنهاد می کنیم که کار سرویس کولر گازی خود را به صورت دوره ای و در زمان مشخص حداقل هر شش ماه یک بار انجام دهید تا دستگاه سلامت خود را داشته باشد و بدرستی کار کند. در این صورت شما از هزینه های ثانویه ای که ممکن است در اثر سرویس نکردن کولر گازی رخ دهدرا کاهش داده و نیازمندی خود نسبت به تعمیر را برطرف خواهید کرد.

سرویس کولر گازی در تهران و کرج

وقتی به فصل گرم وارد می شویم و حتی شاید از مدتی قبل از آن، لازم است دستگاه را بررسی کنید تا عیوب احتمالی نداشته باشد. گاهی خراب شدن یک قطعه در کولر گازی منجر به خراب شدن کل دستگاه و مختل شدن عملکرد آن می شود. در این نوع مواقع اگر از قبل دستگاه را سرویس می کردید، این مشکل رخ نمی داد. به خاطر داشته باشید همیشه هزینه پیشگیری کمتر از درمان است، حتی در مورد کولر گازی.

گروه فدک بوران با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص در امور مربوط به کولرگازی شامل سرویس کولر گازی و تعمیر انواع کولر گازی در تهران آماده خدمت رسانی می باشد.  .سرویس کاران به کیفیت کار و رضایت مشتری اهمیت به سزایی می دهد. نیروهای سرویس کاران تماماً متخصص بوده و دوره های تخصص سرویس انواع کولرهای گازی را زیر نظر سرویسکاران گذرانده اند و با تجربه بالا آماده خدمات دهی در سراسر تهران و کرج می باشند.

برای راه اندازی سرمایش کولر گازی خود می توانید کلیک کنید تا به راحتی اقدام به راه اندازی سرمایش کولر گازی خود کنید

ثبت سفارشات

سرویس و تعمیر پکیج - سرویس انواع پکیج در فک بوران

نحوه راه اندازی گرمایش کولر گازی

برای راه اندازی گرمایش کولر گازی باید آن را خاموش نمایید ، سپس ریموت کنترل کولر گازی را برای این کار تنظیم کنید. در نظر داشته باشید که در حین تنظیم نمودن ریموت کنترل، نباید هیچ اترباطی با دستگاه داشته باشد. برای این کار می تواندی دست خود را جلوی ریموت کنترل بگیرید.

در قسمت منو، شما حالت های مختلف کولر گازی را مشاهده می نمایید. حالتی را که می خواهید انتخاب نموده و مجدد کولر گازی را روشن نمایید. بدین ترتیب شما مقدار گرمایی که برای محیط می خواستید را از دستگاه کور گازی در یافت می نمایید.

پس از این که برای راه اندازی گرمایش کولر گازی اقدامات مربوط به ریموت کنترل را انجام دادید، در صورتی که نتیجه ای حاصل نشد، باید پنل داخلی کولر را شستشو دهید. هم چنین شستشوی چنل خارجی و تمیز نمودن فیلتر کولر گازی در راه اندازی گرمایش کولر گازی بی تاثیر نمی باشد. رعایت این نکات می تواند اثر مثبتی در عمل کرد دستگاه نیز بگذارد.

نحوه عمل کرد دستگاه کولر گازی در حالت گرمایش

می دانید که داخل دستگاه گاز می باشد، عمل کرد صحیح این گاز در فصل سرما به این صورت می باشد که باید در کمپرسور گرم شود . سپس به وسیله یک شیر چهار طرفه به طرف اواپراتور هدایت شود.

اواپراتور تشکیل شده از صفحات آلومینیومی و لوله های مسی می باشد که این توانایی را دارد تا گرما را به سمت محیط و بیرون دستگاه منتقل کند.

امری که باعث گرم شدن لوله های و طبقات می شود،  هوای گرم ورودی است که از کمپرسور به این محفظه ورود پیدا می کند ، این هوای گرم در کسری از ثانیه این قابلیت را دارد را محیط اطراف شما را گرم نماید.

در چه زمانی کولر گازی محیط را گرم نمی کند؟

قطعا برای هر شخصی پیش آمده است که دستگاه کولر گازی ، محیط را گرم نکند یا بسته به درجه معین شده، بادی ولرم از خود تولید نماید. شما در این زمان باید به یکی از نمایندگی های مجاز تهران تهویه مراجعه نمایید. شما در محدوده که ساکن باشید ، تهران تهویه جهت رفاه حال شما و سرعت بخشیدن به امور هم چنین صرفه جویی در زمان و هزینه های شما ، نمایندگی ای تاسیس نموده است.

شما می توانید به نزدیک ترین نمایندگی تهران تهویه مراجعه نمایید.

این مسئله به چند علت در کولر گازی رخ می دهد:

  1. کم بودن ظرفیت کولر گازی در مقایسه با متراژ خانه
  2. کم بودن گاز کولر گازی
  3. اشکال فنی در سیکل گرمایش کولر گازی

در صورتی که برای راه اندازی گرمایش کولر گازی، نکاتی که گفته شد را رعایت نمودید، پنج دقیقه طول خواهد کشید تا کولر گازی شروع به تغییرات کند. در حالت دیفراست ، هنگامی که کولر گازی به آب نمودن یخ و برفک های تشکیل شده بر روی پنل خارجی مشغول می باشد ، امکان دارد زمانی حدود پانزده دقیقه را صرف نماید تا بتواند باد گرم تولید نماید.

پس در صورتی که تاخیری در تولید گرمایش کولر گازی خود دیدید، صرفا آن را به عنوان ایراد و نقص تلقی نکنید، بلکه شاید جزیی از فرآیند دستگاه کولر گازی می باشد.

تعمیر کولر گازی

ما سالهاست که در تعمیرات مختلفی که در این دسته از تاسیسات وجود دارد که می توان به تعمیر چیلر ، تعمیر سردخانه ، تعمیر پکیج دیواری ، تعمیر داکت اسپیلت ، تعمیر مینی چیلر و تعمیر کولر گازی اشاره کرد به همشهریان عزیز در کلیه مناطق تهران و کرج خدمات رسانی می کنیم و خوشبخانه تا بحال توانسته ایم که مورد رضایت اعتماد مشتریانمان باشیم که این از بزرگترین برگ برنده ما می باشد.

یکی از خدماتی که در مجموعه فنی و مهندسی فدک بوران به صورت کاملا ویژه و تخصصی انجام می شود ارائه کلیه خدمات کولر گازی از قبیل شسشتشو و سرویس کولر گازی ، تعمیر کولر گازی ، جابجایی و نصب کولر گازی ، تعویض کمپرسور کولر گازی ، شارژ گاز کولر گازی و….می باشد که شما می توانید خدماتی کاملا نو و متفاوت را از ما دریافت کنید.

مرکز مجاز تعمیر کولر گازی

چنانچه جهت تعمیر کولر گازی  به هر دلیلی به  نمایندگی دستگاه خود دسترسی ندارید، می توانید روی فدک بوران حساب کنید. فدک بوران  هم قیمت های منصفانه ای به شما ارائه خواهد داد و هم تیم خبره و کارشناس دارد که هزینه اضافی به شما تحمیل نخواهد کرد در تعمیر کولر گازی. یعنی به میزان کافی تلاش می کنیم تا هزینه تمام شده شما کمتر گردد و بجای تعویض، دستگاه خود را با تعمیر کردن حیات دوباره ببخشد. فدک بوران هم می تواند حضوری به شما خدمات ارائه دهد، هم تلفنی پاسخ سوال شما را بدهد.و یا میتوانید از طریق مقالات اموزشی سایت برای طرف کردن ابهام خود اقدام نمایید.

تجربه بالا، داشتن مدارک معتبر و ارائه سریع ترین و با کیفیت ترین خدمات در تعمیر کولر گازی ، تعمیر چیلر، تعمیر پکیج و غیره از شاخص ترین ویژگی های فدک بوران می باشد.

خدمات فدک بوران

تیم فدک بوران خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می دهد. خدماتی مانند: تعمیر کولر گازی، تعمیر چیلر، تعمیر داکت اسپیلت ، تعمیر سردخانه ، تعمیر موتورخانه ، تعمیر مینی چیلر ، تعمیر پکیج دیواری و…

مشکل دستگاه شما هر چه باشد برای ما فرقی نمی کند، ما می توانیم آن را انجام دهیم چون در کار خود خبره هستیم. دستگاه های کولر گازی معمولا مشکلات متداول و یکسانی برایشان رخ می دهد و این مشکل هرچه باشد، برای ما ساده است. چرا که سال هاست در این زمینه یعنی تعمیر کولر گازی خدمت کرده ایم و دستگاه های متفاوت را دیده و تعمیر کرده ایم. پس با خیال راحت تعمیر دستگاه خود را به ما بسپارید.

ارائه بهترین خدمات تعمیر کولر گازی و استفاده از بهترین تجهیزات و قطعات موجود در بازار در صورتی که دستگاه شما نیاز به تغییر دستگاه داشته باشد از دیگر ویژگی های انجام خدمات تعمیر و سرویس سیتم های تهویه مطبوع با فدک بوران می باشد. این تیم با در اختیار داشتن متخصصان با تجربه و توانا در امور تعمیر و نگه داری در خدمت رسشانی به شما عزیزان بالاترین کیفیت را ارائه می دهد.

میزان مصرف برق کولر گازی در حالت گرمایش به چه میزان می باشد؟

مصرف برق دستگاه کولر گازی ، در حالت کلی به میزان دمای تنظیم شده برای کولر گازی و دمای محیط دارد. زمانی که اختلاف دما بین دمای محیط و دمای تنظیم شده برای دستگاه کولر گازی، زیاد باشد ، زمان بیش تری کولر گازی در حال کارکردن می باشد.

پس نمی توان به طور کلی مشخص نمود که دستگاه کولر گازی بیش تر در حالت تولید گرما برق و انرژی بیش تری مصرف می کند یا در زمان تولید باد خنک!

این مسئله کاملا ربط مستقیمی بین دمای تنظیم شده برای باد خروجی دستگاه کولر گازی و دمای محیط دارد.

چه زمان برای راه اندازی گرمایش کولر گازی اقدام نماییم؟

در صورتی که اقدامات گفته شده را انجام دادید و نتیجه ای حاصل نشد باید جهت بررسی تخصصی تکنسین ها اقدام نمایید. اقدامات لازم جهت:

  1. فیلتر های پنل داخلی
  2. فن پنل خارجی
  3. فن پنل داخلی
  4. ایراد کندانسور خارجی
  5. ایراد کمپرسور

می باشد. بررسی و چک نمودن موارد نام برده شده، کاملا تخصصی بوده و باید توسط شخصی ماهر جهت راه اندازی گرمایش کولر گازی انجام پذیرد.

چرا برای راه اندازی گرمایش کولر گازی فدک بوران  را انتخاب نماییم؟

فدک بوران با داشتن نمایندگی های متعدد در سطح شهر تهران و با به کار گیری تکنسین های ماهر ، همیشه سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود بوده است.

کلیه تکنسین های فدک بوران  ، از قطعات فابریک و نو استفاده می کنند. هم چنین این امکان برای شما فراهم است تا در روز های تعطیل نیز ، جهت در یافت خدمات به نمایندگی ها مراجعه نمایید.

در صورت در خواست شما، تکنسین اعزام شده، به شما پیش فاکتور می دهد تا از کلیه مخارج دستگاه داکت اسپیلت و کولر گازی خود مطلع شوید.

در صورتی که دستگاه کولر گازی یا داکت اسپیلت شما، نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، تکنسین ها و متخصصین فدک بوران  ، قطعه تعمیری را به شما خواهند داد.

0/5 (0 نظر)