سرویس و تعمیر کولر گازی ارغوانیه

تعمیر و سرویس کولر گازی ارغوانیه

تعمیر و سرویس کولر گازی ارغوانیه با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی و اسپیلت در تهران می باشد با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ ترین زمان ممکن و بالا ترین کیفیت ارائه نماید. برای دریافت خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی ارغوانیه کافیست با نمایندگی های مجاز تهران تهویه تماس بگیرید. تا کارشناسان ما در اسرع وقت در محل حاضر و مشکل مربوطه را تشخیص و رفع نمایند.

فرض کنید در یک روز تابستان بعد از یک روز پر مشغله کاری به منزل بر می گردید و می خواهید تا زیر کولر گازی استراحت کنید وقتی با ریموت کولر گازی را روشن می کنید کولر گازی روشن نمی شود ! چه واکنشی نشان می دهید ؟ مسلما ناراحت می شوید! حالا می خواهید چه کاری انجام بدید ؟ می خواهید خودتان تعمیر کنید ؟ ولی شما که نمی توانید کولر گازی را تعمیر کنید!

از عملکرد آن اطلاعی ندارید ! نگران نباشید این کار را به نمایندگی تعمیر و سرویس کولر گازی ارغوانیه بسپارید این نمایندگی با یک گروه از کارشناسان و تکنسین های کولر گازی مجرب و با تجربه به کمک شما می آید. برای بهره مندی از خدمات سرویس و تعمیرات کولر گازی کافیست با تعمیر و سرویس کولر گازی ارغوانیه تماس بگیرید. تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان در محل حاضر و مشکل مربوطه را تشخیص و در اسرع وقت مرتفع بسازند. با ما همراه باشید تا بیش تر با این نمایندگی و خدمات آن آشنا شوید

چرا سرویس کولر مهم است؟

سرویس کردن کولر گازی جزع مواردی میباشد که باید جدی گرفته شود. سرویس کولر گازی به صورت زمان بندی شده باعث خواهد شد که دستگاه شما سالم و بدون نقص باقی بماند و طول عمر آن زیاد شود. سرویس کولر گازی باعث میشود عمر دستگاه بالا برود. پس ما در همین ابتدا به شما پیشنهاد می کنیم که کار سرویس کولر گازی خود را به صورت دوره ای و در زمان مشخص حداقل هر شش ماه یک بار انجام دهید تا دستگاه سلامت خود را داشته باشد و بدرستی کار کند. در این صورت شما از هزینه های ثانویه ای که ممکن است در اثر سرویس نکردن کولر گازی رخ دهدرا کاهش داده و نیازمندی خود نسبت به تعمیر را برطرف خواهید کرد.

سرویس کولر گازی در تهران و کرج

وقتی به فصل گرم وارد می شویم و حتی شاید از مدتی قبل از آن، لازم است دستگاه را بررسی کنید تا عیوب احتمالی نداشته باشد. گاهی خراب شدن یک قطعه در کولر گازی منجر به خراب شدن کل دستگاه و مختل شدن عملکرد آن می شود. در این نوع مواقع اگر از قبل دستگاه را سرویس می کردید، این مشکل رخ نمی داد. به خاطر داشته باشید همیشه هزینه پیشگیری کمتر از درمان است، حتی در مورد کولر گازی.

گروه فدک بوران با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص در امور مربوط به کولرگازی شامل سرویس اسپلیت و تعمیر انواع کولر گازی در تهران آماده خدمت رسانی می باشد.  .سرویس کاران به کیفیت کار و رضایت مشتری اهمیت به سزایی می دهد. نیروهای سرویس کاران تماماً متخصص بوده و دوره های تخصص سرویس انواع کولرهای گازی را زیر نظر سرویسکاران گذرانده اند و با تجربه بالا آماده خدمات دهی در سراسر تهران و کرج می باشند.

شما می توانید برای تعمیر و سرویس کولر گازی ارغوانیه فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

ثبت سفارشات

سرویس و تعمیر کولر گازی ارغوانیه - فدک بوران

خدمات فدک بوران در ارغوانیه

نمایندگی تعمیر و سرویس کولر گازی ارغوانیه همه خدمات مانند : تعمیرات برد و کندانسور کولر گازی و اسپیلت – نصب و جا به جایی کولر گازی – شارژ گاز کولر – تعمیرات داکت اسپیلت – تعمیرات پنل داخلی و خارجی – لوله کشی کولرهای اسپیلت و گازی – تعمیر کمپرسور کولر گازیشستشوی کولر گازیسرویس کولر گازی – تعمیر و تعویض رطوبت گیر یا خشک کن کولر های گازی را انجام می دهد.

سرویس دوره ای را جدی بگیرید !

سرویس دوره ای کولر های گازی را جدی بگیرید کولر های گازی نیاز به سرویس دوره ‌ای دارند تا بتواند در طول عمر خود به درستی کار کنند. انجام سرویس دوره‌ ای شما را مطمئن خواهد کرد که دستگاه ‌تان در بالا ترین حد بهینه بدون خراب شدن ناگهانی کار می‌کند پس از سرویس و تعمیرات کولر گازی دستگاه همانند روز اول قابل استفاده خواهد بود و می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. برای دریافت خدمات سرویس و تعمیرات کولر گازی ارغوانیه می توانید با شماره های مربوطه تماس بگیرید. تا کارشناسان و متخصصین تعمیر و سرویس کولر گازی ارغوانیه شما عزیزان را یاری دهند.

تعمیر کولر گازی ارغوانیه

ما سالهاست که در تعمیرات مختلفی که در این دسته از تاسیسات وجود دارد که می توان به تعمیر چیلر ، تعمیر سردخانه ، تعمیر پکیج دیواری ، تعمیر داکت اسپیلت ، تعمیر مینی چیلر و تعمیر کولر گازی اشاره کرد به همشهریان عزیز در کلیه مناطق تهران و کرج خدمات رسانی می کنیم و خوشبخانه تا بحال توانسته ایم که مورد رضایت اعتماد مشتریانمان باشیم که این از بزرگترین برگ برنده ما می باشد.

یکی از خدماتی که در مجموعه فنی و مهندسی فدک بوران به صورت کاملا ویژه و تخصصی انجام می شود ارائه کلیه خدمات کولر گازی از قبیل شسشتشو و سرویس کولر گازی ، تعمیر کولر گازی ، جابجایی و نصب کولر گازی ، تعویض کمپرسور کولر گازی ، شارژ گاز کولر گازی و….می باشد که شما می توانید خدماتی کاملا نو و متفاوت را از ما دریافت کنید.

مرکز تعمیر کولر گازی ارغوانیه

چنانچه جهت تعمیر کولر گازی  به هر دلیلی به  نمایندگی دستگاه خود دسترسی ندارید، می توانید روی فدک بوران حساب کنید. فدک بوران هم قیمت های منصفانه ای به شما ارائه خواهد داد و هم تیم خبره و کارشناس دارد که هزینه اضافی به شما تحمیل نخواهد کرد در تعمیر کولر گازی. یعنی به میزان کافی تلاش می کنیم تا هزینه تمام شده شما کمتر گردد و بجای تعویض، دستگاه خود را با تعمیر کردن حیات دوباره ببخشد. فدک بوران هم می تواند حضوری به شما خدمات ارائه دهد، هم تلفنی پاسخ سوال شما را بدهد.و یا میتوانید از طریق مقالات اموزشی سایت برای طرف کردن ابهام خود اقدام نمایید.

تجربه بالا، داشتن مدارک معتبر و ارائه سریع ترین و با کیفیت ترین خدمات در تعمیر کولر گازی ، تعمیر چیلر، تعمیر پکیج و غیره از شاخص ترین ویژگی های فدک بوران می باشد.

تعمیرات کولر گازی در ارغوانیه

مرکز مجاز تعمیر کولر گازی فدک بوران در تهران راه اندازی شده است تا شهروندان مشکلی از بابت دریافت خدمات سرویس، عیب یابی و تعمیر کولر گازی نداشته باشند؛ زیرا در صورتی که در محل شما شعبه‌ای برای ارائه خدمات مورد نظر مشتریان وجود نداشته باشد، باید کولر گازی را تا نزدیک­ترین شعبه حمل کنند و یا ساعت ها در گرما بمانند تا تعمیرکار از دورترین نقطه خود را برساتد. همین امر مستلزم صرف زمان و هزینه زیادی است و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند گرمای طاقت فرسای تابستانی را تحمل کرده و عطای تعمیرات کولر گازی را به لقای آن ببخشند.

کافی است به متخصصان تعمیراتی مجموعه ما اعتماد کرده و کیفیت را با دست های خود لمس کنیدو بدون هیچ آزار و اذیتی در آسودگی کامل شاهد تعمیر دستگاه خود بوده و تنها وظیفه ای که بر گردن کاربر می باشد اطلاع رسانی تعمیرکار و مجموعه از نیاز تعمیراتی خود می باشد که باید از راه های ارتباطی که برای شما قرار داده شده ما را در جریان گذاشته تا اقدامات بعدی توسط تیم مجرب فنی مشغول فعالیت در تعمیر کولر گازی صورت گیرد و با پر کردن فرم درخواست خود اطلاعاتی از محل سکونت را از نزدیک ترین شعبه از شعب های این مجموعه برای شما اننتخاب شده و به خدمت شما عزیزان اعزام می نماید.

خدمات فدک بوران در ارغوانیه

تیم فدک بوران خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می دهد. خدماتی مانند: تعمیر کولر گازی، تعمیر چیلر، تعمیر داکت اسپیلت ، تعمیر سردخانه ، تعمیر موتورخانه ، تعمیر مینی چیلر ، تعمیر پکیج دیواری و…

مشکل دستگاه شما هر چه باشد برای ما فرقی نمی کند، ما می توانیم آن را انجام دهیم چون در کار خود خبره هستیم. دستگاه های کولر گازی معمولا مشکلات متداول و یکسانی برایشان رخ می دهد و این مشکل هرچه باشد، برای ما ساده است. چرا که سال هاست در این زمینه یعنی تعمیر کولر گازی خدمت کرده ایم و دستگاه های متفاوت را دیده و تعمیر کرده ایم. پس با خیال راحت تعمیر دستگاه خود را به ما بسپارید.

ارائه بهترین خدمات تعمیر کولر گازی و استفاده از بهترین تجهیزات و قطعات موجود در بازار در صورتی که دستگاه شما نیاز به تغییر دستگاه داشته باشد از دیگر ویژگی های انجام خدمات تعمیر و سرویس سیتم های تهویه مطبوع با فدک بوران می باشد. این تیم با در اختیار داشتن متخصصان با تجربه و توانا در امور تعمیر و نگه داری در خدمت رسشانی به شما عزیزان بالاترین کیفیت را ارائه می دهد.

اجزای داخلی کولر گازی

مزایای سرویس دوره ای

سرویس دوره ‌ای به افزایش بهره‌ وری دستگاه کولر گازی کمک می‌کند و مصرف برق را کاهش می‌دهد. فیلتر هوای کثیف باعث می‌شود که کولر نتواند هوا را داخل خانه به خوبی به گردش در آورد. و نتیجه این می‌شود که کولر گازی باید برای مدت زیادی در طول روز کار کند و شما را مجبور می کند که تنظیمات دمایی را عوض کنید زیرا حتی با کار کرد بیش تر کولر گازی احساس راحتی نمی‌کنید.

کویل کندانسور کثیف باعث می‌ شود که کمپرسور سرد کننده سخت ‌تر کار کند، که جریان بیش تری را بر سرویس برق تحمیل می‌کند و نتیجه افزایش هزینه‌ های قبض برق خواهد بود.

کارشناسان تعمیر و سرویس کولر گازی ارغوانیه در سرویس دوره ‌ای قبل از این که عیب ها و ایرادات بزرگ تر شوند پیدا می کنند و رفع می کنند و در نتیجه مقدار زیادی از هزینه ها کاهش می یابد نه تنها کویل کنداسور کثیف باعث می ‌شود که کولر گازی بیش تر کار کند و هزینه ‌های برق افزایش یابد، که ممکن موجب کار کرد تند تر کمپرسور و در نتیجه خرابی زودرس در آن شود.

هزینه‌ بررسی و تمیز کردن کویل کنداسور به مراتب کم‌ تر از هزینه تعویض کمپرسور است. هم چنین سرویس دوره‌ ای می ‌تواند موارد دیگری مانند نشتی آب در سیستم که می ‌تواند باعث صدمه دیدن کولر گازی یا ساختمان شود را شناسایی و رفع نماید.

انواع عیب های مربوط به سرویس و تعمیر کولر گازی

اکثر مشکلاتی که مشتریان به خاطر آن با مجموعه تعمیر و سرویس کولر گازی ارغوانیه تماس می گیرند بابت مشکلاتی هست که در زیر لیست شده است. اگر شما هم این مشکلات را مشاهده کردید با نمایندگی تعمیر و سرویس کولر گازی ارغوانیه هماهنگ کنید تا کارشناس کولر گازی اعزام شود.

کولر گازی صدای ناهنجاری دارد و آزار دهنده هست

علت های ساده ایی که باعث ایجاد صدای آزار دهنده می شوند عبارتند از :

تراز نبودن کولرهای گازی ، مشکل در قاب جلوی کولر گازی ، لق شدن پیچ و مهره ها ،تمیز نبودن دستگاه .

خالی کردن گاز کولر

مهم ترین نشانه های خالی شدن گاز کولر عبارتند از :

افزایش مصرف برق ، هوای محیط مطلوب نیست ، یخ زدگی یونیت خارجی ، صدای حباب .

آبریزی از کولر گازی :

این کار چند دلیل دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد :

·       مسدود شدن خروجی سینی تخلیه آب با ناودانی کولر

·       عدم جای گذاری خروجی لوله درین در جای مناسب

·       کمبود گاز در کولر گازی باعث آب دادن آن می‌شود.

·       عایق نبودن لوله کولر گازی باعث آبریزش آن می‌شود.

تا به این جا مشکلات شایع کولر گازی را بیان کردیم. اگر برای تعمیر کولر گازی خود به کمک احتیاج داشتید ، متخصصین مجرب تعمیر و سرویس کولر گازی ارغوانیه در کوتاه ترین زمان نزد شما خواهند بود کافیست با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

کولر گازی خنک نمی کند :

چه عواملی منجر به گرم وزیدن کولر می شود؟ چند مورد از موارد شایع در ادامه آورده شده است ولی اگر مشکلات زیادی در در کولر گازی خود داشتید سریعا با مجموعه تعمیر و سرویس کولر گازی ارغوانیه تماس بگیرید سرویس کاران ما آماده خدمات رسانی به شما  در اسرع وقت هستند.

فن یا موتور فن سوخته است ،گرفتگی فیلتر هوا ، کولر گاز ندارد ، خرابی در کمپرسور ،ولوم ترمستات ایراد دارد، نصب نامناسب .

کولر گازی قدرت ندارد: 

از رایج ترین مشکلات کولر گازی کم شدن باد کولر است، علل مختلفی دارد که در این جا به چند مورد از آن‌ ها اشاره می ‌کنیم.

کولر گازی از دو بخش خارجی و داخلی تشکیل شده است که بخش داخلی شامل فن بلوور و اواپراتور است و بخش خارجی شامل کندانسور و کمپرسور است کم شدن باد کولر گازی یکی از مشکلاتی است که باید در بخش داخلی کولر آن را جستجو کرد .

فیلتر هوا کثیف شده است ، اواپراتور کثیف شده است ، بلوور کولر گازی دچار مشکل شده است ،عدم سرویس به موقع

وسایلی که ما استفاده می کنیم به ویژه وسایل برقی نیاز به نگهداری دارد تا کم تر خراب و دچار مشکل شود و طول عمر بهینه آن افزایش یابد همین طور که انسان اگر از خودش مواظبت نکند دچار بیماری می شود و نیاز به پزشک پیدا می کند کولر گازی هم نیاز دارد.

کولر های گازی با توجه به شرایطی که دارند بیش تر در معرض خرابی هستند عبور هوای گرم ، سیم پیچی متفاوت ، روشن بودن کولر گازی به مدت طولانی و همه و همه عواملی هستند که باعث خرابی کولر گازی می شوند.

فراموش نکنید هرگز تعمیر کولر گازی یا اسپیلت را به افراد نا وارد و بی تجربه نسپارید که هیچ آگاهی از این موضوع ندارند و با یک خطای کوچک مشکل بزرگی به وجود می آید و قطعات کولر آسیب می بینند و نمایندگی تعمیر و سرویس کولر گازی ارغوانیه که یکی از نمایندگی های مجاز تهران تهویه می باشد، با داشتن گروهی کارشناس مجرب متخصص توانسته سال های زیادی نظر مشتریان را جلب کند و در سریع ترین زمان ممکن با کیفیت ترین خدمات را ارائه دهد چنان چه هر گونه مشکلی در رابطه با کولرهای آبی و گازی داشتید با نمایندگی های تهران تهویه تماس بگیرید تا بتوانیم برای حل مشکل به شما مشاوره بدهیم.

0/5 (0 نظر)