سرویس و تعمیر کولر گازی و اسپلیت - فدک بوران

تعمیر و سرویس کولر گازی لارک

تعمیر و سرویس کولر گازی لارک با داشتن کادری متخصص و مجرب  با سابقه چند ساله  بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد کارشناسان این مجموعه افرادی هستند که همگی زیر نظر تهران تهویه مشغول به فعالیت می باشند.

تعمیر و سرویس کولر گازی لارک در تمام ساعات شبانه روز حتی روز های تعطیل، آماده خدمات رسانی برای کولر گازی به شما مشتریان عزیز می باشد. تعمیر و سرویس کولر گازی توسط تعمیرکاران و سرویس کاران متخصص نمایندگی  تعمیر و سرویس کولر گازی لارک صورت می گیرد. کارشناسان ما کولر گازی شما را عیب یابی و برای رفع عیب از قطعات اورجینال و اصلی استفاده می کنیم تا مشکل به صورت کامل رفع شود.

در صورتی که داکت اسپیلت یا کولر گازی شما خراب شده یا نیاز به سرویس دارد نمایندگی تعمیر و سرویس کولر گازی لارک آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

سرویس اسپلیت و کولرگازی هم نیز یکی از خدماتی هست که در مجموعه ما توسط تعمیر کاران و سرویس کاران ما انجام می شود برای دریافت خدمات سرویس داکت اسپلیت و تعمیر کولر گازی می توانید با نمایندگی تعمیر و سرویس کولر گازی لارک تماس گرفته تا ما تعمیرکاران و سرویس کاران را به محل شما اعزام کنیم.

تهران تهویه تاکید دارد که برای سرویس و تعمیرات کولر گازی و اسپلیت به نمایندگی معتبر مراجعه کنید . به طور مثال نمایندگی تعمیر و سرویس کولر گازی لارک برای مشتریانی که تعمیرات کولر های گازی و اسپیلت خود را به این مجموعه می سپارند کاملا از قطعات نو و فابریک استفاده کرده و در صورت در خواست شما، به شما پیش فاکتور نیز می دهند.

چرا سرویس کولر مهم است؟

سرویس کردن کولر گازی جزع مواردی میباشد که باید جدی گرفته شود. سرویس کولر گازی به صورت زمان بندی شده باعث خواهد شد که دستگاه شما سالم و بدون نقص باقی بماند و طول عمر آن زیاد شود. سرویس کولر گازی باعث میشود عمر دستگاه بالا برود. پس ما در همین ابتدا به شما پیشنهاد می کنیم که کار سرویس کولر گازی خود را به صورت دوره ای و در زمان مشخص حداقل هر شش ماه یک بار انجام دهید تا دستگاه سلامت خود را داشته باشد و بدرستی کار کند. در این صورت شما از هزینه های ثانویه ای که ممکن است در اثر سرویس نکردن کولر گازی رخ دهدرا کاهش داده و نیازمندی خود نسبت به تعمیر را برطرف خواهید کرد.

سرویس کولر گازی در تهران و کرج

وقتی به فصل گرم وارد می شویم و حتی شاید از مدتی قبل از آن، لازم است دستگاه را بررسی کنید تا عیوب احتمالی نداشته باشد. گاهی خراب شدن یک قطعه در کولر گازی منجر به خراب شدن کل دستگاه و مختل شدن عملکرد آن می شود. در این نوع مواقع اگر از قبل دستگاه را سرویس می کردید، این مشکل رخ نمی داد. به خاطر داشته باشید همیشه هزینه پیشگیری کمتر از درمان است، حتی در مورد کولر گازی.

گروه فدک بوران با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص در امور مربوط به کولرگازی شامل سرویس اسپلیت و تعمیر انواع کولر گازی در تهران آماده خدمت رسانی می باشد.  .سرویس کاران به کیفیت کار و رضایت مشتری اهمیت به سزایی می دهد. نیروهای سرویس کاران تماماً متخصص بوده و دوره های تخصص سرویس انواع کولرهای گازی را زیر نظر سرویسکاران گذرانده اند و با تجربه بالا آماده خدمات دهی در سراسر تهران و کرج می باشند.

برای تعمیز کولر گازی لارک می توانید فرم زیر را پر کنید تا 10 درصد تخفیف بگیرید

ثبت سفارشات

سرویس و تعمیر کولر گازی و اسپلیت - فدک بوران

مرکز مجاز سرویس کولرگازی لارک چه خدماتی ارائه می دهد؟

خدمات نمایندگی تعمیر کولرگازی لارک شامل : تعمیرات کندانسور کولر گازی و اسپیلت – نصب و جا به جایی کولر گازی – شارژ گاز کولر – تعمیرات داکت اسپیلت – تعمیرات پنل داخلی و خارجی – لوله کشی کولر های اسپیلت و گازی – تعمیر کمپرسور کولر گازی – شستشوی کولر گازی – سرویس کولر گازی – تعمیر و تعویض رطوبت گیر یا خشک کن کولر های گازی و سایر خدمات را انجام می دهد.

لزوم سرویس دوره ای به موقع !!!

بسیاری از مردم به دلیل مشغله کاری و روز مره زیاد و هزینه سرویس كولر های گازی تا زمان خرابی و از کار افتادن دستگاه های كولر گازی به سرویس آن فكر نمی كنند و این كار را صرفا هزینه ای اضافی تلقی می کنند.

بهتر است بدانید که اگر كولر گازی  سرویس  نشود  به  دلیل  كثیفی،  عملا مدت  زمان بیش تری را جهت خنك نمودن محیط صرف می نمایند این موضوع  در وهله  اول باعث افزایش هزینه مصرف برق می شود.

در نهایت به علت كاركرد زیاد كمپرسور و افزایش آمپر مصرفی ممكن است برد دستگاه ، سیم كشی و حتی كمپرسور آسیب جدی و غیر قابل جبرانی ببیند این موضوع می تواند برای شما هزینه سنگین تعمیرات را به دنبال داشته باشد.

با صرف هزینه بسیار کم و اندک  واحد پنل و كندانسور شما نظافت داده می شود و هم چنین به طور رایگان گاز دستگاه شما چك می گردد. شما با این کار ضمن  صرفه جویی در مصرف برق هزینه های خود را نیز كاهش داده اید.

سرويس و تعمير انواع كولر هاي گازي و اسپيلت است كار ما تضميني و تعرفه ما بسيار مناسب است نمایندگی تعمیرکولرگازی لارک  با كادري مجرب در اسرع وقت در خدمت شما عزیزان مي باشد .

مشکلات کولرهای گازی

مشکلات کولرهای گازی که نیاز به تعمیر دارند و اکثر مشتریان از آن شکایت دارند که با نمایندگی تعمیر و سرویس کولر گازی لارک تماس می گیرند در لیست زیر آورده شده است. اگر مشکلات شما هم مثل این لیست بود با نمایندگی تعمیر و سرویس کولر گازی لارک تماس بگیرید تا متخصصین و سرویس کاران کولر گازی ما در اسرع وقت اعزام به محل اعزام شوند .

کولر گازی در هنگام روشن شدن یا درحین کار صدای عجیب و غریبی می دهد :

تراز نبودن کولرگازی ، نقص و عیب در قاب جلوی کولر گازی ، لق شدن و شل شدن پیچ و مهره ها ، عدم نظافت دستگاه از دلایلی است که باعث ایجاد صدای عجیب و غریب می شود.

خالی شدن گاز کولر :

مصرف برق بالا، هوای نامطلوب ، یخ زدگی یونیت خارجی ، صدای حباب از نشانه های خالی شدن گاز کولر است که باید نسبت به پر کردن آن اقدام کنید.

کولر گازی آبریزی دارد :

این کار چند دلیل دارد که زیر به آن اشاره شده است :

·       بسته شدن خروجی سینی تخلیه آب با ناودانی کولر

·       عدم جای گذاری خروجی لوله درین در جای مناسب

·       کمبود گاز در کولر گازی باعث آب دادن آن می‌شود.

·       عایق نبودن لوله کولر گازی باعث آبریزش آن می‌شود.

مشکلات متداول کولر گازی را بررسی کردیم. اگر سوالی داشتید یا نیاز به مشاوره داشتید تعمیرکاران و سرویس کاران تعمیر و سرویس کولر گازی لارک منتظر شنیدن صدای شما عزیزان هستند می توانید با شماره نمایندگی های فدک بوران تماس بگیرید و از خدمات و مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

کولر گازی سرد نمی کند و باد گرمی دارد ؟

کولرگازی سرد نمی کند و باد گرمی دارد این مشکل ممکن است مربوط به  فن یا موتور فن باشد که احتمال دارد سوخته باشد ،گرفتگی در فیلتر هوا باشد، کولر گاز نداشته باشد یا گاز آن خالی  شده است ، خرابی در کمپرسور بوجود آمده است ، ولوم ترمستات ایراد دارد، به خوبی نصب نشده است.

اگر به هر کدام از مشکلات بالا مواجه شدیم چه کنیم ؟

اگر با مشکلی در خصوص سرویس کولر گازی ، روشن نشدن کولر گازی یا خاموشی کولر گازی به طور ناگهانی و یا خنک نکردن کولر گازی و… مواجه  شدید با نمایندگی تعمیرکولرگازی لارک تماس بگیرید و از کارشناسان این مجموعه بخواهید تا به کمک شما بیایند نمایندگی تعمیر و سرویس کولر گازی لارک افتخار دارد تا مشکلات شما عزیزان را در زمینه تعمیر کولر گازی را حل کند نمایندگی تعمیر و سرویس کولر گازی لارک  با کادری مجرب و متخصص اعم از متخصصین و کارشناسان توانسته سال های زیادی رضایت مشتریان را جلب کند.

سرویس و تعمیر کولر گازی و اسپلیت - فدک بوران

تعمیر کولر گازی لارک

ما سالهاست که در تعمیرات مختلفی که در این دسته از تاسیسات وجود دارد که می توان به تعمیر چیلر ، تعمیر سردخانه ، تعمیر پکیج دیواری ، تعمیر داکت اسپیلت ، تعمیر مینی چیلر و تعمیر کولر گازی اشاره کرد به همشهریان عزیز در کلیه مناطق تهران و کرج خدمات رسانی می کنیم و خوشبخانه تا بحال توانسته ایم که مورد رضایت اعتماد مشتریانمان باشیم که این از بزرگترین برگ برنده ما می باشد.

یکی از خدماتی که در مجموعه فنی و مهندسی فدک بوران به صورت کاملا ویژه و تخصصی انجام می شود ارائه کلیه خدمات کولر گازی از قبیل شسشتشو و سرویس کولر گازی ، تعمیر کولر گازی ، جابجایی و نصب کولر گازی ، تعویض کمپرسور کولر گازی ، شارژ گاز کولر گازی و….می باشد که شما می توانید خدماتی کاملا نو و متفاوت را از ما دریافت کنید.

مرکز تعمیر کولر گازی لارک

چنانچه جهت تعمیر کولر گازی  به هر دلیلی به  نمایندگی دستگاه خود دسترسی ندارید، می توانید روی فدک بوران حساب کنید. فدک بوران هم قیمت های منصفانه ای به شما ارائه خواهد داد و هم تیم خبره و کارشناس دارد که هزینه اضافی به شما تحمیل نخواهد کرد در تعمیر کولر گازی. یعنی به میزان کافی تلاش می کنیم تا هزینه تمام شده شما کمتر گردد و بجای تعویض، دستگاه خود را با تعمیر کردن حیات دوباره ببخشد. فدک بوران هم می تواند حضوری به شما خدمات ارائه دهد، هم تلفنی پاسخ سوال شما را بدهد.و یا میتوانید از طریق مقالات اموزشی سایت برای طرف کردن ابهام خود اقدام نمایید.

تجربه بالا، داشتن مدارک معتبر و ارائه سریع ترین و با کیفیت ترین خدمات در تعمیر کولر گازی ، تعمیر چیلر، تعمیر پکیج و غیره از شاخص ترین ویژگی های فدک بوران می باشد.

تعمیرات کولر گازی در لارک

مرکز مجاز تعمیر کولر گازی فدک بوران در تهران راه اندازی شده است تا شهروندان مشکلی از بابت دریافت خدمات سرویس، عیب یابی و تعمیر کولر گازی نداشته باشند؛ زیرا در صورتی که در محل شما شعبه‌ای برای ارائه خدمات مورد نظر مشتریان وجود نداشته باشد، باید کولر گازی را تا نزدیک­ترین شعبه حمل کنند و یا ساعت ها در گرما بمانند تا تعمیرکار از دورترین نقطه خود را برساتد. همین امر مستلزم صرف زمان و هزینه زیادی است و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند گرمای طاقت فرسای تابستانی را تحمل کرده و عطای تعمیرات کولر گازی را به لقای آن ببخشند.

کافی است به متخصصان تعمیراتی مجموعه ما اعتماد کرده و کیفیت را با دست های خود لمس کنیدو بدون هیچ آزار و اذیتی در آسودگی کامل شاهد تعمیر دستگاه خود بوده و تنها وظیفه ای که بر گردن کاربر می باشد اطلاع رسانی تعمیرکار و مجموعه از نیاز تعمیراتی خود می باشد که باید از راه های ارتباطی که برای شما قرار داده شده ما را در جریان گذاشته تا اقدامات بعدی توسط تیم مجرب فنی مشغول فعالیت در تعمیر کولر گازی صورت گیرد و با پر کردن فرم درخواست خود اطلاعاتی از محل سکونت را از نزدیک ترین شعبه از شعب های این مجموعه برای شما اننتخاب شده و به خدمت شما عزیزان اعزام می نماید.

خدمات فدک بوران در لارک

تیم فدک بوران خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می دهد. خدماتی مانند: تعمیر کولر گازی، تعمیر چیلر، تعمیر داکت اسپیلت ، تعمیر سردخانه ، تعمیر موتورخانه ، تعمیر مینی چیلر ، تعمیر پکیج دیواری و…

مشکل دستگاه شما هر چه باشد برای ما فرقی نمی کند، ما می توانیم آن را انجام دهیم چون در کار خود خبره هستیم. دستگاه های کولر گازی معمولا مشکلات متداول و یکسانی برایشان رخ می دهد و این مشکل هرچه باشد، برای ما ساده است. چرا که سال هاست در این زمینه یعنی تعمیر کولر گازی خدمت کرده ایم و دستگاه های متفاوت را دیده و تعمیر کرده ایم. پس با خیال راحت تعمیر دستگاه خود را به ما بسپارید.

ارائه بهترین خدمات تعمیر کولر گازی و استفاده از بهترین تجهیزات و قطعات موجود در بازار در صورتی که دستگاه شما نیاز به تغییر دستگاه داشته باشد از دیگر ویژگی های انجام خدمات تعمیر و سرویس سیتم های تهویه مطبوع با فدک بوران می باشد. این تیم با در اختیار داشتن متخصصان با تجربه و توانا در امور تعمیر و نگه داری در خدمت رسشانی به شما عزیزان بالاترین کیفیت را ارائه می دهد.

0/5 (0 نظر)