سرویس و تعمیر کولر گازی دارآباد

تعمیر و سرویس کولر گازی دارآباد

با تغییر فصل شما هم به این فکر افتاده اید تا از سیستم های تهوه مطبوع استفاده نمایید؟ آیا به این می اندیشید که کولر گاری خود را سرویس و تعمیر نمایید؟ ما به شما تعمیر و سرویس کولر گازی دار آباد را معرفی می نماییم.

با شروع فصل گرما همه ما به این فکر می افتیم تا از دستگاه های خنک کننده مانند داکت اسپیلت، کولر گازی، پنکه و یا کولر آبی استفاده نماییم. که قطعا این دستگاه ها نیزا به تعمیر و سرویس خواهند داشت. تعمیر و سرویس کولر گازی دار آباد یکی از نمایندگی های فدک بوران است که با داشتن تکنسین های متخصصف می تواند زمینه تعمیر و سروی کولر گازی شما را فراهم آورد.

آیا تا به حال به ساختار کولر گازی توجه کرده اید؟ آیا به این فکر کرده اید که چند مدل مختلفی در دسترس مصرف کنندگان می باشد؟

چرا سرویس کولر مهم است؟

سرویس کردن کولر گازی جزع مواردی میباشد که باید جدی گرفته شود. سرویس کولر گازی به صورت زمان بندی شده باعث خواهد شد که دستگاه شما سالم و بدون نقص باقی بماند و طول عمر آن زیاد شود. سرویس کولر گازی باعث میشود عمر دستگاه بالا برود. پس ما در همین ابتدا به شما پیشنهاد می کنیم که کار سرویس کولر گازی خود را به صورت دوره ای و در زمان مشخص حداقل هر شش ماه یک بار انجام دهید تا دستگاه سلامت خود را داشته باشد و بدرستی کار کند. در این صورت شما از هزینه های ثانویه ای که ممکن است در اثر سرویس نکردن کولر گازی رخ دهدرا کاهش داده و نیازمندی خود نسبت به تعمیر را برطرف خواهید کرد.

سرویس کولر گازی در تهران و کرج

وقتی به فصل گرم وارد می شویم و حتی شاید از مدتی قبل از آن، لازم است دستگاه را بررسی کنید تا عیوب احتمالی نداشته باشد. گاهی خراب شدن یک قطعه در کولر گازی منجر به خراب شدن کل دستگاه و مختل شدن عملکرد آن می شود. در این نوع مواقع اگر از قبل دستگاه را سرویس می کردید، این مشکل رخ نمی داد. به خاطر داشته باشید همیشه هزینه پیشگیری کمتر از درمان است، حتی در مورد کولر گازی.

گروه فدک بوران با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص در امور مربوط به کولرگازی شامل سرویس اسپلیت و تعمیر انواع کولر گازی در تهران آماده خدمت رسانی می باشد.  .سرویس کاران به کیفیت کار و رضایت مشتری اهمیت به سزایی می دهد. نیروهای سرویس کاران تماماً متخصص بوده و دوره های تخصص سرویس انواع کولرهای گازی را زیر نظر سرویسکاران گذرانده اند و با تجربه بالا آماده خدمات دهی در سراسر تهران و کرج می باشند.

شما می توانید با پر کردن فرم زیر درخواست تیم کارشناس تعمیر و سرویس کولر گازی دار آباد را داشته باشید .

ثبت سفارشات

سرویس و تعمیر کولر گازی در تهران

کولر گازی و ساختارش

کولر گازی در بازار برای مصرف کننده در دو مدل یک تیکه و دو تیکه موجود می باشد. مدل یک تیکه کولر گازی ، کلیه اجزا و ساختار آن در داخل یک باکس یا پکیج می باشد. در صورتی در مدل دو تیکه کولر گازی ، یونیت داخلی و یونیت خارجی وحود دارد.

کولر گازی به وسیله گازی مخصوص، که در حین عبور از اجزای داخلی ، به مایع تبدیل می شود. خنکی این گاز به وسیله لوله های مسی که در سیستم داخلی کولر گازی وجود دارند ، جذب شده و به بیرون منتقل می شود.

پس از آن دوباره این مایع به گاز تبدیل شده و این رویه ادامه دار، در اصل عمل کرد کولر گازی می باشد.

کولر گازی نه تنها مناسب فصول گرم سال می باشد، بلکه شما می توانید در فصول سرد سال هم نیز از کولر گازی استفاده نمایید. که همگی بستگی به این دارد که شما درجه کولر گازی را به چه صور تنظیم کرده باشید.

در صورت انتخاب بهتر کولر گازی می توانید با متخصصین تعمیر و سرویس کولر گازی دار آباد مشورت نمایید.

تعمیر کولر گازی دارآباد

ما سالهاست که در تعمیرات مختلفی که در این دسته از تاسیسات وجود دارد که می توان به تعمیر چیلر ، تعمیر سردخانه ، تعمیر پکیج دیواری ، تعمیر داکت اسپیلت ، تعمیر مینی چیلر و تعمیر کولر گازی اشاره کرد به همشهریان عزیز در کلیه مناطق تهران و کرج خدمات رسانی می کنیم و خوشبخانه تا بحال توانسته ایم که مورد رضایت اعتماد مشتریانمان باشیم که این از بزرگترین برگ برنده ما می باشد.

یکی از خدماتی که در مجموعه فنی و مهندسی فدک بوران به صورت کاملا ویژه و تخصصی انجام می شود ارائه کلیه خدمات کولر گازی از قبیل شسشتشو و سرویس کولر گازی ، تعمیر کولر گازی ، جابجایی و نصب کولر گازی ، تعویض کمپرسور کولر گازی ، شارژ گاز کولر گازی و….می باشد که شما می توانید خدماتی کاملا نو و متفاوت را از ما دریافت کنید.

مرکز تعمیر کولر گازی دارآباد

چنانچه جهت تعمیر کولر گازی  به هر دلیلی به  نمایندگی دستگاه خود دسترسی ندارید، می توانید روی فدک بوران حساب کنید. فدک بوران هم قیمت های منصفانه ای به شما ارائه خواهد داد و هم تیم خبره و کارشناس دارد که هزینه اضافی به شما تحمیل نخواهد کرد در تعمیر کولر گازی. یعنی به میزان کافی تلاش می کنیم تا هزینه تمام شده شما کمتر گردد و بجای تعویض، دستگاه خود را با تعمیر کردن حیات دوباره ببخشد. فدک بوران هم می تواند حضوری به شما خدمات ارائه دهد، هم تلفنی پاسخ سوال شما را بدهد.و یا میتوانید از طریق مقالات اموزشی سایت برای طرف کردن ابهام خود اقدام نمایید.

تجربه بالا، داشتن مدارک معتبر و ارائه سریع ترین و با کیفیت ترین خدمات در تعمیر کولر گازی ، تعمیر چیلر، تعمیر پکیج و غیره از شاخص ترین ویژگی های فدک بوران می باشد.

تعمیرات کولر گازی در دارآباد

مرکز مجاز تعمیر کولر گازی فدک بوران در تهران راه اندازی شده است تا شهروندان مشکلی از بابت دریافت خدمات سرویس، عیب یابی و تعمیر کولر گازی نداشته باشند؛ زیرا در صورتی که در محل شما شعبه‌ای برای ارائه خدمات مورد نظر مشتریان وجود نداشته باشد، باید کولر گازی را تا نزدیک­ترین شعبه حمل کنند و یا ساعت ها در گرما بمانند تا تعمیرکار از دورترین نقطه خود را برساتد. همین امر مستلزم صرف زمان و هزینه زیادی است و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند گرمای طاقت فرسای تابستانی را تحمل کرده و عطای تعمیرات کولر گازی را به لقای آن ببخشند.

کافی است به متخصصان تعمیراتی مجموعه ما اعتماد کرده و کیفیت را با دست های خود لمس کنیدو بدون هیچ آزار و اذیتی در آسودگی کامل شاهد تعمیر دستگاه خود بوده و تنها وظیفه ای که بر گردن کاربر می باشد اطلاع رسانی تعمیرکار و مجموعه از نیاز تعمیراتی خود می باشد که باید از راه های ارتباطی که برای شما قرار داده شده ما را در جریان گذاشته تا اقدامات بعدی توسط تیم مجرب فنی مشغول فعالیت در تعمیر کولر گازی صورت گیرد و با پر کردن فرم درخواست خود اطلاعاتی از محل سکونت را از نزدیک ترین شعبه از شعب های این مجموعه برای شما اننتخاب شده و به خدمت شما عزیزان اعزام می نماید.

خدمات فدک بوران در دار اباد

تیم فدک بوران خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می دهد. خدماتی مانند: تعمیر کولر گازی، تعمیر چیلر، تعمیر داکت اسپیلت ، تعمیر سردخانه ، تعمیر موتورخانه ، تعمیر مینی چیلر ، تعمیر پکیج دیواری و…

مشکل دستگاه شما هر چه باشد برای ما فرقی نمی کند، ما می توانیم آن را انجام دهیم چون در کار خود خبره هستیم. دستگاه های کولر گازی معمولا مشکلات متداول و یکسانی برایشان رخ می دهد و این مشکل هرچه باشد، برای ما ساده است. چرا که سال هاست در این زمینه یعنی تعمیر کولر گازی خدمت کرده ایم و دستگاه های متفاوت را دیده و تعمیر کرده ایم. پس با خیال راحت تعمیر دستگاه خود را به ما بسپارید.

ارائه بهترین خدمات تعمیر کولر گازی و استفاده از بهترین تجهیزات و قطعات موجود در بازار در صورتی که دستگاه شما نیاز به تغییر دستگاه داشته باشد از دیگر ویژگی های انجام خدمات تعمیر و سرویس سیتم های تهویه مطبوع با فدک بوران می باشد. این تیم با در اختیار داشتن متخصصان با تجربه و توانا در امور تعمیر و نگه داری در خدمت رسشانی به شما عزیزان بالاترین کیفیت را ارائه می دهد.

اجزای داخلی کولر گازی

  1. کمپرسور گازی
  2. فن خنک کننده کولر گازی
  3. کندانسور یا خنک کننده کولر گازی

کمپرسور و نقش آن در کولر گازی

کمپرسور نقش مهمی در عمل کرد کولر گازی دارد. زیرا هم نقش مهمی در باز دهی کولر گازی دارد، و هم بسته به شرایط اقلیمی و آب و هوایی باید نوع کمپرسور مصرفی در کولر گازی مشخص شود . می خواهیم در این بخش انواع کمپرسور ها را به شما معرفی کنیم و بهترین آن ها را برای شرایط اقلیمی و آب و هوایی انتخاب کنید.

  1. کمپرسور پیستونی

کمپرسور پیستونی همان کمپرسور یخچال می باشد. اما این نوع کمپرسور سر و صدای زیادی دارد . کمپرسور پیستونی باز دهی دلخواه و مناسب و مطلوبی از خود ندارد. اما بیش تر برای مناطق با آب و هوای گرم و مرطوب مناسب است. هم چنین برای اقلیم های استوایی نیز مناسب می باشد. توجه داشته باشید که کمپرسور پیستونی تحمل بالایی در دمای زیاد دارد.

  1. کمپرسور روتاری

کمپرسور روتاری مصرف انرژی کم تری نسبت به سایر کمپرسور ها دارد. از این کمپرسور برای کولر گازی های جدید و اینورتر استفاده می شود. از کمپرسور روتاری بیش تر در مناطق معتدل استفاده می شود .

کمپرسور روتاری مدل دیگری به نام تراپیکال دارد. از تراپیکال برای مناطق جنوب و گرم استفاده می شود. زیرا استفاده از کمپرسور روتاری برای مناطق خیلی گرم باعث می شود تا این کمپرسور بسوزد. پس اصلا برای مناطق گرم مناسب نیست!

  1. کمپرسور اسکرول

کمپرسور اسکرول سرو صدای کمی دارد، اما به نسبت سایر کمپرسور ها قیمت بیش تری هم دارد. لازم به ذکر است که از کمپرسور اسکرول بیش تر برای ظرفیت های بالا استفاده می شود .

در صورتی که قصد تهیه و نصب کولر گازی دارید، می توانید با تکنسین های ماهر تعمیر و سرویس کولر گازی دار آباد در تماس باشید.

خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی دار آباد

خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی دار آباد شامل : تعمیرات پنل داخلی و خارجی – تعمیر کمپرسور کولر گازی – تعمیرات کندانسور کولر گازی و اسپیلت – شستشوی کولر گازی – نصب و جا به جایی کولر گازی – شارژ گاز کولر – تعمیرات داکت اسپیلت –لوله کشی کولر های اسپیلت و گازی –سرویس کولر گازی – تعمیر و تعویض رطوبت گیر یا خشک کن کولر های گازی و سایر خدمات را انجام می دهد.

چه زمان باید به سرویس و تعمیر کولر گازی دار آباد مراجعه نماییم؟

  1. زمانی که کولر گازی در وقت روشن شدن یا در زمان کار کردن صدای گوش خراشی از خود تولید کند.
  2. در صورت عمل کرد نا درست کولر گازی، بدین صورت که دیگر باد خنک یا باد گرم (بسته به درجه تنظیم شده) از خود تولید نکند.
  3. آب ریزی کولر گازی.
  4. در صورتی که باید باد سرد تولید نماید اما شما باد گرم در یافت می کنید.

در صورت بروز هر گونه مشکلات نام برده یا مشکلاتی از این قبیل باید هر چه زود تر به تعمیر و سرویس کولر گاز دار آباد مراجعه نمایید. در غیر این صورت کولر گازی شما متحمل خرابی بیش تر شده و شما باید هزینه بیش تر را جهت سرویس و تعمیر آن بپردازید که این اصلا مقرون به صرفه نمی باشد.

چرا  فدک بوران ؟

فدک بوران با داشتن نماینگی های متعدد در سطح شهر تهران ، با داشتن تکنسین های ماهر و کار بلد، سعی داشته است تا کلیه عزیزانی که از کولر گازی یا داکت اسپیلت استفاده می نمایند، خدمات در یافت کنند.

تعمیر و سرویس کولر گازی دار آباد نیز یکی از همین خدمات مرکز می باشد.

در صورتی که می خواهید از خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی دار آباد استفاده نمایید، می توانید حتی روز های تعطیل، به این نمایندگی فدک بوران  مراجعه نمایید.

هم چنین برای آگاهی از مخارج سرویس و تعمیر کولر گازی خود می توانید از تکنسین های تعمیر و سرویس کولر گازی دار آباد در خواست پیش فاکتور کنید.

کلیه تکنسین های تعمیر و سرویس کولر گازی دار آباد از قطعات فابریک و نو استفاده می کنند و در صورت تعویض قطعه، قطعه خراب را به خود شما خواهند داد.

0/5 (0 نظر)