به طور طبیعی هر وسیله برقی که ما خریداری می کنیم کار نگهداری و سرویس آن به عهده خود مشتری می باشد . این موضوع برای کولرهای گازی هم که امروز استفاده از آنها همه گیری شده است صدق می کند .

سرویس کولرهای گازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند به نحوی که عدم سرویس کولر های گازی باعث ایجاد خسارات سنگین به این دستگاه برقی گران قیمت می شود.

یکی از سوالاتی که واجب دانستیم در این مقاله بطور مفصل به آن پاسخ دهیم و در خصوص اهمیت آن شما را مطلع سازیم! چرا اقدام به سرویس کولر گازی کنیم؟

کولر گازی ها از پر استفاده ترین وسایل برقی در فصول گرم سال هستند؛ بخصوص در شهر های شمالی و جنوبی کشور اهمیت این وسیله در زندگی و آسایش افراد بسیار برجسته تر است.

همان طور که میدانید کولرهای گازی از دو قسمت تشکیل شده اند پنل داخلی (اواپراتور) و پنل خارجی(کندانسور) که هر کدام به طریقی در معرض گرد و غبار و آلودگی قرار دارند که عدم شستشوی این الودگی ها باعث کاهش راندمان و کار کرد کولر گازی می شود. پس لازم است تا به صورت دوره ای هر دو پنل به صورت تخصصی سرویس شوند

از طرفی کولر گازی ها هم همانند محصولات دیگر پس از مدتی کار کرد به مشکلاتی بر می خورند و بروز این مشکلات در کولر گازی امری بسیار طبیعی تلقی می شود.

پس از مدتی کار کردن عیب هایی در میزان پرتاب هوا، آبریزش کولر گازی، خروج هوای گرم و … ممکن است در دستگاه شما بوجود بیاید که هر یک راحل خود را دارد

نکته مهمی که در هنگام سرویس کولرگازی باید به ان دقت داشت آن است که این کار را به متخصص آن بسپارید زیرا عدم سرویس اصولی دستگاه نه تنها عیب را بر طرف نمی کند بلکه گاهی باعث ایجاد خسارات بیشتر یا حتی جبران نا پذیرتری هم می شود.

تهران تهویه یکی از مراکز مجاز و رسمی تعمیر کولر گازی  و شستشو و سرویس کولر گازی می باشد که سالهاست در این زمینه تخصص  مهارت دارد و اعتبار خود را با ارائه خدمات صادقانه به مشتری کسب کرده است و همیشه مورد اعتماد و رضایت مشتری بوده است

توجه

هم برای راه اندازی کولر گازی خود در تابستان و زمستان از افراد منخصص کمک بگیرید ،
شما می توانید با پر کردن فرم زیر در کمترین زمان ممکن در خواست نیرو متخصص برای سرویس کولر گازی خود کنید

ثبت سفارشات

سرویس کولر گازی

در سرویس کولر گازی افراد به صورت شخصی و بدون تجربه پیشین با نگاه کردن از دست افراد به این نتیجه رسیده اند که می توانند به راحتی اقدام به سرویس و راه اندازی کولر گازی خود کنند ، این اقدام خود سرانه با شستشو فیلتر و پره های دمنده ها خلاصه می شود .

این کار در بین افراد باب شده است که برای راه اندازی سرمایش کولر گازی و سرویس کولر گازی فقط نیاز است که با تغییر وضعیت بر روی ریموت کنترل کولر گازی و تمیز کردن فیلتر های هوا می توانند سیستم سرمایشی کولر گازی را راه اندازی کنند ، در اکثر مواقع افراد حتی به موتور اصلی ( کنداکتور ) حتی سر نمیزنند و آن را تمییز نمی کنند .

درست است که بخشی از سرویس سرویس کولر گازی تمیز کردن فیلتر های هوا می باشد اما اگر در تمیز کردن به صورت اصولی انجام نشود در اولین قدم مشکل تراز بودن کولر گازی به هم خورده که باعث به بیرون ریختن آب از اسپیلت می شود . این امر به مرور زمان باعث خراب شدن قطعات کولر گازی می شود .

زمان سرویس کولر گازی :

با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما و یا حتی سرما نیاز است اقدام به سرویس کولر گازی خود نمایید ، اگر هر گونه مشکلی یا نیاز به تعمیر داشته باشد در کمترین زمان ممکن می توانید آن را قبل از ورود به فصل سرما و گرما کولر گازی خود را آماده کنید . با توجه به این که تعداد افراد و شرکا های مورد اطمینان بسیار کم است شما بهتر است در زمان های مناسب یعنی قبل از شروع فصل گرما و سرما اقدام کنید .

شما می توانید برای استفاده از کار کرد بهتر و راه اندازی سیستم سرمایشی کولر گازی خود از تیم مجرب تهران تهویه کمک بگیرید

به متخصصان سرویس کولر گازی ما اعتماد کنید

ما با داشتن +۵۰۰ سرویسکار و متخصص کولر گازی در استان تهران و البرز سال هاست شستشو و سرویس کولر گازی کلیه برندها را در محل را بدون جا به جایی دستگاه و در کمترین زمان ممکن به انجام میرسانیم.

مزایای استفاده از خدمات تهران تهویه

  • در دسترس بودن به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل ، که به این ترتیب میتوانید هر ساعتی که مایل هستید برای تعمیرات کولر گازی خود اقدام فرمایید .
  • به دلیل داشتن شعب مختلف در سطح شهر تهران متخصصین ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر و تعمیرات را به انجام خواهند داد .
  • کلیه مراحل تعمیرات از ابتدا تا انتهای کار در محل و در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهد شد .
  • متخصص ترین تعمیرکاران کولر گازی که سال‌ ها وقت خود را درکسب تجربه عملی صرف کرده و هرساله با شرکت در دوره‌های تخصصی تعمیر کولر گازی ، با فناوری روز دنیا آشنا هستند .
  • استفاده از قطعات اصلی و ضمانت ۲۴ ماهه .
  • کلیه هزینه ها بر طبق نرخ های مصوب اتحادیه محاسبه و دریافت میگردد .

متبحرترین سرویسکاران کولر گازی با ما کار می کنند

یکی از ویژگی های منحصر به فرد تهران تهویه داشتن سرویسکاران متخصص و با تجربه می باشد که سالهاست در این زمینه فعالیت می کنند و از مهارت کافی برخوردار می باشند آنها در برترین اموزشگاه های سطح کشور دوره و آموزش دیده اند و درای مدرک فنی از سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشند

تعمیر داکت اسپیلت ونک

از چه راهایی می توانید با مرکز شستشو و سرویس کولر گازی تماس بگیرید

شما می توانید با یکی از شماره های ثبت شده در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

می توانید تعمیرات خود را از طریق ثبت سفارش آنلاین از ما بخواهید.

با ثبت درخواست خود از طریق فرم زیر از ۱۰ % تخفیف بهره مند شوید

سوالات شما مشتریان عزیز درباره سرویس کولر گازی

بهترین زمان برای سرویس کولر گازی چه وقت می باشد؟

اگر کولر شما فقط حالت سرمایش دارد در ابتدای فصل بهار یعنی قبل از شروع فصل گرما زمان مناسبی برای سرویس کولر می باشد اما اگر کولرتان دارای حالت سرمایش و گرمایش می باشد باید سالی دو بار سرویس انجام شود قبل از شروع فصل گرما و قبل از شروع فصل سرما

هزینه سرویس کولر گازی چگونه محاسبه می گردد؟

سرویس کولرگازی در واقع شامل شستشوی پنل ها می باشد و اینکه در صورت وجود عیبی در دستگاه عیب توسط تعمیرکاران تهران تهویه برطرف شود و یا اینکه مقدار گازی به دستگاه شما تزریق شود هزینه جدا محاسبه می گردد.

آیا همه برندهای کولر گازی نیاز به سرویس دارند؟

بله سرویس ذوره ای اسپیلت ها و کولرهای گازی مختص به برند خاصی نیست و کلیه برندهای موجود در بازار ایرانی و خارجی نیاز به سرویس فصلی و دوره ای دارند

برای راه اندازی سیستم سرمایشی کولر گازی خود حتما آموزش راه اندازی سیستم سرمایشی کولر گازی را مطالعه کنید

0/5 (0 نظر)