سرویس کولر گازی پنجره ای | تعمیرات و سرویس کولر گازی پنجره های

مرکز تخصصی تعمیر و سرویس کولر گازی پنجره ای

تعمیرگاه مجاز سرویس کولر گازی پنجره ای :
سرویسکاران و تعمیرکاران گروه مهندسی تعمیر کولر گازی تخصص های لازم را در زمینه تعمیرات کولر گازی اسپلیت ، سرویس کولر گازی اسپلیت ، نصب کولر گازی اسپلیت و شارژ گاز کولر گازی اسپلیت را دارا می باشند.

با تماس با دفتر خدماتی تعمیر کولر گازی ما متعهد می شویم در اسرع وقت درب منزل ، شرکت ، محل کار ، فرشگاه شما حضور پیدا کرده و به صورت تخصصی به تعمیر و سرویس کولر گازی و اسپیلت شما می پردازنم .

« گروه فنی تعمیر کولر گازی ، آماده ارائه خدمات به شماست »
*  09392112943 *

سرویس کولر گازی پنجره ای

سرویس کولر گازی پنجره ای

کولر پنجره ای

کولر گازی پنجره ای به راحتی در پنجره و کانال مورد نظر قرار می گیرد ، لذا در هنگام خرید تنها باید به ابعاد پنجره ای که قرار است کولر در آن قرار گیرد توجه نمود . قرار گیری این تجهیزات در پشت پنجره نیز سبب میشود صدای کمپرسور در داخل شنیده شود که سرمایش اندکی با صدا همراه خواهد بود.
باید توجه داشت که کولر های پنجره ای به نسبت سایر تجهیزات سرمایشی مصرف بالاتری دارند . عموما این نوع کولرها کنترول از راه دور ندارند که می بایست در هنگام خرید به داشتن این امکان توجه نمود.

« سرویس دهی در محل بدون نیاز به جابجایی و در سریعترین زمان »
*  09392112943 *

کولرگازی پنجره ای چگونه کار می کند ؟

کولر پنجره ای یک تکه بوده و تمام اجزای تشکیل دهنده آن در یک قاب کنار هم قرار گرفته و به طور کلی اواپراتور و کندانسور و کمپرسور در یک مجموعه قرار دارند و محل نصب این کولرهای یک تکه پشت پنجره می باشد.

تعمیرات کولر گازی در تمامی مناطق شمال، شرق ، غرب و مرکز تهران پذیرفته می شود.
* تلفن تماس: 09392112943 *

 

سرویس کولر گازی پنجره ای

سرویس و نگهداری صحیح کولر گازی در شروع فصلول گرم میزان زیادی  در کاهش مصرف برق موثر است.  فیلترها، کویلها و پره های کولر گازی پنجره ای به طور مرتب نیاز به تعمیر و نگهداری دارند .
عدم تمیز کردن و شستشوی به موقع کویل های کولر گازی پنجره ای منجر به کاهش راندمان دستگاه می شود. این کثیفی ها سبب اختلال در انتقال حرارت در کویل ها نیز هستند .

تعمیر کولر گازی با داشتن شعب فراوان در سراسر تهران آماده ارائه
خدماتبرای کلیه برند های کولر گازی می باشد .
* تلفن تماس: 09392112943 *

3.5/5 (2 نظر)
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *