مرکز تخصصی سرویس و تعمیر کولر گازی هیوندا Hyundai

مرکز تخصصی سرویس و تعمیر کولر گازی هیوندا Hyundai

تعمیر کولر گازی هیوندای(Hyundai) و سرویس کولر گازی هیوندای(Hyundai) تخصصی باید انجام شود و ما می توانیم با یک تیم کارشناسی و دقیق به بهترین شکل ممکن عیب کولر شما را فهمیده و آن را تعمیر کنیم. تعمیر کولر گازی هیوندای در تمامی نقاط تهران با قیمت و کیفیت خوب انجام می گردد. لازم است قبل اینکه وسایل سرمایشی تان خراب شود برای سرویس آن چاره ای اندیشید.

زمانی که شما در هر مرحله از کار کولر گازی با صدا یا عملیات غیرمعمولی مواجه شدید فوراً باید نسبت به تعمیر و سرویس کولر گازی خود اقدام کنید شما می‌توانید با مراجعه به بخش آموزش سایت بعد از مطالعه نحوه عیب‌ یابی و تعمیر اسپیلت هیوندا در صورتی که به مسائل فنی آشنایی دارید نسبت به برطرف کردن آن عیب اقدام نمایید ولی در صورت عدم آشنایی با این موضوع باید فوراً با تعمیرگاه مجاز اسپیلت هیوندا تماس برقرار کنید.

همکاران ما بعد از تماس شما در کمترین زمان ممکن با اعزام تعمیرکار به محل زندگی شما کار تعمیرات خود را آغاز می‌کنند بعد بازدید اولیه تعمیرکار ایشان نسبت به تجربه و میزان خرابی دستگاه شرح کوتاهی از خرابی و میزان هزینه آن به شما گزارش خواهند داد که در صورت تمایل می‌توانید از همان لحظه اجازه سرویس کولر گازی هیوندا را صادر نمایید.

تعمیرگاه مجاز کولر گازی هیوندا Hyundai

  1. متخصص ترین تعمیرکاران کولر گازی که سال‌ ها وقت خود را درکسب تجربه عملی صرف کرده و هرساله با شرکت در دوره‌های تخصصی تعمیر کولر گازی ، با فناوری روز دنیا آشنا هستند.
  2. به دلیل داشتن شعب مختلف در سطح شهر تهران متخصصین ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر و تعمیرات را انجام خواهند داد.
  3. کلیه تجهیزات مورد استفاده توسط تعمیرکاران ما از قطعات فابریک و اورجینال هستند و دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می‌باشند.
  4. در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان داشته باشید، کافی است تا از خدمات مشاوره نمایندگی مجاز ما استفاده کنید و اطلاعات بیشتری در رابطه با عیب یابی و تعمیر دستگاه به دست بیاورید.
  5. در دسترس بودن به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل ، که به این ترتیب میتوانید هر ساعتی که مایل هستید برای تعمیرات کولر گازی خود اقدام فرمایید.
  6. کلیه مراحل تعمیرات از ابتدا تا انتهای کار در محل و در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
  7. کلیه هزینه ها بر طبق نرخ های مصوب اتحادیه محاسبه و دریافت میگردد.
  8. تمام تعمیرکاران کولر گازی (سرویسکار کولر گازی) دارای لباس فرم و کارت مخصوص می باشند.
  9. اگر سفارش خودتان را به صورت آنلاین ثبت کنید از 10% تخفیف ویژه مشتریان این مرکز برخوردار خواهید شد.
  10. شرح کار و تفکیک قیمتها در فاکتور

چرا مرکز تخصصی ما به عنوان نمایندگی مجاز کولر گازی مورد اعتماد مشتریان است؟

هماهنگ کردن ساعات کاری خود نسبت به ساعات مشتری ، وقت شناس بودن ، داشتن سرعت عمل در انجام کار ، داشتن تخصص و حرفه ی لازم در زمینه تعمیرات کولر گازی ، احساس مسئولیت و وظیفه شناس بودن تنها برخی از دلایل اعتماد شما عزیزان به مرکز تخصصی ما می باشد.

یکی از مهم ترین دلایل رضایت مندی مشتریان از دفتر خدماتی تعمیر کولر گازی ارائه خدمات پس از فروش ال جی و دیگر برندهای کولر گازی در سربع ترین و با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین حالت ممکن است.

نکته حائز اهمیت در جلب اعتماد و رضایت مشتریان، ایجاد شعبه‌های متعدد در کلیه مناطق 22 گانه شهر تهران است. بنابراین با اولین تماس می‌توانید خدمات مورد نظرتان را از اولین شعبه نمایندگی دریافت کنید.

کلیه فرآیند عیب یابی، شارژ گاز و تعمیرات کولر گازی در محل مشتری صورت می‌پذیرد. تا نیازی به حمل دستگاه تا محل نمایندگی نباشد و رضایت خاطر مشتریان به خوبی برآورده شود.

خدمات سریع ، آسان و ارزان سرویس و تعمیر انواع کولر گازی …

از چه راه هایی میتوانید با ما تماس بگیرید :

شما می توانید از طریقی یکی از راه های ثبت شده در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را ثبت کنید.

با ثبت سفارش خود از طریق فرم زیر از ۱۰ درصد تخفیف بهره مند شوید.

ثبت سفارشات

سرویسکار کولر گازی هیوندا Hyundai

مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی هیوندا چه خدماتی را ارائه میدهد؟

ما بعنوان نمایندگی و تعمیرگاه مجاز تعمیرات کولر گازی و اسپیلت کلیه برندها در تمام نقاط تهران و با سال ها تجربه و سابقه کار و موفقیت در این زمینه با اطمینان کامل به شما عزیزان می گوییم که تعمیرات کولر گازی و اسپیلت خود را به تعمیرگاه مجاز تعمیر کولر گازی هیوندا بسپارید و به شما قول می دهیم که با تمام وجود پاسخ اطمینان شما را خواهیم داد.

سرویس کولر گازی هیوندا Hyundai

سرویس و تعمیر کولر گازی هیوندا حتما بایستی توسط افراد متخصص و با تجربه صورت پذیرد. تعمیر و سرویس این محصول توسط افراد بی تجربه سبب می گردد که به سایر قسمت های کولر آسیب وارد گردد. در صورت آسیب دیدن یکی از قسمت های کولر ممکن است به سایر قیمت های آن هم آسیب وارد شود که موجب خرابی و حتی سوختن دستگاه می گردد.

بهره گیری از متخصص و افراد دارای تجربه در زمینه تعمیر و سرویس انواع کولرهای گازی هیوندا نیز موجب می گردد تا بتوان در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه را عیب یابی نمود و برای رفع آن اقدامات لازم را انجام داد.

با تماس با دفتر خدماتی تهران تهویه ما متعهد می شویم در اسرع وقت درب منزل ، شرکت ، محل کار ، فرشگاه شما حضور پیدا کرده و به صورت تخصصی به تعمیر و سرویس کولر گازی و اسپیلت شما می پردازنم.

خدمات ما در مرکز سرویس و تعمیر کولر گازی هیوندای

در این مرکز کلیه خدمات کولر گازی هیوندای به صورت کاملا تخصص و حرفه ای توسط تعمیرکاران متخصص و با تجربه انجام می شود شما می توانید جهت انجام هر یک از خدمات زیر با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان ممکن نیاز شما را رفع نماییم

  • تعمیر کولر گازی هیوندای
  • سرویس کولر گازی هیوندای
  • نصب کولر گازی هیوندای
  • جابجایی کولر گازی هیوندای
  • شارژ گاز کولر گازی هیوندای
  • عیب یابی کولر گازی هیوندای
  • تعویض کمپرسور کولر گازی هیوندای
  • تعویض خازن کولر گازی هیوندای
  • رفع آبریزی کولر گازی هیوندای

سرویس کولر گازی هیوندای هر چند وقت یکبار انجام شود؟

قطعا نمی توان گفت که چه مدت باید اقدام به سرویس کولر گازی کرد! چرا؟اجزاء مختلف کولر گازی نیاز به سرویس شدن در بازه های زمانی متفاوت دارند. و اینکه در برخی موارد کولر گازی در جایی قرار دارد که گرد و خاک بیشتری وجود دارد و خب اگر اینچنین باشد بهتر است در فصل گرما دوبار اقدام به شستشوی موتور کولر گازی کرد و اقدام به سرویس کولر کرد.

تعمیرکار کولر گازی - تعمیرات کولر گازی هیوندا Hyundai

 تعمیرات تخصصی کولرگازی هیوندای ( HYUNDAI )

تعمیرات تخصصی کولر گازی هیوندای ( HYUNDAI )بیش از ۱۰ سال است که در مرکز ما انجام می گیرد. از آنجایی که قیمت های مرکز ما با توجه به هزینه های فعلی بازار و همچنین هزینه زمانی کاملا مقرون به صرفه است، بنابراین اگر تاریخ گارانتی دستگاه تان به تازه گی تمام شده است، با توجه به سرعت و دقت و کیفیت بالای کار متخصصان این مرکز در مقایسه با هزینه دریافتی به نسبت سایر شرکت ها، بهترین انتخاب برای تعمیر و سرویس دهی متخصصان شرکت ما هستند. همین آلان کیفیت و هزینه ها را بررسی کنید و سپس تماس بگیرید.

تعمیر کولر گازی هیوندای

یکی از شایع ترین مشکلاتی که در روزهای گرم تابستان در محل کار یا زندگی شما ممکن است با ان مواجه شوید از کار افتان یا عیب داشتن کولر گازی تان به دلیل بروز مشکل یا سرویس نکردن ان است.

ما به خوبی درک می کنیم که گرمای شدید تابستان بسیار طاقت فرصا می باشد بنابراین به عنوان یک مرکز فوق تخصصی سرویس و تعمیر کولر گازی هیوندای در صدد رفع عیب یا مشکل دستگاه شما به بهترین نحو ممکن برامدیم تا شما با اسایش بیشتری در محل زندگی خود استراحت کنید.

هزینه تعمیر کولر گازی هیوندای         

هنگامی که کولر گازی شما عملکرد مناسبی ندارد و اینکه به کلی از کار می افتد مهمترین دغدغه شما هزینه تعمیر کولر گازی هیوندای می باشد. هزینه تعمیرات کولر گازی بسته به نوع خرابی متغیر می باشد و باید کارشناسی شود تا هزینه دقیق به دست بیاید.اما کلیه تعمیرات کولر گازی در فدک بوران مرکز مجاز سرویس و تعمیر کولر گازی هیوندای در تهران با هزینه های منصفانه و با بهترین کیفیت انجام می شود.

شارژ گاز کولر گازی هیوندای

مرکز شارژ گاز ،سرویس و تعمیر کولر گازی هیوندای

مهم نیست اسپیلت هیوندای خود را از کجا خریداری کرده اید متخصصان حرفه ای و باتجربه ما نصب ، شارژ گاز  و سرویس و تعمیر کولر گازی هیوندای را در استان تهران و کرج پشتیبانی می کنند.

فدک بوران یکی از بزرگترین تعمیرگاه مجاز کولر گازی هیوندای در شهر تهران می باشد که سال هاست در زمینه ی تعمیرات کولر گازی هیوندای فعالیت می کند و بهترین خدمات را ارائه می دهد و همیشه مورد اعتماد مشتری بوده است که این از بزرگترین افتخارات ما می باشد

مشکلات احتمالی که ممکن است کولر گازی با آن‌ها مواجه شود :

شایعترین مشکلاتی که برای کولرهای گازی پیش می آید و اکثر مردم به این دلایل با ما تماس میگیرند و درخواست کمک می کنند عبارتند از :

نشان دادن ارور یا کد خطا روی صفحه نمایش پنل داخلی کولر گازی

با توجه به کارکرد کندانسور (یونیت بیرونی) و اواپراتور (یونیت داخلی) کولر گازی سرما دهی کافی ندارد.

ایجاد صدای ناهنجار و غیرطبیعی در کارکرد اسپیلت چه موتور بیرونی و چه یونیت داخلی آن

عدم پرتاب باد کافی در کولر گازی

ریزش آب از پنل داخلی کولر گازی

کولرگازی خاموش نمی شود.

گرم بودن باد خروجی از دستگاه

بادی از خروجی کولر گازی خارج نمی شود.

برق گرفتگی بدنه کولر گازی

مصرف زیاد برق کولر گازی

وجود برفک روی لوله ها

اتمام شارژ کولر گازی

فن پنل داخلی کولر گازی کار نمی کند.

دستگاه راه اندازی می شود و پی در پی قطع و وصل می گردد.

قسمتی از اواپراتور برفک زده است و سرمای کولر گازی کم شده است.

دستگاه کولر گازی به هیچ عنوان کار نمی کند و حتی چراغ های روی دستگاه داخلی روشن نمی شود.

دستگاه روشن می شود و کار میکند ولی پس از دقایقی فیوز قطع می شود و یا در صورت ادامه کار باد ملایم میوزد.

نگران این مشکلات نباشید. شما می توانید در صورت بروز هر نوع مشکلی برای دستگاه خود با دفتر خدماتی ما تماس بگیرید و مطمئن باشید تعمیرکاران ما در کمترین زمان ممکن در کنار شما حضور خواهند یافت و مشکل دستگاه شما را رفع می کنند.

نکات مهم هنگام نصب کولر گازی هیوندا (Hyundai) :

  • نصب کنداکسور کولر گازی هیوندا در سایه
  • سرویس کولر گازی هیوندا بعد از نصب
  • سرویس فیلترهای کولر گازی هیوندا بعد از نصب
  • رعایت فواصل نصب کنداکسور کولر گازی هیوندا
  • شارژ گاز کولر گازی هیوندا در صودت نیاز

نصاب کولر گازی و اسپیلت هیوندا می تواند با انجام یک نصب استاندار کمک زیادی در کاهش مصرف برق کولر گازی هیوندا داشته باشد.

سوالات متداولی که شاید سوال شما هم باشد؟

تعمیرگاه تخصصی و مجاز تعمیر کولر گازی چی هست؟

تعمیرگاه تخصصی و مجاز ما بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای سرویس و تعمیر کولر گازی هیوندا شما می باشد. با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب شما برای تعمیر کولر گازی هیوندا شما هستیم.

ما در چه زمینه‌ای می‌توانیم به شما کمک کنیم؟

شارژ گاز ، سرویس ، نصب ، تعمیرات تخصصی ، بازدید و عیب یابی انواع کولر های گازی ، اسپیلت ، داکت اسپیلت  و … توسط کادر متخصص و مجرب تعمیر کولر گازی در اسرع وقت انجام می شود. مهم نیست که کولر گازی شما از کدام برند و مدل می باشد زیرا ما تمامی برندهای معتبر و معروف از جمله اجنرال، سامسونگ، ال جی، گری، هیتاچی،میتسوبیشی، تراست، دوو، مدیا و… را تعمیر میکنیم.

خدمات‌دهی ما محدود به چه مناطقی است؟

به دلیل تعدد شعبات این مجموعه در سطح شهر آماده ارائه خدمات کولر گازی و اسپیلت به شما عزیزان در تمام نقاط تهران هستیم.

آیا خدمات‌دهی به صورت ۲۴ ساعته است؟

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیر کولر گازی 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز می باشد.

ما سالهاست که در تعمیرات مختلفی که در این دسته از تاسیسات وجود دارد که می توان به تعمیر چیلر ، تعمیر سردخانه ، تعمیر پکیج دیواری ، تعمیر داکت اسپیلت ، تعمیر مینی چیلر و تعمیر کولر گازی اشاره کرد به همشهریان عزیز در کلیه مناطق تهران و کرج خدمات رسانی می کنیم و خوشبخانه تا بحال توانسته ایم که مورد رضایت اعتماد مشتریانمان باشیم که این از بزرگترین برگ برنده ما می باشد.

تمامی تعمیر کاران فدک بوران که در این مجموعه خدمات رسانی می کنند جهت سرویس و تعمیر کولرگازی دارای مدارک معتبر تخصصی از برترین اموزشگاه های سطح کشور هستند که نشان از علم در کنار تجربه درخشان آنان دارد و این همواره بزرگترین سرمایه و دلیل اعتماد مشتری به ما می باشد.

بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه سرویس و تعمیر انواع سیستم های حرارتی و برودتی بالخصوص تعمیرات کولر گازی و دارای جواز کسب معتبر از اتحادیه مربوطه می باشد.

تمام تلاش خود را بکار می گیریم که تا حد امکان به تعمیر قطعات بپردازیم نه تعویض آنها و این ارامش خاطر را به شما می دهیم که در صورت تعویض آنها از قطعات اصلی استفاده می کنیم.