سرویسکار و تعمیرکار کولر گازی لارس LARES

تعمیرگاه مجاز مرکزی سرویس و تعمیر کولر گازی لارس (Lares)

کولر گازیو اسپلیت لارس (lares) یکی از برند های با کیفیت در بازار ایران است و خدمات کولر گازی لارس را مراکز کولر گازی لارس انجام می دهد اما در برخی مواقع با اتمام زمان گارانتی کولر گازی یا اصل نبودن کولر گازی lares  باید ارائه خدمات کولر گازی لارس را دیگر تعمیرگاه ها و تعمیرکاران بر عهده بگیرند. تعمیرگاه مجاز فدک بوران آماده ارائه کلیه خدمات کولر گازی و اسپیلت لارس از جمله تعمیر و سرویس کولر گازی لارس به شما همشهریان عزیز تهران و کرج  می باشد.

اگر در یک روز گرم تابستانی به منزل مراجعه کردید و نتوانستید از خنکی باد کولر گازی لارس استفاده کنید. بی شک کولر گازی با یک مشکل جدی مواجه شده است و نیاز به دریافت خدمات تعمیر کولر گازی لارس، توسط نمایندگی مجاز وجود خواهد داشت.

در این‌گونه مواقع معمولاً کولر گازی با مشکلاتی از این قبیل مواجه خواهد بود.

  • خنک کننده داخلی یا خنک کننده خارجی کولر گازی به طور کامل از کار افتاده باشند و خنک کننده نتواند عملکرد مناسبی را ارائه کند.
  • سیم پیچی داخلی کولر گازی دچار سوختگی یا اتصال شده باشد و مانع از روشن شدن کولر گازی شود.
  • عدم عملکرد صحیح ریموت کنترل کولر گازی
  • عدم پرتاب باد خنک مداوم توسط کولر گازی

در صورتی که با هر کدام از مشکلات فوق مواجه شدید سریعاً با فدک بوران تماس بگیرید. فدک بوران با شعار شایسته سالاری مشتری، از بهترین امکانات جهت تعمیر کولر گازی لارس استفاده می‌کند. با ما همراه باشید و با خدمات فدک بوران بیشتر آشنا شوید.

تعمیرگاه مجاز کولر گازی لارس، فدک بوران

  1. متخصص ترین تعمیرکاران کولر گازی که سال‌ ها وقت خود را درکسب تجربه عملی صرف کرده و هرساله با شرکت در دوره‌های تخصصی تعمیر کولر گازی ، با فناوری روز دنیا آشنا هستند.
  2. به دلیل داشتن شعب مختلف در سطح شهر تهران متخصصین ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر و تعمیرات را انجام خواهند داد.
  3. کلیه تجهیزات مورد استفاده توسط تعمیرکاران ما از قطعات فابریک و اورجینال هستند و دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می‌باشند.
  4. در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان داشته باشید، کافی است تا از خدمات مشاوره نمایندگی مجاز ما استفاده کنید و اطلاعات بیشتری در رابطه با عیب یابی و تعمیر دستگاه به دست بیاورید.
  5. در دسترس بودن به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل ، که به این ترتیب میتوانید هر ساعتی که مایل هستید برای تعمیرات کولر گازی خود اقدام فرمایید.
  6. کلیه مراحل تعمیرات از ابتدا تا انتهای کار در محل و در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
  7. کلیه هزینه ها بر طبق نرخ های مصوب اتحادیه محاسبه و دریافت میگردد.
  8. اگر سفارش خودتان را به صورت آنلاین ثبت کنید از 10% تخفیف ویژه مشتریان این مرکز برخوردار خواهید شد.

چرا مرکز تخصصی ما به عنوان مرکز مجاز کولر گازی لارس مورد اعتماد مشتریان است؟

هماهنگ کردن ساعات کاری خود نسبت به ساعات مشتری ، وقت شناس بودن ، داشتن سرعت عمل در انجام کار ، داشتن تخصص و حرفه ی لازم در زمینه تعمیرات کولر گازی ، احساس مسئولیت و وظیفه شناس بودن تنها برخی از دلایل اعتماد شما عزیزان به مرکز تخصصی ما می باشد.

یکی از مهم ترین دلایل رضایت مندی مشتریان از دفتر خدماتی تهران تهویه ارائه خدمات پس از فروش ال جی و دیگر برندهای کولر گازی در سربع ترین و با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین حالت ممکن است.

نکته حائز اهمیت در جلب اعتماد و رضایت مشتریان، ایجاد شعبه‌های متعدد در کلیه مناطق ۲۲ گانه شهر تهران است. بنابراین با اولین تماس می‌توانید خدمات مورد نظرتان را از اولین شعبه نمایندگی دریافت کنید.

کلیه فرآیند عیب یابی، شارژ گاز و تعمیرات کولر گازی در محل مشتری صورت می‌پذیرد. تا نیازی به حمل دستگاه تا محل نمایندگی نباشد و رضایت خاطر مشتریان به خوبی برآورده شود.

مشکلات احتمالی که ممکن است کولر گازی با آن‌ها مواجه شود :

شایعترین مشکلاتی که برای کولرهای گازی پیش می آید و اکثر مردم به این دلایل با ما تماس میگیرند و درخواست کمک می کنند عبارتند از :

با وجود عملکرد مناسب خنک کننده درونی و بیرونی، کولر گازی از سرمایش کافی برخوردار نمی باشد.

در هنگام استفاده صدای نا مناسبی از درون کولر گازی به گوش می رسد.

بر روی صفحه نمایش کولر گازی خطاهای خاصی مشاهده می شود.

اواپراتور به عنوان خنک کننده داخلی یخ زده است و از کارایی مناسبی برخوردار نمی باشد.

با وجود روشن بودن کولر گازی در ساعت متمادی، دمای اتاق هیچ‌گونه تغییری نکرده باشد.

عدم پرتاب باد کافی در کولر گازی

ریزش آب از پنل داخلی کولر گازی

گرم بودن باد خروجی از دستگاه

برق گرفتگی بدنه کولر گازی

اتمام شارژ کولر گازی

دستگاه راه اندازی می شود و پی در پی قطع و وصل می گردد.

قسمتی از اواپراتور برفک زده است و سرمای کولر گازی کم شده است.

دستگاه کولر گازی به هیچ عنوان کار نمی کند و حتی چراغ های روی دستگاه داخلی روشن نمی شود.

دستگاه روشن می شود و کار میکند ولی پس از دقایقی فیوز قطع می شود و یا در صورت ادامه کار باد ملایم میوزد.

نگران این مشکلات نباشید. شما می توانید در صورت بروز هر نوع مشکلی برای دستگاه خود با دفتر خدماتی ما تماس بگیرید و مطمئن باشید تعمیرکاران ما در کمترین زمان ممکن در کنار شما حضور خواهند یافت و مشکل دستگاه شما را رفع می کنند.

از چه راه هایی میتوانید با ما تماس بگیرید :

شما می توانید از طریقی یکی از راه های ثبت شده در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را ثبت کنید.

با ثبت سفارش خود از طریق فرم زیر از ۱۰ درصد تخفیف بهره مند شوید.

ثبت سفارشات

خدمات سریع ، آسان و ارزان سرویس و تعمیر انواع کولر گازی …

سرویس و راه اندازی کولر های گازی لارس LARES

مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی لارس چه خدماتی را ارائه میدهد؟

ما بعنوان نمایندگی و تعمیرگاه مجاز تعمیرات کولر گازی و اسپیلت کلیه برندها در تمام نقاط تهران و با سال ها تجربه و سابقه کار و موفقیت در این زمینه با اطمینان کامل به شما عزیزان می گوییم که تعمیرات کولر گازی و اسپیلت خود را به تعمیرگاه مجاز تعمیر کولر گازی لارس بسپارید و به شما قول می دهیم که با تمام وجود پاسخ اطمینان شما را خواهیم داد.

سرویس کولر گازی لارس (Lares)

سرویس کولر گازی lares : سرویس کولر گازی لارس در طول سال از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا در صورتی که دستگاه به درستی سرویس نشود در طول فصل گرما از عملکرد مناسبی برخوردار نخواهد بود.

در طول فرآیند سرویس کولر گازی ممکن است تنها شارژ گاز دستگاه یا شستشوی فیلترهای کولر گازی انجام شود؛ اما در صورتی که دستگاه از پرتاب باد مناسبی برخوردار نباشد باید رادیاتور دستگاه باز شود و قسمت پنل آن نیز به طور کامل مورد پاک‌سازی قرار بگیرد.

در صورتی که هر 6 ماه یک‌بار نسبت به سرویس کولر گازی لارس اقدام کنید. به راحتی می‌توانید از این سیستم برودتی استفاده کنید بدون این که نگران از کار افتادن دستگاه باشید.

نحوه سرویس کولر گازی لارس(lares)

سرویس پنل داخلی کولر گازی لارس

  • شستشوی فیلترها کولر گازی
  • سرویس بلوور کولر گازی
  • سرویس سنسور ها کولر گازی
  • سرویس فین ها یا کویل کولرگازی
  • بررسی مسیر خروجی آب (لوله درین)

سرویس پنل خارجی کولر گازی لارس

سرویس پنل خارجی کولر گازی یا همان کندانسور دارای اهمیت بالایی است چون در بیرون از منزل شما نصب میگردد و در تماس مستقیم با گردو غبار و خاک است به همین دلیل اگر شما نسبت به شستشوی به موقع ان اقدام نکنید ممکن است که مجبور به پرداخت هزینه های بالا برای تعمیرات ان شوید زیرا کثیفی بیش اندازه کندانسور مانع از عملکرد صحیح دستگاه میشود و فشار زیادی به دستگاه شما تحمیل میکند پس بهتر است که یک سرویسکار با تجربه به صورت متداول انرا شستشو نماید (شما با خیالی اسوده میتوانید اینکار را به کادر مجرب فدک f,vhkبسپارید) که این کار را با استفاده از دستگاه های مخصوص فشار قوی اب(واتر جت) انجام میدهند

نصب و جابجایی کولر گازی لارس (Lares) به صورت اصولی:

شاید در نظر اول فرآیند نصب و جابجایی کولر گازی لارس ساده به نظر برسد؛ اما توجه به این نکته حائز اهمیت است که در صورتی که نتوانید عمل جابجایی کولر گازی را به درستی انجام دهید. ممکن است کولر گازی به درستی کار نکند. چه بسا که اگر اتصال کولر گازی به برق یا گاز به درستی صورت نپذیرفته باشد خطرات جانی نیز در پی خواهد داشت.

همچنین نصب کولر گازی لارس از این جهت دارای اهمیت است که بدون نصب درست و شارژ گاز اولیه قادر نخواهید بود از این دستگاه استفاده کنید. بنابراین باید این امر را به افراد متخصص بسپارید تا فرآیند نصب اولیه به درستی صورت بپذیرد.

تعمیرات کولر های گازی لارس LARES

تعمیر کولر گازی لارس(lares)

تعمیر کولر گازی lares : ما سالهاست که در تعمیرات مختلفی که در این دسته از تاسیسات وجود دارد که می توان به تعمیر چیلر ، تعمیر سردخانه ، تعمیر پکیج دیواری ، تعمیر داکت اسپیلت ، تعمیر مینی چیلر و تعمیر کولر گازی اشاره کرد به همشهریان عزیز در کلیه مناطق تهران و کرج خدمات رسانی می کنیم و خوشبخانه تا بحال توانسته ایم که مورد رضایت اعتماد مشتریانمان باشیم که این از بزرگترین برگ برنده ما می باشد.

یکی از خدماتی که در مجموعه فنی و مهندسی فدک بوران به صورت کاملا ویژه و تخصصی انجام می شود ارائه کلیه خدمات کولر گازی lares  از قبیل شسشتشو و سرویس کولر گازی ، تعمیر کولر گازی ، جابجایی و نصب کولر گازی لارس، تعویض کمپرسور لارس ، شارژ گاز کولر گازی و….می باشد که شما می توانید خدماتی کاملا نو و متفاوت را از ما دریافت کنید.

تعمیرات کولر گازی لارس(lares)

چنانچه جهت تعمیر کولر گازی لارس (lares) به هر دلیلی به  نمایندگی دستگاه خود دسترسی ندارید، می توانید روی فدک بوران حساب کنید. فدک بوران هم قیمت های منصفانه ای به شما ارائه خواهد داد و هم تیم خبره و کارشناس دارد که هزینه اضافی به شما تحمیل نخواهد کرد در تعمیر کولر گازی. یعنی به میزان کافی تلاش می کنیم تا هزینه تمام شده شما کمتر گردد و بجای تعویض، دستگاه خود را با تعمیر کردن حیات دوباره ببخشد. فدک بوران هم می تواند حضوری به شما خدمات ارائه دهد، هم تلفنی پاسخ سوال شما را بدهد.و یا میتوانید از طریق مقالات اموزشی سایت برای طرف کردن ابهام خود اقدام نمایید.

تجربه بالا، داشتن مدارک معتبر و ارائه سریع ترین و با کیفیت ترین خدمات در تعمیر کولر گازی ، تعمیر چیلر، تعمیر پکیج و غیره از شاخص ترین ویژگی های فدک بوران می باشد.

خدمات ما در مرکز سرویس و تعمیر کولر گازی لارس

ما بعنوان نمایندگی و تعمیرگاه مجاز تعمیرات کولر گازی و اسپیلت کلیه برندها در تمام نقاط تهران و با سال ها تجربه و سابقه کار و موفقیت در این زمینه با اطمینان کامل به شما عزیزان می گوییم که تعمیرات کولر گازی و اسپیلت خود را به تعمیرگاه مجاز تعمیر کولر گازی مک کوی بسپارید و به شما قول می دهیم که با تمام وجود پاسخ اطمینان شما را خواهیم داد.

خدمات کولر گازی لارس

مهم نیست اسپیلت برند لارس خود را از کجا خریداری کرده اید متخصصان حرفه ای و باتجربه ما نصب کولر گازی لارس ، شارژ گاز  کولر گازی لارس  و سرویس  کولر گازی لارس و تعمیر کولر گازی لارس را در استان تهران و کرج پشتیبانی می کنند.

فدک بوران یکی از بزرگترین تعمیرگاه مجاز کولر گازی لارس در شهر تهران می باشد که سال هاست در زمینه ی تعمیرات کولر گازی لارس فعالیت می کند و بهترین خدمات را ارائه می دهد و همیشه مورد اعتماد مشتری بوده است که این از بزرگترین افتخارات ما می باشد.

خدمات سریع ، آسان و ارزان سرویس و تعمیر انواع کولر گازی …

شارژ گاز کولر گازی لارس LARES

شارژ کولر گازی لارس (lares)

کولرهای گازی (اسپیلت ) لارس (lares)  که امروزه جزو وسایل گرمایشی و سرمایشی اکثر منازل می باشد برای عمل خنک کردن از گازهای فریونی (مبرد) مانند R22-R410A-R407A استفاده می‌کنند. در ایران مبردها را به اسم گاز می شناسند. نقش مبردها یا همان گاز ها در عملکرد دستگاه بسیار مهم است به نحوی که کمبود یا نبود آن در این سیستم ها تمامی سیکل تبرید را مختل کرده و با مشکل جدی مواجه می‌کند.

با اینکه پکیج موتور و منبع نگه دارنده گاز کولر گازی بطور کامل بسته است اما گاهی وجود نشتی های بسیار کم به مرور زمان منجر به کم شدن میزان گاز می شود. وقتی چنین اتفاقی می افتد بهتر است ابتدا بررسی کنید که چرا کمبود گاز در کولر گازی اتفاق افتاده است (بر اثر وجود نشتییا دلایل دیگر) و ابتدا این مشکل را برطرف کنید و بعد اقدام به شارژ گاز کولر گازی کنید. شارژ کولر گازی می تواند فقط در مواقع مورد نیاز و زمانی که لزومش هست انجام شود اما خیلی وقتها در هر بار سرویس سالیانه این شارژ انجام می شود.

سوالات متداولی که شاید سوال شما هم باشد؟

تعمیرگاه تخصصی و مجاز تعمیر کولر گازی چی هست؟

تعمیرگاه تخصصی و مجاز ما بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای تعمیر کولر گازی لارس شما می باشد. با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب شما برای تعمیر کولر گازی لارس شما هستیم.

ما در چه زمینه‌ای می‌توانیم به شما کمک کنیم؟

شارژ گاز ، سرویس ، نصب ، تعمیرات تخصصی ، بازدید و عیب یابی انواع کولر های گازی ، اسپیلت ، داکت اسپیلت  و … توسط کادر متخصص و مجرب تعمیر کولر گازی در اسرع وقت انجام می شود. مهم نیست که کولر گازی شما از کدام برند و مدل می باشد زیرا ما تمامی برندهای معتبر و معروف از جمله اجنرال، سامسونگ، ال جی، گری، هیتاچی،میتسوبیشی، تراست، دوو، مدیا و… را تعمیر میکنیم.

خدمات‌دهی ما محدود به چه مناطقی است؟

به دلیل تعدد شعبات این مجموعه در سطح شهر آماده ارائه خدمات کولر گازی و اسپیلت به شما عزیزان در تمام نقاط تهران هستیم.

آیا خدمات‌دهی به صورت ۲۴ ساعته است؟

تعمیرگاه مجاز مرکزی تهران تهویه ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز می باشد.

ما سالهاست که در تعمیرات مختلفی که در این دسته از تاسیسات وجود دارد که می توان به تعمیر چیلر ، تعمیر سردخانه ، تعمیر پکیج دیواری ، تعمیر داکت اسپیلت ، تعمیر مینی چیلر و تعمیر کولر گازی اشاره کرد به همشهریان عزیز در کلیه مناطق تهران و کرج خدمات رسانی می کنیم و خوشبخانه تا بحال توانسته ایم که مورد رضایت اعتماد مشتریانمان باشیم که این از بزرگترین برگ برنده ما می باشد.

تمامی تعمیر کاران فدک بوران که در این مجموعه خدمات رسانی می کنند جهت سرویس و تعمیر کولرگازی دارای مدارک معتبر تخصصی از برترین اموزشگاه های سطح کشور هستند که نشان از علم در کنار تجربه درخشان آنان دارد و این همواره بزرگترین سرمایه و دلیل اعتماد مشتری به ما می باشد.

بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه سرویس و تعمیر انواع سیستم های حرارتی و برودتی بالخصوص تعمیرات کولر گازی و دارای جواز کسب معتبر از اتحادیه مربوطه می باشد.

تمام تلاش خود را بکار می گیریم که تا حد امکان به تعمیر قطعات بپردازیم نه تعویض آنها و این ارامش خاطر را به شما می دهیم که در صورت تعویض آنها از قطعات اصلی استفاده می کنیم.

0/5 (0 نظر)