سرویس و تعمیر کولر گازی تک الکتریک

مرکز شارژ گاز سرویس و تعمیر کولر گازی تک الکتریک در تهران و کرج

تعمیر کولر گازی تک الکتریک و سرویس کولر گازی تک الکتریک تخصصی باید انجام شود و ما می توانیم با یک تیم کارشناسی و دقیق به بهترین شکل ممکن عیب کولر شما را فهمیده و آن را تعمیر کنیم. تعمیر کولر گازی تک الکتریک در تمامی نقاط تهران  و کرج  با قیمت و کیفیت خوب انجام می گردد. لازم است قبل اینکه وسایل سرمایشی تان خراب شود برای سرویس آن چاره ای اندیشید.

انجام ندادن دوره ای سرویس کولر گازی تک الکتریک باعث خرابی کولر گازی ( Air conditioner ) می شود و کولر گازی شما نیاز به تعمیر پیدا می کند و همان طور که می دانید تعمیرات کولر گازی بسیار پر هزینه تر از سرویس ان می باشد .

کولر های گازی تک الکتریک با تبدیل گاز فریون به فاز های متفاوت تولید سرما می کنند . استفاده دائم و و طولانی مدت از کولر گازی باعث مشکل در سیکل سرمایشی ان می شود که برای رفع این مشکلات باید کولر گازی خود را تعمیر کنیم .

موارد بسیار زیادی هستند که در جز تعمیرات کولر گازی تک الکتریک محسوب می شوند که در ادامه به بررسی ان ها می پردازیم . باید توجه شود که تمام این مشکلات و تعمییر ان ها زمانی پیش می اید که سرویس کاری دوره ای کولر گازی خود را انجام ندهیم و یا سرویس کولر گازی خود را به افراد نابلد و غیر متخصص در این حوزه بسپاریم .

خدمات ما در مرکز سرویس و تعمیر کولر گازی تک الکتریک

در این مرکز کلیه خدمات کولر گازی تک الکتریک به صورت کاملا تخصص و حرفه ای توسط تعمیرکاران متخصص و با تجربه انجام می شود شما می توانید جهت انجام هر یک از خدمات زیر با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان ممکن نیاز شما را رفع نماییم

 تعمیرات تخصصی کولرگازی تک الکتریک ( TECH ELECTRIC )

تعمیرات تخصصی کولر گازی تک الکتریک ( TECH ELECTRIC )بیش از سالها است که در مرکز فدک بوران انجام می گیرد. از آنجایی که قیمت های مرکز ما با توجه به هزینه های فعلی بازار و همچنین هزینه زمانی کاملا مقرون به صرفه است، بنابراین اگر تاریخ گارانتی دستگاه تان به تازه گی تمام شده است، با توجه به سرعت و دقت و کیفیت بالای کار متخصصان این مرکز در مقایسه با هزینه دریافتی به نسبت سایر شرکت ها، بهترین انتخاب برای تعمیر و سرویس دهی متخصصان فدک بوران  هستند. همین آلان کیفیت و هزینه ها را بررسی کنید و سپس تماس بگیرید.

توجه

برای تعمیر کولر گازی تک الکتریک می اوانید فرم تماس زیر را پر کنید تا همکاران ما در مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی تک الکتریک با شما تماس حاصل فرمایند

ثبت سفارشات

سرویس و تعمیر کولر گازی تک الکتریک

تعمیر کولر گازی تک الکتریک

یکی از شایع ترین مشکلاتی که در روزهای گرم تابستان در محل کار یا زندگی شما ممکن است با ان مواجه شوید از کار افتان یا عیب داشتن کولر گازی تان به دلیل بروز مشکل یا سرویس نکردن آن است.

گرمای شدید تابستان بسیار طاقت فرصا می باشد  بنابراین به عنوان یک مرکز فوق تخصصی سرویس و تعمیر کولر گازی تک الکتریک در صدد رفع عیب یا مشکل دستگاه شما به بهترین نحو ممکن برامدیم تا شما با اسایش بیشتری در محل زندگی خود استراحت کنید.

به شما توصیه می کنیم که در این هنگامی که به دنبال یک تعمیرکار کولر گازی تک الکتریک می گردید بهترین و متخصص ترین تعمیرکار را انتخاب کنید زیرا در چنین شرایطی ممکن است به یک تعمیرکار کولر گازی غیرحرفه ای اطمینان کرده و از ایشان درخواست کمک کنید. اما این نکته را در نظر بگیرید که اینکار، غیر از اینکه مشکل پیش آمده برای کولر گازی تک الکتریک شما را به صورت کلی و اصولی برطرف نمی کند، احتمالا باعث تحمیل هزینه های اضافی برای شما نیز می شود.

تکنسین های متخصص فدک بوران قادر به ارائه انواع تعمیرات اسپیلت تک الکتریک و همچنین تعمیرات داکت اسپیلت تک الکتریک هستند. بنابراین امکان تعمیر کولر گازی تک الکتریک شما فراهم بوده و نیاز به نگرانی بابت صرف هزینه چندین برابری جهت تعویض کولر گازی و خرید دستگاه جدید نمی باشد.

فدک بوران در کدام بخش های تعمیر کولر گازی تک الکتریک تخصص دارد؟

تعمیر برد کولر گازی تک الکتریک ، تعمیر و تعویض موتور فن ، تعمیر و تعویض کمپرسور کولر گازی ، تعمیر و تعویض شیر برقی و… از جملهتعمیر کولر گازی تک الکتریک می باشند . در ادامه مشکلاتی که ممکن است برای کولر گازی شما پیش بیاید را شرح می دهیم تا در صورت بروز سریعا ان را رفع کنید . گرم بودن باد کولر گازی ، کار نکردن کنترل کولر گازی ، لرزش در هنگام کار کولر گازی ، مشکلاتی که ممکن است برای کمپرسور دستگاه شما پیش بیاید شامل کار نکردن ان ، از فشار افتادن ان ، خاموش و روشن شدن منظم کمپرسور ، یک سره کار کردن ان ، برق سیم پیچی های کمپرسور به بدنه اتصال پیدا کند و … می باشد . به طور کلی اگر نصب و سیم پیچی کولر گازی شما به خوبی صورت نگرفته باشد ممکن است مشکلاتی از قبیل مشکلات زیر برای کولر گازی و خانه و محل مورد نظر شما پیش بیاید

  • اتصال کوتاه خازن ها
  • اتصال سیم های برق به قسمت های مختلف و پریدن فیوز خانه
  • سیم ها بیش از حد لخت شده و به بدنه برق می دهد .
  • اتصال کنتاکت های جریان برق مثل ترموستات و کلید به بدنه

یخ زدن شیر انبساط یا ورودی اواپراتور ،مطابقت نداشتن دمای ترموستات با دمای تعریف شده از دیگر مشکلاتی می باشد که ممکن است برای کولر گازی شما پیش بیاید . اما این به این معنی نیست که برای کولر گازی شما تمام این مشکلات پیش بیاید . اما مشکلاتی هستند که ممکن است برای بیشتر کولر گازی ها در طول عمر ان ها پیش بیاید و جز رایج ترین مشکلات کولر گازی ها می باشند که این مشکلات با تعمیر و تویض قطعات و بیشتر مواقع با سرویس کلی بر طرف می شوند . این مشکلات در زیر گفته شده اند :

  • کم شدن و کاهش گاز کولر
  • خراب بودن برد پنل
  • سوختن گاز کمپرسور
  • خراب بودن برد کمپرسور

هزینه تعمیر کولر گازی تک الکتریک

هنگامی که کولر گازی شما عملکرد مناسبی ندارد و اینکه به کلی از کار می افتد مهمترین دغدغه شما هزینه تعمیر کولر گازی تک الکتریک می باشد. هزینه تعمیرات کولر گازی بسته به نوع خرابی متغیر می باشد و باید کارشناسی شود تا هزینه دقیق به دست بیاید.اما کلیه تعمیرات کولر گازی در فدک بوران مرکز مجاز سرویس و تعمیر کولر گازی تک الکتریک در تهران و کرج با هزینه های منصفانه و با بهترین کیفیت انجام می شود.

سرویس کولر گازی تک الکتریک

سرویس کولر گازی تک الکتریک

همه کولرهای گازی نیازمند سرویس دوره‌ای هستند تا بتواند در طول عمر خود به درستی کار کنند. انجام سرویس کولر گازی ایران تک الکتریک به صورت دوره ای شما را مطمئن خواهد کرد که دستگاه‌تان در بالاترین حد بهینه بدون خراب شدن ناگهانی کار می‌کند.

سرویس کولر گازی تک الکتریک به افزایش بهره‌ وری دستگاه کولر گازی کمک می‌کند و هیزنه‌های قبض برق را کاهش می‌دهد. فیلتر هوای کثیف باعث می‌شود که کولر نتواند هوا را داخل خانه به خوبی به گردش در آورد. و نتیجه این می‌شود که کولر گازی ایران رادیاتور باید برای مدت زیادی در طول روز کار کند و شاید شما را مجبور کند که تنظیمات دمایی را عوض کنید زیرا حتی با کارکرد بیشتر کولر گازی احساس راحتی نمی‌کنید. کویل کندانسور کثیف باعث می‌شود که کمپرسور سردکننده سخت‌تر کار کند، که جریان بیشتری را بر سرویس برق تحمیل می‌کند و نتیجه افزایش هزینه‌های قبض برق خواهد بود در چنین حالتی هزینه بیشتری باید برای تعمیر کولر گازی تک الکتریک پرداخت کنید

شستشو و سرویس کولر گازی تک الکتریک با پیدا کردن ایردات قبل از اینکه بزرگ‌تر و گران‌تر شوند پول زیادی را برای‌تان پس‌انداز خواهد کرد. نه تنها کویل کنداسور کثیف باعث می‌شود که کولر گازی بیشتر کار کند و هزینه‌های برق افزایش یابد، که ممکن موجب کارکرد تندتر کمپرسور و در نتیجه خرابی زودرس در آن شود. هزینه‌ی بررسی و تمیز کردن کویل کنداسور به مراتب کم‌تر از هزینه تعویض کمپرسور است. همچنین سرویس دوره‌ای می‌تواند موارد دیگری مانند نشتی آب در سیستم که می‌تواند باعث صدمه دیدن دستگاه کولر گازی یا ساختمان شود را شناسایی و رفع نماید.

اهمیت سرویس کولر گازی تک الکتریک

هنوز عده ی زیادی هستند که متاسفانه انجام سرویس کولر گازی را کاری بیهوده با هزینه اضافی می دانند اما لازم است که بدانید سرویس دوره ای هر کالایی هزینه اضافی نیست بلکه پیشگیری از به وجود امدن هزینه های سنگین یا خسارات جبران ناپذیر می باشد. بهتر است که قبل از شروع فصل گرما به شستشو و سرویس کولر گازی بپردازید تا از پرداخت هزینه های سنگین تعمیر کولر گازی جلوگیری شود.

سرویس کولر گازی تک الکتریک شامل موارد زیر میشود

الف – سرویس پنل داخلی کولر گازی تک الکتریک

  • شستشوی فیلترها کولر گازی
  • سرویس بلوور کولر گازی
  • سرویس سنسور ها کولر گازی
  • سرویس فین ها یا کویل کولرگازی
  • بررسی مسیر خروجی آب (لوله درین)

ب – سرویس پنل خارجی کولر گازی تک الکتریک

سرویس پنل خارجی کولر گازی یا همان کندانسور دارای اهمیت بالایی است چون در بیرون از منزل شما نصب میگردد و در تماس مستقیم با گردو غبار و خاک است به همین دلیل اگر شما نسبت به شستشوی به موقع ان اقدام نکنید ممکن است که مجبور به پرداخت هزینه های بالا برای تعمیرات ان شوید زیرا کثیفی بیش اندازه کندانسور مانع از عملکرد صحیح دستگاه میشود و فشار زیادی به دستگاه شما تحمیل میکند پس بهتر است که یک سرویسکار با تجربه به صورت متداول انرا شستشو نماید.

هزینه سرویس کولر گازی تک الکتریک

هزینه سرویس کولر گازی تک الکتریک بهای ناچیزی است در برابر افزایش عمر کولر گازی و پرداخت هزینه های سنگین تر تعمیر کولر گازی تک الکتریک می باشد. نگران قیمت سرویس کولر گازی خود نباشید فدک بوران همواره پشتیبان شما می باشد و با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت به سرویس و شستشوی کولر گازی تک الکتریک شما می پردازد.

برای راه اندازی سرمایش کولر گازی خود می توانید مقاله آموزی راه اندازی سرمایش کولر گازی را مطالاعه کنید

شارژ گاز کولر گازی تک الکتریک

شارژ گاز کولر گازی تک الکتریک

کولر گازی تک الکتریک  برای عمل خنک کردن از گازهای فریونی (مبرد) مانند R22-R410A-R407A استفاده می‌کنند. در ایران مبردها را به اسم گاز می شناسند. نقش مبردها یا همان گاز ها در عملکرد دستگاه بسیار مهم است به نحوی که کمبود یا نبود آن در این سیستم ها تمامی سیکل تبرید را مختل کرده و با مشکل جدی مواجه می‌کند.و شایعترین نشانه کمبود مقدار شارژ گاز اسپلیت نداشتن خنکی کافی کولر شما می باشد.

علائم کمبود شارژ گاز کولر گازی تک الکتریک

کم شدن مقدار گاز کولر گازی خود با عیب های مختلفی نشان میدهد اما شایع ترین آنها عبارتند از

  • قسمتی از اواپراتور برف می زند مانند لوله ها و یا پنل داخلی
  • کمپرسور به طور پیوسته و مدام کار می کند
  • سیستم زیاد سرد نمی کند و یا دستگاه باد گرم میزند
  • درجه حرارت لوله ی دهش کمپرسور کم می شود
  • آمپر دستگاه از حالت عادی کمتر می شود
  • گردو خاک و چربی در محل نشت بر روی مدار لوله کشی دستگاه مشاهده می شود
  • فشار قسمت مکش سیستم کم می شود.
  • ممکن صدای ناهنجاری از کمپرسور دستگاه شما شنیده شود.

قیمت شارژ گاز کولر گازی تک الکتریک

تعیین قیمت شارژ گاز کولر گازی تک الکتریک به عوامل مختلفی بستگی دارد و یک تعمیرکار تا زمانی که دستگاه را از نزدیک نبیند نمی تواند براورد کاملی از قیمت کند. انجام شارژ گاز به موقع کولر گازی از دیگر خسارات و تعمیرات کولر گازی تک الکتریک جلوگیری میشود

تعمیرات کولر گازی تک الکتریک

راه اندازی و نصب کولر گازی تک الکتریک

برای نصب و راه اندازی اکثر وسایل برقی که برای منزل خود خریداری کرده اید تنها با وصل کردن سیم برق به پریز خودتان توانسته اید ان را نصب و راه اندازی کنید و نیاز به تخصص یا نصاب نداشته اند اما نصب کولر گازی تک الکتریک یکی از وسایل برقی می باشد که برای راه اندازی انها حتما باید از تخصص خاصی برخوردار باشید یا اینکه از نصاب کولر گازی تک الکتریک کمک بگیرید.

کولرهای گازی یا همان اسپیلت ها تشکیل شده اند از دو قسمت پنل خارجی و پنل داخلی که پنل خارجی را در فضای بیرون (پشت پنجره ، روی دیوار،پشت بام و..) نصب می کنند و پنل داخلی را روی دیوار در داخل منزل نصب می کنند سپس این دو قسمت به وسیله کابل برق و لوله های مسی بهم متصل می شوند .

نصب اسپیلت  باید با دقت بسیاز زیادی انجام شود یا اینکه توسط نصاب کولر گازی تک الکتریک با تجربه انجام شود زیرا نصب کولر گازی دارای نکات ریزی می باشد که اگر به درستی انجام نشود می تواند باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیری برای شما شود و یا اینکه کولرتان دائم به تعمیرات کولر گازی تک الکتریک نیاز داشته باشد.

هزینه نصب کولر گازی تک الکتریک

بهتر است بدانید هزینه نصب کولر گازی تک الکتریک به عواملی از جمله محل نصب کولر گازی و شرایطی مثل ارتفاع محل و… بستگی دارد. همچنین از عوامل مهم و موثر در قیمت نصب کولر گازی می توان به نوع کولر گازی، برند کولر گازی، تعداد یونیت های خارجی و… بستگی دارد. با نصب صحیح کولر گازی از مشکلات و تعمیر کولر گازی تک الکتریک در اینده جلوگیری می کنید.

چرا مرکز فدک بوران را انتخاب کنیم ؟

همان طور که گفته شد تعمیر کولر گازی تک الکتریک و دیگر کولر گازی ها بسیار گران قیمت هستند . هزینه های تعمیر به فاکتور های متفاوتی مثل نوع خرابی ، تعویض قطعه و یا تعمیر ان وابسته است . اگر کولر شما نیاز به قطعه داشته باشد هزینه خود قطعه و هزینه تعویض ان باید اضافه شود به کل هزینه هایی که می شود.

از مزایای شرکت فدک بورن این است که قبل از هر عملی عیب یابی انجام می شود و هزینه تخمینی تعمیرات به مشتری ارائه می شود و امکان اینکه قطعه اضافی تعویض شود و یا اجرت تعویض بیش از حد گرفته شود وجود ندارد.

مرکز فدک بورران به دلیل سابقه درخشان چندین ساله خود در زمینه سرویس و تعمیر انواع کولر های گازی به عنوان معتبر ترین شرکت های تعمیر و سرویس شناخته می شود.

شرکت فدک بوران به منظور حفظ کیفیت و بالا راندمان بردن راندمان کولر گازی های شما در هنگام تعویض قطعات سعی می کند بهترین قطعات موجود در بازار را با قیمت مناسب استفاده کند ؛ همچنین از استفاده قطعات دست دوم و نیم سوز شده که از دستگاه های دیگر باز شده اند خودداری می کند .

این شرکت با اموزش های مداوم به متخصصان خود از دانش روز و پیشرفته ترین تجهیزات برخوردار می باشند و به انواع کولر های گازی شرکت تک الکتریک اشنایی کامل داشته و با دانش و تخصص کامل اقدام به تعمیر کولر گازی شما می کند .

شرکت فدک بوران به منظور جلب اعتماد مشتری و پیش روی هر چه سریع تر کار تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا اکثر تعمیرات و سرویس های کولر گازی در محل انتخابی شما انجام شود ؛ همچنین این شرکت دارای تعداد بسیار زیادی متخصص می باشد که زمان اعزام متخصصان به میل مشتری شرکت انجام شود و راحتی مشتری تا حد امکان در نظر می گیرد .

اگر شما هم نیاز به تعمیر کولر گازی تک الکتریک خود دارید پیشنهاد ما این است که خود اقدام به تعمیر کولر گازی تک الکتریک نکنید زیرا با رعایت نکردن اصول تعمیر کولر گازی تک الکتریک باعث آسیب زدن و از کار افتادن قطعات کولر گازی شما می شود .

0/5 (0 نظر)