مرکز شارژ گاز ، نصب ، سرویس و تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور - فدک بوران

سرویس و تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور

فدک بوران تخصصی ترین مرکز شارژ گاز سرویس و تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در تهران و کرج ، تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور و سرویس کولر گازی ایران رادیاتور تخصصی باید انجام شود و ما می توانیم با یک تیم کارشناسی و دقیق به بهترین شکل ممکن عیب کولر شما را فهمیده و آن را تعمیر کنیم. تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در تمامی نقاط تهران با قیمت و کیفیت خوب انجام می گردد. لازم است قبل اینکه وسایل سرمایشی تان خراب شود برای سرویس آن چاره ای اندیشید.

شما می توانید با ارتباط با کارشناس های ما در فدک بوران به راحتی در خواست خود را مبنی بر تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور اعلام کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و در زمان مشخص شده از سوی شما تیم متخصص تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در محل شما حضور پیدا کنند.

یا می توانید با کمک از راهنمای داخل جعبه کولر گازی ایران رادیاتور اقدام به تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور کتید و از این مقاله کمک بگیرید تا به راحتی بتوانید کولر گازی خود را تعمیر و سرویس کنید اما به دلیل حساسیت و دقت بالا کولر گازی پیشنهاد نمی دهیم خود اقدام به این کار کنید .

هر سال زمانی که به ماه های گرم فصل تابستان نزدیک می شویم بسیاری از مردم تصمیم می گیرند که سیستم های سرمایشی محل کار و یا منازل خود را راه اندازی کنند. دراین شرایط بعضی از افراد با توجه به دستگاه سرمایشی خود می بایست که با کمک دفترچه راهنما یا به کمک افرادی مجرب مشغول به راه اندازی سیستم سرمایشی تجهیزات محل کار و زندگی خود شوند .

به راستی که بهترین راه برای رسیدن سریع به هوای خنک و مطلوب چیست؟ آیا شما عزیزان می دانید با چه تجهیزاتی میتوان به هوایی خنک و دل انگیز رسید؟ در پاسخ به اینگونه سوالات می توان ادعا کرد که یکی از بهترین و سریع ترین راه های رسیدن به هوای مطلوب در گرمای سال به کولر گازی ایران رادیاتور می باشد.

کولر گازی ایران رادیاتور

کولر گازی ایران رادیاتور در میان مردم از محبوبیت ویژه ای برخوردار هستند به این دلیل که به سرعت دمای محیط را به سطح استاندارد خواهند رساند و می توانید دمای اطراف را به میزان دلخواه خود تنظیم نمایید. امکان دارد در هر لحظه مشکلاتی برای کولر گازی شما پیش بیاید که میتوان به روشن نشدن کولر گازی, خاموش شدن مدام کولر گازی در حین کار , صدای آزار دهنده ای تولید می کند و غیره که باعث می شود که نتواند به درستی کار کند.

اما به شما اطمینان می دهیم که با خواندن این مقاله می توانیداطلاعاتی را در زمینه کولر گازی ایران رادیاتور و تعمیرات آن کسب کنید و در نتیجه آن با خیالی آسوده کولر گازی را خریداری کنید یا به مشکلات آن رسیدگی نمایید.

خدمات ما در مرکز سرویس و تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور

  • تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور
  • سرویس کولر گازی ایران رادیاتور
  • نصب کولر گازی ایران رادیاتور
  • جابجایی کولر گازی ایران رادیاتور
  • شارژ گاز کولر گازی
  • عیب یابی کولر گازی
  • تعویض کمپرسور کولر گازی
  • تعویض خازن کولر گازی
  • رفع آبریزی کولر گازی
مرکز شارژ گاز ، نصب ، سرویس و تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور
اطلاعیه

برای درخواست نیرو متخصص تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور می توانید فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

ثبت سفارشات

 تعمیرات تخصصی کولرگازی ایران رادیاتور

تعمیرات تخصصی کولر گازی ایران رادیاتور بیش از ۱۰ سال است که در مرکز ما انجام می گیرد. از آنجایی که قیمت های مرکز ما با توجه به هزینه های فعلی بازار و همچنین هزینه زمانی کاملا مقرون به صرفه است، بنابراین اگر تاریخ گارانتی دستگاه تان به تازه گی تمام شده است، با توجه به سرعت و دقت و کیفیت بالای کار متخصصان این مرکز در مقایسه با هزینه دریافتی به نسبت سایر شرکت ها، بهترین انتخاب برای تعمیر و سرویس دهی متخصصان شرکت ما هستند. همین آلان کیفیت و هزینه ها را بررسی کنید و سپس تماس بگیرید.

لازم به ذکر است اگر تاریخ ضمانت نامه و گارانتی کولر گازی ایران رادیاتور شما هنوز سر نرسیده است و به بیان ساده هنوز گارانتی دارید می توانید با شرکت ضمانت کننده دستگاه تان که در کارت گارانتی نام و مشخصات آن موجود است تماس بگیرید.

کولر گازی ایران رادیاتور

این کولر با طراحی ساده و زیبا، بالاترین کیفیت با قیمتی اقتصادی به همراه گارانتی در بازارعرضه می شوند. ایران رادیاتور در سراسر ایران نمایندگی و خدمات پس از فروش زیادی دارد و توانسته است که طرفداران زیادی را به سمت خود جذب نماید.

انواع کولر گازی ایران رادیاتور

مجموعه فدک بوران نیز انواع کولرهای گازی با کیفیت بالا و در موقعیت نصب های مختلفی از جمله  ایستاده , دیواری , پرتابل , پنجره ای تولید کرده و روانه بازار می کنند.

نصب کولر گازی ایران رادیاتور

در فدک بوران افراد متخصص و نصاب مجربی حضور دارند که با اطمینان خاطر می توانید به کمک آن ها کولر گازی ایران رادیاتور را نصب کنید و از باد خنک آن لذت ببرید.

ویژگی کولر گازی ایران رادیاتور

  1. رده انرژی مصرف A و مقرون به صرفه
  2. دارا بودن ایمنی بالا و عملکرد بسیار مناسب
  3. دارا بودن ریموت کنترل و قابلیت تنظیم دستی
  4. دارا بودن ترموستات برای تعیین دمای اطراف
  5. قابلیت سازگاری با هر گونه شرایط آب و هوایی

مشکلات رایج در تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور

  1. کم شدن سیستم سرمایش دستگاه
  2. کثیف شدن فیلتر هوای کولر گازی
  3. خرابی یا از کار افتادن برد الکتریکی
  4. ایجاد سر و صدای آزار دهنده در محیط
  5. مراقب بالا رفتن آمپر مصرفی کابل های کولر گازی , نصب دقیق کابل ها باشید وگرنه ممکن است اتفاقات جبران ناپذیری مانند آتش سوزی رخ دهد.

در این گونه مواقع است که به تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور نیاز خواهید داشت . پس برای دانستن نکات لازم در جهت تعمیرات دستگاه در ادامه همانند همیشه همراه ما باشید.

سرویس و تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور - فدک بوران

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور

هزینه تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور

هنگامی که کولر گازی شما عملکرد مناسبی ندارد و اینکه به کلی از کار می افتد مهمترین دغدغه شما هزینه تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور می باشد. هزینه تعمیرات کولر گازی بسته به نوع خرابی متغیر می باشد و باید کارشناسی شود تا هزینه دقیق به دست بیاید.اما کلیه تعمیرات کولر گازی در فدک بوران مرکز مجاز سرویس و تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در تهران با هزینه های منصفانه و با بهترین کیفیت انجام می شود.

شما می توانید با مطالعه مقاله راه اندازی سرمایشی کولر گازی به راحتی اقدام به سرویس کولر گازی خود کنید

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور

در فصل تابستان ممکن است که به هر دلیلی کولر گازی ایران رادیاتور از کار بیفتد که غالبا یکی از مشکلاتی است که برای عموم مردم دغدغه و کار بسیار سختی می باشد. بسیاری از افراد هستند که بدون تخصص به تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور مشغول می شوند و ممکن است که کار را از آن هم بدتر کنند; به همین سبب توصیه می کنیم با نمایندگی های ایران رادیاتور در ارتباط باشید و از متخصصین درخواست کنید که به سرعت به مشکل شما رسیدگی کرده و آن را رفع کنند.

تمامی افراد کاردان و ماهر در این مجموعه توانایی نصب , عیب یابی , تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور را دارند, پس با آرامش خاطر و اطمینان بهترین و مجرب ترین فرد کارشناس را می توانید درخواست نمایید تا هر چه سریع تر به دستگاه شما رسیدگی کرده و عیب آن را حل کند. به طور کلی تعمیرات کولر گازی یکی از مواردی می باشد که برای تعمیر نیاز به افرادی مجرب و متخصص خواهد داشت

به همین سبب اگر برای کولر گازی شما مشکلی مانند روشن نشدن , خاموش شدن مداوم در حین کار, ایجاد صدای ناهنجار در مدت زمان فعالیت و… پیش آمد می بایست در اسرع وقت با نمایندگی ایران رادیاتور در میان بگذارید.

بهتر است بدانید که کولرهای گازی در قیاس با کولر های آبی حساس تر هستند به این دلیل که سیستم آن بسیار پیچیده است و برای سرویس و تعمیرات افرادی ماهر و کاردان را نیاز دارد تا تعمیرات به صورت اصولی و استاندارد انجام شود.

نکته ای که پیش از شروع تعمیرات باید به آن توجه کنید این است که حتما برق کولر گازی را قطع کرده تا به آن آسیبی نرسد سپس با خیالی راحت و اطیمنان خاطر به همراه فرد متخصص به تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور مشغول شوید.

سرویس کولر گازی ایران رادیاتور

همه کولرهای گازی نیازمند سرویس دوره‌ای هستند تا بتواند در طول عمر خود به درستی کار کنند. انجام سرویس کولر گازی ایران رادیاتور به صورت دوره ای شما را مطمئن خواهد کرد که دستگاه‌تان در بالاترین حد بهینه بدون خراب شدن ناگهانی کار می‌کند.

سرویس کولر گازی ایران رادیاتور  به افزایش بهره‌ وری دستگاه کولر گازی کمک می‌کند و هیزنه‌های قبض برق را کاهش می‌دهد. فیلتر هوای کثیف باعث می‌شود که کولر نتواند هوا را داخل خانه به خوبی به گردش در آورد. و نتیجه این می‌شود که کولر گازی ایران رادیاتور باید برای مدت زیادی در طول روز کار کند و شاید شما را مجبور کند که تنظیمات دمایی را عوض کنید زیرا حتی با کارکرد بیشتر کولر گازی احساس راحتی نمی‌کنید. کویل کندانسور کثیف باعث می‌شود که کمپرسور سردکننده سخت‌تر کار کند، که جریان بیشتری را بر سرویس برق تحمیل می‌کند و نتیجه افزایش هزینه‌های قبض برق خواهد بود در چنین حالتی هزینه بیشتری باید برای تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور  پرداخت کنید

شستشو و سرویس کولر گازی ایران رادیاتور با پیدا کردن ایردات قبل از اینکه بزرگ‌تر و گران‌تر شوند پول زیادی را برای‌تان پس‌انداز خواهد کرد. نه تنها کویل کنداسور کثیف باعث می‌شود که کولر گازی بیشتر کار کند و هزینه‌های برق افزایش یابد، که ممکن موجب کارکرد تندتر کمپرسور و در نتیجه خرابی زودرس در آن شود. هزینه‌ی بررسی و تمیز کردن کویل کنداسور به مراتب کم‌تر از هزینه تعویض کمپرسور است. همچنین سرویس دوره‌ای می‌تواند موارد دیگری مانند نشتی آب در سیستم که می‌تواند باعث صدمه دیدن دستگاه کولر گازی یا ساختمان شود را شناسایی و رفع نماید.

می توانید برای تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور با ما در تماس باشید

دلیل انتخاب مرکز ایران رادیاتور فدک بوران با هدف تعمیر کولر گازی

  1. تمامی متخصصین و تعمیرکارانی که در این شرکت یعنی فدک بوران فعالیت دارند افرادی مجرب هستند ، که تمامی دوره های مربوط به تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور را دیده اند و با داشتن مدرک مربوطه استخدام شده اند
  2. در حین تعمیر تمامی قطعات کولر گازی بررسی می شوند و در صورت لزوم تعویض می گردند . یعنی در ابتدا از کار کرد قطعه مطمئن می شوند و اگر نیاز به تعویض داشت اقدام به تعویض خواهند کرد
  3. متخصصین این مجموعه روز به روز به اطلاعات خود در زمینه کولر گازی و تعمیرات آن می افزایند . هر روزه در مجموعه فدک بوران  آموزش های به روز ترین مدل های داکت اسپیلت و کولر گازی های جدید به متخصصین داده خواهد شد
  4. این مجموعه تمامی تعمیرکاران منتخب شما را در اسرع وقت اعزام می کنند تا هر چه سریع تر در منزل شما حاضر باشند و به تعمیرات دستگاه رسیدگی کنند . در فدک بوران زمان به خواسته مشتری تنظیم می شود تا مشتریان عزیز بدون نگرانی از زمان تعیین شده بتوانند از خدمات ما بهره ببرند
  5. فدک بوران درخواست های مشتریان از یک کولر گازی را می دانند به همین سبب برای در هر ساعت از شبانه روز و بدون وقفه حتی در ایام تعطیل سال می تواند به تمامی سوالات شما عزیزان در زمینه کولر گازی پاسخ دهند.
سرویس و تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور تهران

سرویس کولر گازی ایران رادیاتور هر چند وقت یکبار انجام شود؟

قطعا نمی توان گفت که چه مدت باید اقدام به سرویس کولر گازی  کرد چراکه جزاء مختلف کولر گازی نیاز به سرویس شدن در بازه های زمانی متفاوت دارند. و اینکه در برخی موارد کولر گازی در جایی قرار دارد که گرد و خاک بیشتری وجود دارد و خب اگر اینچنین باشد بهتر است در فصل گرما دوبار اقدام به شستشوی موتور کولر گازی کرد و اقدام به سرویس کولر کرد.

در مورد دیگر کولر در معرض گرد و خاک نمی باشد و هوا و مقدار ذرات خاک کم است و برای این مورد سالی ۱ بار سرویس کولر گازی کافی است اما بهتر است که سرویس پنل داخلی کولر گازی به صورت ماهانه انجام شود و سرویس پنل خارجی کولر گازی به صورت فصلی قبل از شروع فصل گرما و سرما انجام شود

سرویس کولر گازی ایران رادیاتور شامل

الف – سرویس پنل داخلی کولر گازی ایران رادیاتور

  • شستشوی فیلترها کولر گازی
  • سرویس بلوور کولر گازی
  • سرویس سنسورها کولر گازی
  • سرویس فین ها یا کویل کولرگازی
  • بررسی مسیر خروجی آب (لوله درین)

ب – سرویس پنل خارجی کولر گازی ایران رادیاتور

سرویس پنل خارجی کولر گازی یا همان کندانسور دارای اهمیت بالایی است چون در بیرون از منزل شما نصب میگردد و در تماس مستقیم با گردو غبار و خاک است به همین دلیل اگر شما نسبت به شستشوی به موقع ان اقدام نکنید ممکن است که مجبور به پرداخت هزینه های بالا برای تعمیرات ان شوید زیرا کثیفی بیش اندازه کندانسور مانع از عملکرد صحیح دستگاه میشود و فشار زیادی به دستگاه شما تحمیل میکند پس بهتر است که یک سرویسکار با تجربه به صورت متداول انرا شستشو نماید (شما با خیالی اسوده میتوانید اینکار را به کادر مجرب فدک بوران بسپارید) که این کار را با استفاده از دستگاه های مخصوص فشار قوی اب(واتر جت) انجام میدهند

شارژ گاز کولر گازی ایران رادیاتور - فدک بوران

شارژ گاز کولر ایران رادیاتور

داکت اسپیلت ایران رادیاتور یا کولر گازی ایران رادیاتور برای عمل خنک کردن از گازهای فریونی (مبرد) مانند R22-R410A-R407A استفاده می‌کنند. در ایران مبردها را به اسم گاز می شناسند. نقش مبردها یا همان گاز ها در عملکرد دستگاه بسیار مهم است به نحوی که کمبود یا نبود آن در این سیستم ها تمامی سیکل تبرید را مختل کرده و با مشکل جدی مواجه می‌کند.و شایعترین نشانه کمبود مقدار شارژ گاز اسپلیت نداشتن خنکی کافی کولر شما می باشد.

 در چه مواقعی کولر گازی ایران رادیاتور نیاز به شارژ گاز دارد

  1. کولر تازه نصب‌شده و نو است.
  2. سیستم کاملاً فاقد گاز می‌باشد. (شارژ گاز کامل)
  3. سیستم احتیاج به شارژ کردن گاز (اضافه کردن) دارد (شارژ گاز تکمیلی)

علائم کمبود شارژ گاز کولر گازی ایران رادیاتور

کم شدن مقدار گاز کولر گازی خود با عیب های مختلفی نشان میدهد اما شایع ترین آنها عبارتند از

  • قسمتی از اواپراتور برف می زند مانند لوله ها و یا پنل داخلی
  • کمپرسور به طور پیوسته و مدام کار می کند
  • سیستم زیاد سرد نمی کند و یا دستگاه باد گرم میزند
  • درجه حرارت لوله ی دهش کمپرسور کم می شود
  • آمپر دستگاه از حالت عادی کمتر می شود
  • گردو خاک و چربی در محل نشت بر روی مدار لوله کشی دستگاه مشاهده می شود
  • فشار قسمت مکش سیستم کم می شود.
  • ممکن صدای ناهنجاری از کمپرسور دستگاه شما شنیده شود.

قیمت شارژ گاز کولر گازی ایران رادیاتور

تعیین قیمت شارژ گاز کولر گازی ایران رادیاتور به عوامل مختلفی بستگی دارد و یک تعمیرکار تا زمانی که دستگاه را از نزدیک نبیند نمی تواند براورد کاملی از قیمت کند. انجام شارژ گاز به موقع کولر گازی از دیگر خسارات و تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور جلوگیری میشود

نصب و راه اندازی کولر گازی

برای نصب و راه اندازی اکثر وسایل برقی که برای منزل خود خریداری کرده اید تنها با وصل کردن سیم برق به پریز خودتان توانسته اید ان را نصب و راه اندازی کنید و نیاز به تخصص یا نصاب نداشته اند اما نصب کولر گازی ایران رادیاتور یکی از وسایل برقی می باشد که برای راه اندازی انها حتما باید از تخصص خاصی برخوردار باشید یا اینکه از نصاب کولر گازی ایران رادیاتور کمک بگیرید.

کولرهای گازی یا همان اسپیلت ها تشکیل شده اند از دو قسمت پنل خارجی و پنل داخلی که پنل خارجی را در فضای بیرون (پشت پنجره ، روی دیوار،پشت بام و..) نصب می کنند و پنل داخلی را روی دیوار در داخل منزل نصب می کنند سپس این دو قسمت به وسیله کابل برق و لوله های مسی بهم متصل می شوند .

نصب اسپیلت  باید با دقت بسیاز زیادی انجام شود یا اینکه توسط نصاب کولر گازی ایران رادیاتور با تجربه انجام شود زیرا نصب کولر گازی دارای نکات ریزی می باشد که اگر به درستی انجام نشود می تواند باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیری برای شما شود و یا اینکه کولرتان دائم به تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور نیاز داشته باشد.

0/5 (0 نظر)