سرویس و تعمیر داکت اسپیلت در پونک

سرویس و تعمیر داکت اسپلیت پونک

مرکز مجاز سرویس و تعمیر داکت اسپیلت پونک، جهت رفاه حال مشتریان خود، ارائه خدمات هر چه بهتر جهت سرویس و تعمیر داکت اسپلیت، به کمک متخصصینی حرفه ای در این زمینه، به شما کمک خواهد نمود تا ایرادات دستگاه داکت اسپلیت خود را بر طرف سازید.

سرویس و تعمیر داکت اسپلیت نیاز به تجربه کافی دارد تا از مصرف بیش از اندازه انرژی آن جلوگیری کند. این دستگاه نیز شامل فیلتر هوای قابل شستشو می باشد که به مرور حین استفاده ممکن است گرد و خاک را به خود جذب نماید. شما با مراجعه به نمایندگی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت پونک می توانید از متخصصین نمایندگی مجاز سرویس و تعمیر داکت اسپلیت پونک درخواست کنید تا جهت زدودن این گرد و خاک به منزل شما بیایند و این فیلتر را شسته و مجدد سر جای خودش نصب نمایند. با این کار هوای تولید شده توسط دستگاه داکت اسپلیت مطبوع تر بوده و مصرف انرژی آن کم تر می شود.

از دیگر معایبی که ممکن است برای دستگاه داکت اسپلیت شما پیش آید، تولید سر و صدای زیاد توسط دستگاه می باشد. حتما با پیش آمدن این مشکل به نمایندگی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت پونک مراجعه نمایید تا توسط متخصصین این مشکل بر طرف شود.

تعمیرات و تعمیرکار داکت اسپیلت در پونک تهران

برای تعمیر داکت اسپلیت پونک می توانید با پر کردن فرم زیر 10 درصد تخفیف بگیرید .

ثبت سفارشات

برای تماس با تعمیرکار داکت اسپیلت در پونک با شماره روبرو تماس بگیرید در کمترین زمان بهترین تعمیرکاران را برای شما اعزام می کنیم

02144269711

آشنایی با داکت اسپلیت

سرویس و تعمیر داکت اسپلیت از مواردی می باشد که اگر یکی از این دستگاه ها را استفاده می کنید باید به آن توجه فرمایید. با شروع فصل گرما دستگاه داکت اسپلیت نیاز به سرویس و در صورت بروز مشکل نیاز به تعمیر دارد. داکت اسپلیت ها با توجه به صرفه بودن از نظر مصرف انرژی امروزه جایگاه ویژه را در بین مردم به خود اختصاص داده اند. برای سرویس دستگاه خود می توانید به نمایندگی مجاز سرویس و تعمیر داکت اسپلیت پونک مراجعه نمایید.

داکت اسپلیت ها ساختار منحصر به فردی دارند و شناخت این ساختار نیازمند تخصص و گذراندن دوره در این زمینه می باشد. داکت اسپلیت عملکردی مانند کولر گازی دارد اما مصرف انرژی آن از کولر گازی بسیار کمتر می باشد.

داکت اسپلیت با استفاده از آب گرم پکیج یا موتور خانه، به تولید باد گرم می پردازد. پس از آن باد را در دریچه  و پره هایی که قابلیت تنظیم دارند، به بیرون منتقل می کند. و به محیط مد نظر هوایی مطبوع هدیه می دهد.

داکت اسپلیت در صورت مقایسه با چیلر ها مصرف بیش تری دارند اما در مقایسه با اسپلیت های دیواری، از مصرف برق کم تری برخوردار می باشند.

تعمیر داکت اسپیلت در پونک

ما سالهاست که در تعمیرات مختلفی که در این دسته از تاسیسات وجود دارد که می توان به تعمیر چیلر ، تعمیر سردخانه ، تعمیر پکیج دیواری ، تعمیر داکت اسپیلت ، تعمیر مینی چیلر و تعمیر داکت اسپیلت در پونک  اشاره کرد به همشهریان عزیز در کلیه مناطق تهران و کرج خدمات رسانی می کنیم و خوشبخانه تا بحال توانسته ایم که مورد رضایت اعتماد مشتریانمان باشیم که این از بزرگترین برگ برنده ما می باشد.

یکی از خدماتی که در مجموعه فنی و مهندسی فدک بوران به صورت کاملا ویژه و تخصصی انجام می شود ارائه کلیه خدمات داکت اسپلیت از قبیل شسشتشو و سرویس ، تعمیر داکت اسپیلت ، جابجایی و نصب داکت اسپیلت، تعویض کمپرسور کولر گازی ، شارژ گاز داکت اسپیلت و…. در منطقه پونک تهران می باشد که شما می توانید خدماتی کاملا نو و متفاوت را از ما دریافت کنید.

نمایندگی تعمیرات داکت اسپیلت

چنانچه جهت تعمیر داکت اسپیلت به هر دلیلی به  نمایندگی دستگاه خود دسترسی ندارید، می توانید روی فدک بوران  حساب کنید. فدک بوران هم قیمت های منصفانه ای به شما ارائه خواهد داد و هم تیم خبره و کارشناس دارد که هزینه اضافی به شما تحمیل نخواهد کرد در تعمیر داکت اسپیلت . یعنی به میزان کافی تلاش می کنیم تا هزینه تمام شده شما کمتر گردد و بجای تعویض، دستگاه خود را با تعمیر کردن حیات دوباره ببخشد. تهران تهویه هم می تواند حضوری به شما خدمات ارائه دهد، هم تلفنی پاسخ سوال شما را بدهد.و یا میتوانید از طریق مقالات اموزشی سایت برای طرف کردن ابهام خود اقدام نمایید.

تجربه بالا، داشتن مدارک معتبر و ارائه سریع ترین و با کیفیت ترین خدمات در تعمیر داکت اسپیلت ، تعمیر چیلر،تعمیر کولر گازی، تعمیر پکیج و غیره از شاخص ترین ویژگی های فدک بوران می باشد.

معایب دستگاه داکت اسپلیت

از جمله معایبی که می توان به آن اشاره نمود، صدای گوش خراشی است که حین کار کردن از خود تولید می کند. همچنین ممکن است حین کار کردن به یک باره خاموش شود یا بوی نا مطبوع از خود بروز دهد. در این صورت شما باید با مراجعه به نمایندگی های مجاز که یکی از این نمایندگی ها در محدوده پونک (سرویس و تعمیر داکت اسپلیت پونک) می باشد مراجعه نموده و سرویس و تعمیر داکت اسپلیت خود را به دست متخصصین این نمایندگی بسپارید.

لازم به ذکر است که اگر در این زمینه اطلاعات کافی را ندارید لطفا دست به آچار نشوید زیرا ممکن است آسیبی جدی هنگام سرویس و تعمیر داکت اسپلیت به دستگاه خود وارد نموده و همچنین مصرف انرژی آن را بیش تر از حد معمول کنید.

پس در صورت بروز هر گونه ایراد و رفع آن همچنین سرویس نمودن دستگاه داکت اسپلیت خود در صورت نیاز، به نمایندگی مجاز سرویس و تعمیر داکت اسپلیت پونک مراجعه نمایید.

ساختار دستگاه داکت اسپلیت

این دستگاه توسط سازندگان از تجیزات و اجزی مختلفی تشکیل شده است. که تعمیر و سرویس هر یک از این قطعات نیازمند تخصص کافی می باشد. این دستگاه کاملا منحصر به فرد بوده. در صورتی که هوای مورد نیاز محیط را به صورت گرم و خنک تامین می کند، اما تجهیزات مصرفی و ساختار داخلی این دستگاه باید توسط متخصصین این حرفه انجام گیرد. ما به شما نمایندگی مجاز سرویس و تعمیر داکت اسپلیت پونک را معرفی می کنیم.

سرویس و تعمیرات  داکت اسپلیت در پونک

این دستگاه مانند دیگر اعضای خانواده اش (چیلر و…) نیاز به تعمیر و سرویس دارد. این امر نیاز به متخصصی زبده دارد. که متخصصین نمایندگی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت پونک، با برگزاری دوره های مختلف جهت به روز بودن اطلاعات متخصصین خود در زمینه سرویس و تعمیر داکت اسپلیت، این امکان را فراهم آورده تا بدون وارد کردن آسبی به دستگاه داکت اسپلیت شما همچنین جلوگیری از مصرف بیش از اندازه انرژی توسط دستگاه، می توانند مشکل دستگاه داکت اسپلیت شما را بر طرف سازند.

انجام سرویس و تعمیر داکت اسپلیت توسط متخصصین این حرفه، به طول عمر دستگاه شما نیز می افزاید و باعث می شوند عملکردی صحیح از دستگاه خود ببینید.

خدمات فدک بوران در پونک

تیم فدک بوران خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می دهد. خدماتی مانند: تعمیر کولر گازی، تعمیر چیلر، تعمیر داکت اسپیلت ، تعمیر سردخانه ، تعمیر موتورخانه ، تعمیر مینی چیلر ، تعمیر پکیج دیواری و…

مشکل دستگاه شما هر چه باشد برای ما فرقی نمی کند، ما می توانیم آن را انجام دهیم چون در کار خود خبره هستیم. دستگاه های کولر گازی معمولا مشکلات متداول و یکسانی برایشان رخ می دهد و این مشکل هرچه باشد، برای ما ساده است. چرا که سال هاست در این زمینه یعنی تعمیر کولر گازی خدمت کرده ایم و دستگاه های متفاوت را دیده و تعمیر کرده ایم. پس با خیال راحت تعمیر دستگاه خود را به ما بسپارید.

ارائه بهترین خدمات تعمیر کولر گازی و استفاده از بهترین تجهیزات و قطعات موجود در بازار در صورتی که دستگاه شما نیاز به تغییر دستگاه داشته باشد از دیگر ویژگی های انجام خدمات تعمیر و سرویس سیستم های تهویه مطبوع با فدک بوران می باشد. این تیم با در اختیار داشتن متخصصان با تجربه و توانا در امور تعمیر و نگه داری در خدمت رسشانی به شما عزیزان بالاترین کیفیت را ارائه می دهد.

برای راه اندازی سبستم سرمایشی داکت اسپیلت خود می توانید از مقاله راه اندازی سرمایش کولر گازی کمک بگیرید

چرا فدک بوران  را برای سرویس و تعمیر داکت اسپلیت خود انتخاب کنیم؟

فدک بوران با داشتن نمایندگی هایی در سطح شهر، این امکان را فراهم آورده تا شما در هر کجای تهران زندگی می کنید، به سرعت به این نمایندگی های مجاز دسترسی داشته باشید تا بتوانید از خرابی بیش تر دستگاه داکت اسپلیت خود جلوگیری کنید.

فدک بوران با گرد هم آوردن جمعی از متخصصین در این امر، همچنین برگزاری دوره های متنوع جهت به روز شدن اطلاعات فنی و شناخت هر چه بیش تر انواع مدل های مختلف داکت اسپلیت ها، این امکان را فراهم نموده تا مشتریان از خدمات بیش تر و بهتری بهره مند گردند. که یکی از این نمایندگی در محدوده پونک تحت عنوان نمایندگی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت پونک مشغول به کار می باشد.

متخصصین فدک بوران در هر کدام از نمایندگی های مجاز که مشغول باشند، در اسرع وقت و با سرعت هر چه بیش تر به منزل یا محیط کار مشتری رفته و به سرویس و تعمیر داکت اسپلیت می پردازند.

شارژ گاز داکت اسپیلت در پونک

یکی از اقدامات مهم در نگهداری از داکت اسپلیت و حتی کولرگازی، شارژ گاز این دستگاه ها است. باید بدانید که عدم انجام این عملیات در زمان مناسب و کار کردن داکت اسپلیت بدون گاز به مدت طولانی، می تواند زمینه ساز بروز مشکلات جدی در این محصول باشد. همچنین اگر اسپلیت را به تازگی خریداری کرده و برای اولین بار قصد استفاده از آن را دارید، باید آن را شارژ کنید. گروه تخصصی فدک بوران شارژ داکت اسپیلت در منطقه پونک را بر عهده دارد.
گاهی هم ممکن است گاز فریون پیش از موعد تمام شده و نیاز به گاز اضافی باشد. شارژ گاز داکت اسپیلت ، در حوزه ی اقدامات تعمیرات داکت اسپلیت قرار دارد و ظرائف و حساسیت هایی دارد که تنها تکنسین های مجرب این حوزه قادر به رعایت کردن آنها می باشند.
همکاران ما در نمایندگی اسپلیت مرکز فدک بوران ، ضمن مراجعه به محل مورد نظر کاربران، تجهیزات مورد نیاز از جمله کپسول های گاز را به محل برده و اقدام به شارژ گاز داکت اسپلیت می کنند. این فرایند با توجه به شرایط، یا به صورت وزنی انجام می شود و یا به وسیله گیج مانوفیلد اندازه شارژ گاز داکت اسپیلت می بایست هرچند وقت یکبار قبلی از انکه فقدان آن سبب ساز عیب در دستگاه شود به وسیله یک تعمیرکار یا این که تکنسین کولر گازی مقدار گیری شود تا در صورت نیاز به آن گاز زده شود .

برای تماس با تعمیرکار داکت اسپیلت در پونک با شماره روبرو تماس بگیرید در کمترین زمان بهترین تعمیرکاران را برای شما اعزام می کنیم

02144269711

0/5 (0 نظر)