سرویس و تعمیر داکت اسپلیت شمال تهران

تعمیر داکت اسپلیت شمال تهران

تعمیر داکت اسپلیت شمال تهران، یکی از نمایندگی های مجاز فدک بوران در سطح شهر تهران می باشد، که به منظور ارائه خدمات سریع تر و راحت تر به مشتریان عزیز، مشغول به فعالیت می باشد.

سرویس و تعمیر داکت اسپلیت شمال تهران با بر گزاری دوره های مختلف جهت ارتقا دادن و به روز شدن اطلاعات مهندسین و متخصصین خود، سعی دارد تا بتواند کلیه نیاز های سرویسی و تعمیری دستگاه داکت اسپلیت شما را بر طرف سازد و به بهبود عمل کرد آن کمک نماید.

سرویس داکت اسپیلت شمال تهران

ما در این مرکز با ارائه خدمات متنوع و حرفه ای سرویس داکت اسپلیت و تعمیر تخصصی انواع دستگاه داکت اسپلیت قصد داریم تا طول عمر دستگاه شما را برایتان بیشتر کرده و شما را از پرداخت هزینه های اضافی راحت کنیم. یک سیستم حرارتی برودتی مطابق با تکنولوژی روز که ریموت دار است و سریع دمای فضا را تغییر می دهد، برای هر خانواده ای می تواند خوشحال کننده باشد.

برای اینکه خوشحالی تان را حفظ کنید لازم است بیش از یکبار به ما سر بزنید. یعنی منتظر نمانید تا داکت اسپیلت دچار صدا های عجیب و غریب و مشکلات عدم کارکرد شود، سپس به سراغ تعمیر داکت اسپیلت بروید. بلکه در طول مدتی که در حال استفاده از دستگاه هستید، همچنین از قبل از آن لازم است یک سری رفتار های از پیش تعیین شده در قبال کولر گازی خود داشته باشید.

اهمیت سرویس داکت اسپیلت

سرویس داکت اسپیلت و تعمیرات داکت اسپیلت مناسب در شروع فصل گرم به میزان قابل توجهی در کاهش مصرف برق موثر خواهد بود. فیلترها، کویل ­ها و پره ­های داکت اسپیلت به طور مرتب نیاز به تعمیر و نگهداری دارند، تا در طول سال های بهره­ برداری مؤثرتر و کار آمدتر عمل کنند. در صورتی که تعمیرات داکت اسپیلت و سرویس داکت اسپیلت مورد توجه قرار نگیرد می­ توان با اطمینان گفت عملکرد داکت اسپلیت دچار یک افت و کاهش مداوم خواهد شد و این به معنی افزایش مصرف انرژی به­ طور پیوسته خواهد بود.

سرویس داکت اسپیلت و تعمیر داکت اسپیلت امروزه با توجه به افزایش قیمت این دستگاه و مشکلات اقتصادی مردم و همچنین با توجه به دلیل پیچیدگی ساختمان این دستگاه مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان این سیسنم می باشد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. بنابراین در هنگام انتخاب تعمیرکار و سرویسکار داکت اسپیلت باید نهایت دقت لازم را بکار بگیریم به طوری که به جرات می توان گفت که تعمیر داکت اسپیلت از عهده هرکس بر نمی اید و تا حد امکان نباید تعمیر ان را به افراد ناوارد بسپارید بلکه یک تعمیرکار متخصص برای تعمیرات داکت اسپیلت به صورت تخصصی لازم است تا با همه قطعات این دستگاه آشنایی داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو ممکن کیفیت اولیه دستگاه را دوباره باز گرداند.

اطلاعیه

برای تعمیر داکت اسپلیت شمال تهران می توانید فرم زیر را پر کنید تا متخصصان فدک بوران با شما تماس بگیرند

ثبت سفارشات

سرویس و تعمیر داکت اسپلیت شمال تهران

دستگاه داکت اسپلیت چیست؟

دستگاه داکت اسپلیت ، به طوری کلی عمل کردی شبیه به کولر گازی دارد. اما در قیاس با کولر برقی تفاوت هایی دارد که آن ها برای شما در ادامه خواهیم گفت.

این دستگاه به وسیله یک شلنگ که به موتور خانه یا پکیج متصل می باشد، آب گرم خود را تامین می نماید. پس نسبت به کولر گازی ها ، نیاز به لوله کشی های هزینه بر ندارد. هم چنین مصرف انرژی آن نسبت به کولر گازی بسیار کم می باشد.

در واقع استفاده از سیستم دستگاه داکت اسپلیت، برای ما بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

پس از تولید آب گرم، آن را توسط پره های نصب، خارج نموده و آب اضافی و مصرف شده خود را به وسیله شلنگ دیگر که در طرف دیگر دستگاه داکت اسپلیت وصل می باشد، خارج می کند.

لازم به ذکر می باشد که دستگاه داکت اسپلیت ساختاری منحصر به فرد دارد. به همین منظور سرویس و تعمیر داکت اسپلیت شمال تهران به طور مدام برای متخصصین خود در حال بر گزاری دوره های آموزشی می باشد ، پس لطفا در صورتی که در این امر سر رشته ای ندارید ، دست به آچار نشده و شخصا به سرویس و تعمیر داکت اسپلیت خود اقدام ننمایید.

در صورتی که سرویس و تعمیر داکت اسپلیت ، توسط شخصی نا بلد و ناشی انجام پذیرد، ممکن است خسارات و خرابی بیش تری به بار آید حتی مصرف انرژی دستگاه داکت اسپلیت شما دو برابر شود که از نظر اقتصادی به صرفه نمی باشد.

فدک بوران سعی نموده با داشتن نمایندگی های مختلف در سر تا سر شهر تهران ، کلیه افرادی که از دستگاه داکت اسپلیت استفاده می کنند را حمایت کرده و بتواند با تکیه بر تجربه و مهارت متخصصین خود، کلیه امور و خدمات سرویس و تعمیر داکت اسپلیت را به بهترین نحو ممکن ارائه دهند.

همه ما با شروع فصل گرما به این فکر می افتیم که از وسایل خنک کننده استفاده نماییم. تا بتوانیم در هوایی مطبوع زندگی و به کار خود ادامه دهیم. حال اگر شما از عده کسانی هستید که در منزل یا محیط کار خود از دستگاه داکت اسپلیت استفاده می نمایید، باید بگوییم که سرویس و تعمیر داکت اسپلیت از نکات ضروری ای می باشد که باید جهت آن اقدام نمایید.

و در صورتی که تجربه کافی در امر سرویس و تعمیر داکت اسپلیت ندارید، می توانید آن را به متخصصین زبده و کار بلد سرویس و تعمیر داکت اسپلیت شمال تهران بسپارید تا در اسرع وقت و با کم ترین هزینه ممکن دستگاه داکت اسپلیت شما را سرویس و تعمیر نمایند.

معایب دستگاه داکت اسپلیت چیست؟

دستگاه داکت اسپلیت ، مانند دیگر لوازم و وسایل برقی گاه ممکن است دچار مشکل و ایراداتی شود. پس در صورت نیاز به سرویس و تعمیر، نشانه هایی از خود بروز می دهد که مانند هشدار به عمل می کنند و ما باید هر چه سریع تر جهت سرویس و تعمیر داکت اسپلیت خود اقدام نماییم.

از جمله مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه داکت اسپلیت پیش بیاید ، صدای آزار دهنده و گوش خراش آن در هنگام روشن بودن و کار کردن دستگاه داکت اسپلیت می باشد.

از دیگر معایبی که ممکن است در طول مصرف برای دستگاه داکت اسپلیت پی بیاید، می توان به تولید بوی نا مطبوع ، اشاره نمود. و گاه ممکن است دستگاه داکت اسپلیت شما، بی دلیل در حین کار خاموش شود.

این ها از سری مواردی هستند که در صورت مشاهده، شما باید هر چه سریع تر جهت سرویس و تعمیر داکت اسپلیت اقدامات لازم را انجام دهید.

لازم به ذکر است در صورتی که تجربه کافی در این زمینه را ندارید، خود اقدام به سرویس و تعمیر داکت اسپلیت نکنید. زیرا علاوه بر خرابی های دیگر ممکن است مصرف انرژی آن را دو چندان کنید. و خرابی های بیش تری برای دستگاه داکت اسپلیت شما به وجود بیاید.

نصب و راه اندازی دستگاه داکت اسپلیت چگونه می باشد؟

نصب و راه اندازی دستگاه داکت اسپلیت نیز نیاز به تخصص دارد. شاید در نگاه اول کاری آسان باشد، اما نصب صحیح آن بر روی دیوار، نصب صحیح شلنگ ها و … حائز اهمیت می باشد  تا علاوه بر طول عمر مفید دستگاه داکت اسپلیت، مصرف انرژی آن کنترل شده باشد.

پس اگر قصد خرید این دستگاه را دارید، حتما برای نصب و راه اندازی آن به نمایندگی های مجاز سرویس و تعمیر داکت اسپلیت شمال تهران مراجعه نموده و آن را به دست متخصصین در این زمینه بسپارید.

چه زمان باید برای سرویس و تعمیر داکت اسپلیت اقدام نماییم؟

دستگاه داکت اسپلیت در کنار تمام مزیت هایی که برای ما دارد، ممکن است روزی نیاز به سرویس و تعمیر داشته باشد. این دستگاه با استفاده از هشدار هایی به ما اطلاع می دهد که هر چه سریع تر باید جهت سرویس و تعمیر داکت اسپلیت خود اقدام نمایید.

از جمله این هشدار ها می توان به بوی نامطبوع این دستگاه در هنگام کار اشاره نمود. توجه کنید که در صورتی که اقدامات لازم را جهت سرویس و تعمیر انجام ندهید، مکن است خسارات جدی تری به دستگاه وارد شود.

از دیگر معایبی که ممکن است برای این دستگاه پیش آید ، تولید صدای گوش خراش می باشد. در صورتی که شما دستگاه را روشن کردید و از آن صدای گوش خراش تولید شد، این نیز یکی از هشدار هایی است که به ما می گوید هر چه سریع تر باید جهت سرویس و تعمیر داکت اسپلیت خود اقدام نماییم.

یکی دیگر از معایبی که دستگاه داکت اسپلیت ممکن است با آن مواجه گردد، خاموش شدن ناگهانی در حین کار می باشد.  در صورتی که دستگاه شما در حالت روشن بود و بی علت خاموش شد ، باید جهت سرویس و تعمیر آن اقدام نمایید.

به طور هر ایرادی که به دستگاه شما وارد شد ، شما می توانید با مراجعه به سرویس و تعمیر داکت اسپلیت تهران پارس، با کمک تکنسین ها و متخصصین این نمایندگی ، ایراد دستگاه داکت اسپلیت خود را بر طرف نمایید.

تعمیرات داکت اسپیلت در شمال تهران

داکت اسپلیت در واقع ساختاری منحصر به فرد با پیچیدگی ها و ویژگی های خودش دارد. هم چنین این ساختار منحصر به فرد جهت سرویس و تعمیر نیاز به متخصص دارد. شما جهت سرویس و تعمیر داکت اسپلیت خود می توانید به سرویس و تعمیر داکت اسپلیت جردن مراجعه نمایید.

داکت اسپلیت نسبت به کولر های گازی از نظر مصرف انرژی کم تر می باشد. این دستگاه دارای دو یونیت داخلی و خارجی می باشد. یونیت خارجی گاری در تراس یا بالکن نصب شده و گاهی بر روی پشت بام یا خر پشته ساختمان. اما یونیت داخلی داکت اسپلیت گاهی در ورودی واحد ، کاهی در ورودی راه رو متصل به واحد و بعضی اوقات در ورودی اتاق خواب ها نصب می گردد.

دستگاه داکت اسپلیت آب گرم خود را به وسیله پکیج یا موتور خانه تامین می کند. که این امر در هزینه لوله کشی برای ما بسیار به صرفه می باشد. هم چنین در صورت بروز عیب ، عیب یابی آن راحت تر خواهد بود .

نصب و راه اندازی دستگاه داکت اسپلیت نیاز به تخصص دارد. با وجود عمل کرد ساده این دستگاه ، اما با وجود ساختار پیچیده آن ، نیاز دارد تا توسط یه تکنسین یا متخصص در این امر انجام پذیرد. سرویس و تعمیر داکت اسپلیت جردن با داشتن متخصصین و تکنسین های ماهر در این امر، می توانند به شما یاری دهند تا از بروز مشکلات جدی تر جلو گیری شود.

امروزه مدل های متنوعی وارد بازار می شود و هر روزه دستگاه های داکت اسپلیت مختلفی به بازار مصرف کننده عرضه می گردد. راه اندازی و سرویس و تعمیر این دستگاه ها باید توسط شخصی تکنسین انجام گیرد. شما می توانید با مراجعه به سرویس و تعمیر داکت اسپلیت جردن ، از تکنسین های این مرکز ، یاری جویید.

برای راه اندازی سیستم سرمایش داکت اسپیلت خود می توانید از مقاله راه اندازی سرمایش داکت اسپیلت در فدک بوران کمک بگیرید

سرویس و تعمیر داکت اسپلیت شمال تهران - فدک بوران

چرا باید به سرویس و تعمیر داکت اسپلیت شمال تهران به فدک بوران مراجعه کنیم؟

چرا باید برای سرویس و تعمیر داکت اسپلیت خود فدک بوران را انتخاب کنیم؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا باید به سراغ مراکز های مجاز فدک بوران  برویم؟

ما جواب تمام سوالات شما را در این بخش از مقاله خواهیم داد.

فدک بوران با داشتن تکنسین و متخصصین ماهر و با تجربه در امر سرویس و تعمیر داکت اسپلیت همیشه برای ارائه خدمات به شما عزیزان آماده می باشد. نمایندگی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت تهران پارس به طور مدام برای  تکنسین های خود به برگزاری دوره های سرویس و تعمیر داکت اسپلیت می پردازد. تا متخصصین علاوه بر آشنایی بیش تر با مدل های جدید، تجربه بیش تری در این امر کسب نمایند.

از دیگر مزیت های این مرکز می توان به این اشاره نمود که کلیه متخصصین فدک بوران ، جهت سرویس و تعمیر داکت اسپلیت از قطعات نو و فابریک استفاده می کنند. و قطعات خراب را به شما تحویل می دهند. هم چنین تکنسین ها به شما پیش فاکتور می دهند تا قبل از شروع کار از هزینه های آن مطلع شوید.

فدک بوران با داشتن نمایندگی های متعدد در سطح شهر تهران ، با تکیه بر مهارت و تجربه متخصصین و تکنسین های خود ، سعی دارد تا در صرف هزینه و وقت شما صرفه جویی کند. شما در هر کجای تهران که باشید می توانید با مراجعه به نمایندگی های مجاز فدک بوران من جمله سرویس و تعمیر داکت اسپلیت تهران پارس، از تجربه و مهارت تکنسین ها و متخصصین این نمایندگی استفاده نمایید.

از دیگر نمایندگی های فدک بوران می توان به شمال تهران، غرب تهران ، سعادت آباد ، ونک ، پونک ، پاسدارن ، گیشا و … اشاره نمود .

پس اگر شما در منزل یا محل کارتان که در محدوده تهران پارس یا نزدیک به آن جا می باشد، در صورتی که  یکی از این دستگاه ها را استفاده می کنید ، می توانید جهت سرویس و تعمیر آن به سرویس و تعمیر داکت اسپلیت تهران پارس مراجعه کنید.

خدمات فدک بوران در شمال تهران

تیم فدک بوران خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می دهد. خدماتی مانند: تعمیر کولر گازی، تعمیر چیلر، تعمیر داکت اسپیلت ، تعمیر سردخانه ، تعمیر موتورخانه ، تعمیر مینی چیلر ، تعمیر پکیج دیواری و…

مشکل دستگاه شما هر چه باشد برای ما فرقی نمی کند، ما می توانیم آن را انجام دهیم چون در کار خود خبره هستیم. دستگاه های کولر گازی معمولا مشکلات متداول و یکسانی برایشان رخ می دهد و این مشکل هرچه باشد، برای ما ساده است. چرا که سال هاست در این زمینه یعنی تعمیر کولر گازی خدمت کرده ایم و دستگاه های متفاوت را دیده و تعمیر کرده ایم. پس با خیال راحت تعمیر دستگاه خود را به ما بسپارید.

ارائه بهترین خدمات تعمیر کولر گازی و استفاده از بهترین تجهیزات و قطعات موجود در بازار در صورتی که دستگاه شما نیاز به تغییر دستگاه داشته باشد از دیگر ویژگی های انجام خدمات تعمیر و سرویس سیستم های تهویه مطبوع با فدک بوران می باشد. این تیم با در اختیار داشتن متخصصان با تجربه و توانا در امور تعمیر و نگه داری در خدمت رسشانی به شما عزیزان بالاترین کیفیت را ارائه می دهد.

0/5 (0 نظر)