سرویس و تعمیر داکت اسپلی در الهیه تهران

تعمیر داکت اسپلیت الهیه

تعمیر داکت اسپلیت الهیه یکی از شعب و نمایندگی های فدک بوران می باشد که در محدوده الهیه فعالیت می کند. سرویس و تعمیر داکت اسپلیت الهیه با برگزاری دوره های متعدد سعی دارد تا اطلاعات سرویس و تعمیراتی را متخصصین خود را به روز نگه داشته و در صورتی که مدل های جدید تری وارد بازار شد ، بتوانند به مشتریان عزیز ، خدمات دهند.

سرویس داکت اسپیلت الهیه تهران

ما در این مرکز با ارائه خدمات متنوع و حرفه ای سرویس داکت اسپلیت و تعمیر تخصصی انواع دستگاه داکت اسپلیت قصد داریم تا طول عمر دستگاه شما را برایتان بیشتر کرده و شما را از پرداخت هزینه های اضافی راحت کنیم. یک سیستم حرارتی برودتی مطابق با تکنولوژی روز که ریموت دار است و سریع دمای فضا را تغییر می دهد، برای هر خانواده ای می تواند خوشحال کننده باشد.

برای اینکه خوشحالی تان را حفظ کنید لازم است بیش از یکبار به ما سر بزنید. یعنی منتظر نمانید تا داکت اسپیلت دچار صدا های عجیب و غریب و مشکلات عدم کارکرد شود، سپس به سراغ تعمیر داکت اسپیلت بروید. بلکه در طول مدتی که در حال استفاده از دستگاه هستید، همچنین از قبل از آن لازم است یک سری رفتار های از پیش تعیین شده در قبال کولر گازی خود داشته باشید.

اهمیت سرویس داکت اسپیلت

سرویس داکت اسپیلت و تعمیرات داکت اسپیلت مناسب در شروع فصل گرم به میزان قابل توجهی در کاهش مصرف برق موثر خواهد بود. فیلترها، کویل ­ها و پره ­های داکت اسپیلت به طور مرتب نیاز به تعمیر و نگهداری دارند، تا در طول سال های بهره­ برداری مؤثرتر و کار آمدتر عمل کنند. در صورتی که تعمیرات داکت اسپیلت و سرویس داکت اسپیلت مورد توجه قرار نگیرد می­ توان با اطمینان گفت عملکرد داکت اسپلیت دچار یک افت و کاهش مداوم خواهد شد و این به معنی افزایش مصرف انرژی به­ طور پیوسته خواهد بود.

سرویس داکت اسپیلت و تعمیر داکت اسپیلت امروزه با توجه به افزایش قیمت این دستگاه و مشکلات اقتصادی مردم و همچنین با توجه به دلیل پیچیدگی ساختمان این دستگاه مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان این سیسنم می باشد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. بنابراین در هنگام انتخاب تعمیرکار و سرویسکار داکت اسپیلت باید نهایت دقت لازم را بکار بگیریم به طوری که به جرات می توان گفت که تعمیر داکت اسپیلت از عهده هرکس بر نمی اید و تا حد امکان نباید تعمیر ان را به افراد ناوارد بسپارید بلکه یک تعمیرکار متخصص برای تعمیرات داکت اسپیلت به صورت تخصصی لازم است تا با همه قطعات این دستگاه آشنایی داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو ممکن کیفیت اولیه دستگاه را دوباره باز گرداند.

اطلاعیه

برای تعمیر داکت اسپلیت الهیه می توانید فرم زیر را پر کنید تا مختصصین فدک بوران با شما تماس بگیرند با روش تکمیل فرم 10 درصد تخفیف بگیرید

ثبت سفارشات

سرویس و تعمیر داکت اسپلی در الهیه تهران - فدک بوران

داکت اسپلیت چیست؟

داکت اسپیلت ها مانند کولر های گازی کار می کند ، با این تفاوت که مصرف کم تری از انرژی دارند.

این دستگاه به وسیله یک شلنگ آب گرم که از طریق موتور خانه یا پکیج تامین می شود ، باد گرم تولید نموده و از طریق پره های نصب شده ، این باد گرم را خارج می کند. و از سوی دیگر این باد را خارج می کند.

ساختار و تکنولوژی داکت اسپلیت کاملا منحصر به فرد بوده و سرویس و تعمیر آن نیاز به تخصص و تجربه دارد. پس در صورت نیاز به سرویس و تعمیر داکت اسپلیت ، آن را خود سرانه انجام ندهید.

به همین منظور فدک بوران جهت رفاه حال مصرف کنندگان از این دستگاه، نمایندگی های مجاز مختلفی در سطح شهر تهران ایجاد کرده است تا بتوانید از خدمات سرویس و تعمیر داکت اسپلیت  استفاده نمایید.

با شروع فصل گرما، همه ما به فکر وسایل خنک کننده مانند کولر، پنکه و … می افتیم. اما لازم است بدانید که در صورتی که از این دستگاه استفاده می کنید ، سرویس و تعمیر داکت اسپلیت  یکی از نکات واجب و ضروری است که باید به آن توجه داشت. و با علم این که سرویس و تعمیر داکت اسپلیت  نیاز به تخصص و تجربه دارد ، باید به نمایندگی های مجاز مراجعه نموده و جهت سرویس و تعمیر داکت اسپلیت  اقدام نماییم.

توجه داشته باشید در صورتی که خودتان سرویس و تعمیر داکت اسپلیت  انجام دهید یا توسط شخصی که سر رشته و تخصصی در این زمینه ندارد انجام شود، ممکن است آسیب های جدی به دستگاه شما وارد کند. که این امر علاوه بر رقم زدن هزینه های گزاف، ممکن است مصرف برق دستگاه شما را نیز افزایش دهد. و در عمل کرد آن اختلال ایجاد کند.

چه زمان باید برای سرویس و تعمیر داکت اسپلیت اقدام نماییم؟

دستگاه داکت اسپلیت در کنار تمام مزیت هایی که برای ما دارد، ممکن است روزی نیاز به سرویس و تعمیر داشته باشد. این دستگاه با استفاده از هشدار هایی به ما اطلاع می دهد که هر چه سریع تر باید جهت سرویس و تعمیر داکت اسپلیت خود اقدام نمایید.

از جمله این هشدار ها می توان به بوی نامطبوع این دستگاه در هنگام کار اشاره نمود. توجه کنید که در صورتی که اقدامات لازم را جهت سرویس و تعمیر انجام ندهید، مکن است خسارات جدی تری به دستگاه وارد شود.

از دیگر معایبی که ممکن است برای این دستگاه پیش آید ، تولید صدای گوش خراش می باشد. در صورتی که شما دستگاه را روشن کردید و از آن صدای گوش خراش تولید شد، این نیز یکی از هشدار هایی است که به ما می گوید هر چه سریع تر باید جهت سرویس و تعمیر داکت اسپلیت خود اقدام نماییم.

یکی دیگر از معایبی که دستگاه داکت اسپلیت ممکن است با آن مواجه گردد، خاموش شدن ناگهانی در حین کار می باشد.  در صورتی که دستگاه شما در حالت روشن بود و بی علت خاموش شد ، باید جهت سرویس و تعمیر آن اقدام نمایید.

به طور هر ایرادی که به دستگاه شما وارد شد ، شما می توانید با مراجعه به سرویس و تعمیر داکت اسپلیت تهران پارس، با کمک تکنسین ها و متخصصین این نمایندگی ، ایراد دستگاه داکت اسپلیت خود را بر طرف نمایید.

تعمیرات داکت اسپیلت در الهیه تهران

داکت اسپلیت در واقع ساختاری منحصر به فرد با پیچیدگی ها و ویژگی های خودش دارد. هم چنین این ساختار منحصر به فرد جهت سرویس و تعمیر نیاز به متخصص دارد. شما جهت سرویس و تعمیر داکت اسپلیت خود می توانید به سرویس و تعمیر داکت اسپلیت جردن مراجعه نمایید.

داکت اسپلیت نسبت به کولر های گازی از نظر مصرف انرژی کم تر می باشد. این دستگاه دارای دو یونیت داخلی و خارجی می باشد. یونیت خارجی گاری در تراس یا بالکن نصب شده و گاهی بر روی پشت بام یا خر پشته ساختمان. اما یونیت داخلی داکت اسپلیت گاهی در ورودی واحد ، کاهی در ورودی راه رو متصل به واحد و بعضی اوقات در ورودی اتاق خواب ها نصب می گردد.

دستگاه داکت اسپلیت آب گرم خود را به وسیله پکیج یا موتور خانه تامین می کند. که این امر در هزینه لوله کشی برای ما بسیار به صرفه می باشد. هم چنین در صورت بروز عیب ، عیب یابی آن راحت تر خواهد بود .

نصب و راه اندازی دستگاه داکت اسپلیت نیاز به تخصص دارد. با وجود عمل کرد ساده این دستگاه ، اما با وجود ساختار پیچیده آن ، نیاز دارد تا توسط یه تکنسین یا متخصص در این امر انجام پذیرد. سرویس و تعمیر داکت اسپلیت جردن با داشتن متخصصین و تکنسین های ماهر در این امر، می توانند به شما یاری دهند تا از بروز مشکلات جدی تر جلو گیری شود.

امروزه مدل های متنوعی وارد بازار می شود و هر روزه دستگاه های داکت اسپلیت مختلفی به بازار مصرف کننده عرضه می گردد. راه اندازی و سرویس و تعمیر این دستگاه ها باید توسط شخصی تکنسین انجام گیرد. شما می توانید با مراجعه به سرویس و تعمیر داکت اسپلیت جردن ، از تکنسین های این مرکز ، یاری جویید.

سرویس و تعمیر داکت اسپلی در الهیه تهران - فدک بوران

با ورود به فصل گرما می توانید با مطالعه مطلب راه اندازی سیستم سرمایشی داکت اسپیلت در سایت فدک بوران به راحتی اقدام به راه اندازی داکت اسپیلت خود در فصل گرما کنید

نصب و راه اندازی داکت اسپلیت چگونه است؟

نصب و راه اندازی داکت اسپلیت از دیگر مواردی است که باید حتما در آن تخصص کافی را داشته باشیم تا بتوانیم دستگاه را به طور صحیح نصب و راه اندازی نماییم. در صورت عدم صحیح نصب و راه اندازی، دستگاه ممکن است آسیب ببیند یا مصرف برق آن بیش تر از حد نرمال شود.

شما با مراجعه به نمایندگی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت می توانید کلیه امور تعمیراتی و سرویسی دستگاه داکت اسپلیت خود را به دست متخصصن زبده این نمایندگی بسپارید.

معایب داکت اسپیلت

این دستگاه علاوه بر مزیت های مختلف مانند مصرف کم انرژی و تامین آب گرم آن توسط موتور خانه و پکیج، که کار ما را در لوله کشی آسان می نماید، نیز معایبی با خود دارد. این معایب مانند زنگ خطری است که برای ما به صدا در می آید تا هر چه زود تر جهت سرویس و تعمیر داکت اسپلیت  اقدام نماییم.

یکی از این معایب را می توان تولید سر و صدای زیاد در حین استفاده و روشن بودن داکت اسپیلت نام برد. از دیگر معایب این دستگاه در طول عمر مفیدش می توان به خاموش شدن ناگهانی دستگاه در حین کار اشاره نمود. این هم دومین زنگ خطری است که با مشاهده و پیش آمدن آن باید جهت سرویس و تعمیر داکت اسپلیت  خود اقدام نماییم.

تولید بوی نا مطبوع را می توان به عنوان سومین نقص داکت اسپلیت معرفی کرد. اگر دستگاه را روشن نموده و باد تولید شده توسط داکت اسپلیت بوی بدی داشت ، باید هر چه زود تر به نزدیک ترین نمایندگی مجاز در منطقه سکونت یا محل کارتان بروید و از متخصصین حاضردر نمایندگی کمک جویید.

چرا نباید شخصا به سرویس و تعمیر داکت اسپلیت  پرداخت و آن را به متخصصین فدک بوران  واگذار نماییم؟

همان طور که در ابتدا گفتیم ساختار جزء به جزء و قطعات داکت اسپیلت منحصر به فرد بوده ، این دستگاه نیاز به متخصص خود را دارد تا مانند روز اول شروع به کار کند. با همان مصرف کم انرژی و با همان بازدهی بالا و تولدی باد خنک و مطبوع.

پس این شخصا در صورتی که تخصص و مهارتی در زمینه سرویس و تعمیر داکت اسپلیت  نداریم، نباید دست به آچار شویم و آن را سرویس یا تعمیر کنیم. زیرا جدا از وارد نمودن آسیب های دیگر ، ممکن است مصرف انرژی آن را دو چندان نماییم.

خدمات فدک بوران در الهیه تهران

تیم فدک بوران خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می دهد. خدماتی مانند: تعمیر کولر گازی، تعمیر چیلر، تعمیر داکت اسپیلت ، تعمیر سردخانه ، تعمیر موتورخانه ، تعمیر مینی چیلر ، تعمیر پکیج دیواری و…

مشکل دستگاه شما هر چه باشد برای ما فرقی نمی کند، ما می توانیم آن را انجام دهیم چون در کار خود خبره هستیم. دستگاه های کولر گازی معمولا مشکلات متداول و یکسانی برایشان رخ می دهد و این مشکل هرچه باشد، برای ما ساده است. چرا که سال هاست در این زمینه یعنی تعمیر کولر گازی خدمت کرده ایم و دستگاه های متفاوت را دیده و تعمیر کرده ایم. پس با خیال راحت تعمیر دستگاه خود را به ما بسپارید.

ارائه بهترین خدمات تعمیر کولر گازی و استفاده از بهترین تجهیزات و قطعات موجود در بازار در صورتی که دستگاه شما نیاز به تغییر دستگاه داشته باشد از دیگر ویژگی های انجام خدمات تعمیر و سرویس سیستم های تهویه مطبوع با فدک بوران می باشد. این تیم با در اختیار داشتن متخصصان با تجربه و توانا در امور تعمیر و نگه داری در خدمت رسشانی به شما عزیزان بالاترین کیفیت را ارائه می دهد.

چرا برای سرویس و تعمیر داکت اسپلیت الهیه را انتخاب کنیم؟

فدک بوران با سال ها تجربه و تربیت جمع کثیری از متخصصین و مهندسین در امر سرویس و تعمیر داکت اسپلیت، توانسته نمایندگی های متعددی در سطح شهر تهران ایجاد نماید.

متخصصین سرویس و تعمیر داکت اسپلیت الهیه همگی از قطعات فابریک، اصل و نو استفاده می کنند. پس از اتمام سرویس و تعمیر داکت اسپلیت ، قطعات خراب را به مشتری تحویل خواهند داد.

هم چنین شما با مراجعه به سرویس و تعمیر داکت اسپلیت  الهیه یا تماس با این مرکز ، می توانید پیش فاکتوری دریافت نمایید تا بدانید از چه قطعاتی جهت سرویس و تعمیر داکت اسپیلت شما استفاده خواهد شد.

سرویس و تعمیر داکت اسپلیت  الهیه با بر گزاری دوره های مختلف جهت تعمیر و سرویس انواع مدل های مختلف داکت اسپیلت، متخصصین ماهری در این زمینه تربیت کرده است تا بتوانند خدمات هر چه بهتری به مشتریان عزیز خود دهند.

وجود نمایندگی در محدوه های مختلف (سرویس و تعمیر داکت اسپلیت  الهیه) علاوه بر کم کردن حجم ترافیک شهری، باعث می شود تا مشکل دستگاه داکت اسپلیت شما با سرعت بیش تر بر طرف شود و تکنسین مجبور به طی مسافت زیادی نباشد و هر چه سریع تر  به محل داکت اسپلیت شما برسد.

پس نتیجه می گیریم که با شرع فصل گرما شما به سرویس و تعمیر داکت اسپلیت نیاز دارید. که می توانید با مراجعه به سرویس و تعمیر داکت اسپلیت الهیه و کمک گرفتن از متخصصین از این خدمات بهره مند شوید. هم چنین شما می توانید جهت صرفه جویی در وقت و هزینه به سایت سرویس و تعمیر داکت اسپلیت الهیه رفته و فرم سرویس و تعمیر داکت اسپلیت را پر نمایید و منتظر تماس متخصصین سرویس و تعمیر داکت اسپلیت الهیه باشید.

0/5 (0 نظر)