سرویس و تعمیر کولر گازی ای اس آر (ASR)

ما در مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی ای اس آر (ASR) آماده ارائه خدمات کولر گازی و اسپیلت ای اس آر (ASR) به شما عزیزان در تمام نقاط تهران هستیم. ما به عنوان مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی ای اس آر (ASR) در تهران در بخش تعمیرات کولر گازی و اسپیلت با پشتیبانی شبانه روزی و 24 ساعته سعی داریم که خدمات با کیفیتی را ارائه دهیم و بدین منظوردفتر خدماتی  فدک بوران برای ارائه بهترین خدمات تعمیرات ای اس آر (ASR) ، کادرفنی ماهر و با تجربه ای انتخاب نموده ایم تا بتوانیم پاسخگوی نیاز های مشتریان عزیزمان باشیم.

در صورتی که مدت ضمانت دستگاه شما به پایان نرسیده حتما به نمایندگی ای اس آر (ASR) مراجعه کنید ، در غیر اینصورت تعمیرکاران ما در دفتر خدماتی تعمیر کولر گازی در کمتر از 2 ساعت تعمیرات دستگاه شما را به پایان خواهند رساند. مرکز تخصصی تعمیرات ای اس آر با برخورداری از پرسنل متخصص و مجرب آماده ارائه خدمات در اسرع وقت به مشتریان عزیز و محترم خواهد بود.

8 دلیلی که باعث برتری تعمیرگاه مجاز کولر گازی از دیگر مراکز شده :

  1. متخصص ترین تعمیرکاران کولر گازی که سال‌ ها وقت خود را درکسب تجربه عملی صرف کرده و هرساله با شرکت در دوره‌های تخصصی تعمیر کولر گازی ، با فناوری روز دنیا آشنا هستند.
  2. به دلیل داشتن شعب مختلف در سطح شهر تهران متخصصین ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر و تعمیرات را انجام خواهند داد.
  3. کلیه تجهیزات مورد استفاده توسط تعمیرکاران ما از قطعات فابریک و اورجینال هستند و دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می‌باشند.
  4. در دسترس بودن به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل ، که به این ترتیب میتوانید هر ساعتی که مایل هستید برای تعمیرات کولر گازی خود اقدام فرمایید.
  5. کلیه هزینه ها بر طبق نرخ های مصوب اتحادیه محاسبه و دریافت میگردد.
  6. تمام تعمیرکاران کولر گازی (سرویسکار کولر گازی) دارای لباس فرم و کارت مخصوص می باشند.
  7. اگر سفارش خودتان را به صورت آنلاین ثبت کنید از 10% تخفیف ویژه مشتریان این مرکز برخوردار خواهید شد.
  8. شرح کار و تفکیک قیمتها در فاکتور

چرا مرکز تخصصی ما به عنوان نمایندگی مجاز کولر گازی مورد اعتماد مشتریان است؟

هماهنگ کردن ساعات کاری خود نسبت به ساعات مشتری ، وقت شناس بودن ، داشتن سرعت عمل در انجام کار ، داشتن تخصص و حرفه ی لازم در زمینه تعمیرات کولر گازی ، احساس مسئولیت و وظیفه شناس بودن تنها برخی از دلایل اعتماد شما عزیزان به مرکز تخصصی ما می باشد.

یکی از مهم ترین دلایل رضایت مندی مشتریان از دفتر خدماتی تعمیر کولر گازی ارائه خدمات پس از فروش ال جی و دیگر برندهای کولر گازی در سربع ترین و با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین حالت ممکن است.

نکته حائز اهمیت در جلب اعتماد و رضایت مشتریان، ایجاد شعبه‌های متعدد در کلیه مناطق 22 گانه شهر تهران است. بنابراین با اولین تماس می‌توانید خدمات مورد نظرتان را از اولین شعبه نمایندگی دریافت کنید.

کلیه فرآیند عیب یابی، شارژ گاز و تعمیرات کولر گازی در محل مشتری صورت می‌پذیرد. تا نیازی به حمل دستگاه تا محل نمایندگی نباشد و رضایت خاطر مشتریان به خوبی برآورده شود.

سرویس و تعمیر کولر گازی ای اس آر (ASR)

سرویس کولر گازی ای اس آر (ASR) خود را به متخصص آن بسپارید:

همان طور که می دانید کولر گازی یا اسپیلت به معنای کولر دو تیکه می باشد. از آنجایی که پنل خارجی اسپیلت (کندانسور ) به علت صدایی که دارد در بیرون از ساختمان نصب می گردد و مداوم در مقابل گرد و غبار قرار دارد لازم است که به صورت دوره ای سرویس و شستو شود تا از عمر دستگاه کاسته نشود.

سرویس کولر گازی ای اس آر (ASR) یک کار کم هزینه اما با ارزش می باشد با پرداخت هزینه ای اندک در قبال سرویس کولر گازی ای اس آر (ASR) از انجام تعمیرات کولر گازی ای اس آر (ASR) با هزینه هاس سنگین جلوگیری می شود.

فواید سرویس کولر گازی ای اس آر(ASR)

همه کولرهای گازی نیازمند سرویس دوره‌ای هستند تا بتواند در طول عمر خود به درستی کار کنند. انجام سرویس کولر گازی ای اس آر به صورت دوره ای شما را مطمئن خواهد کرد که دستگاه‌تان در بالاترین حد بهینه بدون خراب شدن ناگهانی کار می‌کند.

سرویس کولر گازی ای اس آر  به افزایش بهره‌وری دستگاه کولر گازی کمک می‌کند و هیزنه‌های قبض برق را کاهش می‌دهد. فیلتر هوای کثیف باعث می‌شود که کولر نتواند هوا را داخل خانه به خوبی به گردش در آورد. و نتیجه این می‌شود که کولر گازی ای اس آر باید برای مدت زیادی در طول روز کار کند و شاید شما را مجبور کند که تنظیمات دمایی را عوض کنید زیرا حتی با کارکرد بیشتر کولر گازی احساس راحتی نمی‌کنید. کویل کندانسور کثیف باعث می‌شود که کمپرسور سردکننده سخت‌تر کار کند، که جریان بیشتری را بر سرویس برق تحمیل می‌کند و نتیجه افزایش هزینه‌های قبض برق خواهد بود در چنین حالتی هزینه بیشتری باید برای تعمیر کولر گازی ای اس آر  پرداخت کنید

شستشو و سرویس کولر گازی ای اس آر با پیدا کردن ایردات قبل از اینکه بزرگ‌تر و گران‌تر شوند پول زیادی را برای‌تان پس‌انداز خواهد کرد. نه تنها کویل کنداسور کثیف باعث می‌شود که کولر گازی بیشتر کار کند و هزینه‌های برق افزایش یابد، که ممکن موجب کارکرد تندتر کمپرسور و در نتیجه خرابی زودرس در آن شود. هزینه‌ی بررسی و تمیز کردن کویل کنداسور به مراتب کم‌تر از هزینه تعویض کمپرسور است. همچنین سرویس دوره‌ای می‌تواند موارد دیگری مانند نشتی آب در سیستم که می‌تواند باعث صدمه دیدن دستگاه کولر گازی یا ساختمان شود را شناسایی و رفع نماید.