سرویس و تعمیر کولر گازی تولیپس tulips

مرکز تخصصی شارژ گاز سرویس و تعمیر کولر گازی تولیپس در تهران

تعمیر کولر گازی تولیپس و سرویس کولر گازی تولیپس tulips تخصصی باید انجام شود و ما می توانیم با یک تیم کارشناسی و دقیق به بهترین شکل ممکن کولر گازی شما را عیب یابی و آن را تعمیر کنیم. تعمیر کولر گازی تولیپس tulips در تمامی نقاط تهران با قیمت و کیفیت خوب انجام می گردد. لازم است قبل اینکه وسایل سرمایشی تان خراب شود برای سرویس آن چاره ای اندیشید

توصیه ما به مشتریان عزیز این می باشد در صورتی که دستگاه شما دچار مشکل شده است خود سرانه اقدام به تعمیر یا دستکاری نمایند به این خاطر که این کار نیازمند تخصص و تجربه دارد و ممکن است شما با این کار آسیب جدی به دستگاه وارد کنید؛ ما به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات انواع کولر گازی و اسپیلت تولیپس tulips ارائه دهنده سرویس های لازم برای تعمیرات انواع کولر گازی از جمله برند معتبر تولیپس tulips هستیم.

قطعا سابقه کاری برای کارهای خدماتی بسیار مهم است زیرا از تجربیات یک گروه یا مرکز برای شما عزیزان اطلاع رسانی می کند. لازم است بدانید ما با داشتن ده سال سابقه کاری در زمینه تعمیر کولر گازی تولیپس tulips به یکی از بهترین و با اعتمادترین مرکز خدماتی تبدیل شده ایم.

اعتماد به فدک بوران برای سرویس و تعمیر کولر گازی تولیپس

  1. متخصص ترین تعمیرکاران کولر گازی که سال‌ ها وقت خود را درکسب تجربه عملی صرف کرده و هرساله با شرکت در دوره‌های تخصصی تعمیر کولر گازی ، با فناوری روز دنیا آشنا هستند.
  2. به دلیل داشتن شعب مختلف در سطح شهر تهران متخصصین ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر و تعمیرات را انجام خواهند داد.
  3. کلیه تجهیزات مورد استفاده توسط تعمیرکاران ما از قطعات فابریک و اورجینال هستند و دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می‌باشند.
  4. در دسترس بودن به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل ، که به این ترتیب میتوانید هر ساعتی که مایل هستید برای تعمیرات کولر گازی خود اقدام فرمایید.
  5. کلیه مراحل تعمیرات از ابتدا تا انتهای کار در محل و در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
  6. کلیه هزینه ها بر طبق نرخ های مصوب اتحادیه محاسبه و دریافت میگردد.
  7. تمام تعمیرکاران کولر گازی (سرویسکار کولر گازی) دارای لباس فرم و کارت مخصوص می باشند.
  8. شرح کار و تفکیک قیمتها در فاکتور

چرا مرکز تخصصی ما به عنوان مرکز مجاز کولر گازی مورد اعتماد مشتریان است؟

هماهنگ کردن ساعات کاری خود نسبت به ساعات مشتری ، وقت شناس بودن ، داشتن سرعت عمل در انجام کار ، داشتن تخصص و حرفه ی لازم در زمینه تعمیرات کولر گازی ، احساس مسئولیت و وظیفه شناس بودن تنها برخی از دلایل اعتماد شما عزیزان به مرکز تخصصی ما می باشد.

یکی از مهم ترین دلایل رضایت مندی مشتریان از دفتر خدماتی تعمیر کولر گازی ارائه خدمات پس از فروش ال جی و دیگر برندهای کولر گازی در سربع ترین و با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین حالت ممکن است.

نکته حائز اهمیت در جلب اعتماد و رضایت مشتریان، ایجاد شعبه‌های متعدد در کلیه مناطق 22 گانه شهر تهران است. بنابراین با اولین تماس می‌توانید خدمات مورد نظرتان را از اولین شعبه نمایندگی دریافت کنید.

کلیه فرآیند عیب یابی، شارژ گاز و تعمیرات کولر گازی در محل مشتری صورت می‌پذیرد. تا نیازی به حمل دستگاه تا محل نمایندگی نباشد و رضایت خاطر مشتریان به خوبی برآورده شود.

نگران این مشکلات نباشید. شما می توانید در صورت بروز هر نوع مشکلی برای دستگاه خود با دفتر خدماتی ما تماس بگیرید و مطمئن باشید تعمیرکاران ما در کمترین زمان ممکن در کنار شما حضور خواهند یافت و مشکل دستگاه شما را رفع می کنند.

خدمات سریع ، آسان و ارزان سرویس و تعمیر انواع کولر گازی …

از چه راه هایی میتوانید با ما تماس بگیرید :

شما می توانید از طریقی یکی از راه های ثبت شده در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را ثبت کنید.

با ثبت سفارش خود از طریق فرم زیر از ۱۰ درصد تخفیف بهره مند شوید.

ثبت سفارشات

سرویس و تعمیر کولر گازی تولیپس tulips

منطق هم حکم می کند چیزی که برایش خیلی هزینه کرده اید، نگذارید زود و راحت خراب شود. راه حل های بسیاری هست که کار به این مرحله نکشد و کولر گازی همیشه خوب و نو بماند که ما در مقاله های سایت اشاره می کنیم. اگر قبل از اینکه کولر گازی به درجه خرابی برسد و نیاز به تعمیر کولر گازی تولیپس داشته باشید، آن را عیب یابی و سرویس کنید، خیال تان راحت خواهد شد. البته هنوز هم دیر نشده و تعمیر کار حرفه ای در این زمینه هست که بتواند شما را به موقع یاری دهد و کولر گازی تان را تعمیر و سرویس کند و نیازی به تعویض نداشته باشید.

مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی تولیپس چه خدماتی را ارائه میدهد؟

ما بعنوان نمایندگی و تعمیرگاه مجاز تعمیرات کولر گازی و اسپیلت کلیه برندها در تمام نقاط تهران و با سال ها تجربه و سابقه کار و موفقیت در این زمینه با اطمینان کامل به شما عزیزان می گوییم که تعمیرات کولر گازی و اسپیلت خود را به تعمیرگاه مجاز تعمیر کولر گازی تولیپس بسپارید و به شما قول می دهیم که با تمام وجود پاسخ اطمینان شما را خواهیم داد.

سرویس کولر گازی تولیپس

سرویس کولر گازی تولیپس tulips عملی است که وقت‌گیر نبوده و به‌سادگی انجام می‌شود، اما همین عمل که زمان کمتری برای انجام آن نیاز است بسیار حیاتی بوده و ممکن است در زمان‌هایی که به آن نیاز است ما را دچار مشکل کند، از همین رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که تقریباً هرچند ماه یک‌بار نسبت به سرویس کولر گازی تولیپس tulips خود اقدام کنید تا بتوانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید، با انجام اینکار حتی ممکن است زمان خرابی دستگاه را نیز به تعویق بیفتد.

دفتر خدماتی ما با همکاری تعمیرکاران متخصص و با تجربه فدک بوران آماده ارائه کلیه خدمات کولر گازی و اسپیلت تمامی برندها در سراسر تهران می باشد.

خدمات ما در مرکز سرویس و تعمیر کولر گازی تولیپس

در این مرکز کلیه خدمات کولر گازی تولیپس به صورت کاملا تخصص و حرفه ای توسط تعمیرکاران متخصص و با تجربه انجام می شود شما می توانید جهت انجام هر یک از خدمات زیر با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان ممکن نیاز شما را رفع نماییم

  • تعمیر کولر گازی تولیپس
  • سرویس کولر گازی تولیپس
  • نصب کولر گازی تولیپس
  • جابجایی کولر گازی تولیپس
  • شارژ گاز کولر گازی تولیپس
  • عیب یابی کولر گازی تولیپس
  • تعویض کمپرسور کولر گازی تولیپس
  • تعویض خازن کولر گازی تولیپس
  • رفع آبریزی کولر گازی تولیپس

فواید سرویس کولر گازی تولیپس

همه کولرهای گازی نیازمند سرویس دوره‌ای هستند تا بتواند در طول عمر خود به درستی کار کنند. انجام سرویس کولر گازی تولیپس به صورت دوره ای شما را مطمئن خواهد کرد که دستگاه‌تان در بالاترین حد بهینه بدون خراب شدن ناگهانی کار می‌کند.

سرویس کولر گازی تولیپس  به افزایش بهره‌وری دستگاه کولر گازی کمک می‌کند و هیزنه‌های قبض برق را کاهش می‌دهد. فیلتر هوای کثیف باعث می‌شود که کولر نتواند هوا را داخل خانه به خوبی به گردش در آورد. و نتیجه این می‌شود که کولر گازی تولیپس باید برای مدت زیادی در طول روز کار کند و شاید شما را مجبور کند که تنظیمات دمایی را عوض کنید زیرا حتی با کارکرد بیشتر کولر گازی احساس راحتی نمی‌کنید. کویل کندانسور کثیف باعث می‌شود که کمپرسور سردکننده سخت‌تر کار کند، که جریان بیشتری را بر سرویس برق تحمیل می‌کند و نتیجه افزایش هزینه‌های قبض برق خواهد بود در چنین حالتی هزینه بیشتری باید برای تعمیر کولر گازی تولیپس  پرداخت کنید

شستشو و سرویس کولر گازی تولیپس با پیدا کردن ایردات قبل از اینکه بزرگ‌تر و گران‌تر شوند پول زیادی را برای‌تان پس‌انداز خواهد کرد. نه تنها کویل کنداسور کثیف باعث می‌شود که کولر گازی بیشتر کار کند و هزینه‌های برق افزایش یابد، که ممکن موجب کارکرد تندتر کمپرسور و در نتیجه خرابی زودرس در آن شود. هزینه‌ی بررسی و تمیز کردن کویل کنداسور به مراتب کم‌تر از هزینه تعویض کمپرسور است. همچنین سرویس دوره‌ای می‌تواند موارد دیگری مانند نشتی آب در سیستم که می‌تواند باعث صدمه دیدن دستگاه کولر گازی یا ساختمان شود را شناسایی و رفع نماید.

سرویس و تعمیر کولر گازی تولیپس tulips

تعمیر تخصصی کولرگازی تولیپس TULIPT

تعمیرات تخصصی کولر گازی تولیپس بیش از ۱۰ سال است که در مرکز فدک بوران انجام می گیرد. از آنجایی که قیمت های مرکز ما با توجه به هزینه های فعلی بازار و همچنین هزینه زمانی کاملا مقرون به صرفه است، بنابراین اگر تاریخ گارانتی دستگاه تان به تازه گی تمام شده است، با توجه به سرعت و دقت و کیفیت بالای کار متخصصان این مرکز در مقایسه با هزینه دریافتی به نسبت سایر شرکت ها، بهترین انتخاب برای تعمیر و سرویس دهی متخصصان شرکت ما هستند. همین آلان کیفیت و هزینه ها را بررسی کنید و سپس تماس بگیرید.

لازم به ذکر است اگر تاریخ ضمانت نامه و گارانتی کولر گازی تولیپس شما هنوز سرنرسیده است و به بیان ساده هنوز گارانتی دارید می توانید با شرکا ضمانت کننده دستگاه تان که در کارت گارانتی نام و مشخصات آن موجود است تماس بگیرید.

مشکلات احتمالی که ممکن است کولر گازی با آن‌ها مواجه شود :

شایعترین مشکلاتی که برای کولرهای گازی پیش می آید و اکثر مردم به این دلایل با ما تماس میگیرند و درخواست کمک می کنند عبارتند از :نشان دادن ارور یا کد خطا روی صفحه نمایش پنل داخلی کولر گازی با توجه به کارکرد کندانسور (یونیت بیرونی) و اواپراتور (یونیت داخلی) کولر گازی سرما دهی کافی ندارد. ایجاد صدای ناهنجار و غیرطبیعی در کارکرد اسپیلت چه موتور بیرونی و چه یونیت داخلی آن عدم پرتاب باد کافی در کولر گازی ریزش آب از پنل داخلی کولر گازی کولرگازی خاموش نمی شود. گرم بودن باد خروجی از دستگاه بادی از خروجی کولر گازی خارج نمی شود. برق گرفتگی بدنه کولر گازی مصرف زیاد برق کولر گازی وجود برفک روی لوله ها اتمام شارژ کولر گازی فن پنل داخلی کولر گازی کار نمی کند. دستگاه راه اندازی می شود و پی در پی قطع و وصل می گردد. قسمتی از اواپراتور برفک زده است و سرمای کولر گازی کم شده است. دستگاه کولر گازی به هیچ عنوان کار نمی کند و حتی چراغ های روی دستگاه داخلی روشن نمی شود. دستگاه روشن می شود و کار میکند ولی پس از دقایقی فیوز قطع می شود و یا در صورت ادامه کار باد ملایم میوزد.

خدمات سریع ، آسان و ارزان سرویس و تعمیر انواع کولر گازی …

سرویس و تعمیر کولر گازی تولیپس tulips

 در چه مواقعی کولر گازی تولیپس نیاز به شارژ گاز دارد

به طور کلی کولر گازی شما در ۳ حالت نیازی به شارژ گاز دارد:

  1. کولر تازه نصب‌شده و نو است.
  2. سیستم کاملاً فاقد گاز می‌باشد. (شارژ گاز کامل)
  3. سیستم احتیاج به شارژ کردن گاز (اضافه کردن) دارد (شارژ گاز تکمیلی)

اگر به طور کامل منبع کولر گازی شما خالی از هر گونه گاز باشد نیاز به شارژ گاز کامل دارید یعنی به یک کپسول کامل شارژ گاز نیاز دارید اما اگر مقداری از قبل در درون مخزن گاز موجود باشد شما برحسب مقدار گاز خالی شده نیاز به شارژ گاز دارید که شارژ گاز تکمیلی گویند  در این حالت تعمیرکاران کولر گازی با دستگاه گیج مقدار گاز باقی مانده را اندازه گیری می کنند و برای مابقی تخلیه شده شارژ گاز انجام می شود

علائم کمبود شارژ گاز کولر گازی تولیپس

کم شدن مقدار گاز کولر گازی خود با عیب های مختلفی نشان میدهد اما شایع ترین آنها عبارتند از

  • قسمتی از اواپراتور برف می زند مانند لوله ها و یا پنل داخلی
  • کمپرسور به طور پیوسته و مدام کار می کند
  • سیستم زیاد سرد نمی کند و یا دستگاه باد گرم میزند
  • درجه حرارت لوله ی دهش کمپرسور کم می شود
  • آمپر دستگاه از حالت عادی کمتر می شود
  • گردو خاک و چربی در محل نشت بر روی مدار لوله کشی دستگاه مشاهده می شود
  • فشار قسمت مکش سیستم کم می شود.
  • ممکن صدای ناهنجاری از کمپرسور دستگاه شما شنیده شود.

قیمت شارژ گاز کولر گازی تولیپس

تعیین قیمت شارژ گاز کولر گازی تولیپس به عوامل مختلفی بستگی دارد و یک تعمیرکار تا زمانی که دستگاه را از نزدیک نبیند نمی تواند براورد کاملی از قیمت کند. انجام شارژ گاز به موقع کولر گازی از دیگر خسارات و تعمیرات کولر گازی تولیپس جلوگیری میشود

۱ – ممکن است لوله های کولر گازی یا داکت اسپیلت تولیپس شما دارای نشتی باشند پس لازم است که قبل از انجام شارژ گاز کولر گازی نشت یابی و رفع شود . پس هزینه نشت یابی و رفع ان در صورت نیاز می تواند روی قیمت تاثیر گذار باشد.

۲ – مهمترین عامل در قیمت شارژ گاز کولر گازی تولیپس شما مقدار گاز مورد نیاز دستگاه شما می باشد . ممکن است یک دستگاه به شارز گاز کامل نیاز داشته باشد و یا به مقدار کمتر نیاز داشته باشد. که این را تعمیر کار قبل از انجام کار اندازه گیری می کند و به شما اعلام می کند

۳ – ممکن است در حین انجام کار دستگاه شما نیاز به قطعه یا تعویض لوله مسی و یا عایق بندی لوله داشته باشد که هر کدام از این موارد می تواند در قیمت شارژ گاز کولر گازی و داکت اسپیلت شما تاثیر گذار باشد

۴ – نوع گاز یا مبرد مورد استفاده در کولر گازی تولیپس ممکن است گاز دستگاه شما از نوع R22 و یا R410 باشد

داکت اسپیلت تولیپس یا کولر گازی تولیپس برای عمل خنک کردن از گازهای فریونی (مبرد) مانند R22-R410A-R407A استفاده می‌کنند. در ایران مبردها را به اسم گاز می شناسند. نقش مبردها یا همان گاز ها در عملکرد دستگاه بسیار مهم است به نحوی که کمبود یا نبود آن در این سیستم ها تمامی سیکل تبرید را مختل کرده و با مشکل جدی مواجه می‌کند.و شایعترین نشانه کمبود مقدار شارژ گاز اسپیلت  نداشتن خنکی کافی کولر شما می باشد.

انجام شارژ گاز کولر گازی بصورت اصولی :

هنگامی که تعمیرکار کولر گازی برای شارژ گاز کولر گازی تولیپس مراجعه میکند ابتدا باید رفع نشتی کولر گازی را انجام بدهد و بعد از وکیوم کردن کولر گازی اقدام به شارژ گاز کامل نماید زیرا امکان تخلیه مجدد گاز وجود دارد.

نصب کولر گازی tulips

نصب کولر گازی تولیپس tulips اصول خاص خودش را دارد و یک نصب مناسب کولر گازی ، هم زیبائی دارد و هم می تواند مصرف برق کولر گازی را کاهش دهد. نصب کولر گازی تولیپس tulips باید با ابزار تخصصی و نصاب متخصص انجام شود.

برای نصب و راه اندازی اکثر وسایل برقی که برای منزل خود خریداری کرده اید تنها با وصل کردن سیم برق به پریز خودتان توانسته اید ان را نصب و راه اندازی کنید و نیاز به تخصص یا نصاب نداشته اند اما نصب کولر گازی تولیپس یکی از وسایل برقی می باشد که برای راه اندازی انها حتما باید از تخصص خاصی برخوردار باشید یا اینکه از نصاب کولر گازی تولیپس کمک بگیرید.

کولرهای گازی یا همان اسپیلت ها تشکیل شده اند از دو قسمت پنل خارجی و پنل داخلی که پنل خارجی را در فضای بیرون (پشت پنجره ، روی دیوار،پشت بام و..) نصب می کنند و پنل داخلی را روی دیوار در داخل منزل نصب می کنند سپس این دو قسمت به وسیله کابل برق و لوله های مسی بهم متصل می شوند .

نصاب کولر گازی تولیپس tulips

نصاب کولر گازی تولیپس با نصب استاندارد و نصب ارزان کولر گازی می تواند در امر خدمات کولر گازی به شما کمک زیادی بکند. نصاب کولر گازی تولیپس باید مراحل زیر را انجام بدهد.

  • نصب پنل کولر گازی تولیپس
  • نصب کنداکسور کولر گازی تولیپس
  • لوله کشی توکار کولر گازی تولیپس
  • راه اندازی کولر گازی تولیپس

سوالات متداولی که شاید سوال شما هم باشد؟

تعمیرگاه تخصصی و مجاز تعمیر کولر گازی چی هست؟

تعمیرگاه تخصصی و مجاز ما بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای سرویس و تعمیر کولر گازی تولیپس شما می باشد. با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب شما برای تعمیر کولر گازی تولیپس شما هستیم.

ما در چه زمینه‌ای می‌توانیم به شما کمک کنیم؟

شارژ گاز ، سرویس ، نصب ، تعمیرات تخصصی ، بازدید و عیب یابی انواع کولر های گازی ، اسپیلت ، داکت اسپیلت  و … توسط کادر متخصص و مجرب تعمیر کولر گازی در اسرع وقت انجام می شود. مهم نیست که کولر گازی شما از کدام برند و مدل می باشد زیرا ما تمامی برندهای معتبر و معروف از جمله اجنرال، سامسونگ، ال جی، گری، هیتاچی،میتسوبیشی، تراست، دوو، مدیا و… را تعمیر میکنیم.

خدمات‌دهی ما محدود به چه مناطقی است؟

به دلیل تعدد شعبات این مجموعه در سطح شهر آماده ارائه خدمات کولر گازی و اسپیلت به شما عزیزان در تمام نقاط تهران هستیم.

آیا خدمات‌دهی به صورت ۲۴ ساعته است؟

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیر کولر گازی 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز می باشد.

ما سالهاست که در تعمیرات مختلفی که در این دسته از تاسیسات وجود دارد که می توان به تعمیر چیلر ، تعمیر سردخانه ، تعمیر پکیج دیواری ، تعمیر داکت اسپیلت ، تعمیر مینی چیلر و تعمیر کولر گازی اشاره کرد به همشهریان عزیز در کلیه مناطق تهران و کرج خدمات رسانی می کنیم و خوشبخانه تا بحال توانسته ایم که مورد رضایت اعتماد مشتریانمان باشیم که این از بزرگترین برگ برنده ما می باشد.

تمامی تعمیر کاران فدک بوران که در این مجموعه خدمات رسانی می کنند جهت سرویس و تعمیر کولرگازی دارای مدارک معتبر تخصصی از برترین اموزشگاه های سطح کشور هستند که نشان از علم در کنار تجربه درخشان آنان دارد و این همواره بزرگترین سرمایه و دلیل اعتماد مشتری به ما می باشد.

بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه سرویس و تعمیر انواع سیستم های حرارتی و برودتی بالخصوص تعمیرات کولر گازی و دارای جواز کسب معتبر از اتحادیه مربوطه می باشد.

تمام تلاش خود را بکار می گیریم که تا حد امکان به تعمیر قطعات بپردازیم نه تعویض آنها و این ارامش خاطر را به شما می دهیم که در صورت تعویض آنها از قطعات اصلی استفاده می کنیم.

0/5 (0 نظر)