سرویس و تعمیر کولر گازی درکه

سرویس کولر گازی درکه

با تغییر فصل شما هم می خواهید هوایی مطبوع در محیط داشته باشید؟ با شروع فصل گرما شما نیز نیاز دارید از دستگاه های خنک کننده مانند کولر و پنکه استفاده نمایید؟ آیا کولر گازی شما هم نیاز به سرویس و تعمیر دارد؟ سرویس و سرویس کولر گازی درکه پیشنهاد ما به شماست. شما می توانید با مراجعه به سرویس و سرویس کولر گازی درکه با کمک تجربه تکنسین های این مرکز ، کولر گازی خود را سرویس و تعمیر نمایید.

امروز می خواهیم اطلاعات کافی در باره ساختار کولر گازی به شما دهیم تا در صورت بروز هر گونه مشکل ، آن را با متخصصین سرویس و سرویس کولر گازی درکه در میان بگذارید .

مرکز مجاز سرویس و تعمیرات کولر گازی در منطقه درکه تهران

مرکز مجاز سرویس و تعمیر کولر گازی درکه  چندین سال است که فعالیت خود را در حوزه مشاوره و راهنمایی سرویس و تعمیر کولر گازی در سطح تهران شروع کرده است. این مرکز مجاز زیر نظر فدک بوران می باشد .

مرکز مجاز سرویس  کولر گازی درکه  دارای به روز‌ ترین متخصصان تعمیر کار کولر گازی می باشد که سالانه‌ در دوره ها و همایش های تعمیر کولر گازی شرکت می‌ کنند. و از این رو می توان نمایندگی سرویس  کولر گازی درکه  را به روز‌ ترین‌ شرکت‌ خدماتی تعمیر کولر گازی دانست. و به همین دلیل می توان گفت که مرکز مجاز تعمیر کولر گازی درکه  از مجرب ترین نیرو ها‌ و متخصصان‌ برخوردار است.

مرکز سرویس و تعمیر کولر گازی درکه  دارای‌ شعب مختلفی در سطح تهران است. که همین امر موجب می شود دسترسی به خدمات  مرکز مجاز سرویس و تعمیر کولر گازی درکه  برای همشهریان عزیز با وجود ترافیک سنگین و سرسام آور بسیار آسان تر باشد. یکی از اهداف مرکز سرویس  کولر گازی درکه  دسترسی راحت و آسان مشتریان به خدمات این شرکت می باشد. و این امر و تعداد زیاد این شعب باعث می شود متخصصان و تعمیر کاران مرکز مجاز تعمیر کولر گازی درکه در کم ترین زمان ممکن و در نزدیک ترین شعبه به شما در محل حاضر و تعمیرات را انجام دهند.

در مرکز سرویس کولر گازی درکه  کلیه‌  تجهیزات و قطعات مورد استفاده تعمیرکاران اورجینال بوده و دارای گارانتی معتبر می باشد. نمایندگی تعمیر کولر گازی درکه نسبت به قطعات و تعمیرات کولر گازی تعهد داشته و از خدمات پس از فروش و گارانتی (ضمانت) معتبری برخوردار است.

مرکز مجاز تعمیر کولر گازی درکه به صورت شبانه روزی فعالیت می کند و متخصصان و تعمیرکاران نمایندگی تعمیر کولر گازی درکه در هر ساعتی از شبانه روز حتی ایام تعطیل آماده خدمت رسانی در کم ترین زمان ممکن به همشهریان محترم می باشند.

چرا سرویس کولر مهم است؟

سرویس کردن کولر گازی جزع مواردی میباشد که باید جدی گرفته شود. سرویس کولر گازی به صورت زمان بندی شده باعث خواهد شد که دستگاه شما سالم و بدون نقص باقی بماند و طول عمر آن زیاد شود. سرویس کولر گازی باعث میشود عمر دستگاه بالا برود. پس ما در همین ابتدا به شما پیشنهاد می کنیم که کار سرویس کولر گازی خود را به صورت دوره ای و در زمان مشخص حداقل هر شش ماه یک بار انجام دهید تا دستگاه سلامت خود را داشته باشد و بدرستی کار کند. در این صورت شما از هزینه های ثانویه ای که ممکن است در اثر سرویس نکردن کولر گازی رخ دهدرا کاهش داده و نیازمندی خود نسبت به تعمیر را برطرف خواهید کرد.

سرویس کولر گازی در تهران و کرج

وقتی به فصل گرم وارد می شویم و حتی شاید از مدتی قبل از آن، لازم است دستگاه را بررسی کنید تا عیوب احتمالی نداشته باشد. گاهی خراب شدن یک قطعه در کولر گازی منجر به خراب شدن کل دستگاه و مختل شدن عملکرد آن می شود. در این نوع مواقع اگر از قبل دستگاه را سرویس می کردید، این مشکل رخ نمی داد. به خاطر داشته باشید همیشه هزینه پیشگیری کمتر از درمان است، حتی در مورد کولر گازی.

گروه فدک بوران با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص در امور مربوط به کولرگازی شامل سرویس اسپلیت و تعمیر انواع کولر گازی در تهران آماده خدمت رسانی می باشد.  .سرویس کاران به کیفیت کار و رضایت مشتری اهمیت به سزایی می دهد. نیروهای سرویس کاران تماماً متخصص بوده و دوره های تخصص سرویس انواع کولرهای گازی را زیر نظر سرویس کاران گذرانده اند و با تجربه بالا آماده خدمات دهی در سراسر تهران و کرج می باشند.

شما می توانید برای سرویس کولر گازی درکه فرم زیر را پر کنید تا 10 درصد تخفیف بگیرید

ثبت سفارشات

سرویس و تعمیر کولر گازی درکه

کولر گازی

کولر گازی در نوع خود به عنوان یک دستگاه تهویه هوا شناخته می شود . امروزه در مدل های مختلف و متنوعی در بازار تولید شده و در اختیار مشتری قرار گرفته است.

متداول ترین انواع کولر های گازی دو تیکه و یک تیکه می باشد . در مدل یک تیکه کلیه اجزای آن در یک باکس قرار گرفته است. کندانسور ، کمپرسور ، فن خروجی ، فن خنک ساز و … همگی در یک پکیج با در یک باکس تعبیه و نصب شده اند .

اما در مدل دو تیکه کولر گازی که رواج بیش تری دارد و ما بیش تر آن را از نزدیک دیده ایم ، یک قسمت شامل کندانسور و قسمتی دیگر شامل یونیت داخلی می باشد. باد در محیط را به وسیله یونیت داخلی پخش می نماید . در اصل عمل کرد هر نوع کولر گازی ، یکی می باشد .

شاید تصور کنید که کولر گازی نیاز دارد یک شلنگ از گاز شهری به آن وصل شود تا شروع به کار کند . اما در واقع کولر گازی به وسیله یک نوع گاز خاص کار می کند . این گاز مخصوص قابلیت این را دارد که به دفعات به مایع و مجدد به گاز تبدیل شود .

این گاز مخصوص درون کمپرسور کولر گازی وجود دارد. این گاز به وسیله کمپرسور فشرده شده و با فشار زیادی به سمت کندانسور حرکت می کند. در حین حرکت گرمای خود را از دست می دهد و به مایع تبدیل می گردد. سرعت این گاز به وسیله لوله هایی منحصر به فرد ، کم شده و به سمت یونیت داخلی در جریان می باشد.

تعمیر کولر گازی درکه

ما سالهاست که در تعمیرات مختلفی که در این دسته از تاسیسات وجود دارد که می توان به تعمیر چیلر ، تعمیر سردخانه ، تعمیر پکیج دیواری ، تعمیر داکت اسپیلت ، تعمیر مینی چیلر و تعمیر کولر گازی اشاره کرد به همشهریان عزیز در کلیه مناطق تهران و کرج خدمات رسانی می کنیم و خوشبخانه تا بحال توانسته ایم که مورد رضایت اعتماد مشتریانمان باشیم که این از بزرگترین برگ برنده ما می باشد.

یکی از خدماتی که در مجموعه فنی و مهندسی فدک بوران به صورت کاملا ویژه و تخصصی انجام می شود ارائه کلیه خدمات کولر گازی از قبیل شسشتشو و سرویس کولر گازی ، تعمیر کولر گازی ، جابجایی و نصب کولر گازی ، تعویض کمپرسور کولر گازی ، شارژ گاز کولر گازی و….می باشد که شما می توانید خدماتی کاملا نو و متفاوت را از ما دریافت کنید.

مرکز تعمیر کولر گازی درکه

چنانچه جهت تعمیر کولر گازی  به هر دلیلی به  نمایندگی دستگاه خود دسترسی ندارید، می توانید روی فدک بوران حساب کنید. فدک بوران هم قیمت های منصفانه ای به شما ارائه خواهد داد و هم تیم خبره و کارشناس دارد که هزینه اضافی به شما تحمیل نخواهد کرد در تعمیر کولر گازی. یعنی به میزان کافی تلاش می کنیم تا هزینه تمام شده شما کمتر گردد و بجای تعویض، دستگاه خود را با تعمیر کردن حیات دوباره ببخشد. فدک بوران هم می تواند حضوری به شما خدمات ارائه دهد، هم تلفنی پاسخ سوال شما را بدهد.و یا میتوانید از طریق مقالات اموزشی سایت برای طرف کردن ابهام خود اقدام نمایید.

تجربه بالا، داشتن مدارک معتبر و ارائه سریع ترین و با کیفیت ترین خدمات در تعمیر کولر گازی ، تعمیر چیلر، تعمیر پکیج و غیره از شاخص ترین ویژگی های فدک بوران می باشد.

تعمیرات کولر گازی در درکه

مرکز مجاز تعمیر کولر گازی فدک بوران در تهران راه اندازی شده است تا شهروندان مشکلی از بابت دریافت خدمات سرویس، عیب یابی و تعمیر کولر گازی نداشته باشند؛ زیرا در صورتی که در محل شما شعبه‌ای برای ارائه خدمات مورد نظر مشتریان وجود نداشته باشد، باید کولر گازی را تا نزدیک­ترین شعبه حمل کنند و یا ساعت ها در گرما بمانند تا تعمیرکار از دورترین نقطه خود را برساتد. همین امر مستلزم صرف زمان و هزینه زیادی است و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند گرمای طاقت فرسای تابستانی را تحمل کرده و عطای تعمیرات کولر گازی را به لقای آن ببخشند.

کافی است به متخصصان تعمیراتی مجموعه ما اعتماد کرده و کیفیت را با دست های خود لمس کنیدو بدون هیچ آزار و اذیتی در آسودگی کامل شاهد تعمیر دستگاه خود بوده و تنها وظیفه ای که بر گردن کاربر می باشد اطلاع رسانی تعمیرکار و مجموعه از نیاز تعمیراتی خود می باشد که باید از راه های ارتباطی که برای شما قرار داده شده ما را در جریان گذاشته تا اقدامات بعدی توسط تیم مجرب فنی مشغول فعالیت در تعمیر کولر گازی صورت گیرد و با پر کردن فرم درخواست خود اطلاعاتی از محل سکونت را از نزدیک ترین شعبه از شعب های این مجموعه برای شما اننتخاب شده و به خدمت شما عزیزان اعزام می نماید.

خدمات فدک بوران در درکه

تیم فدک بوران خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می دهد. خدماتی مانند: تعمیر کولر گازی، تعمیر چیلر، تعمیر داکت اسپیلت ، تعمیر سردخانه ، تعمیر موتورخانه ، تعمیر مینی چیلر ، تعمیر پکیج دیواری و…

مشکل دستگاه شما هر چه باشد برای ما فرقی نمی کند، ما می توانیم آن را انجام دهیم چون در کار خود خبره هستیم. دستگاه های کولر گازی معمولا مشکلات متداول و یکسانی برایشان رخ می دهد و این مشکل هرچه باشد، برای ما ساده است. چرا که سال هاست در این زمینه یعنی تعمیر کولر گازی خدمت کرده ایم و دستگاه های متفاوت را دیده و تعمیر کرده ایم. پس با خیال راحت تعمیر دستگاه خود را به ما بسپارید.

ارائه بهترین خدمات تعمیر کولر گازی و استفاده از بهترین تجهیزات و قطعات موجود در بازار در صورتی که دستگاه شما نیاز به تغییر دستگاه داشته باشد از دیگر ویژگی های انجام خدمات تعمیر و سرویس سیتم های تهویه مطبوع با فدک بوران می باشد. این تیم با در اختیار داشتن متخصصان با تجربه و توانا در امور تعمیر و نگه داری در خدمت رسشانی به شما عزیزان بالاترین کیفیت را ارائه می دهد.

پس از طی این مراحل تحت تاثیر دمای محیط ، سرمای خود را به محیط منتقل می کند. این سرما یه وسیله لوله هایی خاص که در قسمت یونیت داخلی کولر گازی موجود می باشند ، جذب شده و در نهایت هوایی مطبوع برای محیط تولید می کند.

مراحلی که خواندید، مراحل عمل کرد کولر گازی بود . این روند تا زمانی که گاز کولری گازی خاصیت خود را از دست نداده یا فاسد نشده است ، ادامه دارد. و با هر بار روشن نمودن آن ، هوای مطبوعی برای محیط شما تولید خواهد نمود . در صورت فساد گاز یا گرم شدن باد تولید شده توسط کولر گازی، باید هر چه سریع تر جهت سرویس و تعمیر کولر گازی خود اقدام نمایید. زیرا ممکن است آسیب بیش تری به کولر گازی شما وارد شود یا مصرف انرژی آن را دو چندان نماید.

نکات مهم جهت خرید و تهیه کولر گازی

می خواهیم به شما نکاتی را بگوییم که اگر قصد خرید آن را دارید ، بتوانید با خیالی آسوده آن را تهیه نمایید. توجه کنید که هنگام خرید کولر گازی، اصلا گول پرتاب باد آن را نخورید. در اصل باید توجه داشته باشید که مدلی که از کولر های گازی انتخاب نمودید ، توانایی خنک سازی فضا و محیط شما را دارد یا خیر؟

به منطقه جغرافیایی که در آن هستید توجه کنید. کمپرسور های به کار رفته در کولر گازی برای هر اقلیمی در نظر گرفته شده اند . باید بسته به توانایی کمپرسور آن ، کولر گازی را تهیه نمایید. به طور مثال توجه داشته باشید شما اگر ساکن مناطق گرم و مرطوب یا استوایی هستید باید از کولر گازی با کمپرسور پیستونی استفاده نمایید.

یکی از مسائلی که حین خرید کولر گازی به شما متذکر می شوند ، این است که درب و پنجره خونه یا مغازه را باز نگذارید تا انرژی هدر نرود. اما لازم است تا به شما بگوییم که این راه کاری مناسب جهت طول عمر بیش تر کولر گازی و از بین نرفتن انرژی است. زیرا کولر گازی دارای یک ترموستات است. در صورتی که دمای محیط به حد کافی خنک شود ، دور موتور را به طور اتوماتیک کم می کند یا حتی در حالت استند بای می ماند. که این امر باعث کاهش مصرف انرژی می شود.

کولر گازی نیاز زیادی به سرویس و تعمیر ندارد اما باید جهت تمیز نمودن لوله ها و داخل کولر گازی به سرویس کولر گازی درکه مراجعه نمایید.

به ظاهر ریموت کنترل کولر گازی توجه کنید. زیرا در صورتی که دکمه های آن به هم چسبیده باشد، کار با آن برای شما سخت خواهد شد .

در صورتی که کولر گازی شما نیاز به سرویس و تعمیر دارد می توانید با مراجعه به سرویس کولر گازی درکه ، از تجربه کار آمد تکنسین های این نمایندگی بهره جویید.

چرا سرویس کولر گازی درکه را انتخاب کنیم؟

تعمیر و سرویس کولر گازی درکه یکی از نمایندگی های فدک بوران در سطح شهر تهران می باشد. شما با مراجعه به تعمیر و سرویس کولر گازی درکه می توانید در صورت نیاز به سرویس و تعمیر کولر گازی خود بپردازید.

تکنسین های سرویس کولر گازی درکه در صورت در خواست شما پیش فاکتوری خواهند داد تا از ریز مبالغ قبل از شروع کار مطلع شوید .هم چنین در صورت تعویض قطعات ، علاوه بر استفاده از قطعات نو و فابریک ، قطعات خراب را نیز به شما خواهند داد.

0/5 (0 نظر)