سرویس و تعمیر کولر گازی یورک york

سرویس و تعمیر کولر گازی یورک

تعمیر کولر گازی یورک و سرویس کولر گازی یورک تخصصی باید انجام شود و ما می توانیم با یک تیم کارشناسی و دقیق به بهترین شکل ممکن عیب کولر شما را فهمیده و آن را تعمیر کنیم. تعمیر کولر گازی یورک در تمامی نقاط تهران با قیمت و کیفیت خوب انجام می گردد. لازم است قبل اینکه وسایل سرمایشی تان خراب شود برای سرویس آن چاره ای اندیشید.کولر گازی یورک (YORK) یکی از کولر گازی‌هایی است که در منازل، ادارات و… جهت تهویه هوای متبوع مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کولر گازی می‌تواند در طول روزهای گرم سال دمای هوای محیط را تا حداکثر میزان ممکن کاهش دهد و احساس آرامش و راحتی را به ساکنین منازل و کارکنان ادارات هدیه کند.

نمایندگی مجاز کولر گازی یورک با وجود دارا بودن کارشناسان متخصص و زبده در تمامی فصل سال آماده ارائه خدمات مورد نظر به مشتریان است. کافی است تا با به صورت آنلاین یا تلفنی درخواستتان را ثبت کنید و خدماتی مانند سرویس، عیب یابی و تعمیر کولر گازی یورک را از نمایندگی مجاز تهران تهویه دریافت کنید.

7 دلیلی که باعث برتری تعمیرگاه مجاز کولر گازی یورک (YORK) از دیگر مراکز شده :

  1. متخصص ترین تعمیرکاران کولر گازی که سال‌ ها وقت خود را درکسب تجربه عملی صرف کرده و هرساله با شرکت در دوره‌های تخصصی تعمیر کولر گازی ، با فناوری روز دنیا آشنا هستند.
  2. به دلیل داشتن شعب مختلف در سطح شهر تهران متخصصین ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر و تعمیرات را انجام خواهند داد.
  3. کلیه تجهیزات مورد استفاده توسط تعمیرکاران ما از قطعات فابریک و اورجینال هستند و دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می‌باشند.
  4. در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان داشته باشید، کافی است تا از خدمات مشاوره نمایندگی مجاز ما استفاده کنید و اطلاعات بیشتری در رابطه با عیب یابی و تعمیر دستگاه به دست بیاورید.
  5. در دسترس بودن به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل ، که به این ترتیب میتوانید هر ساعتی که مایل هستید برای تعمیرات کولر گازی خود اقدام فرمایید.
  6. تمام تعمیرکاران کولر گازی (سرویسکار کولر گازی) دارای لباس فرم و کارت مخصوص می باشند.
  7. اگر سفارش خودتان را به صورت آنلاین ثبت کنید از 10% تخفیف ویژه مشتریان این مرکز برخوردار خواهید شد.

چرا مرکز تخصصی ما به عنوان نمایندگی مجاز کولر گازی یورک (YORK) مورد اعتماد مشتریان است؟

هماهنگ کردن ساعات کاری خود نسبت به ساعات مشتری ، وقت شناس بودن ، داشتن سرعت عمل در انجام کار ، داشتن تخصص و حرفه ی لازم در زمینه تعمیرات کولر گازی ، احساس مسئولیت و وظیفه شناس بودن تنها برخی از دلایل اعتماد شما عزیزان به مرکز تخصصی ما می باشد.

یکی از مهم ترین دلایل رضایت مندی مشتریان از دفتر خدماتی تعمیر کولر گازی ارائه خدمات پس از فروش تکوود و دیگر برندهای کولر گازی در سربع ترین و با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین حالت ممکن است.

نکته حائز اهمیت در جلب اعتماد و رضایت مشتریان، ایجاد شعبه‌های متعدد در کلیه مناطق 22 گانه شهر تهران است. بنابراین با اولین تماس می‌توانید خدمات مورد نظرتان را از اولین شعبه نمایندگی دریافت کنید.

کلیه فرآیند عیب یابی، شارژ گاز و تعمیرات کولر گازی در محل مشتری صورت می‌پذیرد. تا نیازی به حمل دستگاه تا محل نمایندگی نباشد و رضایت خاطر مشتریان به خوبی برآورده شود.

از چه راه هایی میتوانید با ما تماس بگیرید :

شما می توانید از طریقی یکی از راه های ثبت شده در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را ثبت کنید.

با ثبت سفارش خود از طریق فرم زیر از ۱۰ درصد تخفیف بهره مند شوید.

ثبت سفارشات

سرویس و تعمیر کولر گازی یورک york

تعمیر کولر گازی یورک york

تعمیرات تخصصی کولر گازی یورک ( YORK )بیش از ۱۰ سال است که در مرکز ما انجام می گیرد. از آنجایی که قیمت های مرکز ما با توجه به هزینه های فعلی بازار و همچنین هزینه زمانی کاملا مقرون به صرفه است، بنابراین اگر تاریخ گارانتی دستگاه تان به تازه گی تمام شده است، با توجه به سرعت و دقت و کیفیت بالای کار متخصصان این مرکز در مقایسه با هزینه دریافتی به نسبت سایر شرکت ها، بهترین انتخاب برای تعمیر و سرویس دهی متخصصان شرکت ما هستند. همین آلان کیفیت و هزینه ها را بررسی کنید و سپس تماس بگیرید.

مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی یورک (YORK) چه خدماتی را ارائه میدهد؟

ما بعنوان نمایندگی و تعمیرگاه مجاز تعمیرات کولر گازی و اسپیلت کلیه برندها در تمام نقاط تهران و با سال ها تجربه و سابقه کار و موفقیت در این زمینه با اطمینان کامل به شما عزیزان می گوییم که تعمیرات کولر گازی و اسپیلت خود را به تعمیرگاه مجاز تعمیر کولر گازی یورک بسپارید و به شما قول می دهیم که با تمام وجود پاسخ اطمینان شما را خواهیم داد.

خدمات ما در مرکز سرویس و تعمیر کولر گازی یورک

در این مرکز کلیه خدمات کولر گازی یورک به صورت کاملا تخصص و حرفه ای توسط تعمیرکاران متخصص و با تجربه انجام می شود شما می توانید جهت انجام هر یک از خدمات زیر با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان ممکن نیاز شما را رفع نماییم.

هزینه تعمیر کولر گازی یورک

هنگامی که کولر گازی شما عملکرد مناسبی ندارد و اینکه به کلی از کار می افتد مهمترین دغدغه شما هزینه تعمیر کولر گازی یورک می باشد. هزینه تعمیرات کولر گازی بسته به نوع خرابی متغیر می باشد و باید کارشناسی شود تا هزینه دقیق به دست بیاید.اما کلیه تعمیرات کولر گازی در فدک بوران مرکز مجاز سرویس و تعمیر کولر گازی یورک در تهران با هزینه های منصفانه و با بهترین کیفیت انجام می شود.

تعمیراتکولر گازی یورک york

سرویس کولر گازی یورک (YORK)

در صورتی که شارژ کولر گازی به اتمام رسیده باشد یا این که عملکرد دستگاه در طول مدت زمان استفاده دچار اختلال شده باشد. باید نسبت به دریافت خدمات سرویس کولر گازی یورک اقدام کنید.

این خدمات ممکن است در قالب خدمات تعمیر و تعویض کولر گازی یورک انجام بپذیرد. یا تنها نیاز به شستشو و مرتب سازی کولر گازی جهت استفاده باشد.

بعد از سرویس کولر گازی یورک دستگاه از عملکرد بهتری جهت استفاده برخوردار خواهد بود و باد خنک بیشتری جهت سرمایش محیط مورد نظر تولید می‌کند.

سرویسکار کولر گازی یورک york

همه کولرهای گازی نیازمند سرویس دوره‌ای هستند تا بتواند در طول عمر خود به درستی کار کنند. انجام سرویس کولر گازی یورک به صورت دوره ای شما را مطمئن خواهد کرد که دستگاه‌تان در بالاترین حد بهینه بدون خراب شدن ناگهانی کار می‌کند.

سرویس کولر گازی یورک  به افزایش بهره‌وری دستگاه کولر گازی کمک می‌کند و هیزنه‌ های قبض برق را کاهش می‌دهد. فیلتر هوای کثیف باعث می‌شود که کولر نتواند هوا را داخل خانه به خوبی به گردش در آورد. و نتیجه این می‌شود که کولر گازی یورک باید برای مدت زیادی در طول روز کار کند و شاید شما را مجبور کند که تنظیمات دمایی را عوض کنید زیرا حتی با کارکرد بیشتر کولر گازی احساس راحتی نمی‌کنید. کویل کندانسور کثیف باعث می‌شود که کمپرسور سردکننده سخت‌تر کار کند، که جریان بیشتری را بر سرویس برق تحمیل می‌کند و نتیجه افزایش هزینه‌های قبض برق خواهد بود در چنین حالتی هزینه بیشتری باید برای تعمیر کولر گازی یورک  پرداخت کنید

شارژ گاز کولر گازی یورک york

انجام شارژ گاز کولر گازی یورک (YORK)

اگر کولر گازی دارای عملکرد کندی است و به جای باد خنک باد گرم تولید می‌کند، باید شارژ گاز کولر گازی یورک انجام بپذیرد. زیرا در صورت اتمام شارژ گاز دستگاه عملکرد آن مختل می‌شود.

برای دریافت خدمات شارژ گاز کولر گازی یورک می‌توانید به طور سالیانه با نمایندگی مجاز تماس بگیرید و خدمات مورد نظرتان را دریافت کنید.

گاز مبردی که در کولر گازی یورک استفاده می‌شود از خلوص بالایی برخوردار است. تا بدون این که به قطعات درونی دستگاه آسیب وارد شود بتواند خنکی محل مورد نظر را به خوبی تأمین کند.

مشکلات احتمالی که ممکن است کولر گازی یورک (YORK) با آن‌ها مواجه شود :

شایعترین مشکلاتی که برای کولرهای گازی پیش می آید و اکثر مردم به این دلایل با ما تماس میگیرند و درخواست کمک می کنند عبارتند از :

نشان دادن ارور یا کد خطا روی صفحه نمایش پنل داخلی کولر گازی

با توجه به کارکرد کندانسور (یونیت بیرونی) و اواپراتور (یونیت داخلی) کولر گازی سرما دهی کافی ندارد.

ایجاد صدای ناهنجار و غیرطبیعی در کارکرد اسپیلت چه موتور بیرونی و چه یونیت داخلی آن

عدم پرتاب باد کافی در کولر گازی

ریزش آب از پنل داخلی کولر گازی

کولرگازی خاموش نمی شود.

گرم بودن باد خروجی از دستگاه

بادی از خروجی کولر گازی خارج نمی شود.

برق گرفتگی بدنه کولر گازی

مصرف زیاد برق کولر گازی

وجود برفک روی لوله ها

اتمام شارژ کولر گازی

فن پنل داخلی کولر گازی کار نمی کند.

دستگاه راه اندازی می شود و پی در پی قطع و وصل می گردد.

قسمتی از اواپراتور برفک زده است و سرمای کولر گازی کم شده است.

دستگاه کولر گازی به هیچ عنوان کار نمی کند و حتی چراغ های روی دستگاه داخلی روشن نمی شود.

دستگاه روشن می شود و کار میکند ولی پس از دقایقی فیوز قطع می شود و یا در صورت ادامه کار باد ملایم میوزد.

نگران این مشکلات نباشید. شما می توانید در صورت بروز هر نوع مشکلی برای دستگاه خود با دفتر خدماتی ما تماس بگیرید و مطمئن باشید تعمیرکاران ما در کمترین زمان ممکن در کنار شما حضور خواهند یافت و مشکل دستگاه شما را رفع می کنند.

سوالات متداولی که شاید سوال شما هم باشد؟

تعمیرگاه تخصصی و مجاز تعمیر کولر گازی چی هست؟

تعمیرگاه تخصصی و مجاز ما بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای سرویس و تعمیر کولر گازی یورک شما می باشد. با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب شما برای تعمیر کولر گازی شما هستیم.

ما در چه زمینه‌ای می‌توانیم به شما کمک کنیم؟

شارژ گاز ، سرویس ، نصب ، تعمیرات تخصصی ، بازدید و عیب یابی انواع کولر های گازی ، اسپیلت ، داکت اسپیلت  و … توسط کادر متخصص و مجرب تعمیر کولر گازی در اسرع وقت انجام می شود. مهم نیست که کولر گازی شما از کدام برند و مدل می باشد زیرا ما تمامی برندهای معتبر و معروف از جمله اجنرال، سامسونگ، ال جی، گری، هیتاچی،میتسوبیشی، تراست، دوو، مدیا و… را تعمیر میکنیم.

خدمات‌دهی ما محدود به چه مناطقی است؟

به دلیل تعدد شعبات این مجموعه در سطح شهر آماده ارائه خدمات کولر گازی و اسپیلت به شما عزیزان در تمام نقاط تهران هستیم.

آیا خدمات‌دهی به صورت ۲۴ ساعته است؟

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیر کولر گازی یورک 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز می باشد.

خدمات سریع ، آسان و ارزان سرویس و تعمیر انواع کولر گازی …

ما سالهاست که در تعمیرات مختلفی که در این دسته از تاسیسات وجود دارد که می توان به تعمیر چیلر ، تعمیر سردخانه ، تعمیر پکیج دیواری ، تعمیر داکت اسپیلت ، تعمیر مینی چیلر و تعمیر کولر گازی اشاره کرد به همشهریان عزیز در کلیه مناطق تهران و کرج خدمات رسانی می کنیم و خوشبخانه تا بحال توانسته ایم که مورد رضایت اعتماد مشتریانمان باشیم که این از بزرگترین برگ برنده ما می باشد.

تمامی تعمیر کاران فدک بوران که در این مجموعه خدمات رسانی می کنند جهت سرویس و تعمیر کولرگازی دارای مدارک معتبر تخصصی از برترین اموزشگاه های سطح کشور هستند که نشان از علم در کنار تجربه درخشان آنان دارد و این همواره بزرگترین سرمایه و دلیل اعتماد مشتری به ما می باشد.

بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه سرویس و تعمیر انواع سیستم های حرارتی و برودتی بالخصوص تعمیرات کولر گازی و دارای جواز کسب معتبر از اتحادیه مربوطه می باشد.

تمام تلاش خود را بکار می گیریم که تا حد امکان به تعمیر قطعات بپردازیم نه تعویض آنها و این ارامش خاطر را به شما می دهیم که در صورت تعویض آنها از قطعات اصلی استفاده می کنیم.

0/5 (0 نظر)