سرویسکار و تعمیر کار کولر گازی در چهار دیواری

مرکز مجاز تعمیر کولر گازی در چهار دیواری با به کارگیری کادری مجرب و متخصص در این محدوده از شهر تهران شعبه‌ای را دایر کرده است، تا ساکنین تمامی مناطق پایتخت بتواند از بهترین خدمات در کمترین زمان ممکن بهره‌مند شوند.

تعمیر کولر گازی در چهار دیواری از جمله خدماتی است که توسط نمایندگی مجاز ارائه می‌شود و نمی‌توان آن را با وجود خراب بودن کولر گازی و شرجی بودن هوا نادیده گرفت؛ زیرا گرمای بی‌حد و اندازه روزهای تابستانی گاه این فصل را به یک بعد از جهنم مبدل می‌کند و کاربران بسیاری ترجیح می‌دهند به جای حضور در بیرون از منزل در جوار کولر گازی و باد خنک جاری از آن به استراحت بپردازند.

این رویا پردازی زمانی به حقیقت می‌پیوندد که این سیستم تهویه مطبوع هوا سالم باشد. به همین دلیل مشتریانی که از گذشته تاکنون با مشکلات کولر گازی و میزان سرمایش آن دست و پنجه نرم می‌کنند، به محض بروز کوچک‌ترین مشکل با شماره‌های نمایندگی تماس حاصل کرده و از کارشناسان فنی این مرکز راهنمایی‌های لازم را دریافت می‌کنند. همچنین در صورتی که مشکلات کولر گازی به دلیل قطعی و نوسان برق و… رخ نداده باشد، تعمیرکاران مرکز مجاز تعمیر کولر گازی در چهار دیواری در هر ساعتی از شبانه روز به محل مشتری اعزام می‌شوند تا مشکلات دستگاه را شناسایی و برطرف کنند

مرکز مجاز تعمیر کولر گازی در چهار دیواری در کلیه روزهای تعطیل نیز خدمات سرویس، عیب یابی و تعمیرات کولر گازی را به مشتریان ارائه می‌کند؛ بنابراین تفاوتی نمی‌کند که در یک روز عادی با این مرکز تماس گرفته باشید یا درخواست تعمیر کولر گازی را در روزهای خاصی از ماه که تعطیل هستند ثبت کنید، در هر دو صورت تعمیرکاران متبحر و باتجربه نمایندگی در کمترین زمان به محل مشتری اعزام می‌شوند. همین امر سبب شده که مشتریان از عملکرد این مرکز رضایت کامل داشته باشند و آن را به دیگر دوستان و آشنایان خود پیشنهاد کنند.

اگر در منطقه چهار دیواری ساکن هستید و نیاز به دریافت خدمات سرویس یا تعمیر کولر گازی دارید، کافی است از طریق فرم آنلاین موجود در صفحه یا شماره‌های نمایندگی درخواستتان را ثبت کنید. تا تعمیرکاران در اسرع وقت به محل اعزام شده و مشکلات دستگاه را برطرف کنند.

شما می توانید با آرامش خاطر و با اطمینان با تهران تهویه مرکز مجاز تعمیرات کولر گازی در تهران  تماس بگیرد و سفارش خود را ثبت کنید تا تیمی از متخصص ترین تعمیرکارانمان را جهت تعمیر کولر گازی در چهار دیواری به محل مورد نظر شما اعزام کنیم

راه های تماس با مرکز مجاز تعمیر کولر گازی در چهار دیواری 

شما می توانید از طریقی یکی از راه های ثبت شده در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را ثبت کنید. با ثبت سفارش خود از طریق فرم زیر از ۱۰ درصد تخفیف بهره مند شوید

ثبت سفارشات

برای تماس با تعمیرکار کولر گازی در چهار دیواری با شماره روبرو تماس بگیرید در کمترین زمان بهترین تعمیرکاران را برای شما اعزام می کنیم

02144269711

تعمیرات تخصصی کولر گازی در منطقه چهار دیواری تهران

تعمیر کولر گازی در چهار دیواری

مرکز مجاز نمایندگی تعمیر کولر گازی در چهار دیواری با سابقه کاری چندین ساله در استان تهران و شهرستان های استان تهران تواسنته است به یکی از نمایندگی های تعمیر کولر گازی تبدیل شود و مشتریان ثابتی را پیدا کند و اقدام به خدمات تمام وقت در هفت روز هفته کند.ما با داشتن فنی کاران با سابقه کاری بالا و همینطور گذاشتن دوره های علمی و عملی آموزشی برای بالا بردن سطح فنی کاران خود این تضمین را به شما می دهیم که بعد از انجام کار ما به شما متوجه تفاوت ما با دیگر نمایندگی ها شوید

مرکز مجاز تعمیر کولر گازی در چهار دیواری از حساسیت زیادی برخوردار می باشد زیرا اگر به یک نمایندگی غیر مجاز مراجعه کنید این را بدانید که کولر تعمیر شده اصلا هیچ گارانتی تعمیر ندارد و شاید به زودی همان جای تعمیر شده مجدد نیاز به تعمیر داشته باشد. اما در نمایندگی ها با تعمیر کولرگازی تا چندین روز گارانتی تعمیر می دهند به معنای ان است که پس از تعمیر کولرگازی کولر شما اگر مجدد خراب شود به عیب یابی و تعمیر مجدد کولر می کنند

سرویس کولر گازی در چهار دیواری

سرویس کولر گازی در چهار دیواری دومین خدمت از کولر گازی که با تقاضای زیادی مواجه شده است که با توجه به اهمیت زیادی که دارد روزانه به آمار درخواست آن اضافه می شود.

بسیاری از کاربران دریافت خدمات سرویس کولر گازی در چهار دیواری را امری بیهوده تصور می‌کنند و باور دارند که این وسیله هیچ نیازی به سرویس دوره‌ای ندارد؛ اما پس از این که برد یا کمپرسور کولر گازی که اصلی‌ترین اجزای این دستگاه هستند از کار می‌افتد، به اهمیت سرویس‌های دوره‌ای برای عیب یابی و برطرف کرده مشکلات کولر گازی پی می‌برند که دیگر دیر شده و باید هزینه‌ای چندین برابر میزان اولیه برای تعمیر این دستگاه در نظر بگیرند.

اگر کولر گازی به جای باد خنک، باد گرم منتشر می‌کند یا این که راندمان دستگاه نسبت به روزهای اولیه آن بسیار کاهش پیدا کرده، باید در اسرع وقت خدمات سرویس کولر گازی در چهار دیواری را از فدک بوران مرکز مجاز تعمیر کولر گازی دریافت کنید؛ زیرا کوتاهی در سرویس‌های دوره‌ای کولر گازی سبب اتمام شارژ گاز دستگاه و جمع شدن گرد و خاک درون آن می‌شود و طول عمر کولر گازی را نسبت به بازه زمانی تعیین شده کاهش می‌دهد.

سرویس دوره‌ای برای پاک‌سازی فیلترها و پنل های داخلی دستگاه درخواست می‌گردد، زیرا انباشته شدن گرد و خاک بر روی کندانسور و فیلترها سبب کند شدن عملکرد کندانسور که موتور کولر گازی است می‌شود.

مرکز تخصصی فدک بورانیکی از بزرگ ترین و معتبر ترین مراکز سرویس کولر گازی در چهار دیواری می باشد که کار شستشوی پنل های کولر گازی توسط متخصص ترین سرویسکاران اسپیلت انجام می شود.

اگر در خواست سرویس کولر گازی در چهار دیواری را ثبت کرده‌اید باید به این موضوع توجه داشته باشید که تعمیرکاران مراجعه کننده باید دارای کارت شناسایی باشند؛ زیرا بسیاری از تعمیرکاران متفرقه تحت عنوان تعمیرکار اعزامی نمایندگی مجاز به مناطق مختلف مراجعه کرده و در خواست سرویس زودتر از موعد کولر گازی را می­کنند.

شارژ گاز کولر گازی در چهار دیواری

شارژ گاز کولر گازی در چهار دیواری با قیمت بسیار مناسب انجام می گیرد و البته گازهای استفاده شده در فدک بوران اصلی می باشند و اصلا در مجموعه از گاز چینی استفاده نخواهد شد چرا که طول عمر کم تر و همچنین قدرت سرمایش را پایین تر می آورند. ما همیشه برای شارژ گاز کولر گازی در چهار دیواری به دنبال بهترین نوع گاز برای مشتری می باشیم چراکه شما لایق بهترین خدمات می باشید.

شارژ گاز کولر گازی در چهار دیواری اگر اصلی باشد و یا فرعی باشد را شما عزیزان نمی توانید تشخیص دهید اما پس از زدن و شارژ کردن پس از گذشت مدتی شاهد کم شدن سرمایش کولر می شوید و کاملا متوجه اصلی نبودن آن می شوید. همواره در تلاش هستیم تا بصورت شبانه روزی بهترین نوع خدمات را به مشتریان ارائه نماییم ما با داشتن بیش از ده سال سابقه کاری در این زمینه در کل مناطق تهران دارای شعبه های مرکزی می باشیم که در زمینه شارژ گاز کولر گازی نیز فعالیت دارند.

جهت انجام شارژ گاز کولر گازی در چهار دیواری همانند تعمیر کولر گازی در چهار دیواری باید تجهیزات لازم را فراهم کنید؛ اما نکته‌ای که قبل از استفاده از تجهیزات باید به آن توجه داشته باشید، بررسی سلامت مخزن دستگاه است؛ زیرا در صورتی که مخزن کولر گازی سوراخ شده باشد، دستگاه دارای نشتی خواهد بود و باید در طول سال چندین و چند بار خدمات شارژ گاز کامل یا تکمیلی را برای کولر گازی دریافت کنید. پس از بررسی مشکل نشتی گاز نیاز به کپسول حاوی گاز مبرد، دستگاه اندازه‌گیری میزان شارژ دستگاه و… خواهید داشت.

اگر به تجهیزات لازم دسترسی نداشته و با چگونگی شارژ گاز کولر گازی آشنایی کافی ندارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم این امر را به تعمیرکاران با تجربه و توانمند نمایندگی بسپارید.

.شما می توانید برای انجام شارژ گاز کولر گازی در چهار دیواری با متخصصین ما تماس بگیرید

جابجایی و نصب کولر گازی در چهار دیواری

اگر نیاز به نصب و جابجایی کولر گازی در چهار دیواری دارید باید محل مناسبی را برای قرار دادن آن در نظر داشته باشید. به عنوان مثال اگر کولر گازی را در سالن پذیرایی نصب می‌کنید باید آن را در مجاورت پنجره قرار دهید تا بادی که از پنجره‌ها به داخل راه پیدا می‌کند مسیر باد خنک را تغییر داده و جریان هوای سرد را  به تمامی قسمت‌های خانه هدایت کند.

پس از خرید در صورت داشتن گارانتی مرکز فروشنده باید اقدام به وصل کردن کولر نماید و اگر کولر را از بانه خریداری کرده اید و کسی نمی تواند ان را برای شما وصل نمایند می توانید با مرکز ما تماس بگیرید و با کم ترین قیمت اقدام به نصب کولر گازی در چهار دیواری نماییم. پنل خارجی و یا موتور کولر باید در بیرون از خانه در بالای پشت بام در پشت پنجره و… نصب شود و نصاب کولر گازی در نارمک باید از دانش علمی و عملی بالایی برخوردار باشد تا بتواند بدون مشکل اقدامات لازم را انجام دهد.

هنگام نصب و جابجایی کولر گازی در چهار دیواری رعایت چند نکته ضروری است که به آن‌ها اشاره شده است. هنگام نصب دستگاه باید آن را در محیطی باز قرار دهید تا هوای گرم دمیده شده توسط کندانسور به درون کولر گازی بازنگردد، زیرا کمپرسور در این شرایط با مشکلات جدی مواجه  شده و نیاز به دریافت خدمات تعمیر کولر گازی در چهار دیواری خواهید داشت. همچنین برای نصب کولر گازی باید محلی را برای آن در نظر بگیرید که استقامت مناسبی داشته باشد

فدک بوران  نمایندگی مجاز نصب کولر گازی در چهار دیواری می‌تواند جهت نصب و جابجایی دستگاه از یک مکان به مکان دیگر در خدمت مشتریان باشد. تا حد امکان این امر را به کارشناسان متبحر نمایندگی واگذار کنید، تا عملکرد کولر گازی با اختلال مواجه نشود.

شارژ گاز کولر گازی در چهار دیواری

فدک بوران تعمیرگاه مجاز کولر گازی در چهار دیواری

  1. متخصص ترین تعمیرکاران کولر گازی که سال‌ ها وقت خود را درکسب تجربه عملی صرف کرده و هرساله با شرکت در دوره‌های تخصصی تعمیر کولر گازی ، با فناوری روز دنیا آشنا هستند.
  2. به دلیل داشتن شعب مختلف در سطح شهر تهران متخصصین ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر و تعمیرات را انجام خواهند داد.
  3. کلیه تجهیزات مورد استفاده توسط تعمیرکاران ما از قطعات فابریک و اورجینال هستند و دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می‌باشند.
  4. در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان داشته باشید، کافی است تا از خدمات مشاوره نمایندگی مجاز ما استفاده کنید و اطلاعات بیشتری در رابطه با عیب یابی و تعمیر دستگاه به دست بیاورید.
  5. در دسترس بودن به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل ، که به این ترتیب میتوانید هر ساعتی که مایل هستید برای تعمیرات کولر گازی خود اقدام فرمایید.
  6. کلیه مراحل تعمیرات از ابتدا تا انتهای کار در محل و در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
  7. اگر سفارش خودتان را به صورت آنلاین ثبت کنید از ۱۰% تخفیف ویژه مشتریان این مرکز برخوردار خواهید شد.

تعمیر کار و سرویسکار کولر گازی در چهار دیواری تهران

با بیش از ۲۲ سال تجربه در زمینه تعمیرات کولر گازی و داکت اسپیلت، نمایندگی تعمیرات انواع برند های کولر گازی از قبیل ال جی، لنوکس، سامسونگ، جنرال، مدیا، ریم، هایسنس، توشیبا، تک الکتریک، چیکو و گری و… می باشیم

صرفه هزینه های کمتر

به این دلیل که ما به تمام نقاط قوت و ضعف تعمیرات کولر گازی آشنایی کامل داریم در صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان ممکن به مشکل پی خواهیم برد و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار خواهیم بست.

خدمات سریع

ما در نمایندگی تعمیرات کولر گازی با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر استان تهران و البرز (کرج و…) ونزدیک بودن به شما این امکان را داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیرات کولر گازی به منزل یا محل کارتان مراجعه کنیم.

کارشناسان متخصص

تمامی کارشناسان و تعمیرکاران ما که در سراسر تهران و کرج مشغول به فعالیت هستند از بهترین افراد در این زمینه بوده که هرساله با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید مناسب ترین فرد برای تعمیر کولر گازی شما خواهند بود.

در مرکز مجاز سرویس و تعمیر کولر گازی در چهار دیواری نیروهای فنی کار و سرویس کاران ما به صورت کامل اموزش های تخصصی را گذرانده اند و با داشتن چندین سال سابقه کاری در زمینه های تعمیرات تخصصی کولر گازی در خدمت شما می باشند. در صورت نیاز به سرویس کار و یا تعمیرکار کافی است که با شماره های ما تماس بگیرید و از خدمات ما بهرمند شوید.

مشکلات احتمالی که ممکن است کولر گازی با آن‌ها مواجه شود :

روزانه صدها مشتری با بیان عیب های مختلفی از کولر گازی با ما تماس میگریند و درخواست تعمیر می کنند اما شایعترین مشکلاتی که برای کولرهای گازی پیش می آید و اکثر مردم به این دلایل با ما تماس میگیرند و درخواست کمک می کنند عبارتند از :

نشان دادن ارور یا کد خطا روی صفحه نمایش پنل داخلی کولر گازی

با توجه به کارکرد کندانسور (یونیت بیرونی) و اواپراتور (یونیت داخلی) کولر گازی سرما دهی کافی ندارد.

ایجاد صدای ناهنجار و غیرطبیعی در کارکرد اسپیلت چه موتور بیرونی و چه یونیت داخلی آن

عدم پرتاب باد کافی در کولر گازی

ریزش آب از پنل داخلی کولر گازی

گرم بودن باد خروجی از دستگاه

بادی از خروجی کولر گازی خارج نمی شود.

برق گرفتگی بدنه کولر گازی

اتمام شارژ کولر گازی

فن پنل داخلی کولر گازی کار نمی کند.

دستگاه راه اندازی می شود و پی در پی قطع و وصل می گردد.

قسمتی از اواپراتور برفک زده است و سرمای کولر گازی کم شده است.

دستگاه کولر گازی به هیچ عنوان کار نمی کند و حتی چراغ های روی دستگاه داخلی روشن نمی شود.

دستگاه روشن می شود و کار میکند ولی پس از دقایقی فیوز قطع می شود و یا در صورت ادامه کار باد ملایم میوزد.

نگران این مشکلات نباشید. شما می توانید در صورت بروز هر نوع مشکلی برای دستگاه خود با دفتر خدماتی ما تماس بگیرید و مطمئن باشید تعمیرکاران ما در کمترین زمان ممکن در کنار شما حضور خواهند یافت و مشکل دستگاه شما را رفع می کنند.

تعمیرگاه تخصصی و مجاز تعمیر کولر گازی در چهار دیواری چیست؟

تعمیرگاه تخصصی و مجاز ما بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای تعمیر کولر گازی در چهار دیواری شما می باشد. با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب شما برای سرویس و تعمیر کولر گازی در چهار دیواری شما هستیم.

ما در چه زمینه‌ای می‌توانیم به شما کمک کنیم؟

تعمیر کولر گازی در چهار دیواری ، شارژ گاز کولر گازی در چهار دیواری ، سرویس کولر گازی در چهار دیواری ، نصب کولر گازی در چهار دیواری ، تعمیرات تخصصی کولر گازی در چهار دیواری ، بازدید و عیب یابی انواع کولر های گازی ، اسپیلت ، داکت اسپیلت  و … توسط کادر متخصص و مجرب تعمیر کولر گازی در اسرع وقت انجام می شود. مهم نیست که کولر گازی شما از کدام برند و مدل می باشد زیرا ما تمامی برندهای معتبر و معروف از جمله اجنرال، سامسونگ، الجی، گری، هیتاچی،میتسوبیشی، تراست، دوو، مدیا و… را تعمیر میکنیم.

خدمات‌دهی ما محدود به چه مناطقی است؟

به دلیل تعدد شعبات این مجموعه در سطح شهر آماده ارائه خدمات کولر گازی و اسپیلت به شما عزیزان در تمام نقاط تهران هستیم.

آیا خدمات‌دهی به صورت ۲۴ ساعته است؟

تعمیرگاه مجاز مرکزی فدک بوران ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز می باشد.

سرویس و تعمیر داکت اسپیلت

سرویس و تعمیر چیلر

سرویس و تعمیر پکیج دیواری

برای تماس با تعمیرکار کولر گازی در چهار دیواری با شماره روبرو تماس بگیرید در کمترین زمان بهترین تعمیرکاران را برای شما اعزام می کنیم

02144269711

0/5 (0 نظر)