سرویسکار و تعمیرکار کولر گازی در دهکده المپیک

سرویس و تعمیر کولر گازی دهکده المپیک

مرکز مجاز تعمیر و سرویس کولر گازی در دهکده المپیک با به کارگیری کادری مجرب و متخصص در این محدوده از شهر تهران شعبه‌ای را دایر کرده است، الی ساکنین تمامی مناطق پایتخت بتواند از بهترین خدمات در کمترین سررسید شدنی بهره‌مند شوند.

تعمیر کولر گازی در دهکده المپیک از جمله خدماتی است که توسط نمایندگی مجاز ارائه می‌شود و نمی‌توان آن را با هستی خراب بودن کولر گازی و شرجی بودن هوا نادیده گرفت؛ زیرا گرمای بی‌حد و اندازه روزهای تابستانی گاه این فصل را به یک پس از جهنم مبدل می‌کند و کاربران بسیاری ترجیح می‌دهند به جای حضور در خارج از خانه در جوار کولر گازی و باد خنک جاری متعلق به به استراحت بپردازند.

این رویا پردازی زمانی به درستی می‌پیوندد که این سیستم تهویه دلنشین-دلپذیر هوا سالم باشد. به همین انگیزه مشتریانی که از گذشته تا به حال با دشواری ها کولر گازی و میزان سرمایش آن دست و پنجه نرم می‌کنند، به محض بروز کوچک‌ترین سخت با شماره‌های نمایندگی تماس حاصل کرده و از کارشناسان فنی این مرکز راهنمایی‌های لازم را دریافت می‌کنند. همچنین در صورتی که دشواری ها کولر گازی به انگیزه قطعی و نوسان برق و… رخ نداده باشد، تعمیرکاران مرکز مجاز تعمیر کولر گازی در دهکده المپیک در هر ساعتی از شبانه روز به محل مشتری اعزام می‌شوند تا مشکلات دستگاه را معرفی و برطرف کنند

مرکز مجاز تعمیر کولر گازی در دهکده المپیک در کلیه روزهای تعطیل نیز خدمات سرویس، عیب یابی و تعمیرات کولر گازی را به مشتریان ارائه می‌کند؛ پس تفاوتی نمی‌کند که در یک روز عادی با این مرکز تماس گرفته باشید یا تقاضا تعمیر کولر گازی را در روزهای خاصی از ماه که تعطیل هستند ثبت کنید، در هر دو چهره تعمیرکاران چیره دست و باتجربه نمایندگی در کمترین زمان به محل مشتری اعزام می‌شوند. همین فرمایش سبب شده که مشتریان از عملکرد این مرکز خوشنودی کامل داشته باشند و آن را به دیگر دوستان و آشنایان خود توصیه کنند.

اگر در ناحیه دهکده المپیک ساکن هستید و احتیاج به اخذ خدمات سرویس یا تعمیر کولر گازی دارید، بس است از راه فرم آنلاین موجود در صفحه یا شماره‌های نمایندگی درخواستتان را ثبت کنید. لغایت تعمیرکاران در اسرع وقت به محل گسیل شده و مشکلات دستگاه را برطرف کنند.

شما می توانید با تسکین خاطر و با اطمینان با فدک بوران  مرکز مجاز تعمیرات کولر گازی در تهران تماس بگیرد و سفارش خویش را ثبت کنید لغایت تیمی از متخصص ترین تعمیرکارانمان را جهت تعمیر کولر گازی در دهکده المپیک به محل باره نظر شما اعزام کنیم

راه های تماس با مرکز مجاز تعمیر کولر گازی در دهکده المپیک

شما می توانید از طریقی یکی از راه های ثبت شده در صفحه تماس با ما پیوستگی برپا کنید و یا از راه فرم زیر درخواست خویش را ثبت کنید.

با ثبت سفارش خود از راه فرم ذیل از ۱۰ درصد تخفیف بهره مند شوید

ثبت سفارشات

برای تماس با تعمیرکار کولر گازی در دهکده المپیک با شماره روبرو تماس بگیرید در کمترین زمان بهترین تعمیرکاران را برای شما اعزام می کنیم

02144269711

تعمیرات تخصصی کولر گازی در دهکده المپیک

مرکز مجاز تعمیر کولر گازی در دهکده المپیک

مرکز مجاز نمایندگی تعمیر کولر گازی در دهکده المپیک با پیشینه کاری چندین ساله در تهران و شهرستان های تهران تواسنته است به یکتا از نمایندگی های تعمیر کولر گازی تبدیل شود و مشتریان ثابتی را پیدا کند و اقدام به خدمات تمام وقت در هفت روز هفته کند.ما با داشتن فنی کاران با پیشینه کاری بالا و همینطور گذاشتن دوره های علمی و عملی آموزشی برای بالا بردن سطح فنی کاران خود این تضمین را به شما می دهیم که بعد از انجام شغل ما به شما متوجه تفاوت ما با سایر نمایندگی ها شوید

مرکز مجاز تعمیر کولر گازی در دهکده المپیک از حساسیت زیادی برخوردار می باشد زیرا اگر به یک نمایندگی غیر مجاز مراجعه کنید این را بدانید که کولر تعمیر شده اصلا هیچ گارانتی تعمیر ندارد و احتمالاً به زودی ادهکده المپیک جای تعمیر شده مجدد احتیاج به تعمیر داشته باشد. اما در نمایندگی ها با تعمیر کولر گازی لغایت چندین روز گارانتی تعمیر می دهند به معنای ان است که پس از تعمیر کولر گازی کولر شما اگر مجدد خراب شود به عیب یابی و تعمیر دوباره کولر می کنند

سرویس کولر گازی در دهکده المپیک

سرویس کولر گازی در دهکده المپیک دومین خدمت از کولر گازی که با تقاضای زیادی روبرو شده است که با توجه به اهمیت زیادی که دارد روزانه به شمردن درخواست آن اضافه می شود.

بسیاری از کاربران اخذ خدمات سرویس کولر گازی در دهکده المپیک را امری بیهوده انگار می‌کنند و ایمان دارند که این وسیله هیچ نیازی به سرویس دوره‌ای ندارد؛ ولی بعد از این که برد یا کمپرسور کولر گازی که اصلی‌ترین اجزای این دستگاه هستند از شغل می‌افتد، به اهمیت سرویس‌های دوره‌ای برای عیب یابی و برطرف کرده مشکلات کولر گازی پی می‌برند که سایر دیر شده و باید هزینه‌ای چندین مساوی میزان اولیه برای تعمیر این دستگاه در نظر بگیرند.

اگر کولر گازی به جای باد خنک، باد گرم منتشر می‌کند یا این که بهره وری دستگاه نسبت به روزهای اولیه آن زیاد تفریق پیدا کرده، باید در اسرع وقت خدمات سرویس کولر گازی در دهکده المپیک را از فدک بوران مرکز مجاز تعمیر کولر گازی اخذ کنید؛ زیرا کوتاهی در سرویس‌های دوره‌ای کولر گازی سبب سپریدن شارژ گاز دستگاه و جمع شدن یکی و خاک داخل آن می‌شود و درازا عمر کولر گازی را نسبت به بازه زمانی تعیین شده کاهش می‌دهد.

سرویس دوره‌ای برای پاک‌سازی فیلترها و پنل های داخلی دستگاه درخواست می‌گردد، زیرا انباشته شدن احد و خاک بر روی کندانسور و فیلترها سبب کند شدن عملکرد کندانسور که موتور کولر گازی است می‌شود.

مرکز تخصصی فدک بوران گرد از کبیر ترین و معتبر ترین مراکز سرویس کولر گازی در دهکده المپیک می باشد که پیشه شستشوی پنل های کولر گازی توسط متخصص ترین سرویسکاران اسپیلت انجام می شود.

اگر در اراده سرویس کولر گازی در دهکده المپیک را ثبت کرده‌اید باید به این موضوع پروا داشته باشید که تعمیرکاران مراجعه کننده باید دارای کارت شناسایی باشند؛ زیرا بسیاری از تعمیرکاران متفرقه تحت عنوان تعمیرکار اعزامی نمایندگی مجاز به مناطق مختلف مراجعه کرده و در خواست سرویس زودتر از موعد کولر گازی را میکنند.

شارژ گاز کولر گازی در دهکده المپیک

شارژ گاز کولر گازی در دهکده المپیک با بها بسیار مناسب سپریدن می گیرد و البته گازهای بهره‌گیری شده در فدک بوران  اصلی می باشند و اصلا در گردآور از گاز چینی بهره‌گیری نخواهد شد چرا که طول عمر کم تر و وانگهی نیرو سرمایش را پایین تر می آورند. ما همش برای شارژ گاز کولر گازی در دهکده المپیک به پیگیری بهترین گونه گاز برای مشتری می باشیم چراکه شما لایق بهترین خدمات می باشید.

شارژ گاز کولر گازی در دهکده المپیک اگر اصلی باشد و یا فرعی باشد را شما عزیزان نمی توانید تشخیص دهید اما پس از زدن و شارژ کردن پس از گذشت مدتی گواه کم شدن سرمایش کولر می شوید و کاملا متوجه اصلی نبودن آن می شوید. همواره در تلاش هستیم لغایت بصورت شبانه معاش بهترین گونه خدمات را به مشتریان ارائه کنیم ما با داشتن بیش از ده سال سابقه کاری در این مقوله در همه مناطق طهران دارای شعبه های مرکزی می باشیم که در گویه شارژ گاز کولر گازی نیز کار و جنبش دارند.

جهت انجام شارژ گاز کولر گازی در دهکده المپیک و تعمیر کولر گازی در دهکده المپیک باید تجهیزات لازم را فراهم کنید؛ ولی نکته‌ای که پیش از استفاده از ساز و برگ باید به آن توجه داشته باشید، رسیدگی سلامت انبار- انباشتگاه دستگاه است؛ زیرا چنانچه اندوختگاه کولر گازی سوراخ شده باشد، دستگاه دارای نشتی خواهد بود و باید در درازا سال چندین و چند بار خدمات شارژ گاز کامل یا تکمیلی را برای کولر گازی گرفتن کنید. بعد از رسیدگی مشکل نشتی گاز بیچارگی به کپسول حاوی گاز مبرد، دستگاه اندازه‌گیری میزان شارژ دستگاه و… خواهید داشت.

اگر به ساز و برگ لازم دسترسی نداشته و با وضعیت شارژ گاز کولر گازی آشنایی کافی ندارید، به شما رهنمود می‌کنیم این امر را به تعمیرکاران با تجربه و توانمند نمایندگی بسپارید.

.شما می توانید برای اتمام شارژ گاز کولر گازی در دهکده المپیک با متخصصین ما تماس بگیرید

جابجایی و نصب کولر گازی در شهرک اکباتان

اگر دربایستن به نصب و جابجایی کولر گازی در دهکده المپیک دارید باید محل مناسبی را برای پیمان دادن آن در نظر داشته باشید. به عنوان نمونه اگر کولر گازی را در سالن پذیرایی نصب می‌کنید باید آن را در مجاورت پنجره پیمان دهید لغایت بادی که از پنجره‌ها به درون مسیر پیدا می‌کند گذرگاه باد خنک را تغییر دیتا و جریان هوای سرد را به تمامی قسمت‌های خانه هدایت کند.

پس از خرید در چهره داشتن گارانتی مرکز فروشنده باید اقدام به وصل کردن کولر نماید و اگر کولر را از بانه خریداری کرده اید و کسی نمی تواند ان را برای شما وصل نمایند می توانید با مرکز ما تماس بگیرید و با ناچیز ترین بها اقدام به نصب کولر گازی در دهکده المپیک نماییم. پنل بیگانه و یا موتور کولر باید در خارج از خانه در رأس پشت بام در پشت پنجره و… نصب شود و نصاب کولر گازی در شهرک اکباتان باید از دانش علمی و عملی بالایی برخوردار باشد لغایت بتواند بدون دشوار اقدامات لازم را سپریدن دهد.

هنگام نصب و جابجایی کولر گازی در دهکده المپیک رعایت چند نکته ضروری است که به آن‌ها اشاره شده است. هنگام نصب دستگاه باید آن را در محیطی مفتوح پیمان دهید الی هوای گرم دمیده شده بدست کندانسور به تو کولر گازی بازنگردد، زیرا کمپرسور در این شرایط با دشواری ها جدی مواجه شده و احتیاج به دریافت خدمات تعمیر کولر گازی در دهکده المپیک خواهید داشت. همچنین برای نصب کولر گازی باید محلی را برای آن در نظر بگیرید که استقامت مناسبی داشته باشد

تهران تهویه نمایندگی مجاز نصب کولر گازی در دهکده المپیک می‌تواند جهت نصب و جابجایی دستگاه از یک مکان به مکان دیگر در خدمت مشتریان باشد. تا حد امکان این فرمایش را به کارشناسان زبردست نمایندگی واگذار کنید، لغایت عملکرد کولر گازی با اختلال روبرو نشود.

شارژ گاز کولر گازی در دهکده المپیک

دلیلی که باعث مزیت تعمیرگاه مجاز فدک بوران از دیگر مراکز شده :

  1. متخصص ترین تعمیرکاران کولر گازی که سال‌ ها وقت خویش را درکسب تجربه عملی صرف کرده و هرساله با شرکت در دوره‌های تخصصی تعمیر کولر گازی ، با تکنولوژی روز گیتی آشنا هستند.
  2. به دلیل داشتن شعب مختلف در سطح شهر تهران متخصصین ما در کمترین سررسید شدنی در محل آماده و تعمیرات را اتمام خواهند داد.
  3. کلیه تجهیزات مورد استفاده بدست تعمیرکاران ما از قطعات فابریک و اورجینال هستند و حائز گارانتی معتبر و خدمات بعد از فروش می‌باشند
  4. در صورتی که احتیاج به مشاوره رایگان داشته باشید، کافی است الی از خدمات مشاوره نمایندگی مجاز ما استفاده کنید و اطلاعات بیشتری درباره عیب یابی و تعمیر دستگاه به دست بیاورید.
  5. در دسترس بودن به چهره شبانه روزی حتی ایام تعطیل ، که به این ترتیب میتوانید هر ساعتی که مایل هستید برای تعمیرات کولر گازی خویش اقدام فرمایید
  6. کلیه مراحل تعمیرات از آغاز الی انتهای کار در محل و در کوتاهترین سررسید ممکن انجام خواهد شد.
  7. اگر سفارش خودتان را به صورت آنلاین ثبت کنید از ۱۰% تخفیف ویژه مشتریان این مرکز برخوردار خواهید شد.

تعمیرگاه مجاز تعمیر کولر گازی در دهکده المپیک

با بیش از ۲۲ سال تجربه در زمینه تعمیرات کولر گازی و داکت اسپیلت، نمایندگی تعمیرات انواع برند های کولر گازی از قبیل ال جی، لنوکس، سامسونگ، جنرال، مدیا، ریم، هایسنس، توشیبا، تک الکتریک، چیکو و گری و… می باشیم

صرفه خرج های کمتر

به این دلیل که ما به تمام نقاط قوت و ناتوانی تعمیرات کولر گازی آشنایی کامل داریم در چهره بروز هرگونه سخت در کمترین زمان شدنی به مشکل پی خواهیم برد و تمامی سعی خویش را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به پیشه خواهیم بست.

خدمات سریع

ما در نمایندگی تعمیرات کولر گازی با توجه به داشتن شعب انبوه در سراسر فرمانروایی تهران و البرز (کرج و…) ونزدیک بودن به شما این امکان را داریم که در اختصار ترین سررسید ممکن برای تعمیرات کولر گازی به منزل یا محل کارتان مراجعه کنیم.

کارشناسان متخصص

تمامی کارشناسان و تعمیرکاران ما که در سراسر تهران و کرج مشغول به کار و جنبش هستند از بهترین کسان در این گویه بوده که هرساله با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید مناسب ترین فرد برای تعمیر کولر گازی شما خواهند بود.

در مرکز مجاز سرویس و تعمیر کولر گازی در دهکده المپیک نیروهای فنی شغل و سرویس کاران ما به صورت کامل اموزش های تخصصی را گذرانده اند و با داشتن چندین سنه سابقه کاری در مقوله های تعمیرات تخصصی کولر گازی در خدمت شما می باشند. در چهره نیاز به سرویس شغل و یا تعمیرکار بس است که با شماره های ما تماس بگیرید و از خدمات ما بهرمند شوید.

مشکلات احتمالی که شدنی است کولر گازی با آن‌ها روبرو شود :

روزانه صدها مشتری با بیان عیب های مختلفی از کولر گازی با ما تماس میگریند و درخواست تعمیر می کنند اما شایعترین مشکلاتی که برای کولرهای گازی پیش می آید و اکثر مردم به این انگیزه ها با ما تماس میگیرند و تقاضا کمک می کنند بر این پایه اند :

  • نشان دادن ارور یا کد خطا روی صفحه نمایش پنل داخلی کولر گازی
  • با توجه به کارکرد کندانسور (یونیت بیرونی) و اواپراتور (یونیت داخلی) کولر گازی سرما دهی کافی ندارد.
  • ایجاد صدای ناهنجار و غیرطبیعی در کارکرد اسپیلت چه موتور بیرونی و چه یونیت داخلی آن
  • عدم پرتاب باد کافی در کولر گازی
  • ریزش آب از پنل درونی کولر گازی
  • گرم بودن باد خروجی از دستگاه
  • بادی از خروجی کولر گازی بیرون نمی شود.
  • برق گرفتگی بدنه کولر گازی
  • اتمام شارژ کولر گازی
  • فن پنل داخلی کولر گازی پیشه نمی کند.
  • دستگاه تاسیس می شود و پی در پی قطع و وصل می گردد.
  • قسمتی از اواپراتور برفک زده است و سرمای کولر گازی کم شده است.
  • دستگاه کولر گازی به هیچ عنوان پیشه نمی کند و حتی چراغ های روی دستگاه درونی صریح نمی شود.

دستگاه روشن می شود و شغل میکند اما بعد از دقایقی فیوز قطع می شود و یا در صورت ادامه شغل باد ملایم میوزد.

نگران این دشواری ها نباشید. شما می توانید در هنگام بروز هر گونه مشکلی برای دستگاه خویش با دفتر خدماتی ما تماس بگیرید و مطمئن باشید تعمیرکاران ما در کمترین موعد ممکن در کنار شما حضور خواهند یافت و دشوار دستگاه شما را رفع می کنند.

تعمیرگاه تخصصی و مجاز تعمیر کولر گازی در دهکده المپیک چیست؟

تعمیرگاه تخصصی و مجاز ما بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای تعمیر کولر گازی در دهکده المپیک شما می باشد. با ده ها متخصص چیره دست و با تجربه در سراسر تهران و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین برگزیدن شما برای سرویس و تعمیر کولر گازی در دهکده المپیک شما هستیم.

ما در چه زمینه‌ای می‌توانیم به شما کمک کنیم؟

تعمیر کولر گازی در دهکده المپیک ، شارژ گاز کولر گازی در دهکده المپیک ، سرویس کولر گازی در دهکده المپیک ، نصب کولر گازی در دهکده المپیک ، تعمیرات تخصصی کولر گازی در دهکده المپیک ، بازدید و عیب یابی انواع کولر های گازی ، اسپیلت ، داکت اسپیلت و … بدست کادر متخصص و مجرب تعمیر کولر گازی هرچه زودتر سپریدن می شود. مهم نیست که کولر گازی شما از کدام برند و مدل می باشد زیرا ما تمامی برندهای معتبر و معروف از جمله اجنرال، سامسونگ، الجی، گری، هیتاچی،میتسوبیشی، تراست، دوو، مدیا و… را تعمیر میکنیم.

خدمات‌دهی ما اندک به چه مناطقی است؟

به علت تعدد شعبات این مجموعه در سطح شهر آماده ارائه خدمات کولر گازی و اسپیلت به شما عزیزان در تمام نقاط تهران هستیم.

آیا خدمات‌دهی به صورت ۲۴ ساعته است؟

تعمیرگاه مجاز مرکزی تهران ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته پاسخگوی بیچارگی شما مشتریان عزیز می باشد.

برای تماس با تعمیرکار کولر گازی در دهکده المپیک با شماره روبرو تماس بگیرید در کمترین زمان بهترین تعمیرکاران را برای شما اعزام می کنیم

02144269711

0/5 (0 نظر)