سرویس و تعمیر کولر گازی - فدک بوران

تعمیر و سرویس کولر گازی اختیاریه

یکی از نگرانی های مشتریان دسترسی سریع به مرکز تخصصی نصب و راه اندازی و تعمیر کولر گازی خود می باشد. ما به شما تعمیر و سرویس کولر گازی اختیاریه یکی از شعبات فدک بوران می باشد.

شما با اولین تماس با شعبه تعمیر و سرویس کولر گازی اختیاریه می توانند در سریع ترین زمان ممکن از خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی اختیاریه استفاده کنند.

هدف فدک بوران این است که زمان انتظار را برای‌ مشتریان خود به حداقل برساند‌ و مشتریان بدون نیاز به ساعت ها اتلاف وقت‌ و در اولین فرصت به مرکز مجاز   در هر نقطه ای از شهر دسترسی داشته باشند و بتوانند از امکانات بهره مند شوند.

هنگامی که کارشناسان در محل مد نظر شما حاضر شدند، فرآیند عیب یابی و تعمیر کولر گازی توسط کارشناسان آغاز شده، در صورت نیاز قطعات تعمیری به شما تحویل داده شده و با قطعات نو و فابریک تعویض می گردد.

این نکته لازم ذکر است‌ که کلیه تجهیزات و قطعات فدک بوران گارانتی و خدمات پس از فروش دارا می باشند.

در ادامه و بعد از تعویض قطعه مورد نظر و اتمام مراحل تعمیر‌ عمل کرد دستگاه و سازگاری قطعه تعویض شده توسط کارشناسان تست خواهد شد.

تعمیر و سرویس کولر گازی اختیاریه از تمامی برند های‌ کولر گازی پشتیبانی می کند‌ و عملیات نصب، راه اندازی، عیب یابی و تعمیر کلیه برند های کولر گازی توسط کارشناسان‌ فدک بوران انجام می پذیرد.

مشتریان محترم می توانند در کلیه ایام هفته حتی روزهای تعطیل و در کلیه ساعات شبانه روز از خدمات فدک بوران استفاده کنند.

این یکی از مزیت های نمایندگی های فدک بوران است که به مشتریان عزیر این امکان را می دهد تا در هر محدوده ای که ساکن هستند از خدمات فدک بوران بهره مند شوند. شما می توانید حتی خدمات تعمیر یا سرویس کولر گازی را در روز های تعطیل از تعمیر و سرویس کولر گازی اختیاریه در یافت نمایید.

یادداشت

شما می توانید برای سرویس کولر گازی اختیاریه با تکمیل فرم زیر 10 درصد تخفیف بگیرید و در کمترین زمان ممکن تیم مجرب تهران تهویه به محل شما عازم شوند

ثبت سفارشات

سرویس و تعمیر کولر گازی - فدک بوران

چرا سرویس کولر مهم است؟

سرویس کردن کولر گازی جزع مواردی میباشد که باید جدی گرفته شود. سرویس کولر گازی به صورت زمان بندی شده باعث خواهد شد که دستگاه شما سالم و بدون نقص باقی بماند و طول عمر آن زیاد شود. سرویس کولر گازی باعث میشود عمر دستگاه بالا برود. پس ما در همین ابتدا به شما پیشنهاد می کنیم که کار سرویس کولر گازی خود را به صورت دوره ای و در زمان مشخص حداقل هر شش ماه یک بار انجام دهید تا دستگاه سلامت خود را داشته باشد و بدرستی کار کند. در این صورت شما از هزینه های ثانویه ای که ممکن است در اثر سرویس نکردن کولر گازی رخ دهدرا کاهش داده و نیازمندی خود نسبت به تعمیر را برطرف خواهید کرد.

سرویس کولر گازی در تهران و کرج

وقتی به فصل گرم وارد می شویم و حتی شاید از مدتی قبل از آن، لازم است دستگاه را بررسی کنید تا عیوب احتمالی نداشته باشد. گاهی خراب شدن یک قطعه در کولر گازی منجر به خراب شدن کل دستگاه و مختل شدن عملکرد آن می شود. در این نوع مواقع اگر از قبل دستگاه را سرویس می کردید، این مشکل رخ نمی داد. به خاطر داشته باشید همیشه هزینه پیشگیری کمتر از درمان است، حتی در مورد کولر گازی.

گروه فدک بوران با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص در امور مربوط به کولرگازی شامل سرویس اسپلیت و تعمیر انواع کولر گازی در تهران آماده خدمت رسانی می باشد.  .سرویس کاران به کیفیت کار و رضایت مشتری اهمیت به سزایی می دهد. نیروهای سرویس کاران تماماً متخصص بوده و دوره های تخصص سرویس انواع کولرهای گازی را زیر نظر سرویسکاران گذرانده اند و با تجربه بالا آماده خدمات دهی در سراسر تهران و کرج می باشند.

کولر گازی چیست؟

کولر گازی امروزه به عنوان یکی از رایج ترین دستگاه های تهویه هوا در بین عموم مردم شناخته شده است. قطعا مدل دو تکه آن را زیاد به چشم دیده اید.

مدل دو تکه کولر گازی ، دارای یونیت داخلی و یونیت خارجی می باشد. در حین نصب آن باید توجه کنید که یونیت داخلی آن آسیبی نبیند. در صورتی که به آن آسیبی وارد شود ، عمل کرد کولر گازی دچار مشکل شده و امکان دارد که مصرف انرژی آن بیش تر شود که واقعا به صرفه نمی باشد.

در صورتی که تازه آن را خریداری کرده اید و قصد دارید آن را نصب نمایید، حتما سری به تعمیر و سرویس اختیاریه بزنید. قطعا تکنسین های این نمایندگی فدک بوران می توانند به شما کمک کنند.

در صورتی که گاز داخل کولر گازی فاسد شود یا خاصیت خود را از دست دهد ، نیز باید جهت تعمیر آن اقدام نمایید. در نظر داشته باشید، در صورتی که هر چه سریع تر برای سرویس و تعمیر کولر گازی خود اقدام ننمایید، ممکن است خسارات بیش تری به دستگاه شما وارد شود.

سرویس و تعمیر کولر گازی - فدک بوران

دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر و سرویس کولر گازی اختیاریه

با توجه به این که تعمیر و سرویس کولر گازی اختیاریه حتی در ایام تعطیل به مشتریان ارائه خدمت می نماید‌ مشتریان‌ می توانند‌ با ارتباط گیری با هر یک از نمایندگی های فدک بوران و تعین‌ زمان نصب، راه اندازی و تعمیر کولر گازی به مشتریان عزیز خدمات رسانی کند.

سابقه فعالیت تعمیر و سرویس کولر گازی اختیاریه در این زمینه بسیار زیاد است و همین امر سبب شده است که این نمایندگی از مجرب ترین و با سابقه ترین کارشناسان و متخصصان در زمینه نصب، راه اندازی و تعمیر کولر گازی برخوردار باشد.

کلیه متخصصین‌ فدک بوران ( تعمیر و سرویس کولر گازی اختیاریه) علاوه بر تجربه‌ از دانش روز در حوزه فعالیت خود برخوردار هستند.

شما می توانید از تکنسین های این نمایندگی در خواست پیش فاکتور کنید. تا از ریز کار های انجام شده مطلع شوید.

کولر گازی چه زمان نیاز به سرویس و تعمیر دارد؟

در صورتی که گاز کولر گازی فاسد شود یا خاصیت خود را از دست دهد، شما باید جهت تعمیر و سرویس کولر گازی خود اقدام نمایید تا از بروز دیگر آسیب ها به آن جلو گیری شود.در صورتی که با تغییر فصل می خواهید از کولر گازی خود استفاده نمایید، نیز کولر گازی شما نیاز به سرویس دارد.

شارژ گاز کولر گازی یکی دیگر از نکات ضروری در طول عمر دستگاه کولر گازی شما می باشد. انجام این امر کاملا تخصصی بوده و باید به دست تکنسین و شخص ماهر در این زمینه سپرده شود.

تعمیر برد‌ کولر گازی یکی‌ دیگر از تعمیرات‌ حساس‌ کولر گازی می باشد که باید توسط شخصی ماهر انجام گیرد. ما به شما پیشنهاد می دهیم در صورت نیاز به تعمیر و سرویس کولر گازی اختیاریه مراجعه نمایید.

نصب و راه اندازی کولر گازی نیز نیاز به تخصص دارد تا به یونیت داخلی و خارجی آسیبی وارد نشود و مصرف انرژی آن سهوا بیش تر نشود.

یکی از مهم ترین و اصلی ترین مسئله‌ ای که فدک بوران را متمایز کرده است این امر می باشد که کلیه نمایندگی ها حتی تعمیر و سرویس کولر گازی اختیاریه می توانند شما را در کلیه امور تعمیراتی و سرویسی کولر گازی یاری دهند.

و شما مشتریان عزیز می توانید‌ در هر نقطه ای از شهر با مشاوران‌ نمایندگی تعمیر کولر اختیاریه  در ارتباط باشید و مشاوران ما کلیه راهنمایی هایی‌ که به مشکل شما مربوط می باشند‌ به صورت کاملا رایگان در اختیار شما مشتریان محترم قرار می دهد.

تعمیر کولر گازی اختیاریه

ما سالهاست که در تعمیرات مختلفی که در این دسته از تاسیسات وجود دارد که می توان به تعمیر چیلر ، تعمیر سردخانه ، تعمیر پکیج دیواری ، تعمیر داکت اسپیلت ، تعمیر مینی چیلر و تعمیر کولر گازی اشاره کرد به همشهریان عزیز در کلیه مناطق تهران و کرج خدمات رسانی می کنیم و خوشبخانه تا بحال توانسته ایم که مورد رضایت اعتماد مشتریانمان باشیم که این از بزرگترین برگ برنده ما می باشد.

یکی از خدماتی که در مجموعه فنی و مهندسی فدک بوران به صورت کاملا ویژه و تخصصی انجام می شود ارائه کلیه خدمات کولر گازی از قبیل شسشتشو و سرویس کولر گازی ، تعمیر کولر گازی ، جابجایی و نصب کولر گازی ، تعویض کمپرسور کولر گازی ، شارژ گاز کولر گازی و….می باشد که شما می توانید خدماتی کاملا نو و متفاوت را از ما دریافت کنید.

مرکز تعمیر کولر گازی اختیاریه

چنانچه جهت تعمیر کولر گازی  به هر دلیلی به  نمایندگی دستگاه خود دسترسی ندارید، می توانید روی فدک بوران حساب کنید. فدک بوران هم قیمت های منصفانه ای به شما ارائه خواهد داد و هم تیم خبره و کارشناس دارد که هزینه اضافی به شما تحمیل نخواهد کرد در تعمیر کولر گازی. یعنی به میزان کافی تلاش می کنیم تا هزینه تمام شده شما کمتر گردد و بجای تعویض، دستگاه خود را با تعمیر کردن حیات دوباره ببخشد. فدک بوران هم می تواند حضوری به شما خدمات ارائه دهد، هم تلفنی پاسخ سوال شما را بدهد.و یا میتوانید از طریق مقالات اموزشی سایت برای طرف کردن ابهام خود اقدام نمایید.

تجربه بالا، داشتن مدارک معتبر و ارائه سریع ترین و با کیفیت ترین خدمات در تعمیر کولر گازی ، تعمیر چیلر، تعمیر پکیج و غیره از شاخص ترین ویژگی های فدک بوران می باشد.

تعمیرات کولر گازی در اختیاریه

مرکز مجاز تعمیر کولر گازی فدک بوران در تهران راه اندازی شده است تا شهروندان مشکلی از بابت دریافت خدمات سرویس، عیب یابی و تعمیر کولر گازی نداشته باشند؛ زیرا در صورتی که در محل شما شعبه‌ای برای ارائه خدمات مورد نظر مشتریان وجود نداشته باشد، باید کولر گازی را تا نزدیک­ترین شعبه حمل کنند و یا ساعت ها در گرما بمانند تا تعمیرکار از دورترین نقطه خود را برساتد. همین امر مستلزم صرف زمان و هزینه زیادی است و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند گرمای طاقت فرسای تابستانی را تحمل کرده و عطای تعمیرات کولر گازی را به لقای آن ببخشند.

کافی است به متخصصان تعمیراتی مجموعه ما اعتماد کرده و کیفیت را با دست های خود لمس کنیدو بدون هیچ آزار و اذیتی در آسودگی کامل شاهد تعمیر دستگاه خود بوده و تنها وظیفه ای که بر گردن کاربر می باشد اطلاع رسانی تعمیرکار و مجموعه از نیاز تعمیراتی خود می باشد که باید از راه های ارتباطی که برای شما قرار داده شده ما را در جریان گذاشته تا اقدامات بعدی توسط تیم مجرب فنی مشغول فعالیت در تعمیر کولر گازی صورت گیرد و با پر کردن فرم درخواست خود اطلاعاتی از محل سکونت را از نزدیک ترین شعبه از شعب های این مجموعه برای شما اننتخاب شده و به خدمت شما عزیزان اعزام می نماید.

خدمات فدک بوران در اختیاریه

تیم فدک بوران خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می دهد. خدماتی مانند: تعمیر کولر گازی، تعمیر چیلر، تعمیر داکت اسپیلت ، تعمیر سردخانه ، تعمیر موتورخانه ، تعمیر مینی چیلر ، تعمیر پکیج دیواری و…

مشکل دستگاه شما هر چه باشد برای ما فرقی نمی کند، ما می توانیم آن را انجام دهیم چون در کار خود خبره هستیم. دستگاه های کولر گازی معمولا مشکلات متداول و یکسانی برایشان رخ می دهد و این مشکل هرچه باشد، برای ما ساده است. چرا که سال هاست در این زمینه یعنی تعمیر کولر گازی خدمت کرده ایم و دستگاه های متفاوت را دیده و تعمیر کرده ایم. پس با خیال راحت تعمیر دستگاه خود را به ما بسپارید.

ارائه بهترین خدمات تعمیر کولر گازی و استفاده از بهترین تجهیزات و قطعات موجود در بازار در صورتی که دستگاه شما نیاز به تغییر دستگاه داشته باشد از دیگر ویژگی های انجام خدمات تعمیر و سرویس سیتم های تهویه مطبوع با فدک بوران می باشد. این تیم با در اختیار داشتن متخصصان با تجربه و توانا در امور تعمیر و نگه داری در خدمت رسشانی به شما عزیزان بالاترین کیفیت را ارائه می دهد.

0/5 (0 نظر)