تعمیر و سرویس داکت اسپلیت نیاوران

تعمیر داکت اسپلیت نیاوران

اگر شما از مصرف کنندگان دستگاه داکت اسپلیت می باشید ، و با شروع فصل گرما ، می خواهید از این دستگاه استفاده نمایید ، به شما پیشنهاد می دهیم به سرویس و تعمیر داکت اسپلیت نیاوران مراجعه کنید و از مهارت تکنیسین های این مرکز استفاده نمایید.

می خواهیم در این مقاله شما را عمل کرد داکت اسپلیت آشنا کنیم . هم چنین می خواهیم به معرفی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت نیاوران بپردازیم. تا در صورتی که دستگاه شما به سرویس و تعمیر نیاز داشت به این نمایندگی مراجعه نمایید.

سرویس داکت اسپیلت نیاوران

ما در این مرکز با ارائه خدمات متنوع و حرفه ای سرویس داکت اسپلیتو تعمیر تخصصی انواع دستگاه داکت اسپلیت قصد داریم تا طول عمر دستگاه شما را برایتان بیشتر کرده و شما را از پرداخت هزینه های اضافی راحت کنیم. یک سیستم حرارتی برودتی مطابق با تکنولوژی روز که ریموت دار است و سریع دمای فضا را تغییر می دهد، برای هر خانواده ای می تواند خوشحال کننده باشد.

برای اینکه خوشحالی تان را حفظ کنید لازم است بیش از یکبار به ما سر بزنید. یعنی منتظر نمانید تا داکت اسپیلت دچار صدا های عجیب و غریب و مشکلات عدم کارکرد شود، سپس به سراغ تعمیر داکت اسپیلت بروید. بلکه در طول مدتی که در حال استفاده از دستگاه هستید، همچنین از قبل از آن لازم است یک سری رفتار های از پیش تعیین شده در قبال کولر گازی خود داشته باشید.

اهمیت سرویس داکت اسپیلت

سرویس داکت اسپیلت و تعمیرات داکت اسپیلت مناسب در شروع فصل گرم به میزان قابل توجهی در کاهش مصرف برق موثر خواهد بود. فیلترها، کویل ­ها و پره ­های داکت اسپیلت به طور مرتب نیاز به تعمیر و نگهداری دارند، تا در طول سال های بهره­ برداری مؤثرتر و کار آمدتر عمل کنند. در صورتی که تعمیرات داکت اسپیلت و سرویس داکت اسپیلت مورد توجه قرار نگیرد می­ توان با اطمینان گفت عملکرد داکت اسپلیت دچار یک افت و کاهش مداوم خواهد شد و این به معنی افزایش مصرف انرژی به­ طور پیوسته خواهد بود.

سرویس داکت اسپیلت و تعمیر داکت اسپیلت امروزه با توجه به افزایش قیمت این دستگاه و مشکلات اقتصادی مردم و همچنین با توجه به دلیل پیچیدگی ساختمان این دستگاه مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان این سیسنم می باشد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. بنابراین در هنگام انتخاب تعمیرکار و سرویسکار داکت اسپیلت باید نهایت دقت لازم را بکار بگیریم به طوری که به جرات می توان گفت که تعمیر داکت اسپیلت از عهده هرکس بر نمی اید و تا حد امکان نباید تعمیر ان را به افراد ناوارد بسپارید بلکه یک تعمیرکار متخصص برای تعمیرات داکت اسپیلت به صورت تخصصی لازم است تا با همه قطعات این دستگاه آشنایی داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو ممکن کیفیت اولیه دستگاه را دوباره باز گرداند.

ثبت سفارشات

تعمیر و سرویس داکت اسپلیت نیاوران

داکت اسپلیت چیست؟

دستگاه داکت اسپلیت در واقع یک دستگاه تهویه هوا می باشد که به وسیله یک شلنگ آب گرم خود را از طریق موتور خانه یا پکیج تامین می نماید و باد گرم تولید می کند. ما در ادامه ساختار این دستگاه را برای شما شرح خواهیم داد.

این دستگاه از یونیت داخلی و یونیت خارجی تشکیل شده است. کندانسور یا یونیت خارجی این دستگاه از کویل کندانسور، فن کندانسور و کمپرسور تشکیل شده است.

یونیت داخلی دستگاه داکت اسپلیت نیز اواپراتور یا هوا ساز نامیده می شود.

رابطه این دو یونیت به وسیله لوله های مسی عایق شده ای صورت می گیرد.

عمل کرد دستگاه داکت اسپلیت به این صورت می باشد که کندانسور گاز خنک کننده را به یونیت داخلی ارسال کرده و در باطن یونیت داخلی، گرمای محیط به وسیله گاز گرفته شده و به هوای خنک و سرد مبدل می شود .

نصب و راه اندازی دستگاه داکت اسپلیت در نیاوران

دستگاه داکت اسپلیت این توانایی را دارد که متناسب با هر فصل از خود باد سرد و خنک یا گرم تولید نماید. پس در صورتی که این دستگاه را خریداری نموده اید می توانید در فصل سرما و فصل گرما از آن استفاده نمایید.

باید توجه داشته باشید که برای نصب و راه اندازی دستگاه داکت اسپلیت از یونیت داخلی در سقف کاذب شبکه کشی انجام گیرد و در صورت نیاز به داکت اسپلیت در هر قسمت ، روزنه ای تعبیه گردد.

پیش تر گفته شد که دستگاه داکت اسپلیت آب گرم خود را از طریق موتور خانه  یا پکیج تامین می نماید. استفاده از آب گرم موتور خانه یا پکیج ، یک مزیت به حساب می آید. زیرا هم در مصرف لوله کشی و هزینه های صرفه جویی می شود، هم در صورت بروز مشکل ، عیب یابی با سرعت بیش تری انجام می شود .

در صورتی که به تازگی این دستگاه را خریداری نموده اید ، می توانید جهت نصب و راه اندازی آن به سرویس و تعمیر داکت اسپلیت نیاوران مراجعه نمایید .

سرویس و تعمیر داکت اسپلیت نیاوران با داشتن متخصصین و تکنسین های کار بلد ، دستگاه شما را در کم ترین زمان ممکن نصب و راه اندازی خواهند نمود .

بهترین زمان برای سرویس و تعمیر داکت اسپلیت چه وقت است؟

شما با تغییر فصل باید جهت سرویس و تعمیر داکت اسپلیت خود اقدام نمایید. که ما به شما سرویس و تعمیر داکت اسپلیت نیاوران را پیشنهاد می دهیم. در ادامه بیش تر مزایای انتخاب سرویس و تعمیر داکت اسپلیت نیاوران را به شما خواهیم گفت.

با تغییر فصل یکی از اقداماتی که باید انجام دهید ، سرویس و تعمیر داکت اسپلیت می باشد. زیرا فیلتر هوای آن گرد و غبار را به خود جذب کرده و حالا باید به تمیز کردن آن بپردازید.

تمیز کردن و زدودن گرد و غبار از این فیلتر ، یک کار تخصصی می باشد. پس در صورتی که تجربه ای در این زمینه ندارید آن را به تکنسین های ماهر سرویس و تعمیر داکت اسپلیت نیاوران بسپارید.

دستگه داکت اسپلیت با تمام مزیت هایی که برای ما دارد. مانند کم مصرف بودن آن ، گاهی دچار نقص شده و نیاز به سرویس و تعمیر دارد.

از جمله مواردی که باید سریعا جهت سرویس و تعمیر داکت اسپلیت خود اقدام نمایید ، تولید سر و صدای ناهنجار و گوش خراش از دستگاه می باشد . توجه داشته باشید که اگر دستگاه شما در حین کار کردن از خود سر و صدای گوش خراشی تولید کرد ، باید هر چه سریع تر جهت سرویس و تعمیر داکت اسپلیت اقدام نمایید.

از دیگر نقص هایی که ممکن است برای دستگاه داکت اسپلیت پیش بیاید ، تولید بوی نا مطبوع می باشد. در صورتی که دستگاه شما از خود بویی نامطبوع و آزار دهنده تولید کرد ، سریعا به سرویس و تعمیر داکت اسپلیت نیاوران مراجعه کنید و این نقص را به تکنسین ها اطلاع دهید تا در زمان مناسب به تعمیر آن بپردازند.

در طول عمر مفید دستگاه داکت اسپلیت، گاها ممکن است که دستگاه ناگهان خاموش شود. این هم یکی دیگر از نقص ها و ایراداتی است که امکان دارد در زمان روشن بودن دستگاه پیش آید. جای نگرانی نیست ، سرویس و تعمیر داکت اسپلیت نیاوران با تکنسین ها و متخصصین خود آماده هستند تا نقایص و ایرادات دستگاه شما را بر طرف نمایند.

پس در صورتی که شما با هر یک از مشکلات نام برده شده رو به رو شدید ، بدون معطلی آن را با تکنسین های سرویس و تعمیر داکت اسپلیت نیاوران در میان بگذارید. تا از بروز خسارات بیش تر به دستگاه شما جلو گیری گردد .

قیمت تعمیرات داکت اسپلیت در نیاوران

از آنجایی که قیمت های مرکز ما با توجه به هزینه های فعلی بازار و همچنین هزینه زمانی کاملا مقرون به صرفه است، بنابراین اگر تاریخ گارانتی دستگاه تان به تازه گی تمام شده است و یا به هر دلیلی به گارانتی دستگاه خود دسترسی ندارید ، با توجه به سرعت و دقت و کیفیت بالای کار متخصصان این مرکز در مقایسه با هزینه دریافتی به نسبت سایر شرکت ها، بهترین انتخاب برای تعمیر و سرویس دهی متخصصان شرکت ما هستند. همین آلان کیفیت و هزینه ها را بررسی کنید و سپس تماس بگیرید.

لازم به ذکر است اگر تاریخ ضمانت نامه و گارانتی داکت اسپیلت شما هنوز سرنرسیده است و به بیان ساده هنوز گارانتی دارید می توانید با شرکا ضمانت کننده دستگاه تان که در کارت گارانتی نام و مشخصات آن موجود است تماس بگیرید.

مرکز مجاز تعمیر داکت اسپیلت در نیاوران

چنانچه جهت تعمیر داکت اسپیلت به هر دلیلی به  نمایندگی دستگاه خود دسترسی ندارید، می توانید روی فدک بوران  حساب کنید. فدک بوران هم قیمت های منصفانه ای به شما ارائه خواهد داد و هم تیم خبره و کارشناس دارد که هزینه اضافی به شما تحمیل نخواهد کرد در تعمیر داکت اسپیلت . یعنی به میزان کافی تلاش می کنیم تا هزینه تمام شده شما کمتر گردد و بجای تعویض، دستگاه خود را با تعمیر کردن حیات دوباره ببخشد. تهران تهویه هم می تواند حضوری به شما خدمات ارائه دهد، هم تلفنی پاسخ سوال شما را بدهد.و یا میتوانید از طریق مقالات اموزشی سایت برای طرف کردن ابهام خود اقدام نمایید.

تجربه بالا، داشتن مدارک معتبر و ارائه سریع ترین و با کیفیت ترین خدمات در تعمیر داکت اسپیلت ، تعمیر چیلر،تعمیر کولر گازی، تعمیر پکیج و غیره از شاخص ترین ویژگی های فدک بوران می باشد.

تعمیرات داکت اسپیلت در نیاوران تهران

مرکز مجاز تعمیر داکت اسپیلت فدک بوران در تهران راه اندازی شده است تا شهروندان مشکلی از بابت دریافت خدمات سرویس، عیب یابی و تعمیر داکت اسپیلت نداشته باشند؛ زیرا در صورتی که در محل شما شعبه‌ای برای ارائه خدمات مورد نظر مشتریان وجود نداشته باشد، باید داکت اسپیلت را تا نزدیک­ترین شعبه حمل کنند و یا ساعت ها در گرما بمانند تا تعمیرکار از دورترین نقطه خود را برساتد. همین امر مستلزم صرف زمان و هزینه زیادی است و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند گرمای طاقت فرسای تابستانی را تحمل کرده و عطای تعمیرات کولر گازی را به لقای آن ببخشند.

کافی است به متخصصان تعمیراتی مجموعه ما اعتماد کرده و کیفیت را با دست های خود لمس کنیدو بدون هیچ آزار و اذیتی در آسودگی کامل شاهد تعمیر دستگاه خود بوده و تنها وظیفه ای که بر گردن کاربر می باشد اطلاع رسانی تعمیرکار و مجموعه از نیاز تعمیراتی خود می باشد که باید از راه های ارتباطی که برای شما قرار داده شده ما را در جریان گذاشته تا اقدامات بعدی توسط تیم مجرب فنی مشغول فعالیت در تعمیر کولر گازی صورت گیرد و با پر کردن فرم درخواست خود اطلاعاتی از محل سکونت را از نزدیک ترین شعبه از شعب های این مجموعه برای شما اننتخاب شده و به خدمت شما عزیزان اعزام می نماید.

خدمات فدک بوران در نیاوران

تیم فدک بوران خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می دهد. خدماتی مانند: تعمیر کولر گازی، تعمیر چیلر، تعمیر داکت اسپیلت ، تعمیر سردخانه ، تعمیر موتورخانه ، تعمیر مینی چیلر ، تعمیر پکیج دیواری و…

مشکل دستگاه شما هر چه باشد برای ما فرقی نمی کند، ما می توانیم آن را انجام دهیم چون در کار خود خبره هستیم. دستگاه های کولر گازی معمولا مشکلات متداول و یکسانی برایشان رخ می دهد و این مشکل هرچه باشد، برای ما ساده است. چرا که سال هاست در این زمینه یعنی تعمیر کولر گازی خدمت کرده ایم و دستگاه های متفاوت را دیده و تعمیر کرده ایم. پس با خیال راحت تعمیر دستگاه خود را به ما بسپارید.

ارائه بهترین خدمات تعمیر کولر گازی و استفاده از بهترین تجهیزات و قطعات موجود در بازار در صورتی که دستگاه شما نیاز به تغییر دستگاه داشته باشد از دیگر ویژگی های انجام خدمات تعمیر و سرویس سیستم های تهویه مطبوع با فدک بوران می باشد. این تیم با در اختیار داشتن متخصصان با تجربه و توانا در امور تعمیر و نگه داری در خدمت رسشانی به شما عزیزان بالاترین کیفیت را ارائه می دهد.

تعمیر و سرویس داکت اسپلیت نیاوران

چرا فدک بوران را انتخاب کنیم؟

سرویس و تعمیر داکت اسپلیت نیاوران یکی از نمایندگی های فدک بوران در سطح شهر تهران و کرج  می باشد. این نمایندگی همیشه آمادگی این را دارد تا به شما خدمات سرویس و تعمیر داکت اسپلیت را ارائه دهد. تکنسین ها و متخصصین سرویس و تعمیر داکت اسپلیت نیاوران حتی در روز های تعطیل نیز آماده خدمت گزاری به مشتریان و متقاضیان عزیز می باشند .

شما می توانید در صورت نیاز ، از تکنسین اعزام شده، در خواست پیش فاکتور نمایید. تا از ریز قیمت ها اطلاع داشته باشید.

نحوه براورد و تعیین هزینه تعمیر داکت اسپلیت در فدک بوران چگونه است؟

زمانی که شما با نمایندگی مجاز تعمیر داکت اسپلیت تماس می‌گیرید ما فوراً با فرستادن یک تعمیرکار متخصص در این زمینه دستگاه شما را موزد بازدید قرار خواهیم داد تعمیرکار داکت اسپلیت بعد از بازدید اولیه گزارش کاملی را از میزان خرابی و مشکل تقریبی دستگاه به شما ارائه خواهد داد که در این گزارش میزان تقریبی هزینه تعمیر دستگاه نیز برآورد شده است که شما می‌توانید با توجه به شرایط خود و در صورت لزوم اجازه تعمیر را به همکاران ما بدهید تا بتوانند دستگاه شما را تعمیر کرده.

چه زمانی باید داکت اسپیلت را سرویس کنیم

بهترین زما برای سرویس داکت اسپیلت قبل از شروع فصل گرما و سرما می باشد یعنی هر ۶ ماه یکبار

هزینه سرویس داکت اسپیلت چقدر می باشد

نگران هزینه سرویس داکت اسپیلت خود نباشید اندک هزینه پرداختی شما بابت سرویس داکت اسپیلت ارزشش بیشتر از پرداخت هزینه قبض برق نجومی و هزینه سنگین تعمیرات داکت اسپیلت می باشد. فدک بوران در شرایط سخت اقتصادی همواره پشتبان شماست

ما در چه زمینه‌ای می‌توانیم به شما کمک کنیم؟

شارژ گاز ، سرویس ، نصب ، تعمیرات تخصصی ، بازدید و عیب یابی انواع کولر های گازی ، اسپیلت ، داکت اسپیلت  و … توسط کادر متخصص و مجرب تعمیر کولر گازی در اسرع وقت انجام می شود. مهم نیست که کولر گازی شما از کدام برند و مدل می باشد زیرا ما تمامی برندهای معتبر و معروف از جمله اجنرال، سامسونگ، ال جی، گری، هیتاچی،میتسوبیشی، تراست، دوو، مدیاو… را تعمیر میکنیم.

خدمات‌دهی ما محدود به چه مناطقی است؟

به دلیل تعدد شعبات این مجموعه در سطح شهر آماده ارائه خدمات کولر گازی و اسپیلت به شما عزیزان در تمام نقاط تهران هستیم.پ شتیبانی و خدمات ما شامل تمام محله های تهران و کرج می باشد از جمله صادقیه، گیشا، شهرک اکباتان، پونک، شهر زیبا، دهکده المپیک، شهرک غرب، تهرانپارس، نارمک، هفت حوض، پیروزی، حکیمیه، هنگام، رسالت، عباس آباد، مجیدیه، پاسداران، سعادت آباد، قیطریه، تجریش، الهیه، اختیاریه، نیاوران، دزاشیب، ولنجک، زعفرانیه و… می شود.

آیا خدمات‌دهی به صورت ۲۴ ساعته است؟

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیر کولر گازی 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز می باشد. شما می توانید به صورت شبانه روز از طریق فرم ثبت سفارش انلاین مشکلات دستگاه خود را با ما درمیان بگذارید و همچنین تعمیرکاران ما از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب اماده خدمات رسانی به شما می باشند

0/5 (0 نظر)