از آنجایی که راه اندازی و نصب کولر گازی از عهده اکثر خریداران کولر گازی خارج می باشد باید حتما برای نصب و راه اندازی آن از نصاب کولر گازی در تهران کمک گرفت. اما متاسفانه عده ای تصور می کنند که هر نصابی قادر است که کولر اسپیلت شما را به خوبی راه اندازی کند

لازم است که شما را آگاه کنیم که هر نصابی قادر به راه اندازی و نصب صحیح و اصولی کولر شما نمی باشد. زیرا هنگام نصب کولر گازی مواردی لازم است رعایت شود تا در حین استفاده از دستگاه به مشکل مواجه نشود.

ما به شدیدا توصیه می کنیم جهت نصب و راه اندازی کولر گازی خود با متخصص ترین و با تجربه ترین نصاب کولر گازی در تهران تماس بگیرید تا برای شما یک کولر گازی با رعایت کامل اصول برای شما نصب کنند. تا بتوانید از دستگاهتان بیشترین بازده را داشته باشید.

نصاب کولر گازی در تهران

نصاب کولر گازی در تهران

ما دارای متخصص ترین نصاب کولر گازی در تهران می باشیم

تهران تهویه یکی از مراکز با سابقه در تهران می باشد که دارای نصابان کولر گازی دوره دیده و با تجربه ای می باشد که سالها تخصص خود را در کار با ارکان های دولتی و خصوصی به ما ثابت کرده اند

به متخصصی ما جهت راه اندازی و نصب کولر گازی اعتماد کنید و همین حالا از با نصاب کولر گازی ما در تهران تماس بگیرید

ویژگی های نصاب کولر گازی در تهران

  • داشتن تخصص و حرفه ی لازم در زمینه جاجایی و نصب کولر گازی
  • داشتن سرعت عمل در انجام کار
  • خوش اخلاق و خوش رو بودن
  • وقت شناس بودن
  • احساس مسئولیت و وظیفه شناس بودن
  • با لباس کار مرتب و منظم و در زمان هماهنگ شده در محل حاضر می شوند.
  • قابل اعتماد و متعهد بودن
  • هماهنگ کردن ساعات کاری خود نسبت به ساعات مشتری
  • آشنایی کامل با کلیه اصول صحیح نصب
  • استفاده از قطعات اورجینال و اصل
  • آموزش دیده در برترین آموزشگاه های کشور
نصاب کولر گازی

نصاب کولر گازی

نحوه خدمات رسانی گروه فنی تهران تهویه

در هر زمان از سال شما می توانید برای گرفت خدمات نصب و جابجایی کولر گازی با متخصص ترین نصاب کولر گازی در تهران تماس بگیرید تا تیمی از متخصص ترین را به محل مورد نظر شما اعزام کنیم

در هر زمان که شما با ما تماس بگیرید ما از قبل زمان مراجعه را با شما هماهنگ کرده و از قبل نصابان ما برای کارشناسی محل مراجعه می کنند تا وسایل مورد نظر را تهیه کنند سپس با تخصص و مهارت خود به نصب کولر شما می پردازند.

فقط کافی است شما از طربق یکی از راه های موجود با ما تماس بگیرد و بقیه را به ما بسپارید.

نصب کلیه برندهای کولر گازی توسط نصاب کولر گازی در تهران

نصابان کولر گازی ما در راه اندازی و نصب کلیه برندهای کولر گازی تخصص و مهارت دارند و ما در جابجایی و نصب کلیه برندهای کولر گازی شما را یاری می کنیم

راه های ارتباطی با گروه فنی تهران تهویه

شما می توانید از طریق یکی از راه های موجود در صفحه تماس با ما تماس بگیرد و یا از طریق فرم زیر به صورت انلاین درخواست خود را ثبت کنید.

از طریق فرم زیر ذر خواست خود را ثبت کنید و 10 درصد تخفیف بگیرد

ثبت سفارشات

نصاب کولر گازی در تهران کلیه مناطق 

یکی از ویژگی های انحصاری تهران تهویه تحت پوشش قرار گرفتن کلیه مناطق تهران می باشد . ما جهت رفاه حال مشتری در کلیه مناطق تهران شعب گوناگونی را در سراسر تهران تاسیس کرده ایم تا بدین طریق به راحتی و در کمترین زمان ممکن به شما دسترسی داشته باشیم

نصابان کولر گازی کلیه مناطق تهران از غرب تا شرق و از شمال تا جنوب تهران را تحت پوشش قرار می دهد.

نصب کولر گازی

نصب کولر گازی

مرکز تخصصی جابجایی کولر گازی

برای جابجایی کولر گازی در بازکردن اجزای کولر گازی باید بسیار دقت شود حتی در حمل و نقل اجزای کولر گازی باید بسیار دقت شود از آنجایی که کولر گازی توسط گاز و برق کار می کند مهم ترین اجزای آن که باید به آن دقت نمود لوله مسی های کولر گازی است که نباید در بازکردن کولر گازی و حمل و نقل آسیب ببیند زیرا یک ضربه یا گردوخاک باعث از بین رفتن لوله مسی های کولر گازی شود.

نصب و جابجایی کولر گازی در مرکز تخصصی ما توسط متخصص ترین نصاب کولر گازی که در بهترین آموزشگاه سطح شهر مهارت و علم به روز را کسب کرده اند انجام می شود. ( آموزش نحوه جمع کردن گاز کولر گازی )

جابجایی کندانسور کولر گازی :

کندانسور همان واحد بیرونی است که در اصطلاح به آن کندانسور میگوید. برای جابجایی کندانسور حتما باید گاز کولر گازی را جمع کنیم. و بعد از نصب پایه دیواری و یا ایزوگام کردن، مجددا کولر گازی را نصب، وکیوم و راه اندازی می کنیم.

برای جابجایی کولر گازی از جمله کندانسور کولر گازی باید مسیر لوله کشی تعیین شود تا نمای ساختمان زیبا باشد و از همه مهم تر لوله کشی کولر گازی باید کمترین خم را تا پنل کولر گازی طی نماید.

جابجایی پنل داخلی کولرگازی اسپیلت :

برای جابجایی واحد داخلی ابتدا گاز کولر گازی را جمع میکنیم. سپس پنل را باز می کنیم. مانند نصب مجدد در محل دیگر نصب می کنیم ولی حتما در جابجایی به اضافه کردن و طول لوله ها هم دقت می کنیم تا بیش از حد نشود و کولر گازی صدمه نبیند.

0/5 (0 نظر)