کلیه دستگاه های تهویه مطبوعی که امروزه جهت خنک یا گرم کردن منازل استفاده می شود برای انجام عمل گرم یا خنک کردن محیط از گازهای فریونی استفاده می شود که برحسب نوع و مدل دستگاه متفاوت می باشد مانند R22-R410A-R407A

این مبردها ( گاز کولر گازی ) به قدری در عملکرد دستگاه دارای اهمیت می باشد که اگر مقدار آن از حد نرمال کمتر یا بیشتر شود در نحوه عملکرد دستگاه اختلال ایجاد می شود.

شایعترین نشانه کمبود مقدار گاز کولر گازی که اکثر مردم با آن آشنا می باشند باد گرم زدن کولر گازی می باشد. روزانه درصد زیادی از مشتریان با این مشکل مواجه می شوند و برای انجام عمل شارژ گاز کولر گازی در تهران با ما تماس میگیرند

انجام عمل شارژ گاز کولر گازی در تهران نیاز به دقت بالایی دارد به همین دلیل ما به شما شدیدا توصیه می کنیم که برای انجام عمل شارژ گاز کولر گازی حتما با مراکز قابل اعتماد و رسمی تماس بگیرید زیرا مقدار ، نوع و نحوه گازی که به دستگاه شما زده می شود دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.

تهران تهویه یکی از مراکز مجار و رسمی در تهران می باشد که سالهاست در زمینه عمل شارژ گاز کولر گازی به همشهریان عزیز ارائه خدمات می دهد و همیشه صداقت خود را در این زمینه به مشتری ثابت کرده است

شارژ گاز کولر گازی در تهران

شارژ گاز کولر گازی در تهران

به متخصصین ما برای شارژ گاز کولر گازی در تهران اعتماد کنید

تهران تهویه دارای تعمیرکاران متخصص و دوره دیده ای می باشد که سالهاست در انجام عمل شارژ گاز کولر گازی در تهران به همشهریان عزیز ارائه خدمات می دهد و دارای سالها تجربه کاری درخشان در این زمینه می باشند .

فقط کافی است شما از طریق یکی از راه های موجود با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن متخصص ترین ها را به محل شما اعزام کنیم

[su_button url=”https://tamirkoolergazi.ir/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7/” target=”blank” style=”3d” background=”#ef2d2e” size=”7″]درخواست خود را ثبت کنید[/su_button]

چرا باید به ما برای شارژ گاز کولر گازی در تهران اعتماد کنید

دارای تعمیرکاران متخصص و با تجربه می باشیم

در زمینه نشت یابی کولر گازی دارای مهارت خاصی می باشیم

در کمترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر رسانیده تا مشتری در گرما نماند

شما در قبال بهترین خدمات کمترین هزینه را پرداخت می کنید

تعمیرکاران ما از گازهای اصلی و متناسب با دستگاه شما استفاده می کنند.

آنها دارای اتحادیه از صنف تعمیرکاران و مدرک فنی از سازمان فنی حرفه ای کشور می باشند.

نکته : دقت داشته باشید که یکی از نشانه های کمبود گاز کولر گازی باد گرم زدن دستگاه می باشد و این مشکل ممکن است با عیب های دیگری در دستگاه شما ظاهر شود مانند آبریزی و یا برفک زدن دستگاه و….

گاهی این مشکل می تواند باعث آسیب به کمپرسور شود و برای شما مشکل ساز تر شود به همین علت بهتر است کار عیب یابی و تعمیر کولر گازی را به متخصصین ما بسپارید.

شارژ گاز کولر گازی

شارژ گاز کولر گازی

چگونه می توانید با مرکز مجاز شارژ گاز کولر گازی در تهران تماس بگیرد

شما می توانید از طریق یکی از راه های موجود در صفحه تماس با ما درخواست خود را ثبت نمایید و یا از طریق فرم زیر سفارش خود را ثبت نمایید

ثبت سفارشات

نشت یابی کولر گازی قبل از انجام شارژ گاز کولر گازی در تهران

یکی از علت های کم شدن مقدار گاز کولر گازی به علت شل شدن پیچ و مهره ها و یا اینکه به علت آسیب به لوله مویی دستگاه می باشد که باعث خارج شدن گاز از مدار دستگاه می باشد.

بهترین کار این می باشد که قبل از انجام عمل شارژ گاز کولرگازی عمل نشت یابی انجام شود یعنی اینکه تعمیرکاران محل خروج گا را پیدا کنند و انها را رفع نمایند .

عمل نشت یابی نیاز به تخصص و دقت بالایی می باشد که تعمیرکاران تهران تهویه دارای مهارت و تبحر در این عمل می باشند . انها همیشه قبل از گاز زدن به دستگاه نشتی را پیدا و رفع می کنند تا از هدر رفت گاز در اتمسفر و آسیب به لایه ازن و همچنین از پرداخت هزینه اضافی مشتری برای انجام عمل مجدد گاز کولر گازی در تهران جلوگیری شود.

شارژ گاز کولر گازی در تهران

شارژ گاز کولر گازی در تهران

چگونگی انجام عمل شارژ گاز کولر گازی در تهران

به طور طبیعی در یکی از حالت های زیر کولر شما نیاز به گاز دارد

  1. کولر تازه نصب‌شده و نو است.

زمانی که کولر گازی نو خریداری کرده اید و بیش از 5متر لوله کشی گاز دارد, دستگاه شما احتیاج به شارژ گاز دارد.که معمولا با اضافه کردن هر 1متر لوله به 20 گرم گاز اضافی احتیاج دارید.

  1. سیستم کاملاً فاقد گاز می‌باشد.(شارژ گاز کامل )
  2. سیستم احتیاج به شارژ کردن گاز (اضافه کردن) دارد.(شارژ گاز تکمیلی)

حال چگونه متوجه شویم دستگاه فاقد گاز است یا گاز کافی ندارد؟

بر روی دستگاه شما یک شیر برگشت(بزرگ ترین شیر) وجود دارد.شیر را کمی باز کرده، اگر گاز خارج نشد دستگاه شما فاقد گاز بوده و شارژ کامل نیاز دارد. اگر از شیر گاز خارج شد، دستگاه احتیاج به اضافه کردن گاز(تکمیل شارژ گاز) دارد.

هزینه شارژ گاز کولر گازی

مقدار هزینه انجام شارژ گاز کولر گازی در تهران به مقدار گازی که به دستگاه شما زده می شود بستگی دارد که توسط تعمیرکار به وسیله دستگاه گیج مقدار گاز دستگاه اندازه گیری می شود و مقدار نیاز گاز دستگاه و هزینه به شما گفته می شود در صورت رضایت کامل شما کار انجام می شود.

اگر دستگاه شما اصلا گاز نداشته باشد که شارژ گاز تکمیلی انجام می شود و هزینه کامل گرفته می شود.

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در هزینه شارژ گاز کولر گازی در تهران به نوع گازی که به دستگاه شما زده می شود دارد.

0/5 (0 نظر)