سرویس و تعمیر داکت اسپلیت ال جی lg

سرویس و تعمیر داکت اسپلیت ال جی LG

فدک بوران مرکز تخصصی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت برند ال جی LG در تهران که تعمیرات انواع این دستگاه ها را با کمترین زمان در مناطق مختلف تهران محقق می کند. همچنین این مرکز با تعمیرکاران و سرویسکاران مجرب این اطمینان را به کاربران خود میدهد که با کمترین زمان و کمترین هزینه سیستم تهویه خود را درست نمایند.

داکت اسپیلت ال جی یکی از بهترین سیستم‌های برودتی عرضه شده در بازار می‌باشد که با استقبال خوبی از  سوی خریداران مواجه شده است. این دستگاه که از قدرت سرمایشی بسیار بالایی برخوردار است، باید به درستی در محل نصب شود. در غیر این صورت داکت اسپیلت دچار مشکلات جدی خواهد شد که صدمات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

با وجود کیفیت مناسبی که داکت اسپیلت ال جی دارد، برخی از اجزای آن هنگام استفاده نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند؛ بنابراین در صورتی که دستگاه از سر و صدای زیادی هنگام استفاده برخوردار است و به خوبی باد خنک تولید نمی‌کند، به شما پیشنهاد می‌کنیم با نمایندگی مجاز داکت اسپیلت ال جی تماس حاصل کنید، تا کارشناسان فنی در اسرع وقت در محل حاضر شوند و مشکلات دستگاه را برطرف کنند.

تعمیرکاران نمایندگی از مسئولیت پذیری بالایی هنگام ارائه خدمات تعمیر و سرویس داکت اسپیلت ال جی برخوردار هستند؛ بنابراین دستگاه پس از تعمیرات لازم از عملکرد مناسبی جهت سرمایش محیط برخوردار خواهد بود.

تعمیرکاران نمایندگی با اولین تماس مشتری از نزدیک‌ترین شعبه به محل اعزام می‌شوند و کلیه مشکلات دستگاه را برطرف می‌کنند.

دفتر خدماتی فدک بوران با داشتن تعمیرکاران متخصص داکت اسپیلت ال جی که تمامی دورهای آموزشی تخصصی و علمی را در تعمیرگاه داکت اسپیلت ال جی و مراکز رسمی گذرانده‌اند . و آن‌ها با گذراندن دوره های کاملا تخصصی آشنایی کاملی با نحوه تعمیر و نگهداری داکت اسپیلت ال جی داشته و قادرند در کوتاه‌ترین زمانن ممکن با یک چکاب ساده به نوع خرابی و علت آن دست پیدا کنند .

تعمیرگاه مجاز تعمیرات داکت اسپیلت آماده خدمات رسانی و سرویس دهی به کلی مناطق تهران با پشتیبانی کامل و ۲۴ ساعته و با کیفیت را دارا می باشد زمانی که شما با با دفتر تخصصی و خدماتی ما تماس می گیرید ما با توجه به نوع مشکل شما یکی از ماهرترین تکنیسین های فنی خود را جهت تعمیر دستگاه به منزل شما در همان روز اعزام می کنیم .

خدمات ما در مرکز سرویس و تعمیرات داکت اسپیلت ال جی

در این مرکز کلیه خدمات داکت اسپیلت ال جی زیر به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای توسط تعمیرکاران متخصص و با تجربه انجام می شود شما می توانید جهت انجام هر یک از خدمات زیر با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان ممکن نیاز شما را رفع نماییم

  • تعمیر داکت اسپیلت ال جی
  • سرویس داکت اسپیلت ال جی
  • جابجایی و نصب داکت اسپیلت ال جی
  • تعویض ترموستات داکت اسپیلت ال جی
  • عیب یابی داکت اسپیلت ال جی
  • تعویض کمپرسور داکت اسپیلت ال جی
  • تعویض خازن داکت اسپیلت ال جی
  • رفع آبریزی داکت اسپیلت ال جی
  • راه اندازی داکت اسپیلت ال جی
تعمیر داکت اسپیلت ال جی

تعمیر داکت اسپیلت ال جی

برای تماس با تعمیرکار داکت اسپیلت ال جی با شماره روبرو تماس بگیرید در کمترین زمان بهترین تعمیرکاران را برای شما اعزام می کنیم

02144269711

از چه راه هایی میتوانید با ما تماس بگیرید :

شما می توانید از طریقی یکی از راه های ثبت شده در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را ثبت کنید.

با ثبت سفارش خود از طریق فرم زیر از ۱۰ درصد تخفیف بهره مند شوید.

ثبت سفارشات

مرکز تخصصی تعمیر داکت اسپیلت ال جی چه خدماتی را ارائه میدهد؟

ما بعنوان مرکز و تعمیرگاه مجاز تعمیرات داکت اسپیلت و اسپیلت کلیه برندها در تمام نقاط تهران و با سال ها تجربه و سابقه کار و موفقیت در این زمینه با اطمینان کامل به شما عزیزان می گوییم که تعمیرات داکت اسپیلت و اسپیلت خود را به تعمیرگاه مجاز تعمیر داکت اسپیلت ال جی بسپارید و به شما قول می دهیم که با تمام وجود پاسخ اطمینان شما را خواهیم داد.

شارژ گاز و سرویسکار داکت اسپلیت ال جی lg

شارژ گاز و سرویس داکت اسپیلت ال جی

با توجه به این که ذرات گرد و غبار به مرور زمان به درون داکت اسپیلت ال جی راه پیدا می‌کنند، بنابراین سرویس دوره‌ای دستگاه و شستشوی پنل های آن ضروری خواهد بود؛ زیرا در صورتی که سرویس داکت اسپیلت ال جی به موقع انجام نشود، داکت اسپیلت از مصرف انرژی بالایی برخوردار خواهد بود و نمی‌تواند برودت محیط مد نظر را به خوبی تأمین نماید.

شارژ داکت اسپیلت ال جی هنگامی که به تازگی آن را خریداری کرده باشید، باید به صورت شارژ گاز کامل صورت بپذیرد؛ اما در صورتی که داکت اسپیلت را مدت­ها است که خریداری کرده­اید و از آن جهت سرمایش منزل یا اداره استفاده می­کنید. باید در بازه‌های زمانی مشخص خدمات شارژ گاز تکمیلی دستگاه را دریافت کنید.

زیرا شارژ گاز داکت اسپیلت ال جی در طول مدت زمان استفاده کاهش پیدا می‌کند و در صورتی که شارژ گاز تکمیلی یا کامل انجام نشود، مخزن داکت اسپیلت سوراخ خواهد شد.

تعمیرات داکت اسپیلت ال جی LG

مرکز مجاز تعمیر داکت اسپیلت ال جی LG  فدک بوران در تهران راه اندازی شده است تا شهروندان مشکلی از بابت دریافت خدمات سرویس، عیب یابی و تعمیر داکت اسپیلت LG نداشته باشند؛ زیرا در صورتی که در محل شما شعبه‌ای برای ارائه خدمات مورد نظر مشتریان وجود نداشته باشد، باید داکت اسپیلت ال جی را تا نزدیک­ترین شعبه حمل کنند و یا ساعت ها در گرما بمانند تا تعمیرکار از دورترین نقطه خود را برساتد. همین امر مستلزم صرف زمان و هزینه زیادی است و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند گرمای طاقت فرسای تابستانی را تحمل کرده و عطای تعمیرات کولر گازی را به لقای آن ببخشند.

کافی است به متخصصان تعمیراتی داکت اسپلیت ال جی مجموعه ما اعتماد کرده و کیفیت را با دست های خود لمس کنیدو بدون هیچ آزار و اذیتی در آسودگی کامل شاهد تعمیر دستگاه تهویه خود بوده و تنها وظیفه ای که بر گردن کاربر می باشد اطلاع رسانی تعمیرکار و مجموعه از نیاز تعمیراتی خود می باشد که باید از راه های ارتباطی که برای شما قرار داده شده ما را در جریان گذاشته تا اقدامات بعدی توسط تیم مجرب فنی مشغول فعالیت در تعمیر داکت اسپلیت صورت گیرد و با پر کردن فرم درخواست خود اطلاعاتی از محل سکونت را از نزدیک ترین شعبه از شعب های این مجموعه برای شما اننتخاب شده و به خدمت شما عزیزان اعزام می نماید.

سرویس داکت اسپیلت ال جی LG

ما در این مرکز با ارائه خدمات متنوع و حرفه ای سرویس داکت اسپلیتو تعمیر تخصصی انواع دستگاه داکت اسپلیت قصد داریم تا طول عمر دستگاه شما را برایتان بیشتر کرده و شما را از پرداخت هزینه های اضافی راحت کنیم. یک سیستم حرارتی برودتی مطابق با تکنولوژی روز که ریموت دار است و سریع دمای فضا را تغییر می دهد، برای هر خانواده ای می تواند خوشحال کننده باشد.

برای اینکه خوشحالی تان را حفظ کنید لازم است بیش از یکبار به ما سر بزنید. یعنی منتظر نمانید تا داکت اسپیلت دچار صدا های عجیب و غریب و مشکلات عدم کارکرد شود، سپس به سراغ تعمیر داکت اسپیلت بروید. بلکه در طول مدتی که در حال استفاده از دستگاه هستید، همچنین از قبل از آن لازم است یک سری رفتار های از پیش تعیین شده در قبال کولر گازی خود داشته باشید.

نصب و جابجایی داکت اسپیلت ال جی

جهت نصب و جابجایی داکت اسپیلت ال جی در محل تعین شده، بهتر است از تعمیرکاران نمایندگی کمک بگیرید. تا دستگاه به بهترین نحو در محل نصب شود و از سرمایش کافی جهت استفاده برخوردار باشد.

برای تماس با تعمیرکار داکت اسپیلت ال جی با شماره روبرو تماس بگیرید در کمترین زمان بهترین تعمیرکاران را برای شما اعزام می کنیم

02144269711

سرویس و تعمیر داکت اسپلیت ال جی lg

دلیلی که باعث برتری تعمیرگاه مجاز فدک بوران از دیگر مراکز شده :

  1. متخصص ترین تعمیرکاران داکت اسپیلت که سال‌ ها وقت خود را درکسب تجربه عملی صرف کرده و هرساله با شرکت در دوره‌های تخصصی تعمیر داکت اسپیلت ، با فناوری روز دنیا آشنا هستند.
  2. به دلیل داشتن شعب مختلف در سطح شهر تهران متخصصین ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر و تعمیرات را انجام خواهند داد.
  3. کلیه تجهیزات مورد استفاده توسط تعمیرکاران ما از قطعات فابریک و اورجینال هستند و دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می‌باشند.
  4. در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان داشته باشید، کافی است تا از خدمات مشاوره نمایندگی مجاز ما استفاده کنید و اطلاعات بیشتری در رابطه با عیب یابی و تعمیر دستگاه به دست بیاورید.
  5. در دسترس بودن به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل ، که به این ترتیب میتوانید هر ساعتی که مایل هستید برای تعمیرات داکت اسپیلت خود اقدام فرمایید.
  6. کلیه مراحل تعمیرات از ابتدا تا انتهای کار در محل و در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
  7. کلیه هزینه ها بر طبق نرخ های مصوب اتحادیه محاسبه و دریافت میگردد.

چرا مرکز تخصصی ما به عنوان نمایندگی مجاز داکت اسپیلت ال جی مورد اعتماد مشتریان است؟

هماهنگ کردن ساعات کاری خود نسبت به ساعات مشتری ، وقت شناس بودن ، داشتن سرعت عمل در انجام کار ، داشتن تخصص و حرفه ی لازم در زمینه تعمیرات داکت اسپیلت ، احساس مسئولیت و وظیفه شناس بودن تنها برخی از دلایل اعتماد شما عزیزان به مرکز تخصصی ما می باشد.

یکی از مهم ترین دلایل رضایت مندی مشتریان از دفتر خدماتی تهران تهویه ارائه خدمات پس از فروش ال جی و دیگر برندهای داکت اسپیلت در سربع ترین و با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین حالت ممکن است.

نکته حائز اهمیت در جلب اعتماد و رضایت مشتریان، ایجاد شعبه‌های متعدد در کلیه مناطق 22 گانه شهر تهران است. بنابراین با اولین تماس می‌توانید خدمات مورد نظرتان را از اولین شعبه نمایندگی دریافت کنید.

کلیه فرآیند عیب یابی، شارژ گاز و تعمیرات داکت اسپیلت در محل مشتری صورت می‌پذیرد. تا نیازی به حمل دستگاه تا محل نمایندگی نباشد و رضایت خاطر مشتریان به خوبی برآورده شود.

سرویس داکت اسپیلت ال جی

سرویس داکت اسپیلت ال جی

مشکلات احتمالی که ممکن است داکت اسپیلت با آن‌ها مواجه شود :

شایعترین مشکلاتی که برای کولرهای گازی پیش می آید و اکثر مردم به این دلایل با ما تماس میگیرند و درخواست کمک می کنند عبارتند از :

نشان دادن ارور یا کد خطا روی صفحه نمایش پنل داخلی داکت اسپیلت

با توجه به کارکرد کندانسور (یونیت بیرونی) و اواپراتور (یونیت داخلی) داکت اسپیلت سرما دهی کافی ندارد.

ایجاد صدای ناهنجار و غیرطبیعی در کارکرد اسپیلت چه موتور بیرونی و چه یونیت داخلی آن

عدم پرتاب باد کافی در داکت اسپیلت

ریزش آب از پنل داخلی داکت اسپیلت

گرم بودن باد خروجی از دستگاه

بادی از خروجی داکت اسپیلت خارج نمی شود.

برق گرفتگی بدنه داکت اسپیلت

مصرف زیاد برق داکت اسپیلت

وجود برفک روی لوله ها

اتمام شارژ داکت اسپیلت

فن پنل داخلی داکت اسپیلت کار نمی کند.

دستگاه راه اندازی می شود و پی در پی قطع و وصل می گردد.

قسمتی از اواپراتور برفک زده است و سرمای داکت اسپیلت کم شده است.

دستگاه داکت اسپیلت به هیچ عنوان کار نمی کند و حتی چراغ های روی دستگاه داخلی روشن نمی شود.

دستگاه روشن می شود و کار میکند ولی پس از دقایقی فیوز قطع می شود و یا در صورت ادامه کار باد ملایم میوزد.

نگران این مشکلات نباشید. شما می توانید در صورت بروز هر نوع مشکلی برای دستگاه خود با دفتر خدماتی ما تماس بگیرید و مطمئن باشید تعمیرکاران ما در کمترین زمان ممکن برای تعمیر داکت اسپیلت ال جی در کنار شما حضور خواهند یافت و مشکل دستگاه شما را رفع می کنند.

سوالات متداولی که شاید سوال شما هم باشد؟

تعمیرگاه تخصصی و مجاز تعمیر داکت اسپیلت ال جی چی هست؟

تعمیرگاه تخصصی و مجاز ما بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای تعمیر داکت اسپیلت ال جی شما می باشد. با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب شما برای تعمیر داکت اسپیلت ال جی شما هستیم.

ما در چه زمینه‌ای می‌توانیم به شما کمک کنیم؟

شارژ گاز داکت اسپیلت ال جی ، سرویس داکت اسپیلت ال جی ، نصب داکت اسپیلت ال جی ، تعمیرات تخصصی داکت اسپیلت ال جی ، تعمیر داکت اسپیلت ال جی بازدید و عیب یابی انواع کولر های گازی ، اسپیلت ، داکت اسپیلت  و … توسط کادر متخصص و مجرب تعمیر داکت اسپیلت در اسرع وقت انجام می شود. مهم نیست که داکت اسپیلت شما از کدام برند و مدل می باشد زیرا ما تمامی برندهای معتبر و معروف از جمله اجنرال، سامسونگ، ال جی، گری، هیتاچی،میتسوبیشی، تراست، ال جی، ال جی و… را تعمیر میکنیم.

خدمات‌دهی ما محدود به چه مناطقی است؟

به دلیل تعدد شعبات این مجموعه در سطح شهر آماده ارائه خدمات داکت اسپیلت و اسپیلت به شما عزیزان در تمام نقاط تهران هستیم.

آیا خدمات‌دهی به صورت ۲۴ ساعته است؟

تعمیرگاه مجاز مرکزی فدک بوران 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز می باشد.

0/5 (0 نظر)