تعمیرگاه مجاز سرویس و تعمیر کولر گازی جنرال General

فدک بوران تعميرگاه مجاز مرکزی کولر گازی با سال ها تجربه و تخصص در زمينه سرویس کولر گازی جنرال و  تعمیر کولر گازی جنرال (General)، با مجموعه ای از متخصصين و تکنسين های مجرب در زمينه تعميرات کولر گازی در تهران و به صورت شبانه روزی در حداقل زمان ممکن پاسخگوی نياز شماست.

سرویس کاران ما تمامی خدمات و تعمیرات تخصصی کولر گازی جنرال (General) را به بهترین شکل ممکن با کمترین هزینه تحمیلی به مشتری انجام خواهند داد.

تخصصی ترین مرکز شارژ گاز سرویس و تعمیر کولر گازی جنرال در تهران

تعمیر کولر گازی جنرال در تمامی نقاط تهران و کرج  با قیمت و کیفیت خوب انجام می گردد. لازم است قبل اینکه وسایل سرمایشی تان خراب شود برای سرویس آن چاره ای اندیشید.

حتما شما هم وقتی یک کولر گازی خریده اید، از داشتن یک تکنولوژی جدید سرمایشی گرمایشی به وجد آمده اید. خنک کردن سریع خانه و داشتن ریموت تا مدت ها حس جالبی به شما دست داده است و رضایت خانواده نیز به دست آمده است. اما دقیقا از لحظه ای که کولر گازی کار نمی کند و متوقف می شود و عیب های جدیدی از خود نشان می دهد، حسابی ناراحت می شوید. چرا که کولر گازی را صرف نظر از برند آن مطمئنا گران خریده اید و اصلا تمایل ندارید که دقیقا وسط تابستان و در هوای گرم، ناگهان خراب شده، دچار کمبود شارژ شود ویا مشکلاتی از این دست برایش پیش آید.

کولر کازی جنرال با معرفی خود به عنوان یکی از برندهای پرفروش بازار، رضایت کاربران را نیز فراهم آورده اما در هر صورت هر دستگاه الکترونیکی گاها نیاز به تعمیر پیدا می کن، این دستگاه نیز از این قاعده مستثنی نیست و گاهی مجبور به تعمیر کولر گازی جنرال می شویم.

چرا مرکز تخصصی ما به عنوان مرکز مجاز کولر گازی مورد اعتماد مشتریان است؟

هماهنگ کردن ساعات کاری خود نسبت به ساعات مشتری ، وقت شناس بودن ، داشتن سرعت عمل در انجام کار ، داشتن تخصص و حرفه ی لازم در زمینه تعمیرات کولر گازی ، احساس مسئولیت و وظیفه شناس بودن تنها برخی از دلایل اعتماد شما عزیزان به مرکز تخصصی ما می باشد.

یکی از مهم ترین دلایل رضایت مندی مشتریان از دفتر خدماتی تهران تهویه ارائه خدمات پس از فروش ال جی و دیگر برندهای کولر گازی در سربع ترین و با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین حالت ممکن است.

خدمات ما در مرکز سرویس و تعمیر کولر گازی جنرال

در این مرکز کلیه خدمات کولر گازی جنرال زیر به صورت کاملا تخصص و حرفه ای توسط تعمیرکاران متخصص و با تجربه انجام می شود شما می توانید جهت انجام هر یک از خدمات زیر با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان ممکن نیاز شما را رفع نماییم

  • تعمیر کولر گازی جنرال
  • سرویس کولر گازی جنرال
  • نصب کولر گازی جنرال
  • جابجایی کولر گازی جنرال
  • شارژ گاز کولر گازی جنرال
  • عیب یابی کولر گازی جنرال
  • تعویض کمپرسور کولر گازی جنرال
  • تعویض خازن کولر گازی جنرال
  • رفع آبریزی کولر گازی جنرال

از چه راه هایی میتوانید با ما تماس بگیرید :

شما می توانید از طریقی یکی از راه های ثبت شده در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را ثبت کنید.

با ثبت سفارش خود از طریق فرم زیر از ۱۰ درصد تخفیف بهره مند شوید.

خدمات سریع ، آسان و ارزان سرویس و تعمیر انواع کولر گازی …

ثبت سفارشات

سرویس کولر گازی جنرال General

خدمات سریع ، آسان و ارزان سرویس و تعمیر انواع کولر گازی …

سرویس کولر گازی جنرال

ما به عنوان یک مرکز رسمی و دارای مجوز در زمینه نصب کولر گازی جنرال ، شارژ گاز کولر گازی جنرال ،تعمیر کولر گازی جنرال و سرویس کولر گازی جنرال در تهران با داشتن سالها تجربه علمی و عملی صراحتا می توان گفت بهترین مرکز در این زمینه بوده و با داشتن بیش از ۵۰ تعمیرکار کولر گازی کلیه نقاط تهران را تحت پوشش خود قرار داده ایم. کلیه تعمیرکارانی که در این مرکز مشغول به کار هستند دارای مدرک معتبر فنی و حرفه ای بوده و از مراکز انتظامی دارای مجوز فعالیت بوده و به صورت تمام وقت اقدام ارائه خدمات به شما عزیزان می کنند.

همه کولرهای گازی نیازمند سرویس دوره‌ای هستند تا بتواند در طول عمر خود به درستی کار کنند. انجام سرویس کولر گازی جنرال به صورت دوره ای شما را مطمئن خواهد کرد که دستگاه‌تان در بالاترین حد بهینه بدون خراب شدن ناگهانی کار می‌کند.

فواید سرویس کولر گازی جنرال

سرویس کولر گازی جنرال  به افزایش بهره وری دستگاه کولر گازی کمک می‌کند و هیزنه‌های قبض برق را کاهش می‌دهد. فیلتر هوای کثیف باعث می‌شود که کولر نتواند هوا را داخل خانه به خوبی به گردش در آورد. و نتیجه این می‌شود که کولر گازی جنرال باید برای مدت زیادی در طول روز کار کند و شاید شما را مجبور کند که تنظیمات دمایی را عوض کنید زیرا حتی با کارکرد بیشتر کولر گازی احساس راحتی نمی‌کنید. کویل کندانسور کثیف باعث می‌شود که کمپروسور سردکننده سخت‌تر کار کند، که جریان بیشتری را بر سرویس برق تحمیل می‌کند و نتیجه افزایش هزینه‌های قبض برق خواهد بود.

شستشو و سرویس کولر گازی جنرال با پیدا کردن ایردات قبل از اینکه بزرگ‌تر و گران‌تر شوند پول زیادی را برای‌تان پس‌انداز خواهد کرد. نه تنها کویل کنداسور کثیف باعث می‌شود که کولر گازی بیشتر کار کند و هزینه‌های برق افزایش یابد، که ممکن موجب کارکرد تندتر کمپرسور و در نتیجه خرابی زودرس در آن شود. هزینه‌ی بررسی و تمیز کردن کویل کنداسور به مراتب کم‌تر از هزینه تعویض کمپرسور است. همچنین سرویس دوره‌ای می‌تواند موارد دیگری مانند نشتی آب در سیستم که می‌تواند باعث صدمه دیدن دستگاه کولر گازی یا ساختمان شود را شناسایی و رفع نماید.

سرویس کولر گازی جنرال شامل

سرویس پنل داخلی کولر گازی جنرال

  • شستشوی فیلترها کولر گازی
  • سرویس بلوور کولر گازی
  • سرویس سنسور ها کولر گازی
  • سرویس فین ها یا کویل کولرگازی
  • بررسی مسیر خروجی آب (لوله درین)

سرویس پنل خارجی کولر گازی جنرال

سرویس پنل خارجی کولر گازی یا همان کندانسور دارای اهمیت بالایی است چون در بیرون از منزل شما نصب میگردد و در تماس مستقیم با گردو غبار و خاک است به همین دلیل اگر شما نسبت به شستشوی به موقع ان اقدام نکنید ممکن است که مجبور به پرداخت هزینه های بالا برای تعمیرات ان شوید زیرا کثیفی بیش اندازه کندانسور مانع از عملکرد صحیح دستگاه میشود و فشار زیادی به دستگاه شما تحمیل میکند پس بهتر است که یک سرویسکار با تجربه به صورت متداول انرا شستشو نماید (شما با خیالی اسوده میتوانید اینکار را به کادر مجرب فدک تهویه بسپارید) که این کار را با استفاده از دستگاه های مخصوص فشار قوی اب(واتر جت) انجام میدهند

خدمات پس از فروش کولر گازی جنرال

مهمترین خدمات پس از فروشی که برای کولرگازی جنرال ( GENERAL )توسط این مرکز ارائه می گردد آموزش استفاده درست و نگهداری لوازم خانگی چون کولر گازی، مشاوره و همینطور نصب کولرگازی جنرال، سرویس و تعمیر کولرگازی جنرال ( GENERAL ) است.

تعمیر کولر گازی جنرال General

 تعمیرات تخصصی کولرگازی  جنرال ( GENERAL )

تعمیرات تخصصی کولرگازی جنرال (GENERAL )بیش از ۱۰ سال است که در مرکز ما انجام می گیرد. از آنجایی که قیمت های مرکز ما با توجه به هزینه های فعلی بازار و همچنین هزینه زمانی کاملا مقرون به صرفه است، بنابراین اگر تاریخ گارانتی دستگاه تان به تازه گی تمام شده است، با توجه به سرعت و دقت و کیفیت بالای کار متخصصان این مرکز در مقایسه با هزینه دریافتی به نسبت سایر شرکت ها، بهترین انتخاب برای تعمیر و سرویس دهی متخصصان شرکت ما هستند. همین آلان کیفیت و هزینه ها را بررسی کنید و سپس تماس بگیرید.

 تعمیر کولرگازی  جنرال ( GENERAL )

یکی از شایع ترین مشکلاتی که در روزهای گرم تابستان در محل کار یا زندگی شما ممکن است با ان مواجه شوید از کار افتان یا عیب داشتن کولر گازی تان به دلیل بروز مشکل یا سرویس نکردن ان است.

ما به خوبی درک می کنیم که گرمای شدید تابستان بسیار طاقت فرصا می باشد بنابراین به عنوان یک مرکز فوق تخصصی سرویس و تعمیر کولر گازی جنرال در صدد رفع عیب یا مشکل دستگاه شما به بهترین نحو ممکن برامدیم تا شما با اسایش بیشتری در محل زندگی خود استراحت کنید

روزانه ده‌ها مشتری با ما تماس گرفته و سؤالاتی می‌پرسند مبنی بر اینکه آیا کولر گازی ایشان قابل تعمیر بوده؟ یا راهی جز تعویض آن وجود ندارد ما این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده‌ایم تا کارشناسان فدک تهویه با بازدید دستگاه شما با صرف وقت و تجربه تا حد امکان نسبت به تعمیر اسپیلت جنرال و تعمیر کولر گازی جنرال شما اقدام کنند زیرا هزینه تعمیر کولر گازی ده‌ها برابر کمتر از تعویض آن با یک دستگاه اسپیلت نو است ولی در صورت هزینه‌بردار بودن این مورد و به‌صرفه نبودن آن به شما گزارشی کامل درست و کارشناسانه خواهند داد و این اطمینان را به شما خواهند داد که تعویض کولر گازی جنرال به‌صرفه‌تر از تعمیر آن خواهد بود.

هزینه تعمیر کولر گازی جنرال چقدر است؟

هنگامی که کولر گازی شما عملکرد مناسبی ندارد و اینکه به کلی از کار می افتد مهمترین دغدغه شما هزینه تعمیر کولر گازی جنرال می باشد. هزینه تعمیرات کولر گازی بسته به نوع خرابی متغیر می باشد و باید کارشناسی شود تا هزینه دقیق به دست بیاید.اما کلیه تعمیرات کولر گازی در فدک تهویه مرکز مجاز سرویس و تعمیر کولر گازی جنرال در تهران با هزینه های منصفانه و با بهترین کیفیت انجام می شود.

خدمات سریع ، آسان و ارزان سرویس و تعمیر انواع کولر گازی …

شارژ گار کولر گازی جنرال General

شارژ گاز کولر گازی جنرال

اگر به طور کامل منبع کولر گازی شما خالی از هر گونه گاز باشد نیاز به شارژ گاز کامل دارید یعنی به یک کپسول کامل شارژ گاز نیاز دارید اما اگر مقداری از قبل در درون مخزن گاز موجود باشد شما برحسب مقدار گاز خالی شده نیاز به شارژ گاز دارید که شارژ گاز تکمیلی گویند در این حالت تعمیرکاران کولر گازی با دستگاه گیج مقدار گاز باقی مانده را اندازه گیری می کنند و برای مابقی تخلیه شده شارژ گاز انجام می شود.

تعیین قیمت شارژ گاز کولر گازی جنرال به عوامل مختلفی بستگی دارد و یک تعمیرکار تا زمانی که دستگاه را از نزدیک نبیند نمی تواند براورد کاملی از قیمت کند. انجام شارژ گاز به موقع کولر گازی از دیگر خسارات و تعمیرات کولر گازی جنرال جلوگیری میشود

مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی جنرال General چه خدماتی را ارائه میدهد؟

ما بعنوان نمایندگی و تعمیرگاه مجاز تعمیرات کولر گازی و اسپیلت کلیه برندها در تمام نقاط تهران و با سال ها تجربه و سابقه کار و موفقیت در این زمینه با اطمینان کامل به شما عزیزان می گوییم که تعمیرات کولر گازی و اسپیلت خود را به تعمیرگاه مجاز تعمیر کولر گازی جنرال بسپارید و به شما قول می دهیم که با تمام وجود پاسخ اطمینان شما را خواهیم داد.

آیا سرویس کولر گازی جنرال (General) هر ساله لازم است؟

سرویس کولر گازی جنرال (General) نقش بسیار مهمی در کاهش مصرف برق کولر گازی جنرال دارد و اگر به موقع انجام نشود امکان سوختن کمپرسور کولر گازی بسیار زیاد است. سرویس کولر گازی جنرال (General) حتما باید با دستگاه کارواش انجام شود تا تمام کثیفی کندانسور کولر گازی خارج شود و برودت کولر گازی زیاد شود.

علائم کمبود گاز کولر گازی جنرال (General) چیست؟

  1. عدم سرمادهی کافی در محیط نصب‌شده
  2. یخ زدن با برفک زدن فین‌های او اپراتور در خالت سرمایش کولر
  3. یخ زدن لوله رفت کندانسور (لوله نازک)

مجموعه ما جهت رفاه حال همشهریان عزیز جهت آنکه در گرمای تابستان زیاد منتظر تعمیرکار کولر گازی نمانند در سراسر تهران شعب گوناگون تاسیس کرده است تا بتواند به کلیه مناطق تهران دسترسی سریع داشته باشد تا در هر زمان که ما با ما تماس گرفتید در کمترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر شما برسانیم و خدمات مورد نیاز را به شما عزیزان ارائه کنیم.

نصب کولر گازی جنرال (General)

بعد از خرید کولرگازی نوبت به نصب آن می رسد. نصب کولر گازی جنرال (General) یکی از مراحل بسیار حساس و مهمی است که اگر اصول نصب رعایت نشود بسیار دردسر و هزینه ساز خواهد شد.

ما با توجه به افزایش آمار خرید کولر گازی جنرال (General) این نیاز را در بین مشتریان خود احساس کردیم که جهت نصب کولر گازی جنرال (General) به نصاب متخصص و حرفه ای نیاز دارند و تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم که این نیاز را به نحو احسن برطرف کنیم.

مشکلات احتمالی که ممکن است کولر گازی با آن‌ها مواجه شود :

شایعترین مشکلاتی که برای کولرهای گازی پیش می آید و اکثر مردم به این دلایل با ما تماس میگیرند و درخواست کمک می کنند عبارتند از :

نشان دادن ارور یا کد خطا روی صفحه نمایش پنل داخلی کولر گازی

با توجه به کارکرد کندانسور (یونیت بیرونی) و اواپراتور (یونیت داخلی) کولر گازی سرما دهی کافی ندارد.

ایجاد صدای ناهنجار و غیرطبیعی در کارکرد اسپیلت چه موتور بیرونی و چه یونیت داخلی آن

عدم پرتاب باد کافی در کولر گازی

ریزش آب از پنل داخلی کولر گازی

کولرگازی خاموش نمی شود.

گرم بودن باد خروجی از دستگاه

بادی از خروجی کولر گازی خارج نمی شود.

برق گرفتگی بدنه کولر گازی

مصرف زیاد برق کولر گازی

وجود برفک روی لوله ها

اتمام شارژ کولر گازی

فن پنل داخلی کولر گازی کار نمی کند.

دستگاه راه اندازی می شود و پی در پی قطع و وصل می گردد.

قسمتی از اواپراتور برفک زده است و سرمای کولر گازی کم شده است.

دستگاه کولر گازی به هیچ عنوان کار نمی کند و حتی چراغ های روی دستگاه داخلی روشن نمی شود.

دستگاه روشن می شود و کار میکند ولی پس از دقایقی فیوز قطع می شود و یا در صورت ادامه کار باد ملایم میوزد.

نگران این مشکلات نباشید. شما می توانید در صورت بروز هر نوع مشکلی برای دستگاه خود با دفتر خدماتی ما تماس بگیرید و مطمئن باشید تعمیرکاران ما در کمترین زمان ممکن در کنار شما حضور خواهند یافت و مشکل دستگاه شما را رفع می کنند.

سوالات متداولی که شاید سوال شما هم باشد؟

تعمیرگاه تخصصی و مجاز تعمیر کولر گازی چی هست؟

تعمیرگاه تخصصی و مجاز ما بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای تعمیر کولر گازی جنرال شما می باشد. با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب شما برای تعمیر کولر گازی جنرال شما هستیم.

ما در چه زمینه‌ای می‌توانیم به شما کمک کنیم؟

شارژ گاز ، سرویس ، نصب ، تعمیرات تخصصی ، بازدید و عیب یابی انواع کولر های گازی ، اسپیلت ، داکت اسپیلت  و … توسط کادر متخصص و مجرب تعمیر کولر گازی در اسرع وقت انجام می شود. مهم نیست که کولر گازی شما از کدام برند و مدل می باشد زیرا ما تمامی برندهای معتبر و معروف از جمله اجنرال، سامسونگ، ال جی، گری، هیتاچی،میتسوبیشی، تراست، دوو، مدیا و… را تعمیر میکنیم.

خدمات‌دهی ما محدود به چه مناطقی است؟

به دلیل تعدد شعبات این مجموعه در سطح شهر آماده ارائه خدمات کولر گازی و اسپیلت به شما عزیزان در تمام نقاط تهران هستیم.

آیا خدمات‌دهی به صورت ۲۴ ساعته است؟

تعمیرگاه مجاز مرکزی فدک بوران ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز می باشد.

ما سالهاست که در تعمیرات مختلفی که در این دسته از تاسیسات وجود دارد که می توان به تعمیر چیلر ، تعمیر سردخانه ، تعمیر پکیج دیواری ، تعمیر داکت اسپیلت ، تعمیر مینی چیلر و تعمیر کولر گازی اشاره کرد به همشهریان عزیز در کلیه مناطق تهران و کرج خدمات رسانی می کنیم و خوشبخانه تا بحال توانسته ایم که مورد رضایت اعتماد مشتریانمان باشیم که این از بزرگترین برگ برنده ما می باشد.

تمامی تعمیر کاران فدک بوران که در این مجموعه خدمات رسانی می کنند جهت سرویس و تعمیر کولرگازی دارای مدارک معتبر تخصصی از برترین اموزشگاه های سطح کشور هستند که نشان از علم در کنار تجربه درخشان آنان دارد و این همواره بزرگترین سرمایه و دلیل اعتماد مشتری به ما می باشد.

بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه سرویس و تعمیر انواع سیستم های حرارتی و برودتی بالخصوص تعمیرات کولر گازی و دارای جواز کسب معتبر از اتحادیه مربوطه می باشد.

تمام تلاش خود را بکار می گیریم که تا حد امکان به تعمیر قطعات بپردازیم نه تعویض آنها و این ارامش خاطر را به شما می دهیم که در صورت تعویض آنها از قطعات اصلی استفاده می کنیم.

0/5 (0 نظر)