اگر از کولر گازی در منزلتان جهت تأمین سرمایش مورد نیاز در روزهای گرم تابستانی استفاده می‌کنید، بهتر است به طور سالیانه از خدماتی مانند سرویس یا تعمیر کولر گازی جماران بهره‌مند شوید.

کلیه خدمات مورد نظر کولر گازی توسط تهران تهویه نمایندگی مجاز کولر گازی ارائه می‌شود. کارشناسان فنی این مرکز از دانش و تجربه کافی جهت تعمیر این دستگاه برخوردار هستند. بنابراین فرآیند عیب یابی و تعمیر کولر گازی جماران به بهترین نحو ممکن انجام می‌شود. تا شما بتوانید در اسرع وقت از کولر گازی جهت تأمین سرمایش محیط مورد نظر استفاده کنید.

دفتر تخصصی مهندسی تهران تهویه ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و در عین حال با پایین ترین قیمت در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنین رضایت شما مشتریان عزیز را سرلوحه کار خویش قرار داده است.

تعمیر کولر گازی جماران

تعمیر کولر گازی جماران

6 دلیلی که باعث برتری تعمیرگاه مجاز تهران تهویه از دیگر مراکز شده :

  1. متخصص ترین تعمیرکاران کولر گازی که سال‌ ها وقت خود را درکسب تجربه عملی صرف کرده و هرساله با شرکت در دوره‌های تخصصی تعمیر کولر گازی ، با فناوری روز دنیا آشنا هستند.
  2. به دلیل داشتن شعب مختلف در سطح شهر تهران متخصصین ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر و تعمیرات را انجام خواهند داد.
  3. در دسترس بودن به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل ، که به این ترتیب میتوانید هر ساعتی که مایل هستید برای تعمیرات کولر گازی خود اقدام فرمایید.
  4. کلیه مراحل تعمیرات از ابتدا تا انتهای کار در محل و در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
  5. تمام تعمیرکاران کولر گازی (سرویسکار کولر گازی) دارای لباس فرم و کارت مخصوص می باشند.
  6. شرح کار و تفکیک قیمتها در فاکتور
تعمیرکار کولر گازی جماران

تعمیرکار کولر گازی جماران

چرا مرکز تخصصی ما به عنوان نمایندگی مجاز کولر گازی مورد اعتماد مشتریان است؟

هماهنگ کردن ساعات کاری خود نسبت به ساعات مشتری ، وقت شناس بودن ، داشتن سرعت عمل در انجام کار ، داشتن تخصص و حرفه ی لازم در زمینه تعمیرات کولر گازی ، احساس مسئولیت و وظیفه شناس بودن تنها برخی از دلایل اعتماد شما عزیزان به مرکز تخصصی ما می باشد.

یکی از مهم ترین دلایل رضایت مندی مشتریان از دفتر خدماتی تهران تهویه ارائه خدمات پس از فروش ال جی و دیگر برندهای کولر گازی در سربع ترین و با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین حالت ممکن است.

نکته حائز اهمیت در جلب اعتماد و رضایت مشتریان، ایجاد شعبه‌های متعدد در کلیه مناطق 22 گانه شهر تهران است. بنابراین با اولین تماس می‌توانید خدمات مورد نظرتان را از اولین شعبه نمایندگی دریافت کنید.

کلیه فرآیند عیب یابی، شارژ گاز و تعمیرات کولر گازی در محل مشتری صورت می‌پذیرد. تا نیازی به حمل دستگاه تا محل نمایندگی نباشد و رضایت خاطر مشتریان به خوبی برآورده شود.

مشکلات احتمالی که ممکن است کولر گازی با آن‌ها مواجه شود :

شایعترین مشکلاتی که برای کولرهای گازی پیش می آید و اکثر مردم به این دلایل با ما تماس میگیرند و درخواست کمک می کنند عبارتند از :

با توجه به کارکرد کندانسور (یونیت بیرونی) و اواپراتور (یونیت داخلی) کولر گازی سرما دهی کافی ندارد.

ایجاد صدای ناهنجار و غیرطبیعی در کارکرد اسپیلت چه موتور بیرونی و چه یونیت داخلی آن

عدم پرتاب باد کافی در کولر گازی

ریزش آب از پنل داخلی کولر گازی

برق گرفتگی بدنه کولر گازی

مصرف زیاد برق کولر گازی

وجود برفک روی لوله ها

اتمام شارژ کولر گازی

فن پنل داخلی کولر گازی کار نمی کند.

دستگاه راه اندازی می شود و پی در پی قطع و وصل می گردد.

قسمتی از اواپراتور برفک زده است و سرمای کولر گازی کم شده است.

دستگاه کولر گازی به هیچ عنوان کار نمی کند و حتی چراغ های روی دستگاه داخلی روشن نمی شود.

دستگاه روشن می شود و کار میکند ولی پس از دقایقی فیوز قطع می شود و یا در صورت ادامه کار باد ملایم میوزد.

نگران این مشکلات نباشید. شما می توانید در صورت بروز هر نوع مشکلی برای دستگاه خود با دفتر خدماتی ما تماس بگیرید و مطمئن باشید تعمیرکاران ما در کمترین زمان ممکن در کنار شما حضور خواهند یافت و مشکل دستگاه شما را رفع می کنند.

تعمیرات کولر گازی جماران

تعمیرات کولر گازی جماران

سوالات متداولی که شاید سوال شما هم باشد؟

تعمیرگاه تخصصی و مجاز تعمیر کولر گازی چی هست؟

تعمیرگاه تخصصی و مجاز ما بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای تعمیر کولر گازی جماران شما می باشد. با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب شما برای تعمیر کولر گازی جماران شما هستیم.

ما در چه زمینه‌ای می‌توانیم به شما کمک کنیم؟

شارژ گاز ، سرویس ، نصب ، تعمیرات تخصصی ، بازدید و عیب یابی انواع کولر های گازی ، اسپیلت ، داکت اسپیلت  و … توسط کادر متخصص و مجرب تعمیر کولر گازی در اسرع وقت انجام می شود. مهم نیست که کولر گازی شما از کدام برند و مدل می باشد زیرا ما تمامی برندهای معتبر و معروف از جمله اجنرال، سامسونگ، ال جی، گری، هیتاچی،میتسوبیشی، تراست، دوو، مدیاو… را تعمیر میکنیم.

خدمات‌دهی ما محدود به چه مناطقی است؟

به دلیل تعدد شعبات این مجموعه در سطح شهر آماده ارائه خدمات کولر گازی و اسپیلت به شما عزیزان در تمام نقاط تهران هستیم.

آیا خدمات‌دهی به صورت ۲۴ ساعته است؟

تعمیرگاه مجاز مرکزی تهران تهویه 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز می باشد.

از چه راه هایی میتوانید با ما تماس بگیرید :

شما می توانید از طریقی یکی از راه های ثبت شده در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را ثبت کنید.

با ثبت سفارش خود از طریق فرم زیر از ۱۰ درصد تخفیف بهره مند شوید.

ثبت سفارشات

مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی جماران چه خدماتی را ارائه میدهد؟

ما بعنوان نمایندگی و تعمیرگاه مجاز تعمیرات کولر گازی و اسپیلت کلیه برندها در تمام نقاط تهران و با سال ها تجربه و سابقه کار و موفقیت در این زمینه با اطمینان کامل به شما عزیزان می گوییم که تعمیرات کولر گازی و اسپیلت خود را به تعمیرگاه مجاز تعمیر کولر گازی جماران بسپارید و به شما قول می دهیم که با تمام وجود پاسخ اطمینان شما را خواهیم داد.

سرویس کولر گازی جماران

سرویس کولر گازی جماران

سرویس کولر گازی جماران خود را به متخصص آن بسپارید:

اگر قصد دارید از کولر گازی در طول تابستان استفاده کنید، بهتر است قبل از فرا رسیدن فصل گرما نسبت به سرویس کولر گازی اقدام نمایید؛ زیرا در طول فصل‌های سرد سال تعداد کاربرانی که درخواست سرویس کولر گازی را دارند کمتر است و خدمات مورد نظر با سرعت بیشتری ارائه خواهد شد.

اما تعداد درخواست‌ها در اواسط فصل بهار و در طول فصل تابستان افزایش پیدا می‌کند. بنابراین جهت دریافت خدمات سرویس کولر گازی باید مدت‌ها در صف انتظار باقی بمانید.

در طول فرآیند سرویس کولر گازی ممکن است تنها نیاز به شارژ کولر گازی باشد و در اسرع وقت این امر صورت بپذیرد؛ اما درصورتی که تعویض قطعات و تعمیرات کولر گازی نیاز باشد، سرویس کولر گازی زمان بیشتری به طول می انجامد.

تعمیر کولر گازی اسپیلت جماران

تعمیر کولر گازی اسپیلت جماران

نصب و جابجایی کولر گازی جماران بصورت کاملا اصولی:

اگر به تازگی کولر گازی را خریداری کرده‌اید و قصد نصب این دستگاه را در محل مورد نظر دارید، می‌توانید با نمایندگی مجاز کولر گازی تماس بگیرید و به بهترین نحو و در کمترین زمان ممکن کولر گازی را در منزل نصب کنید.

همچنین نمایندگی مجاز کولر گازی می‌تواند جهت جابجایی دستگاه از یک مکان به مکان دیگر در خدمت مشتریان باشد. تا حد امکان این امر را به کارشناسان متبحر نمایندگی واگذار کنید، تا عملکرد کولر گازی با اختلال مواجه نشود.

0/5 (0 نظر)