اگر از داکت اسپیلت در منزلتان جهت تأمین سرمایش مورد نیاز در روزهای گرم تابستانی استفاده می‌کنید، بهتر است به طور سالیانه از خدماتی مانند سرویس یا تعمیر داکت اسپیلت نیاوران بهره‌مند شوید.

کلیه خدمات مورد نظر داکت اسپیلت توسط تهران تهویه نمایندگی مجاز داکت اسپیلت ارائه می‌شود. کارشناسان فنی این مرکز از دانش و تجربه کافی جهت تعمیر این دستگاه برخوردار هستند. بنابراین فرآیند عیب یابی و تعمیر داکت اسپیلت نیاوران به بهترین نحو ممکن انجام می‌شود. تا شما بتوانید در اسرع وقت از داکت اسپیلت جهت تأمین سرمایش محیط مورد نظر استفاده کنید.

دفتر تخصصی مهندسی تهران تهویه ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و در عین حال با پایین ترین قیمت در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنین رضایت شما مشتریان عزیز را سرلوحه کار خویش قرار داده است.

تعمیر داکت اسپیلت نیاوران

تعمیر داکت اسپیلت نیاوران

6 دلیلی که باعث برتری تعمیرگاه مجاز تهران تهویه از دیگر مراکز شده :

  1. متخصص ترین تعمیرکاران داکت اسپیلت که سال‌ ها وقت خود را درکسب تجربه عملی صرف کرده و هرساله با شرکت در دوره‌های تخصصی تعمیر داکت اسپیلت ، با فناوری روز دنیا آشنا هستند.
  2. به دلیل داشتن شعب مختلف در سطح شهر تهران متخصصین ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر و تعمیرات را انجام خواهند داد.
  3. در دسترس بودن به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل ، که به این ترتیب میتوانید هر ساعتی که مایل هستید برای تعمیرات داکت اسپیلت خود اقدام فرمایید.
  4. کلیه مراحل تعمیرات از ابتدا تا انتهای کار در محل و در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
  5. تمام تعمیرکاران داکت اسپیلت (سرویسکار داکت اسپیلت) دارای لباس فرم و کارت مخصوص می باشند.
  6. شرح کار و تفکیک قیمتها در فاکتور
سرویس کولر گازی نیاوران

سرویس کولر گازی نیاوران

چرا مرکز تخصصی ما به عنوان نمایندگی مجاز داکت اسپیلت مورد اعتماد مشتریان است؟

هماهنگ کردن ساعات کاری خود نسبت به ساعات مشتری ، وقت شناس بودن ، داشتن سرعت عمل در انجام کار ، داشتن تخصص و حرفه ی لازم در زمینه تعمیرات داکت اسپیلت ، احساس مسئولیت و وظیفه شناس بودن تنها برخی از دلایل اعتماد شما عزیزان به مرکز تخصصی ما می باشد.

یکی از مهم ترین دلایل رضایت مندی مشتریان از دفتر خدماتی تهران تهویه ارائه خدمات پس از فروش ال جی و دیگر برندهای داکت اسپیلت در سربع ترین و با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین حالت ممکن است.

نکته حائز اهمیت در جلب اعتماد و رضایت مشتریان، ایجاد شعبه‌های متعدد در کلیه مناطق 22 گانه شهر تهران است. بنابراین با اولین تماس می‌توانید خدمات مورد نظرتان را از اولین شعبه نمایندگی دریافت کنید.

کلیه فرآیند عیب یابی، شارژ گاز و تعمیرات داکت اسپیلت در محل مشتری صورت می‌پذیرد. تا نیازی به حمل دستگاه تا محل نمایندگی نباشد و رضایت خاطر مشتریان به خوبی برآورده شود.

مشکلات احتمالی که ممکن است داکت اسپیلت با آن‌ها مواجه شود :

شایعترین مشکلاتی که برای کولرهای گازی پیش می آید و اکثر مردم به این دلایل با ما تماس میگیرند و درخواست کمک می کنند عبارتند از :

با توجه به کارکرد کندانسور (یونیت بیرونی) و اواپراتور (یونیت داخلی) داکت اسپیلت سرما دهی کافی ندارد.

ایجاد صدای ناهنجار و غیرطبیعی در کارکرد اسپیلت چه موتور بیرونی و چه یونیت داخلی آن

عدم پرتاب باد کافی در داکت اسپیلت

ریزش آب از پنل داخلی داکت اسپیلت

برق گرفتگی بدنه داکت اسپیلت

مصرف زیاد برق داکت اسپیلت

وجود برفک روی لوله ها

اتمام شارژ داکت اسپیلت

فن پنل داخلی داکت اسپیلت کار نمی کند.

دستگاه راه اندازی می شود و پی در پی قطع و وصل می گردد.

قسمتی از اواپراتور برفک زده است و سرمای داکت اسپیلت کم شده است.

دستگاه داکت اسپیلت به هیچ عنوان کار نمی کند و حتی چراغ های روی دستگاه داخلی روشن نمی شود.

دستگاه روشن می شود و کار میکند ولی پس از دقایقی فیوز قطع می شود و یا در صورت ادامه کار باد ملایم میوزد.

نگران این مشکلات نباشید. شما می توانید در صورت بروز هر نوع مشکلی برای دستگاه خود با دفتر خدماتی ما تماس بگیرید و مطمئن باشید تعمیرکاران ما در کمترین زمان ممکن در کنار شما حضور خواهند یافت و مشکل دستگاه شما را رفع می کنند.

تعمیرات داکت اسپیلت

تعمیرات داکت اسپیلت

سوالات متداولی که شاید سوال شما هم باشد؟

تعمیرگاه تخصصی و مجاز تعمیر داکت اسپیلت چی هست؟

تعمیرگاه تخصصی و مجاز ما بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای تعمیر داکت اسپیلت نیاوران شما می باشد. با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب شما برای تعمیر داکت اسپیلت نیاوران شما هستیم.

ما در چه زمینه‌ای می‌توانیم به شما کمک کنیم؟

شارژ گاز ، سرویس ، نصب ، تعمیرات تخصصی ، بازدید و عیب یابی انواع کولر های گازی ، اسپیلت ، داکت اسپیلت  و … توسط کادر متخصص و مجرب تعمیر داکت اسپیلت در اسرع وقت انجام می شود. مهم نیست که داکت اسپیلت شما از کدام برند و مدل می باشد زیرا ما تمامی برندهای معتبر و معروف از جمله اجنرال، سامسونگ، ال جی، گری، هیتاچی،میتسوبیشی، تراست، دوو، مدیاو… را تعمیر میکنیم.

خدمات‌دهی ما محدود به چه مناطقی است؟

به دلیل تعدد شعبات این مجموعه در سطح شهر آماده ارائه خدمات داکت اسپیلت و اسپیلت به شما عزیزان در تمام نقاط تهران هستیم

آیا خدمات‌دهی به صورت ۲۴ ساعته است؟

تعمیرگاه مجاز مرکزی تهران تهویه 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز می باشد.

از چه راه هایی میتوانید با ما تماس بگیرید :

شما می توانید از طریقی یکی از راه های ثبت شده در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را ثبت کنید.

با ثبت سفارش خود از طریق فرم زیر از ۱۰ درصد تخفیف بهره مند شوید.

ثبت سفارشات

مرکز تخصصی تعمیر داکت اسپیلت نیاوران چه خدماتی را ارائه میدهد؟

ما بعنوان نمایندگی و تعمیرگاه مجاز تعمیرات داکت اسپیلت و اسپیلت کلیه برندها در تمام نقاط تهران و با سال ها تجربه و سابقه کار و موفقیت در این زمینه با اطمینان کامل به شما عزیزان می گوییم که تعمیرات داکت اسپیلت و اسپیلت خود را به تعمیرگاه مجاز تعمیر داکت اسپیلت نیاوران بسپارید و به شما قول می دهیم که با تمام وجود پاسخ اطمینان شما را خواهیم داد.

سرویس داکت اسپیلت

سرویس داکت اسپیلت

سرویس داکت اسپیلت نیاوران خود را به متخصص آن بسپارید:

اگر قصد دارید از داکت اسپیلت در طول تابستان استفاده کنید، بهتر است قبل از فرا رسیدن فصل گرما نسبت به سرویس داکت اسپیلت اقدام نمایید؛ زیرا در طول فصل‌های سرد سال تعداد کاربرانی که درخواست سرویس داکت اسپیلت را دارند کمتر است و خدمات مورد نظر با سرعت بیشتری ارائه خواهد شد.

اما تعداد درخواست‌ها در اواسط فصل بهار و در طول فصل تابستان افزایش پیدا می‌کند. بنابراین جهت دریافت خدمات سرویس داکت اسپیلت باید مدت‌ها در صف انتظار باقی بمانید.

در طول فرآیند سرویس داکت اسپیلت ممکن است تنها نیاز به شارژ داکت اسپیلت باشد و در اسرع وقت این امر صورت بپذیرد؛ اما درصورتی که تعویض قطعات و تعمیرات داکت اسپیلت نیاز باشد، سرویس داکت اسپیلت زمان بیشتری به طول می انجامد.

تعمیر داکت اسپیلت اسپیلت نیاوران

نصب و جابجایی داکت اسپیلت نیاوران بصورت کاملا اصولی:

اگر به تازگی داکت اسپیلت را خریداری کرده‌اید و قصد نصب این دستگاه را در محل مورد نظر دارید، می‌توانید با نمایندگی مجاز داکت اسپیلت تماس بگیرید و به بهترین نحو و در کمترین زمان ممکن داکت اسپیلت را در منزل نصب کنید.

همچنین نمایندگی مجاز داکت اسپیلت می‌تواند جهت جابجایی دستگاه از یک مکان به مکان دیگر در خدمت مشتریان باشد. تا حد امکان این امر را به کارشناسان متبحر نمایندگی واگذار کنید، تا عملکرد داکت اسپیلت با اختلال مواجه نشود.

0/5 (0 نظر)