مرکز تعمیرات داکت اسپیلت اجنرال یاojeneral

سرویس و تعمیر داکت اسپیلت اجنرال

مرکز فدک بوران تخصصی ترین مرکز تعمیر و سرویس داکت اسپیلت اجنرال در سراسر تهران که تعمیرات و سرویس انواع داکت اسپیلت اجنرال را در سراسر تهران در کمترین زمان بر عهده دارد. داکت اسپلیت (اسپلیت کانالی) یکی از رایجترین سیستم های تهویه مطبوع در سطح جهان است ، این سیستم برای آپارتمان های مسکونی ، اداری ، برج ، ویلا و … کاملا مناسب می‌باشد.

دستگاه داکت اسپیلت از دو قسمت مجزا یک واحد داخلی (هواساز) و یک واحد خارجی (کندانسور) تشکیل شده است ، که توسط دو لوله مسی که وظیفه انتقال مایع مبرد را بر عهده دارند به یکدیگر متصل می‌باشند. سرمایش و گرمایش در این سیستم توسط هواساز با مکش هوای داخلی انجام می پذیرد.

با شروع فصل گرما و فصل سرما ، نیاز به استفاده از دستگاه های سرمایشی جهت سرمایش و دستگاه های گرمایشی جهت گرمایش افزایش پیدا کرده .یکی از این دستگاه ها که امروزه جهت تامین سیستم تهویه منازل مورد استفاده زیادی قرار گرفته است داکت اسپیلت ها می باشند . این دستگاه های داکت اسپیلت با تمام مزایای که دارد روزی ممکن است به علت خرابی قطعات آن در عملکرد دستگاه اختلال و مشل ایجاد شود و در همین زمان است که شما به یک تعمیرکار داکت اسپیلت اجنرال جهت انجام عیب یابی و تعمیر داکت اسپیلت و سرویس داکت اسپلیت اجنرال نیاز دارید.

چیزی که در اینجا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد انتخاب یک تعمیرکار داکت اسپیلت اجنرال  متخصص و متبحر می باشد زیرا داکت اسپیلت های اجنرال دارای ساختمان پیچیده ای می باشند که نیاز به متخصص خود دارد و کار تعمیرات ان را هرگز به افراد اماتور نسپارید.

فدک بوران با توجه به نیاز افراد زیادی به تعمیر داکت اسپیلت اجنرال  در سطح شهر تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا این نیاز را به بهترین نحوه با هدف کسب رضایت مشتری رفع نماید. به همین دلیل:

فدک بوران تیمی از متخصص ترین تعمیرکاران داکت اسپیلت اجنرال را که دارای تخصص و مهارت کافی و تجربه کاری درخشان می باشد را جمع اوری کرده و در تمام مناطق تهران مستقر کرده است تا در صورت تماس مشتری با گروه فنی و درخواست تعمیر داکت اسپیلت در کمترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر رساند و با مهارت خود به عیب یابی و تعمیر داکت اسپیلت بپردازند

کاربران عزیز فدک بوران در صورت نیاز به تعمیرات، سرویس و  شارژ گاز دداکت اسپیلت اجنرال میتوانید با کارشناسان ما تماس و یا از طریق فرم زیر اقدام به ثبت درخواست نمایید.

ثبت سفارشات

برای تماس با تعمیرکار داکت اسپیلت اجنرال با شماره روبرو تماس بگیرید در کمترین زمان بهترین تعمیرکاران را برای شما اعزام می کنیم

02144269711

تعمیرکار داکت اسپیلت اجنرالejeneral

سرویس داکت اسپیلت اجنرال

ما در این مرکز با ارائه خدمات متنوع و حرفه ای سرویس داکت اسپلیت و تعمیر تخصصی انواع دستگاه داکت اسپلیت اجنرال  قصد داریم تا طول عمر دستگاه شما را برایتان بیشتر کرده و شما را از پرداخت هزینه های اضافی راحت کنیم. یک سیستم حرارتی برودتی مطابق با تکنولوژی روز که ریموت دار است و سریع دمای فضا را تغییر می دهد، برای هر خانواده ای می تواند خوشحال کننده باشد.

برای اینکه خوشحالی تان را حفظ کنید لازم است بیش از یکبار به ما سر بزنید. یعنی منتظر نمانید تا داکت اسپیلت اجنرال  دچار صدا های عجیب و غریب و مشکلات عدم کارکرد شود، سپس به سراغ تعمیر داکت اسپیلت بروید. بلکه در طول مدتی که در حال استفاده از دستگاه هستید، همچنین از قبل از آن لازم است یک سری رفتار های از پیش تعیین شده در قبال کولر گازی خود داشته باشید.

سرویس داکت اسپیلت اجنرال در تهران و کرج

وقتی به فصل گرم وارد می شویم و حتی شاید از مدتی قبل از آن، لازم است دستگاه را بررسی کنید تا عیوب احتمالی نداشته باشد. گاهی خراب شدن یک قطعه در داکت اسپیلت منجر به خراب شدن کل دستگاه و مختل شدن عملکرد آن می شود. در این نوع مواقع اگر از قبل دستگاه را سرویس می کردید، این مشکل رخ نمی داد. به خاطر داشته باشید همیشه هزینه پیشگیری کمتر از درمان است، حتی در مورد کولر گازی.

گروه فدک بوران با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص در امور مربوط به کولرگازی شامل سرویس کولر گازی و تعمیر انواع داکت اسپیلت اجنرال در تهران آماده خدمت رسانی می باشد.  .سرویسکاران به کیفیت کار و رضایت مشتری اهمیت به سزایی می دهد. نیروهای سرویسکاران تماماً متخصص بوده و دوره های تخصص سرویس انواع داکت اسپیلت  را زیر نظر سرویسکاران گذرانده اند و با تجربه بالا آماده خدمات دهی در سراسر تهران و کرج می باشند.

 

تعمیرگاه مجاز داکت اسپیلت اجنرال

  1. متخصص ترین تعمیرکاران داکت اسپیلت که سال‌ ها وقت خود را درکسب تجربه عملی صرف کرده و هرساله با شرکت در دوره‌های تخصصی تعمیر داکت اسپیلت اجنرال ، با فناوری روز دنیا آشنا هستند.
  2. به دلیل داشتن شعب مختلف در سطح شهر تهران متخصصین ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر و تعمیرات را انجام خواهند داد.
  3. کلیه تجهیزات مورد استفاده توسط تعمیرکاران ما از قطعات فابریک و اورجینال هستند و دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می‌باشند.
  4. در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان داشته باشید، کافی است تا از خدمات مشاوره نمایندگی مجاز ما استفاده کنید و اطلاعات بیشتری در رابطه با عیب یابی و تعمیر دستگاه به دست بیاورید.
  5. در دسترس بودن به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل ، که به این ترتیب میتوانید هر ساعتی که مایل هستید برای تعمیر داکت اسپیلت اجنرال خود اقدام فرمایید.
  6. کلیه مراحل تعمیرات از ابتدا تا انتهای کار در محل و در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
  7. کلیه هزینه ها بر طبق نرخ های مصوب اتحادیه محاسبه و دریافت میگردد.
  8. تمام تعمیرکاران کولر گازی (سرویسکار کولر گازی) دارای لباس فرم و کارت مخصوص می باشند.
  9. اگر سفارش خودتان را به صورت آنلاین ثبت کنید از 10% تخفیف ویژه مشتریان این مرکز برخوردار خواهید شد.
  10. شرح کار و تفکیک قیمتها در فاکتور

چرا مرکز تخصصی ما به عنوان نمایندگی مجاز داکت اسپیلت مورد اعتماد مشتریان است؟

هماهنگ کردن ساعات کاری خود نسبت به ساعات مشتری ، وقت شناس بودن ، داشتن سرعت عمل در انجام کار ، داشتن تخصص و حرفه ی لازم در زمینه تعمیر داکت اسپیلت اجنرال ، احساس مسئولیت و وظیفه شناس بودن تنها برخی از دلایل اعتماد شما عزیزان به مرکز تخصصی ما می باشد.

یکی از مهم ترین دلایل رضایت مندی مشتریان از دفتر خدماتی فدک بوران ارائه خدمات پس از فروش ال جی و دیگر برندهای داکت اسپیلت و کولر گازی در سربع ترین و با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین حالت ممکن است.

نکته حائز اهمیت در جلب اعتماد و رضایت مشتریان، ایجاد شعبه‌های متعدد در کلیه مناطق 22 گانه شهر تهران است. بنابراین با اولین تماس می‌توانید خدمات مورد نظرتان را از اولین شعبه نمایندگی دریافت کنید.

کلیه فرآیند عیب یابی، شارژ گاز و تعمیر داکت اسپیلت اجنرال در محل مشتری صورت می‌پذیرد. تا نیازی به حمل دستگاه تا محل نمایندگی نباشد و رضایت خاطر مشتریان به خوبی برآورده شود.

شارژ گاز داکت اسپسلت اجنرال

برای تماس با تعمیرکار داکت اسپیلت اجنرال با شماره روبرو تماس بگیرید در کمترین زمان بهترین تعمیرکاران را برای شما اعزام می کنیم

02144269711

از چه راه هایی برای تعمیر داکت اسپیلت اجنرال میتوانید با ما تماس بگیرید :

شما می توانید از طریقی یکی از راه های ثبت شده در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را ثبت کنید.

با ثبت سفارش خود از طریق فرم زیر از ۱۰ درصد تخفیف بهره مند شوید.

ثبت سفارشات

تعمیر داکت اسپیلت اجنرال در تهران

ما سالهاست که در تعمیرات مختلفی که در این دسته از تاسیسات وجود دارد که می توان به تعمیر چیلر ، تعمیر سردخانه ، تعمیر پکیج دیواری ، تعمیر داکت اسپیلت اجنرال ، تعمیر مینی چیلر و تعمیر داکت اسپیلت اشاره کرد به همشهریان عزیز در کلیه مناطق تهران و کرج خدمات رسانی می کنیم و خوشبخانه تا بحال توانسته ایم که مورد رضایت اعتماد مشتریانمان باشیم که این از بزرگترین برگ برنده ما می باشد.

یکی از خدماتی که در مجموعه فنی و مهندسی فدک بوران به صورت کاملا ویژه و تخصصی انجام می شود ارائه کلیه خدمات داکت اسپلیت اجنرال  از قبیل شسشتشو و سرویس ، تعمیر داکت اسپیلت ، جابجایی و نصب داکت اسپیلت، تعویض کمپرسور کولر گازی ، شارژ گاز داکت اسپیلت و….می باشد که شما می توانید خدماتی کاملا نو و متفاوت را از ما دریافت کنید.

مرکز تخصصی تعمیر داکت اسپیلت اجنرال ogeneral چه خدماتی را ارائه میدهد؟

ما بعنوان نمایندگی و تعمیرگاه مجاز تعمیرات کولر گازی و اسپیلت کلیه برندها در تمام نقاط تهران و با سال ها تجربه و سابقه کار و موفقیت در این زمینه با اطمینان کامل به شما عزیزان می گوییم که تعمیرات کولر گازی و اسپیلت خود را به تعمیرگاه مجاز تعمیر داکت اسپیلت اجنرال بسپارید و به شما قول می دهیم که با تمام وجود پاسخ اطمینان شما را خواهیم داد.

نمایندگی تعمیر داکت اسپیلت اجنرال

چنانچه جهت تعمیر داکت اسپیلت به هر دلیلی به  نمایندگی دستگاه خود دسترسی ندارید، می توانید روی فدک بوران  حساب کنید. فدک بوران هم قیمت های منصفانه ای به شما ارائه خواهد داد و هم تیم خبره و کارشناس دارد که هزینه اضافی به شما تحمیل نخواهد کرد در تعمیر داکت اسپیلت . یعنی به میزان کافی تلاش می کنیم تا هزینه تمام شده شما کمتر گردد و بجای تعویض، دستگاه خود را با تعمیر کردن حیات دوباره ببخشد. تهران تهویه هم می تواند حضوری به شما خدمات ارائه دهد، هم تلفنی پاسخ سوال شما را بدهد.و یا میتوانید از طریق مقالات اموزشی سایت برای طرف کردن ابهام خود اقدام نمایید.

تجربه بالا، داشتن مدارک معتبر و ارائه سریع ترین و با کیفیت ترین خدمات در تعمیر داکت اسپیلت ، تعمیر چیلر،تعمیر کولر گازی، تعمیر پکیج و غیره از شاخص ترین ویژگی های فدک بوران می باشد.

سرویس داکت اسپیلت اجنرال ogeneral خود را به متخصص آن بسپارید:

سرویس داکت اسپیلت اجنرال و تنظیم بودن و چکاپ گاز دستگاه داکت اسپیلت شما باعث افزایش راندمان و بازدهی دستگاه شما می شود و لذت استفاده از هوای خنک و مطبوع را همواره مثل روز اول برای شما تدایی می کند.

سرویس داکت اسپیلت و تعمیر داکت اسپیلت اجنرال امری کاملا تخصصی است لطفا در صورت برخورد با هرگونه مشکلی با کارشناسان مربوطه در این زمینه تماس حاصل فرمایید.

گارانتی و نصب داکت اسپیلت اجنرال ogeneral

گارانتی ، نصب و تعمیر داکت اسپیلت اجنرال فقط توسط خدمات مجاز گروه فنی تهران تهویه انجام می پذیرد. داکت اسپلیت های اجنرال همچنین از امتیاز نصب رایگان توسط شرکت گارانتی دهنده برخوردارند.
داکت اسپیلت کانالی اجنرال دارای 5 سال ضمانت كمپرسور و 22 سال گارانتی قطعات فنی توسط كارت ضمانت تعمیر کولر گازی می باشند.

پیشنهاد ما برای تعمیر داکت اسپیلت اجنرال

بهترین راه برای تعمیر داکت اسپیلت اجنرال این است که تعمیرات را به متخصصین شرکت تهران تهویه بسپارید تا با اطمینان خاطر از تعمیر داکت اسپیلت اجنرال با خدمات پس از تعمیر و سرویس تهران تهویه از سرمایش و گرمایش داکت اسپیلت خود لذت ببرید

سوالات متداولی که شاید سوال شما هم باشد؟

تعمیرگاه تخصصی و مجاز تعمیرداکت اسپیلت چی هست؟

تعمیرگاه تخصصی و مجاز ما بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای تعمیر داکت اسپیلت اجنرال شما می باشد. با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب شما برای تعمیر داکت اسپیلت اجنرال شما هستیم.

ما در چه زمینه‌ای می‌توانیم به شما کمک کنیم؟

شارژ گاز ، سرویس ، نصب ، تعمیرات تخصصی ، بازدید و عیب یابی انواع کولر های گازی ، اسپیلت ، داکت اسپیلت  و … توسط کادر متخصص و مجرب تعمیر کولر گازی در اسرع وقت انجام می شود. مهم نیست که کولر گازی شما از کدام برند و مدل می باشد زیرا ما تمامی برندهای معتبر و معروف از جمله اجنرال، سامسونگ، ال جی، گری، هیتاچی،میتسوبیشی، تراست، دوو، مدیا و… را تعمیر میکنیم.

خدمات‌دهی ما محدود به چه مناطقی است؟

به دلیل تعدد شعبات این مجموعه در سطح شهر آماده ارائه خدمات کولر گازی و اسپیلت به شما عزیزان در تمام نقاط تهران هستیم.

آیا خدمات‌دهی به صورت ۲۴ ساعته است؟

تعمیرگاه مجاز مرکزی فدک بوران ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز می باشد.

5/5 (1 نظر)